24 grudnia 2020

Blogmas #4: świąteczna Strefa Kinomaniaczki + życzenia

Strefa Kinomaniaczki: świąteczne filmy

Hejka!

Zapraszam Cię na świąteczną Strefę Kinomaniaczki, a w niej aż 12 produkcji.

 

Odliczanie zakończone, dziś Wigilia. Z tej okazji chcę Ci złożyć najpiękniejsze życzenia: zdrowych, radosnych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia!

 

Życzenia dla Czytelniczek bloga

 

A tymczasem zapraszam Cię na świąteczne wydanie Strefy Kinomaniaczki. Tym razem wśród propozycji znalazły się 2 seriale oraz 10 filmów.

 

Randki od święta / Holidate (2020)

Randki od święta / Holidate (2020)

Sloane i Jackson mają już dosyć przytyków ze strony rodziny, dotyczących ich życia uczuciowego, a konkretnie tego, że są singlami. Postanawiają pomóc sobie nawzajem. Zawierają pakt, że przez rok będą sobie towarzyszyć podczas rodzinnych spotkań.

❅❅❅

Nie jest to film o typowo bożonarodzeniowej tematyce, gdyż bohaterowie spotykają się podczas różnych świąt i uroczystości rodzinnych. Randki od święta to niezwykle przyjemna produkcja, nieźle się przy niej uśmiałam. Zdecydowanie polecam obejrzeć! 



Dash i Lily / Dash & Lily (2020)

 

Dash i Lily/Dash&Lily (2020)
 

Pełna optymizmu wielbicielka Świąt Lily i cyniczny, nieprzepadający za Bożym Narodzeniem Dash poznają się dzięki czerwonemu zeszytowi. Między nimi nawiązuje się nić porozumienia.

❅❅❅ 

Krótki - ma tylko 8 odcinków po mniej niż 30 min- i uroczy serial ze świątecznym klimatem w tle. Obejrzałam go w jeden wieczór. Mam nadzieję, że powstanie sezon 2. Bardzo miłym zaskoczeniem był gościnny udział w serialu zespołu Jonas Brothers ze świąteczną piosenką, którą bardzo lubię - Like It's Christmas. Spodobała mi się też idea poznawania drugiej osoby poprzez różne wyzwania i komunikowania się za pomocą zeszytu. Bardzo kreatywne. Dash i Lily to serial, który warto obejrzeć!


Kalifornijskie święta /  A California Christmas (2020)


Kalifornijskie święta/ A California Christmas (2020)

Joseph, przystojny i bogaty syn właścicielki rodzinnej formy, zostaje oddelegowany przez matkę na ranczo z misją nakłonienia właścicielki do sprzedania ziemi. Przypadkowo zostaje pomylony z robotnikiem i najęty do pracy na ranczu. 

❅❅❅ 

Mało tu świątecznego klimatu, co było dla mnie zaskoczeniem, zważywszy na tytuł sugerujący coś innego. Film całkiem ok, ale szału nie ma. Taki przeciętny, choć miejscami nieco wzruszający.


Zdążyć do domu na święta / Time for Me to Come Home for Christmas (2018)


Zdążyć do domu na święta/Time for Me to Come Home for Christmas (2018)
 

Uwielbiająca święta Bożego Narodzenia Cara, spotyka na lotnisku piosenkarza country Josha. Okazuje się, że mieszkają niedaleko siebie, ale ich lot został odwołany. jednoczą więc siły, by zdążyć wrócić na święta do domu.

 

❅❅❅  

Dużo bardziej czuć tu świąteczny klimat niż w poprzedniej produkcji. Josh Henderson, którego kojarzę z Podrywu na głupka, spisał się bardzo dobrze. Lubię produkcje Hallmark'u i ta mnie nie zawiodła.

 

Świąteczny kontrakt / The Christmas Contract (2018)


Świąteczny kontrakt / The Christmas Contract (2018)

Jolie, profesjonalna projektantka stron internetowych i Jack, wrażliwy pisarz zawierają kontrakt. On pojedzie z nią na święta w rodzinne strony i pomoże jej wzbudzić zazdrość u byłego chłopaka, a ona stworzy dla niego stronę internetową, która ma pomóc w sprzedaży jego nowej powieści.
 
❅❅❅  

Opis filmu niezbyt mnie przekonał, ale postanowiłam dać mu szansę. I całe szczęście, że to zrobiłam. Podobało mi się, że relacja między głównymi bohaterami tworzyła się stopniowo. Świąteczny kontrakt to ciepła i lekka komedia na zimowy wieczór. Bardzo fajnie mi się ją oglądało.


Gwiazdka w pałacu / Christmas at the Palace (2018)

 

Gwiazdka w pałacu / Christmas at the Palace (2018)
 

Katie, była zawodowa łyżwiarka i jej koleżanka Jessica trafiają na królewski dwór San Senovy. Ich zadaniem jest przygotować córkę monarchy do świątecznego występu na łyżwach.

❅❅❅  

Niby tematyka, którą lubię - pałac, książę i święta, ale film niestety był taki sobie. Liczyłam, że pary dobiorą się odwrotnie i to już od początku zepsuło moją idealną wizję. Całość była, jak dla mnie, chyba zbyt idealna, przez co nieco sztuczna. Wiem, że to nie jest zbyt ambitna produkcja i liczyłam się z tym, gdy po nią sięgałam, miałam jednak nadzieję, że będzie fajna. Niestety Gwiazdka w pałacu nie skradła mojego serca.


Wróżka potrzebna od zaraz / Godmothered (2019)


Wróżka potrzebna od zaraz / Godmothered (2019)
 

Marzeniem zamieszkującej Wróżlandię Eleanor jest zostanie prawdziwą Wróżką Chrzestną. Niestety od dawna do magicznej krainy nie spłynęło żadne zlecenie i zawód ten jest zagrożony. Zdeterminowana Eleonora postanawia wziąć sprawy w swoje ręce.
 

❅❅

Niby dla dzieci, może nieco naiwny, ale ma piękne przesłanie. Aż się na końcu wzruszyłam. Trochę magii, trochę świata ludzi. Podobała mi się determinacja Eleanor, by spełnić swoje marzenie, a także jej optymizm oraz różowa suknia. W filmie było też kilka śmiesznych momentów. 


Facet na Święta / Hjem til jul (2019)

 

Facet na Święta / Hjem til jul/ Home for Christmas (2019)
 

Mająca dosyć presji dotyczącej jej statusu cywilnego, Johanne, podczas spotkania rodzinnego wyznaje, że ma chłopaka. Problem w tym, że to nieprawda. Dziewczyna zaczyna więc poszukiwania partnera, którego mogłaby przyprowadzić do domu na Wigilię. 

❅❅❅  

Krótki serial, który miałam obejrzeć już w zeszłym roku, ale zrobiłam to dopiero teraz. Produkcja liczy 2 sezony po 6 odcinków każdy. Jak na razie widziałam tylko 1 sezon i muszę przyznać, że mnie nie zachwycił, a po zwiastunie liczyłam, że będzie wciągający. Początkowe odcinki mnie nie zaciekawiły, ale skoro zaczęłam oglądać, to chciałam skończyć. Później było lepiej, ale bez szału. Na plus zasługuje jednak otwarte zakończenie, które pozostawiło nutę niedosytu i tajemniczości.

 

 

Świąteczna miłość / My Christmas Love (2016)


Świąteczna miłość / My Christmas Love (2016)

Cynthia wraz ze swoim współpracownikiem (który jest jednocześnie jej przyjacielem) jedzie do domu rodzinnego na Święta.  Ma on jej towarzyszyć podczas ślubu siostry. Tymczasem dziewczyna zaczyna otrzymywać świąteczne niespodzianki. Postanawia się dowiedzieć, kto to wszystko zaplanował.

❅❅❅

Przyjemny film. Wykorzystano w nim angielską kolendę 12 Days of Christmas. Jest to tzw. piosenka kumulatywna - każda strofa zbudowana jest na bazie poprzednich.  W utworze tym wyliczane są kolejne prezenty ofiarowane przez moją prawdziwą miłość w jeden z dwunastu dni Bożego Narodzenia. Oprócz wspomnianej pieśni, którą lubię, spodobały mi się stylizacje głównej bohaterki. Za to jej zachowanie już niekoniecznie, ale to drobny minus. Wydawać by się mogło, że będzie to przewidywalny do bólu film, a jednak tak nie było. Niespodziewany zwrot akcji mnie zaskoczył, był ekstra!



Święta na piątkę / Best Christmas Party Ever (2014)

 

Best Christmas Party Ever (2014)

Jennie Stanton to utalentowana organizatorka przyjęć świątecznych. Gdy jej szefowa ogłasza, że przechodzi na emeryturę, ma nadzieję, że to właśnie jej zostawi interes. Okazuje się jednak, że nie tylko ona jest kandydatką na to stanowisko. Co więcej, dostaje zadanie, by wyszkolić bratanka przełożonej. Kobieta postanawia udowodnić swoją wartość i w tym celu chce urządzić doroczną Wigilię w sklepie z zabawkami. Niestety jego nowi właściciele nie są zainteresowani jej wizją przyjęcia, które staje pod znakiem zapytania.


❅❅❅

Ciekawa fabuła, świąteczny nastrój, rodzące się uczucie. Film przypadł mi do gustu, choć muszę przyznać, że nieco za dużo było w nim sztucznych uśmiechów i sztucznego śniegu nieudolnie udającego ten prawdziwy. Spodobały mi się stylizacje głównej bohaterki - niby proste i formalne, ale bardzo eleganckie i po prostu jej pasowały. Postać Nicka rozświetliła produkcję. Grającego go Steve'a Lunda (powtórzę się, ale niezły z niego przystojniak) kojarzę z filmu Uwierz w Święta. Natomiast Torreyy DeVitto znam z serialu Słodkie kłamstewka, gdzie grała siostrę Spencer.
 
 
 

Duma, uprzedzenie i jemioła / Pride, Prejudice and Mistletoe (2018)

 
Duma, uprzedzenie i jemioła / Pride, Prejudice and Mistletoe (2018)

Darcy to niezależna dziewczyna, która wolała założyć własną firmę, niż prowadzić rodzinny biznes. Po powrocie do domu na Święta spotyka swojego dawnego rywala, z którym będzie musiała połączyć siły przy organizacji imprezy charytatywnej. 

❅❅❅

Uwielbiam w filmach nawiązania do innych dzieł kultury, więc gdy zobaczyłam tytuł nawiązujący do powieści Duma i uprzedzenie, musiałam po niego sięgnąć. Niestety odniesień do tego dzieła było bardzo niewiele, a na to liczyłam najbardziej. Fabuła przyjemna, ale bez zaskoczeń. To kolejny film, w którym podobały mi się stylizacje głównej bohaterki. Aktorkę wcielającą się w rolę Penny (Lacey Chabert) kojarzę z filmu Wredne dziewczyny, a Brendana Penny – z innej świątecznej produkcji, pt. Wielkanocna niespodzianka. Film Duma, uprzedzenie i jemioła można obejrzeć, ale nie jest to nic nadzwyczajnego

 

Świąteczna dziewczyna / A Cinderella Christmas (2016)

 

Świąteczna dziewczyna / A Cinderella Christmas (2016)
 

Podczas balu kostiumowego, przystojny i bogaty Nicholas poznaje dziewczynę, która wydaje się być jego bratnią duszą. Niestety ucieka ona, zanim mężczyzna zdąży poznać jej imię. Nicholas rozpoczyna więc poszukiwania.

 

 ❅❅❅

Jestem wielką miłośniczką historii opartych na baśni o Kopciuszku, więc nie mogłam przejść obok tej produkcji obojętnie. Klasyczny motyw został tu nieco zmodyfikowany. Nie mamy tu macochy i wrednych przyrodnich sióstr, tylko wujka i kuzynkę. Natomiast Kopciuszek nie zajmuje się domem, lecz prowadzi rodzinny biznes (i wyręcza w tym też kuzynkę). Bardzo spodobał mi się pomysł ze świątecznymi skarpetami. Jeśli chodzi o minusy, to moim zdaniem akcja podczas przyjęcia potoczyła się nieco za szybko oraz niepojęte jest dla mnie to, że bohaterowie nie rozpoznali się pod maskami. Ale poza tym film bardzo mi się spodobał, a suknia Angie była przepiękna. Polecam obejrzeć!


🎄🎄🎄

 

Po więcej świątecznych produkcji zapraszam Cię do moich poprzednich wpisów:

🠊 Blogmas #5: świąteczna Strefa Kinomaniaczki

 
🠊 Blogmas #2: świąteczna Strefa Kinomaniaczki


🠊 Blogmas #6: świąteczna Strefa Kinomaniaczki cz.2


🠊 Podsumowanie miesiąca: grudzień


🠊 Strefa Kinomaniaczki: straszny królik, narkotyk i kolejna zamiana

 

Jeśli zastanawiasz się, gdzie, za darmo, znaleźć powyższe produkcje, zerknij do wpisu Gdzie oglądać filmy i seriale online?   

 

Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

🎄🎅⛄


***

Lubisz sięgać po świąteczne produkcje?

Widziałaś któryś z powyższych filmów? Jak wrażenia?

13 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego tytułu. Praktycznie co roku ograniczam się do klasyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja natomiast poszukuję świąteczny nowości. ;) Radosnych Świąt! <3

      Usuń
  2. Wczoraj oglądałam Randki od Święta i bardzo mi się podobał ten film :) Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ten film i Tobie się spodobał. ;) Bardzo Ci dziękuję za życzenia. <3

      Usuń
  3. Znam tylko 2 produkcje, ale nie jest to dziwne raczej biorąc pod uwagę brak zamiłowania do świątecznych filmów z mojej strony. Facet na święta i randki od święta - oba przyjemne, oba ocenione na 6, ale serial jednak milej wspominam :)Dash i lily miałam oglądać, ale chyba odpuszczę mimo wszystko.
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja lubię oglądać świąteczne produkcje, jednak w tym roku trafiłam na mało perełek. Dziękuję. <3

      Usuń
  4. Szkoda, że ten rok niestety nie przyniósł nam fajnych filmów...oby ten czas szybko minął. Wszystkiego dobrego na święta ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Randki od święta" oraz "Dash i Lily" mi się podobały, więc coś tam fajnego jednak się znalazło. :D Dziękuję! <3

      Usuń
  5. Cześć Moniko! :)

    Jak minęły Ci święta?

    Z przedstawionych filmów znam tylko Gwiazdka w Pałacu :)
    Resztę muszę nadrobić :)

    Życzę Ci samych wspaniałości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Święta minęły mi leniwie. Trochę odpoczęłam, obejrzałam świąteczne filmy...
      A jak Twoje Święta?

      Daj koniecznie znać, który z pozostałych filmów Ci się spodobał. ;)

      Dziękuję. <3 Buziaki! ;*

      Usuń
  6. o ile fajnych filmów. Będę oglądać :) Ja sama do tej listy bym dodała film ,,święta w kajdankach'' oglądam go co roku, bardzo fajna lekka komedia romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń