3 kwietnia 2021

Radosnego Alleluja! Życzenia i wielkanocne filmy

Koszyczek wielkanocny z różową kokardką

Hejka!

Wielkanocne pisanki i filmy. Zapraszam.

 

Dziś Wielka Sobota, co oznacza, że czas oczekiwania na Święta Zmartwychwstania dobiega końca. Byłam dzisiaj poświęcić pokarmy (cieszę się, że w tym roku święcenie się odbyło)  i własnoręcznie ozdobiłam pisanki. Pomysł na nie przyszedł mi do głowy wczoraj wieczorem, ale był dosyć ogólny.

 

Jak ozdobić pisanki? Wielkanocny zajączek i kurczaczek

Jak ozdobić wielkanocne pisanki?


Ozdobiłam cztery jajka: dwa to tradycyjne symbole wielkanocne - zajączek oraz kurczaczek. Elementy zwierzątek wycięłam z piankowych kartek. Natomiast kolejne to takie modowe wariacje. Do pisanki z różowym fascynatorem w formie  kwiatu chciałam dodać jeszcze woalkę, ale niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego materiału. Zwykle malowałam pisanki flamastrami, tym razem zdobienia wykonałam ołówkiem. Dzięki temu jajka po obraniu nie będą różnobarwne, tylko w swoim naturalnym kolorze (flamastry nierzadko przebijały).

 

Wielkanocne pisanki z kwiatami

Wielkanocne życzenia 


Z okazji nadchodzącej Wielkiej Nocy chcę Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia: zdrowych, radosnych i błogosławionych świąt, spędzonych w takich sposób, w jaki chcesz i potrzebujesz. Radosnego Alleluja! 🐰🐣🐑

P.S. I mokrego Śmigusa-dyngusa! 🌊

 

Wielkanocne życzenia

 

Wielkanocne filmy


Przy okazji chcę Ci polecić dwa filmy utrzymane w wielkanocnym klimacie. Pierwszy z nich Wielkanocna niespodzianka, obejrzałam w zeszłym roku. Jest to typowa cukierkowa produkcja z Fioną Gubelmann w roli głównej. Więcej na temat tego filmu przeczytasz we wpisie Strefa Kinomaniaczki: praktykant, łyżwiarka i wielkanocne słodkości.

 

Wielkanocne filmy: Wielkanocna niespodzianka / Easter Under Wraps (2019), Hop (2011)

Drugi to Hop, produkcja z 2011 roku, którą ostatnio miałam okazję sobie odświeżyć. Opowiada historię zająca wielkanocnego, który pragnie zostać perkusistą, co nie podoba się jego ojcu. Ucieka więc do Hollywood, by móc spełnić swoje marzenie. Ciekawa fabuła, dużo śmiechu, piękne przesłanie i fajna ścieżka dźwiękowa.

 

Wielkanocne kwiaty: żonkile


Wielkanocne kartki


Zapraszam Cię też do zeszłorocznego wpisu, gdzie znajdziesz  wielkanocny tag oraz 7 propozycji wielkanocnych kartek do pobrania za darmo

 

***

Lubisz samodzielnie ozdabiać pisanki?

 

23 komentarze:

  1. Dzień dobry w wielkanocne przedpołudnie Moniko :)

    Ależ u Ciebie pięknie i świątecznie :) Urocze pisanki :) Ja też bardzo lubię dekorować i ozdabiać jajka na Wielkanoc :)

    Tak jak Ty wzięłam wczoraj udział w poświęceniu pokarmów, frajdy było co nie miara :) Wzięłam też udział we wszystkich dniach Triduum Paschalnego oraz dziś we mszy o 6 rano :)

    Kochana! Życzę Ci radosnych świąt wielkanocnych, zdrowia, optymizmu, uśmiechu, mało trosk więcej radości, dużo sukcesów blogowych i tych w życiu prywatnym :) Smacznego jajeczka a jutro Mokrego Dyngusa :)

    Buziaki i wielkanocne pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Dziękuję Ci za docenienie. <3 Pisanki już zjedzone, he, he. :D

      Też wzięłam udział w Triduum Paschalnym (dwa dni byłam w Kościele, a ostatniego uczestniczyłam przez Internet). ;)

      Dziękuję Ci bardzo i też ślę moc wielkanocnych życzeń! ;*

      Usuń
  2. Cudne pisanki - pomysłowe . również Zdrowych i Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice egg decoration. I take note about the first film you recommend

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i radosnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych, zdrowych i radosnych świąt! Życzę również wszelkiej pomyślności w życiu <3

    Czy lubię ozdabiać pisanki? W tym roku na pomalowane jajeczka przyklejałam gotowe naklejki - oczka i uśmieszki :D Całkiem fajnie to wyszło.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Natalko! ;) Radosnego świętowania! ;)

      Twoje pisanki musiały prezentować się świetnie. Brawo! ;)

      Ślę wielkanocne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  6. Nice basket and egg decorations!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie prezentują się Twoje pisanki.
    Również życzę Wesołych Świąt! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne pisanki:)
    Mam nadzieję, że miło spędziłaś święta:)

    OdpowiedzUsuń