6 grudnia 2021

Blogmas #2: Strefa Kinomaniaczki - kalendarz adwentowy z filmami

Kalendarz adwentowy z filmami Strefa Kinomaniaczki

Hejka!

Zapraszam Cię na kalendarz adwentowy z filmami!


 

Pomysł z kalendarzem adwentowym z filmami marzył mi się już jakiś czas, widziałam go u kilku osób. Myślę, że to fajny pomysł, żeby zebrać w jednym miejscu sporo tytułów świątecznych filmów. Chyba każdego czasem dopada taki stan, że ma ochotę coś obejrzeć, ale nie wie co (ja tak mam). Z pomocą przychodzi wtedy gotowa lista tytułów.

 

 

Interaktywny kalendarz adwentowy z filmami - jak to działa?

 

Kalendarz w całości zaprojektowałam i wykonałam samodzielnie. Zajęło mi to sporo czasu, gdyż robiłam to po raz pierwszy, ale efekt wynagradza cały wysiłek. Aby nie powielać schematu, w moim kalendarzu nie znajdziesz 24, a 31 propozycji świątecznych filmów, po jednym na każdy dzień grudnia i to w dodatku w formie interaktywnej! Aby zobaczyć, co kryje się pod danym okienkiem, wystarczy na nie kliknąć.

 

 

Recenzje filmów z kalendarza


Recenzje większości filmów znajdziesz starszych wpisach z serii Strefa Kinomaniaczki:

🎬 Blogmas #4: świąteczna Strefa Kinomaniaczki + życzenia

🎬 Blogmas #5: świąteczna Strefa Kinomaniaczki

🎬 Blogmas #2: świąteczna Strefa Kinomaniaczki

🎬 Blogmas #6: świąteczna Strefa Kinomaniaczki cz.2

🎬 Podsumowanie miesiąca: grudzień

🎬 Strefa Kinomaniaczki: straszny królik, narkotyk i kolejna zamiana

 

 

Strefa Kinomaniaczki: kalendarz adwentowy z filmami na każdy dzień grudnia




***

Lubisz oglądać świąteczne filmy?

 

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za docenienie. Trochę mi zajęło, zanim zebrałam się za jego realizację. Ale dzięki temu, pomysł ewoluował do formy interaktywnej, która jest, moim zdaniem, o wiele ciekawsza. ;)

      Usuń
  2. Cześć Moniczko!

    Bardzo się cieszę na ten kalendarz adwentowy z filmami. Uwielbiam świąteczne filmy, wczoraj oglądałam Zamiana z księżniczką 3, mega polecam :)

    Będę działać, sporo wolnego się szykuje to chętnie wykorzystam Twój kalendarz :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mam słabość do bajki Rudolf czerwononosy, mam ją nawet na płycie. Jak byłam mała bardzo często ją oglądałam. W sumie co roku staram się ją choć raz obejrzeć :)

      Buziaki

      Usuń
    2. I oczywiście uwielbiam serię Świąteczny książę a Opowieść Wigilijna to mój must have ❤️

      Usuń
    3. Cześć, Iwetto! ;)

      Też bardzo lubię świąteczne filmy, a "Zamianę z księżniczką 3" już obejrzałam - w dniu premiery. Czekałam z niecierpliwością na ten film, bo jest to moja ulubiona świąteczna seria Netflixa. <3 Vanessa wymiata! ;)

      Super, w takim razie życzę Ci przyjemnego oglądania filmów. :D

      Jeśli mnie pamięć nie myli, to też mam Rudolfa na płycie, a nawet drugą część (tę o złodzieju zabawek). Były kiedyś w jakiejś gazecie. ;)

      Na "Opowieści wigilijnej" z 2009 byłam w kinie. To była wersja 3D. ;) Co do "Świątecznego księcia" to pierwsza część najlepsza, późniejsze niestety już nie tak dobre.

      Dziękuję, że mnie odwiedziłaś. Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  3. Heja! Ja właśnie wczoraj obejrzałam "Randki od święta". Dla mnie- taki se, ale wykorzystam resztę tych Twoich z listy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Ewelino! ;)

      "Randki od święta" obejrzałam w zeszłym roku. Nieźle się przy tym filmie uśmiałam. :D Ale wiadomo, każdemu podoba się coś innego. Wiele też zależy od nastroju, w jakim sięgamy po dany film.

      Cieszę się, że planujesz obejrzeć inne produkcje, które umieściłam w filmowym kalendarzu. ;)

      Usuń
  4. Niedługo muszę obejrzeć Kevina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kevin na święta to już tradycja. :D Natomiast w moim kalendarzu chciałam skupić się nie na klasykach, lecz na mniej znanych filmach. ;)

      Usuń
  5. Ale super wykonanie kalendarza jestem pod wrażeniem!
    Sama jednak nie szaleję za świątecznymi filmami, więc taka ilość jest dla mnie zabójcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. <3 Trochę zwlekałam z tym wpisem, ale dzięki temu wpadłam na pomysł interaktywnego kalendarza. :D

      Rozumiem. Ja z kolei niemal codziennie skuszę się na jakąś świąteczną produkcję. Wkręciłam się. :D

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tym kalendarzem adwentowym :D W grudniu lubię oglądać świąteczne filmy, ale ostatnio zbytnio nie mam na to czasu :/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za docenienie. ;)
      Rozumiem, grudzień to intensywny okres w ciągu roku.

      Przesyłam pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Ja co roku muszę obejrzeć w Krzywym zwierciadle Witaj święty Mikołjaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za filmami świątecznymi nie przepadam, ale jestem pod wrażeniem, pracy i pomysłu nad takim świątecznym kalendarzem :)
    Brawo dla Ciebie, oczywiście wysiłek został podwójnie a może i potrójnie nawet wynagrodzony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z takim kalendarzem, pierwszy raz spotykam się z taką formą kalendarza adwentowego na blogu. Musiało Cię to kosztować sporo wysiłku, ale było warto, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i kreatywny pomysł :D!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń