21 grudnia 2019

Blogmas #6: świąteczna Strefa Kinomaniaczki cz.2

Świąteczne filmy

Hejka!

Zapraszam na Blogmas nr 6, w którym znajdziesz kolejną porcję świątecznych filmów.



Tak, jak obiecałam, przygotowałam kolejne propozycje filmów, które pozwolą nam się wczuć w świąteczny klimat. Tym razem pokusiłam się o produkcje z poprzednich lat, a nie jak w części pierwszej o nowości. Myślę, że był to dobry pomysł. Klasyki takie jak Kevin sam w domu, Kevin sam w Nowym Jorku, Holiday, To właśnie miłość, czy Grinch: Świąt nie będzie zna niemal każdy, ja postanowiłam się skupić na mniej popularnych filmach.




Powrót do Christmas Creek / Return to Christmas Creek (2018)


Return to Christmas Creek

Amelia Hughes zajmuje się tworzeniem aplikacji mobilnych. Po prezentacji ostatniej z nich inwestor daje jej do zrozumienia, że jej dzieło nie ma racji bytu, gdyż jest sprzeczne z ideą świąt. Kobieta postanawia odnaleźć magię Bożego Narodzenia i w tym celu po wielu latach wraca do rodzinnego miasteczka o nazwie Christmas Creek. 

Powrót do Christmas Creek / Return to Christmas Creek (2018)

To jest świąteczny film z prawdziwego zdarzenia. Magiczny, chociaż nie było tam żadnych efektów specjalnych, ukazujący ciepło rodzinnych relacji, siłę przebaczenia i radość ze wspólnie spędzanego czasu. Miejscami nawet się wzruszyłam. Poza tym mogłam nacieszyć oko widokiem świątecznych dekoracji.

Powrót do Christmas Creek / Return to Christmas Creek (2018)


Aktorzy spisali się na medal! W filmie nie było sztucznego zadęcia, akcja toczyła się naturalnym tempem. Z modowych szczegółów, zachwyciła mnie biżuteria głównej bohaterki, która nosiła kolczyki i naszyjnik z moim ulubionym motywem, czyli... kółeczkami. Powrót do Christmas Creek polecam Ci całym sercem!


Powrót do Christmas Creek / Return to Christmas Creek (2018)

Wspomnę jeszcze, że Powrót do Christmas Creek wyprodukowany został przez Hallmark. W swojej ofercie oprócz  świątecznych filmów mają też dużo typowych romansideł. Miałam okazję oglądać już Bajkowe Boże NarodzenieLove in Design (2018), Idealna para (2015). Pomimo naprawdę bogatego wyboru ciekawych filmów, niestety nie wszystkie dostępne są z polskimi napisami, czy chociażby lektorem. 




Książę na gwiazdkę / My Christmas Prince (2017)


My Christmas Prince (2017)

Samantha jak co roku jedzie na Święta Bożego Narodzenia do rodziców. Niespodziewanie dołącza do niej jej chłopak, Alex, który okazuje się być... księciem.  

Książę na gwiazdkę / My Christmas Prince (2017)

Kolejna świąteczna propozycja warta obejrzenia! Duży plus za to, że akcja została osadzona głównie w małej amerykańskiej wiosce i to książę musiał odnaleźć się w tej rzeczywistości. Fajnie, że zaakcentowano także wątek rodziców Samanthy. Odtwórcy głównych ról zostali, moim zdaniem, dobrze dobrani, pasowali do siebie. Przyjemnie mi się ich oglądało na ekranie.

Książę na gwiazdkę / My Christmas Prince (2017)


Z chęcią zobaczyłabym drugą część Księcia na gwiazdkę, jednak nie znalazłam żadnych informacji mówiących o tym, by miała takowa powstać.

 Książę na gwiazdkę / My Christmas Prince (2017)


Z ciekawostek dodam, że Pamela Sue Martin, czyli serialowa mama głównej bohaterki, występowała w operze mydlanej Dynastia (1981-1989) jako Fallon Carrington, jej serialowy tata, Parker Stevenson grał w Słonecznym Patrolu (1998-2001) Craiga Pomeroya, natomiast Alexis Knapp (Samantha) wcieliła się w rolę Stacie Conrad, jednej z członkiń chóru The Barden Bellas w trylogii The Pitch Perfect.





Dwanaście choinek / Twelve Trees of Christmas (2013)


Twelve Trees of Christmas (2013)

Biblioteka, w której Cheri dorastała, a teraz pracuje, ma zostać wyburzona. Dziewczyna chcąc ją ocalić, organizuje konkurs na najpiękniej ubraną choinkę. Ma nadzieję przekonać właściciela nieruchomości i jego babcię, ile ta biblioteka znaczy dla niej i lokalnej społeczności. 

Dwanaście choinek / Twelve Trees of Christmas (2013)

Co prawda choinek było w rzeczywistości mniej, ale film gorąco polecam! Ciekawy pomysł, by fabuła kręciła się wokół biblioteki. Mnie się bardzo spodobał. Aktorzy świetnie sobie poradzili, widać było, że wczuli się w swoje role. Klimat był przyjemny, a film momentami wzruszający. Łezka zakręciła mi się w oku. 

Dwanaście choinek / Twelve Trees of Christmas (2013)

Główna bohaterka wybierała ciekawe stroje, które idealnie zgrywały się z jej osobowością. Spodobała mi się zwłaszcza stylizacja, którą wybrała na konkurs. Robin Dunne, wcielający się w rolę dewelopera, zagrał Sebastiana Valmonta w Szkole uwodzenia 2, natomiast naszą bibliotekarkę, Lindy Booth, możesz kojarzyć z serialu Łowcy skarbów, gdzie grała Claudię, sekretarkę Sydney Fox. Co więcej, w produkcji Dwanaście choinek, wystąpiła także sama Mel B, członkini zespołu Spice Girls


Dwanaście choinek / Twelve Trees of Christmas (2013)


W 2016 roku wyszedł film o podobnej fabule (tylko, że chodzi o wyburzenie szkoły muzycznej), w którym Dunne i Booth znów wcielili się w głównych bohaterów- Sound of Christmas. Jeszcze go nie oglądałam, ale być może się skuszę.




Słodki smak Świąt / The Christmas Calendar (2017)


The Christmas Calendar (2017)

Emily, prawniczka z wykształcenia, wraca do rodzinnego miasteczka, by po śmierci babci, przejąć rodzinny interes - piekarnię. Dziewczyna ma talent, jednak klientów jest mało, a w dodatku naprzeciwko otworzyła się konkurencja, której przewodzi przystojny Gerard. W pierwszy dzień grudnia Emily otrzymuje kalendarz adwentowy, który wywołuje wielkie zainteresowanie w miasteczku. Kto okaże się tajemniczym wielbicielem piekarki? 

Słodki smak Świąt / The Christmas Calendar (2017)

To drugi film z kalendarzem adwentowym w roli głównej, jaki miałam okazję obejrzeć. W zeszłym roku widziałam produkcję Netflixa (przeczytasz o niej więcej tutaj), która szczególnie mnie nie zachwyciła. Natomiast Słodki smak Świąt już tak. 

Słodki smak Świąt / The Christmas Calendar (2017)

Ciekawa fabuła i zagadka, kto jest tajemniczym wielbicielem. Miałam kilka typów, ale żaden się nie sprawdził. Nie uwierzysz, kto podarował kalendarz Emily! Zaskoczył mnie taki obrót sprawy, więc daję ogromnego plusa za nieoczekiwany zwrot akcji.

Słodki smak Świąt / The Christmas Calendar (2017)


Zakończenie nikogo nie zdziwi-  tradycyjne- i żyli długo i szczęśliwie, ale bardzo przyjemne. Fajnie było usłyszeć w filmie znaną angielską kolędę Tvelwe Days of Christmas. Polecam obejrzeć! 



Uwierz w Święta/ Christmas Incorporated (2015)

 

Christmas Incorporated (2015)

Riley Vance tuż przed Świętami Bożego Narodzenia otrzymuje pracę jako asystentka Williama Younga, właściciela fabryki zabawek, która wkrótce ma zostać zamknięta. Dziewczyna proponuje mu, by zanim podejmie ostateczną decyzję, najpierw odwiedził miasteczko i spotkał się z pracownikami. Czy uda jej się rozbudzić w mężczyźnie ducha świąt i ocalić fabrykę?

Uwierz w Święta/ Christmas Incorporated (2015)

Co tu dużo mówić, film przypadł mi do gustu. Ciekawa fabuła, przeciwieństwa- mężczyzna, który nie obchodzi świąt i kobieta, która je uwielbia oraz wspólny cel. To musi się udać.


Uwierz w Święta/ Christmas Incorporated (2015)

Spodobał mi się styl Riley, a szczególnie jej naszyjnik z... kółeczkiem. Jeśli czytasz mój blog od dawna, to wiesz, że uwielbiam biżuterię z tym motywem (to już drugi film, w którym się pojawia). Poza tym, główny bohater (Steve Lund) to niezły przystojniak. Nie żałuję, że obejrzałam produkcję Uwierz w Święta. Czy tylko mi wydaje się, że polski tytuł to parafraza tytułu melodramatu Uwierz w ducha

Uwierz w Święta/ Christmas Incorporated (2015)

Z ciekawostek dodam jeszcze, że Shenae Grimes (Riley) możesz kojarzyć z serialu 90210, będącego spin-offem słynnego Beverly Hills, 90210.



Jeśli zastanawiasz się, gdzie możesz obejrzeć powyższe produkcje, zerknij do wpisu Gdzie oglądać filmy i seriale online? Tam dowiesz się wszystkiego.

***

Wolisz oglądać nieśmiertelne klasyki, czy poszukujesz nowych świątecznych filmów?

20 komentarzy:

  1. Akurat tych tytułów nie znam. Widać, że u mnie jednak dominują klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego znajdzie się coś dobrego z kategorii świątecznych filmów. ;)

      Usuń
  2. Oglądałam ostatnio Książę na gwiazdkę i żałuję, że nie ma 2 części :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się z Tobą w żalu.:( Też chciałabym bardzo zobaczyć kolejną część tego filmu.

      Usuń
  3. Uwielbiam świąteczne klasyki takie jak Kevin, Grinch czy " To właśnie miłość". Jednak lubię też obejrzeć też coś innego. Z tych filmów jakie przedstawiłaś znam " Powrót do Christmas Creek". Bardzo fajny film, podobał mi się :-) Myślę, że po świętach obejrzę pozostałe 3 jakie tutaj pokazałaś. W święta odpuszczam TV, Internet i media społecznościowe. Czuję zmęczenie i potrzebuję chwili na odpoczynek :) A święta to doskonały czas by wypocząć i pobyć z rodziną :) No i fajnie spędzić czas :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że mimo swojej miłości do świątecznych klasyków, jesteś otwarta także na nowości. ;) Ja lubię wyszukiwać takie mniej popularne filmy. <3 Super, to już teraz życzę Ci przyjemnego oglądania. ;) Jasne, rozumiem. W takim razie mam nadzieję, że uda Ci się odpocząć i spędzić czas z najbliższymi tak, jak to sobie wymarzyłaś. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. nice post. I follow you on gfc # 194 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam akurat żadnego z tych filmów, ale chętnie oglądnę sobie z rodzinką, mamy ochotę na właśnie jakieś urozmaicenie świąt, bo co roku tylko Kevin na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że chcecie obejrzeć coś nowego. Może akurat któraś z moich propozycji przypadnie Wam do gustu. ;) Miłego oglądania! <3

      Usuń
  6. Nie widzialam, żadnych z tych filmów. Ale moj ulubiony to holiday :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie przepadam za tego typu filmami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja natomiast lubię obejrzeć sobie świąteczne filmy. ;)

      Usuń
  8. Nie znam osobiście żadnego z tych tytułów. U mnie co roku króluje Kevin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W te święta byłam tak zabiegana, że brakło już niestety czasu na filmy. Oglądnęłam tylko opowieść wigilijną z rodzeństwem, ale miałam w planie więcej pozycji filmowych obejrzeć. Słodki smak świąt dołancza do mojej listy i w przyszłym roku pooglądam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pracowity czas okołoświąteczny, ale na szczęście udało mi się wygospodarować chwilkę dla siebie, by obejrzeć filmy. :D "Słodki smak świąt" jest super. <3

      Usuń