11 grudnia 2018

Blogmas #3: stylizacja przy choince + zamówienie z RoseGal

Stylizacja z chustą w kratę

Hejka!

Zapraszam na Blogmas nr 3, a w nim stylizacja oraz przegląd zamówienia z RoseGal.


Dzisiaj ponownie przychodzę do Was ze stylizacją, tym razem w świątecznej scenerii, a dokładnie na tle choinki. Wracając  na chwilę do kwestii pierniczków, to udało mi się je zrobić w niedzielę. Oto efekty:

Pierniczki na talerzu z rogami renifera

Na zdjęciu możecie zobaczyć moje rogi renifera. Na pewno się Wam w nich pokażę, tylko najpierw muszę zrobić zdjęcie, które sobie wymyśliłam.😃

*

Stylizację chciałam utrzymać w jasnych barwach, pasujących kolorystycznie do szala. Szal w różową- szarą kratę (nie raz wspominałam, że uwielbiam ten duet kolorów) pochodzi ze sklepu RoseGal, w którym trwają obecnie wyprzedaże (Deals sale). 

RoseGal, Pepco, Biedronka


Chusta jest ogromna, ma ok. 140 x 140 cm, więc można się nią dobrze owinąć. Pięknie dopełnia stylizację, jednak jest bardzo delikatna, trzeba bardzo uważać, żeby nią o nic nie zahaczyć (niestety mi się to zdarzyło). Można ją nosić na wiele sposobów, m. in. jako ponczo (na kurtkę lub na bluzkę), szalik, chustkę. Chcecie zobaczyć post ze sposobami noszenia takich dużych szali?

Tartan scarf is pink and grey (my favourite colours duet). Scarf is huge. It has approximately 140 x 140cm, so you can wrap yourself well. It's beautiful but also very delicate. You have to be careful not to hack it on something sharp. I like this scarf very much. 


Chusta Rosegal, bluzka House, bransoletki Action, jegginsy Pepco, trapery Biedronka
Kolejnym elementem stylizacji jest bluzka w kolorze brudnego różu. Posiada ona rękawy o długości 3/4, a także ozdobne srebrne guziczki z przodu. Na ramionach ma coś a la koronkowe wstawki (akurat na zdjęciach ich nie widać). 

Duży szal w kratę, bluzka z rękawami 3/4, jasne jegginsy, szare trapery, bransoletki

Przechodząc do spodni, tym razem wybrałam jegginsy, ale w jasnym odcieniu jeansu, które coraz chętniej noszę. 

Szara i różowa bransoletka


Biżuterię, czyli dwie bransoletki również dopasowałam kolorystycznie do szala. Szara posiada jeden błyszczący kryształek, natomiast różowa trzy matowe kamienie

Trapery Biedronka


Moja miłość do traperów nie słabnie, dlatego zdecydowałam się na szary model.

Chusta w kratę RoseGal, jegginsy, trapery

W moim zamówieniu znalazły się jeszcze dwie inne rzeczy- naszyjnik z aparatem (taki sam, który pokazywałam Wam w letniej stylizacji) oraz włochate breloczki z perłą, Wieżą Eiffla oraz chwościkiem.

Naszyjnik z aparatem, RoseGal

Naszyjnik wygląda tak samo jak na stronie sklepu. Breloczki miały być jasnofioletowe (Light Purple)- kierowałam się tym, że fiolet to kolor roku 2018, a przyszły jasnoróżowe. Poza tym breloczki nie posiadają kokardki wykonanej ze wstążki, jak to było pokazane na zdjęciu, a dwie z podstaw wieży są złączone. Mimo wszystko są dobrze wykonane i przyjemne w dotyku. Breloczki takie można nosić przypięte do kluczy lub jako ozdoba torebki.

I ordered also camera necklace. It looks exactly like on the website. Fur key chains with Eiffel Tower, pearl and tassel look very nice and are nice to touch. I ordered light purple, but received light pink (I also like this colour), so it's ok. This chains you can attach to the keys or to handbag.

Breloczek z Wieżą Eiffla, perłą i chwostem, RoseGal
Na koniec wspomnę, że RoseGal  przygotował specjalny kod rabatowy w wysokości 25%. Im większa kwota zamówienia, tym więcej oszczędzasz. 

RGBF1 with 25% discount:

Over 10usd, save 2.5usd; Over 20usd, save 5usd; Over 30usd, save 7.5usd; Over 40usd ,save 10usd; Over 50usd, save 12.5usd; Over 60usd, save 15usd; Over 70usd, save 17.5usd; Over 80usd, save 20usd; Over 90usd, save 22.5usd; Over 100usd, save 25usd;Over 110usd, save 27.5usd; Over 120usd, save 30usd; Over 130usd, save 32.5usd; Over 140usd, save 35usd;

***

Co sądzicie o stylizacji?

Posiadacie dużą chustę/szal w swojej szafie?

47 komentarzy:

  1. Posiadam kilka takich chust, ale nie noszę ich w ten sposób, aczkolwiek Ty świetnie zestawiłaś całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie chusty można nosić na wiele różnych sposobów, to tylko jeden z nich. ;)

      Usuń
  2. Pięknie dobrane kolory! Generalnie preferuję ubrania w jasnych odcieniach, a te idealnie do siebie pasują! No i ten szal *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. co krok widzę, że wszyscy w niedziele piekli pierniczki :D ja też! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny szal, ale nie nosiłam go jeszcze w taki sposób ;) Muszę spróbować ;) Ten breloczek jest przeuroczy ;) Sama przy kluczach mam takiego puchatego króliczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam eksperymentować z szalem, bo wcześniej jakoś nie przepadałam za ta częścią garderoby. :D Ostatnio zaczęłam go inaczej nosić. ;)

      Usuń
  5. Nie posiadam ani jednej chusty. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia :) uwielbiam takie świąteczne fotki :) ciasteczka wyglądają smakowicie :) a zamówienie genialne :) przygarnęłabym takie śliczności :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sesja na tle tej choinki Chusta piękna. Też uważam, że różowy i szary dobrze się komponują. Jak zwykle wysmakowana, fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie i fajna stylizacja. Uwielbiam takie chusty bowiem można się ogrzać oraz założyć pod szyję:) Miałam kupić takie buty ale różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Uwielbiam te chusty, są mega wygodne i cieplutkie. ♥
    Pozdrawiam!
    https://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szal :) Też chce taki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się buty i szal :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. Mam bardzo podobny szal, tylko w troszkę ciemniejszych kolorach.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na zdjęcia w rogach renifera! :D Takie bajery zawsze są przesympatyczne na święta, ja mam elfią czapkę i czasem lubię ją założyć w tym okresie, żeby pośmiać się z siostrą i powygłupiać:) A pierniczki i u mnie ostatnio królują na stole! Tobie wyszły one przepięknie i smacznie wyglądają.
    Szkoda, że mimo wszystko naszyjnik z aparatem nie wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu, jednak myślę, że i tak faktycznie prezentuje się dobrze. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, elfia czapka, ale fajnie! :D Zdjęcia w rogach renifera już są na blogu, ;) Dziękuję, nie ma to jak pierniczki na Święta. :D Naszyjnik z aparatem wygląda identycznie, tylko breloczek nieznacznie się różni. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Lubię takie ogromne chusty! Mam kilka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, bo można nosić je na wiele sposobów i w razie czego mogą zastąpić koc. :D

      Usuń
  15. Mam bardzo podobne traperki z Primarka i podzielam w pełni twoją miłość:D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traperkowa miłość! <3 Bardzo chciałabym odwiedzić kiedyś Primark. ;)

      Usuń
  16. Piękny ten szal :) Fajny pomysł na wpis ze sposobami noszenia dużych szali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że uda mi się niedługo ten pomysł zrealizować. :)

      Usuń
  17. pamietam moje poczatki bloga i zdjecia bez twarzy :D stylizacja super!no i masz bardzo ladne szare buciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal jest cudowny - kolory totalnie w moim stylu! Trapery również piękne, chociaż ja zdecydowałabym się na czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. ;) Ja za czernią nie przepadam, choć mam jedne botki w tym kolorze. ;)

      Usuń
  19. Przepiękny jest ten szal, aż mi się oczy zaświeciły! 😊 Ja swój szal nazywam żartobliwie kocem - jest tak wielki, że bez problemu nakryje łóżko. 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! To masz naprawdę ogromny szal, fajnie, że możesz się nim cała okryć. :D

      Usuń
  20. Aż chciałabym wrócić do Świąt kiedy popatrzyłam na Ciebie na tej choince w takim ciepłym, wygodnym stroju :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń