13 stycznia 2019

Kolor roku 2019: Living Coral

Colour of the Year 2019: Living Coral

Hejka!

Kolorem roku 2019 został Living Coral. Z jakimi kolorami będzie się dobrze prezentował? Zapraszam.



Wzorem ubiegłych lat Instytut Pantone wybrał kolor, pod znakiem którego upłynie nam rok 2019. Jak odbywa się cała procedura opisałam Wam w zeszłym roku.  Miejsce Ultra Violetu zajął:

Living Coral


Afirmatywny, energetyczny, towarzyski, porywający, zachęcający do beztroskiej aktywności. Ucieleśniający naszą wrodzoną potrzebę optymizmu i radosnych poszukiwań, a także pragnienie ekspresji.

Koralowy odcień o złotym odcieniu dodaje energii i ożywia. Powszechnie kojarzy się z naturalnym zabarwieniem raf koralowych. Jest odpowiedzią na coraz bardziej zdigitalizowany, a także coraz częściej odhumanizowany świat. Koralowy ma sprawić, że poczujemy się lepiej, ma wnieść nutkę optymizmu do naszego życia.
 
Kolor roku 2019: Living Coral

Living Coral przywodzi na myśl klimat wakacji, morze, plażę i beztroski odpoczynek. Nadaje się jednak nie tylko do letnich stylizacji. Z jakimi kolorami będzie wyglądał dobrze?


Koralowy w połączeniu z granatem




Stylizacja koralowo-granatowa


Szlachetny granat nieco tonuje beztroski koralowy. Do koralowych spodni świetnie sprawdzi się granatowa góra (można też pokusić się o bluzkę w biało-granatowe paski) i buty w tym samym odcieniu. Aby nie było zbyt smutno, całość ożywią koralowe dodatki, które tworzą zgrany duet ze złotem.




Koralowy w połączeniu z szarym

Stylizacja koralowo-szara
Szary nie jedno ma imię. Zarówno jego jaśniejszy jak i ciemniejszy odcień będą pięknie współgrać z koralem. Bazę stylizacji może stanowić szara sukienka, a koralowe dodatki w postaci szpilek i torebki o fantazyjnym kształcie rozgwiazdy nadadzą jej bardziej radośniejszego charakteru. Całość dopełni złoty naszyjnik. Co Wy na to?




Koralowy w połączeniu z miętowym

Stylizacja koralowo- miętowa
Mięta i koral tworzą razem iście wiosenny, a nawet trochę letni duet. Jeansy o chłodnym odcieniu mięty oraz kolczyki można zrównoważyć bluzką i torebką w ciepłym kolorze koralu. Złoto- beżowe buty także odnajdą się dobrze w takim zestawieniu.




Koralowy w połączeniu z jeansem i białym

Stylizacja biało-jeansowo-koralowa
Codzienną stylizację składającą się z jeansowej spódniczki (spodni), białego T-shirtu oraz tenisówek można fajnie podkręcić koralowymi dodatkami- plecaczkiem i kolczykami, a także wakacyjnym casem na telefon. Można już ruszać na podbój świata!



Koralowy i czarny


Stylizacja czarno-koralowa
Czerń wygląda dobrze w towarzystwie niemal każdego koloru. Nie inaczej jest z koralowym. Spódnica w czarno- białe paski i torebka ze złotymi elementami dobrze będzie wyglądała w towarzystwie koralowej bluzki i sandałków, a także złotej biżuterii. By nadać odrobinę formalnego charakteru stylizacji, na górę można narzucić czarną marynarkę. Gotowe!


Living Coral z pewnością nie pozostanie tylko w branży modowej, ale przeniknie też do wnętrz naszych domów, wnosząc do nich odrobinę radości i optymizmu.



Living Coral jako wystrój wnętrz
Na koniec zostawiam Was ze znanym łamańcem językowym, w którym występuje kolor koralowy:

Król Karol, kupił królowej Karolinie, korale koloru koralowego, a królowa Karolina kupiła królowi Karolowi krawat koloru krawatowego.


***

Jak Wam się podoba Living Coral?

Macie w swojej szafie coś koralowego?

30 komentarzy:

  1. Living Coral to jeden z moich ulubionych.Wspaniale ,że został wybrany kolorem 2019 r.Na szczęście mam trochę rzeczy w tej uroczej tonacji.Post jak zwykle na czasie.Wspaniałe zestawy.Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziesz miała co nosić. :D Super, że koralowy jest jednym z Twoich ulubionych kolorów, wnosi trochę optymizmu do szarej rzeczywistości. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Koral jest piękny, w połączeniu z miętą daje cudny efekt 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba połączenie z granatem! Kolor jest przepiękny i wydaję mi się, że pasuje do większości typów karnacji. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę podobnie, koralowy jest taki uniwersalny. ;)
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  4. Podoba mi się ten kolor - jest na tyle uniwersalny że pasuje z większością kolorów.... sama nie mam nic koralowego ale to pretekst aby coś w tej barwie sobie sprawić;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dobrze kombinujesz, to pretekst do zakupów. :D
      Dziękuję za odwiedziny i także przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  5. Ten kolorek bardzo mi się podoba zwłaszcza w połączeniu z czernią :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój ulubiony łososiowy kolor wreszcie na topie! :D Już od paru lat niezmiennie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To genialnie! Też zawsze się cieszę, gdy moje ulubione kolory czy jakieś części garderoby są na topie. Nawet, gdyby nie były, to bym je nosiła, ale miło jest, gdy ktoś docenia to, co nam się podoba. :D

      Usuń
  7. Uwielbiam ten kolor! Chociaż zdecydowanie bardziej lubię kolor fiołkowy, bardziej delikatny albo taki jaśniutki róż :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny fiolet i pudrowy róż też uwielbiam. Ogólnie gustuję w pastelowych odcieniach. ;)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Piękny jest ten kolor, miałam kupić sukienkę na studniówkę w tym kolorze, ale jednak się rozmyśliłam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na swoją studniówkę miałam właśnie koralową sukienkę ze złotymi akcentami (takie bardziej stare złoto). ;)

      Usuń
  9. Muszę przyznać że oczarował mnie ten kolor. Ba! Ja się w nim totalnie zakochałam <3 ahhh muszę sobie kupić coś w tym kolorku i to koniecznie! <3
    Z miętą i jeansem wygląda bajecznie! <3

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, że tak optymistycznie przyjęłaś koralowy jako kolor roku 2019! :) Też podobają mi się te połączenia, bo ogólnie przepadam za pastelowymi kolorami. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Koral z jeansem i czernia wyglada fajnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/01/jak-ubrac-sie-na-spotkanie-biznesowe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja koral uwielbiam na oczach, pięknie podbija niebieską tęczówkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiłam się na modowych inspiracjach i zahaczyłam trochę o wystrój wnętrza, ale faktycznie koralowy świetnie wygląda także jeśli chodzi o makijaż. :D

      Usuń
  12. Koral z czernią i granatem wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boże! Już kocham ten kolor :) Co prawda nie mam ubrań w tym odcieniu, ale bardzo spodobały mi się inspiracje, które dla nas przygotowałaś. Na sam widok czuję przypływ energii i radości.
    Kolor ten dobrze prezentuje się z bielą, czernią i innymi pastelowymi odcieniami. Jest naprawdę ciekawie.
    Póki co mam tylko koralową szminkę i coś czuję, że zacznę ją jeszcze chętniej używać.

    Podpowiesz mi gdzie można stworzyć takie piękne kolaże? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niesamowicie miło, że doceniłaś moje starania i inspiracje Ci się spodobały. :) Pewnie, to nie żadna tajemnica. Kolaże wykonałam na stronce urstyle.pl. Zastanawiam się, czy nie zrobić o tym jakiegoś wpisu. ;)

      Usuń
  14. O też robiłam posta na ten temat :D Koral superr szczególnie latem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Kolor jest bardzo fajny, bo taki optymistyczny. Masz rację, latem to będzie hit! :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń