26 stycznia 2019

Zimowa stylizacja: granat, róż i szary


Kurtka, szalik, spodnie, trapery, plecak, śnieg

Hejka!

Śnieg pada, a ja pozuję. Przygotowałam dzisiaj zimową stylizację. Zapraszam.


Jak się macie? Jak to dobrze wrócić na bloga. 😊 Ostatnio wciągnął mnie wir pracy związany z końcem semestru na uczelni. Musiałam się skupić na nauce. Nazbierało mi się przez ten czas sporo zaległości, ale część z nich nadrobiłam. Odpowiedziałam na Wasze komentarze, więc jeśli jesteście ciekawi, co odpisałam, sprawdźcie. Teraz pozostało mi jeszcze zobaczenie co nowego na Waszych blogach. 

Bardzo się cieszę, że tyle osób zgłosiło się do urodzinowego konkursu. Przeczytałam Wasze odpowiedzi na pytanie konkursowe, była to niesamowicie ciekawa lektura. Macie bardzo różnorodne pomysły, które fajnie byłoby wcielić w życie. Dziękuję tym, którzy już się zgłosili, a osoby, które chciałaby jeszcze dołączyć, zapraszam do konkursowego wpisu. Macie czas do 4.02.19r. 


Koniec wyjaśnień, ogłoszeń i zaproszeń. 😃 Przychodzę do Was z pierwszą w tym roku stylizacją. Jest to świeżutka sesja zdjęciowa, z dzisiaj, w zimowej scenerii. Padający śnieg jest autentyczny. O moje uszy nie musicie się martwić, gdyż miałam czarne nauszniki, które można by rzec zlały się z moimi włosami.

House, Lidl, Biedronka, Cropp, RoseGal, RoseGal
W stylizacji dominują trzy koloru: granatowy, jasnoróżowy i szary. Bazę stanowią granatowa dłuższa kurtka (żeby nereczki nie zmarzły 😉) oraz granatowe jeansy. Dodatki są różowe lub szare.

Zimowa stylizacja na śniegu

Mam na sobie ogromną chustę w różowo- szarą kratkę, którą pokazywałam Wam w jednym z Blogmasów. Polubiłam się z nią i noszę codziennie (wcześniej nie nosiłam szalika). Jak widzicie mam ją zawiązaną inaczej. Wciąż eksperymentuję z tym szalem. Wkrótce planuję zrobić wpis dotyczący tego jak wiązać ogromną chustę. 

Kurtka, jeansy, trapery, chusta, rękawiczki, plecak


Dobrałam do niej jasnoróżowe rękawiczki, które są poprzetykane różowymi cekinami. Bardzo fajnie ożywiają granatową kurtkę. Kolejnym elementem są jasnoróżowe trapery, które mogliście podziwiać już nie raz. Są to moje ulubione zimowe buty.

Kurtka House, jeansy Lidl, chusta RoseGal, rękawiczki Biedronka, trapery Cropp

Wreszcie przyszedł czas na wisienkę tej stylizacji, czyli szary plecaczek z RoseGal. Zwykle na uczelnię nosiłam torebkę listonoszkę albo taką zwykłą bawełnianą, jak na zakupy, jednak ostatnio zapragnęłam mieć plecak, bo nie dość, że  odciąża kręgosłup, to jeszcze fajnie wygląda. Nie jakiś bardzo duży, ale jednak mieszczący potrzebne mi rzeczy. Ten spełnia moje wymagania. 

This grey backpack I ordered from RoseGal. I like it very much. It is so spacious, so I can put into it many things, like notebooks, book, pencil case, mini umbrella and other stuff.  Backpack has many pockets. It is well- made. I like it's colour and shape. I like that bags or backpacks from RoseGal are packed with safety material so you can keep backpack in it.

Szary plecaczek RoseGal
Mimo stosunkowo niewielkiego rozmiaru jest bardzo pakowny. Wczoraj zapakowałam do niego 4 zeszyty A5, książkę, piórnik, dokumenty, śniadanie i picie, mały składany parasol, chusteczki i spokojnie mogłam go zapiąć. Plecak oprócz głównej komory posiada kilka kieszeni- jedną z tyłu, z przodu, wewnątrz + dwie maleńkie przegródki. Pozytywnym zaskoczeniem był dla mnie fakt, że posiada on na dole nóżki, dzięki którym nie będzie się tak bardzo niszczył, gdy postawię go na podłodze. 


Granatowa kurtka i jeansy, różowe trapery, szary plecaczek

Plecak jest dobrze wykonany. Początkowo suwak wewnętrznej kieszeni nie posiadał dzyndzelka, dzięki któremu łatwiej otwiera się kieszeń. Jednak udało mi się go znaleźć, zawieruszył się gdzieś w papierze, którym wypchane było wnętrze plecaka. Doczepiłam go i po sprawie. Wszystko już gra. Bardzo podoba mi się, że wszelkie torebki czy plecaki z chińskich stronek są pakowane w taki materiał ochronny, dzięki czemu można potem przechowywać w nim bezpiecznie nasze cudeńka.


Szary plecak z RoseGal

W komplecie z szarym plecaczkiem znajdowała się okrągła mała torebka na łańcuszku oraz etui na dokumenty (początkowo myślałam, że to mało przydatne coś na klucze, a tu spotkała mnie taka miła niespodzianka). 

There was also round handbag and case for documents with this backpack. Handbag is very pretty, well- made but the chain is welded on one side so I can't attach it to the bag. Case for documents is also well- made and I don't have any objections to him.

Szare etui na dokumenty lub karty RoseGal

O torebce mogę na radzie wspomnieć tylko tyle, że jest dobrze wykonana, jednak łańcuszek z jednej strony jest przyspawany i nie mogę go przyczepić do torebki. Będę próbowała coś temu zaradzić. Macie może jakieś pomysły? Poza tym torebka pogniotła się trochę podczas podróży, więc obecnie wypchałam ją papierami, żeby się naprostowała.  Co do etui nie mam żadnych zastrzeżeń.

Szara torebka na łańcuszku z RoseGal

Niedługo możecie spodziewać się stylizacji z udziałem tej torebeczki. Tak prezentuje się 3- częściowy zestaw:

Szary plecak, torebka i etui na dokumenty z RoseGal
W sklepach trwają obecnie poświąteczne wyprzedaże. RoseGal  nie stanowi tu wyjątku (Deals sale). Oprócz tego mam dla Was kupon zniżkowy. Działa ona na zasadzie, że im zrobisz zamówienie na większą kwotę, tym wyższy upust dostaniesz. Szczegóły znajdują się poniżej:


Use codeRGBF1 with 25% discount:



Over 10usd, save 2.5usd; Over 20usd, save 5usd; Over 30usd, save 7.5usd; Over 40usd ,save 10usd; Over 50usd, save 12.5usd; Over 60usd, save 15usd; Over 70usd, save 17.5usd; Over 80usd, save 20usd; Over 90usd, save 22.5usd; Over 100usd, save 25usd;Over 110usd, save 27.5usd; Over 120usd, save 30usd; Over 130usd, save 32.5usd; Over 140usd, save 35usd.



***

Wolicie plecak czy torebkę?

Jak Wam się podoba dzisiejsza zimowa sesja?

30 komentarzy:

  1. Ale mi się ten plecaczek spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Szal fajnie się tutaj komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i plecak skradły me serce <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny szalik ;) Uwielbiam takie kolory ;) Także stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! <3 Ja ostatnio zobaczyłam, że nie tylko ja mam taki szalik w moim mieście. :D

      Usuń
  5. Szal mi się spodobał! Ciekawa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Ten szaliczek tak fajnie ożywia granatową kurteczkę. Masz śliczne traperki. Mam podobne, może trochę jaśniejsze ;) Mam też rękawiczki bardzo podobne do Twoich. Bardzo podoba mi się ten plecaczek. Kocham takie malutkie, poręczne plecaki. Noszę je nawet częściej jak torebkę, ze względu tak jak piszesz " by odciążyć kręgosłup". :-) Torebunia wygląda uroczo, a Twoja sesja zdjęciowa bardzo mnie urzekła, padający śnieg nadał jej niesamowitego klimatu <3
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Nie ma to jak różowe trapery. :D Widzę, po Twojej wypowiedzi, ale też po zdjęciach, które wrzucasz, że mamy podobny gust. ;) Plecak jest fajną alternatywą dla torebki, zwłaszcza gdy trzeba dużo chodzić danego dnia. :D Cieszę się, że sesja Ci się spodobała. <3 Miałam szczęście, że udało mi się załapać na śnieg, bo dzisiaj zaczął się topić i już prawie go nie ma.
      Przesyłam gorące pozdrowienia!

      Usuń
  7. Stylówka bardzo ładna, połączenie kolorystyczne super :) Ten plecak jest świetny, torebeczka również urocza!
    Mam nadzieję, że sesja na studiach poszła Ci dobrze i że wszystko, jak to się mówi, "do przodu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Czeka mnie jeszcze jeden egzamin, a potem upragnione wolne. Muszę w końcu zregenerować siły. ;)

      Usuń
  8. Świetna cieplutka stylizacja :) uwielbiam duże chusty, sama mam w różnych kolorach i lubię kombinować z wiązaniem ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą to, żeby było mi ciepło jest najważniejsze. ;) Dziękuję. ;)

      Usuń
  9. podobają mi się bardzo buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! ;) Bardzo lubię w nich chodzić. Upolowałam je w zeszłym roku na wyprzedaży w Croppie.

      Usuń
  10. Te trapery są cudowne! Mam identyczne, tylko, że czarne. Mogłabym w nich przejść cały świat i jeszcze dalej, tak mi w nich wygodnie :D Przepiękny masz ich kolor i fajnie zgrywają się z tymi rękawiczkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Dorwałam je w Croppie na wyprzedaży, w zeszłym roku. ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Czapki nie ma i nie będzie. :D Jak wspomniałam we wpisie miałam czarne nauszniki. ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie kolory :) Przepięknie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za docenienie. <3 Ja też bardzo lubię te kolory. :)

      Usuń
  13. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. ;)
      Dziękuję i też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

      Usuń