30 marca 2021

Stylizacja - inspiracja: Daisy I Outfit na Wielkanoc

Stylizacja na Wielkanoc

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację inspirowaną Daisy, która dobrze sprawdzi się na Wielkanoc.

 

Dzisiejszą stylizacją upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu. Z jednej strony jest to Stylizacja - inspiracja, a z drugiej - propozycja stylizacji na Wielkanoc.

 

Fioletowy sweterek, biała sukienka Cropp, różowe baleriny, różowa, brokatowa torebka

 

Stylizacja - inspiracja: kaczka Daisy


Kaczora Donalda zna chyba każdy. A kimże by on był bez swojej ukochanej Daisy?

 

Kim jest Daisy?


Daisy to uczłowieczona kaczka, narzeczona Donalda. Jest to postać poboczna. Skupiona na sobie, niecierpliwa, a także czasem wybuchowa. Lubi wzbudzać zazdrość u swojego chłopaka, umawiając się z jego konkurentem - Gogusiem. Sama też bywa bardzo zazdrosna, ale też opiekuńcza i romantyczna. Daisy przepada za spotkaniami towarzyskimi, uwielbia rozmawiać.

 

Wielkanocna stylizacja, różowa kokarda we włosach, fioletowy sweterek biała sukienka, różowe baleriny

 

Jak ubiera się Daisy?


Zwykle przedstawiana jest w fioletowej bluzce, różowych szpilkach i z kokardą w tym samym kolorze na głowie. Na ręce nosi natomiast miętową bransoletkę. Widząc to piękne połączenie kolorystyczne, nie mogłam przejść obok niego obojętnie.

 

Bransoletka z koralików ze złotą, ażurową zawieszką


Ciekawostki dotyczące Daisy


🠊 Superkwoczka to alter ego Daisy, które jednak w Polsce jest praktycznie nieznane.

 
🠊 Daisy miała być łagodną przeciwwagą dla porywczego temperamentu Donalda, jednak z czasem się do niego upodobniła.


🠊 Początkowo Daisy nazywała się Donna Duck


🠊 W niektórych komiksach Daisy jest przedstawiana jako dobra przyjaciółka Myszki Minnie.


🠊 Prawdopodobnie związała się ostatecznie z Donaldem. Taki bieg spraw sugeruje rysunek Dona Rosy, na którym Daisy, Donald (mają obrączki na palcach) i Siostrzeńcy stoją przy grobie Sknerusa.

 

Stylizacja - inspiracja: Kaczka Daisy


Stylizacja inspirowana stylem Daisy

 

Biała sukienka, różowe baleriny, fioletowy sweterek, brokatowa torebka, bransoletka, kokarda we włosach


Biała sukienka z rękawami 3/4 to nawiązanie do koloru piór Daisy. Inną propozycję stylizacji z tą sukienką znajdziesz we wpisie Co wspólnego ma Marylin Monroe z królewną Fioną? Zamiast fioletowej bluzki wybrałam sweterek w tym odcieniu. Jako, że nie noszę szpilek zastąpiłam je jasnoróżowymi balerinami z kokardkami. Nie zabrakło też bransoletki z koralików. We włosy wpięłam różową kokardę. Całość dopełnia różowa, brokatowa torebka.

 

Stylizacja - inspiracja: Daisy: Biała sukienka, fioletowy sweterek, różowe baleriny

 

Jak się ubrać na wielkanocne śniadanie?


Jasne, pastelowe kolory to dobra propozycja na nadchodzące święta.  Biel symbolizuje czystość oraz niewinność, a w kontekście Wielkanocy także odrodzenie i nowy początek. Pudrowy róż uosabia młodość i radość ze zmartwychwstania. Natomiast jasny fiolet (fiolet jako symbol Wielkiego Postu) przypomina, że czas ascezy dobiegł końca. Dlatego też stylizacja inspirowana stylem Daisy jest jednocześnie moją propozycją stroju na wielkanocne śniadanie lub obiad.

 

Inną propozycję stylizacji na Wielkanoc znajdziesz poniżej:

🠊 W co się ubrać na Wielkanoc? I Koszula w paski i jasnoróżowe jeansy

 


Jeśli nie masz pomysłu na wielkanocne dekoracje, zerknij do wpisu Wielkanocne DIY. Znajdziesz w nim proste i szybkie w wykonaniu pomysły na girlandę z zajączkami oraz pisanki z kwiatami.

 

***

Co sądzisz o mojej stylizacji?

Jak idą Ci przygotowania do Wielkanocy?


23 komentarze:

  1. Pięknie, delikatnie, sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Moniś! :)

    Lubię postać Kaczki Daisy :) Jak byłam mała często oglądałam bajki z Kaczorem Donaldem i jego narzeczoną Daisy :)

    Już jako mała dziewczynka dotrzeglam, że ta Kaczuszka ma styl :)

    Śliczną stylizację stworzyłaś :) Piękna jest ta sukieneczka :) Uwielbiam takie kokardy we włosach, nawet zamówiłam sobie podobną na AliExpress :) A w swojej kolekcji mam kilka w tym dużą bordową :)

    Sweterek jest w pięknym kolorze, kojarzy mi się z krokusami :)

    Ależ wiosennie u Ciebie :) U mnie dziś piękna pogoda, słońce, 19 stopni na plusie, kwiaty rozkwitają w ogródku :) Jest pięknie :)
    Co do przygotowań do świąt Wielkanocnych to wczoraj upiekłam kruche ciasteczka w wielkanocnych kształtach. Dziś testuję przepis na babkę. Porządki zrobione :) Nie mogę się doczekać świętowania :)

    Jutro wybieram się na mszę na początek Triduum Paschalnego :) W następnych dniach także wezmę udział :) i obowiązkowo we mszy o 6 rano w Wielkanoc :)

    Pięknie Moniko :) Wyglądasz bardzo uroczo <3

    Zycze Ci radosnych przygotowań do Wielkanocy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Cieszę się, że moja stylizacja budzi w Tobie pozytywne uczucia. ;)

      Oprócz różowej kokardy, mam też taką bordową. Zaopatrzyłam się w nie w lokalnym chińskim sklepie. :D Są przeurocze. <3

      O, jakie piękne skojarzenie. Bardzo lubię krokusy. ;)

      Zimę już pożegnałam i mimo iż na dworze zrobiło się chłodniej, na blogu chcę wprowadzać wiosenny, radosny klimat. ;)

      Ja dzisiaj popiekłam ciasta, trochę sprzątałam... Także pracowicie. :D

      Super, że w tym roku Triduum odbywa się tradycyjnie, podobnie jak święcenie pokarmów. ;)

      Dziękuję Ci, Iwetto i życzę wspaniałej Wielkanocy! ;*

      Usuń
  3. Jaki ten liliowy odcień piękny, taki delikatny, subtelny :) Wyglądasz bardzo dziewczęco. A sukienka bardzo mi się podoba, lubię wersję koronkową bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za moc miłych słów. Jest mi niezmiernie miło. <3

      Usuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się sweterek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba kolor Twojego sweterka :) Stylizacja piękna, ta sukienka skradła moje serce :)

    Życzę radosnych świąt wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ;)


    Radosnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Cieszę się, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie ;) Ostatnio bardzo kusi mnie taki odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń