11 grudnia 2021

Blogmas #3: zdobycze z kalendarzy adwentowych SPA Exclusives, Douglas i Sinsay cz. 1

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives z Action, Kalendarz adwentowy Douglas, Kalendarz adwentowy Sinsay czerowny

Hejka!

Co kryło się w okienkach 1-12 w kalendarzach adwentowych?


W tym roku poszalałam z kalendarzami adwentowymi. Kupiłam ich aż trzy. Dwa z nich już znałam z poprzednich lat i zdążyłam polubić. Zawierają głównie produkty pielęgnacyjne, natomiast trzeci to dla mnie nowość. Co prawda kalendarz z biżuterią już kiedyś miałam, ale z tego sklepu jeszcze nie. Jeśli śledzisz mnie na Instagramie, wiesz, już, co pojawiło się w pierwszych 12 okienkach. Dzisiaj przyszedł czas na ich podsumowanie.

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2021 z Action Think Outside The Box


Gdzie i za ile kupiłam kalendarze adwentowe?

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 24 Days of Skin Care & Beauty Advent Calendar pochodzi z Action. Zwykle pojawiał się w sklepie pod koniec wakacji, w tym roku dopiero pod koniec września. Kosztował ok. 55 zł, więc w przeliczeniu wychodzi ok. 2,30 zł za produkt. Bardzo się opłaca. Kalendarz z Action mam już czwarty raz.

 

Kalendarz adwentowy Douglas 2021

 

Kalendarz adwentowy Douglas

Kalendarz adwentowy Douglas 24 Exclusive Beauty Highlights For You udało mi się upolować w perfumerii Douglas. Zwykle czekałam do Czarnego Piątku, aby go nabyć, ale z racji tego, że w zeszłym roku nie udało mi się go kupić, tym razem skusiłam się na niego szybciej. Długo się zastanawiałam, czy go wziąć, bo jednak cena, w porównaniu do lat poprzednich wzrosła - do 219 zł. W przeliczeniu za produkt wychodzi 9,12 zł za produkt.

 

Kalendarz adwentowy Sinsay 2021 czerwony ze świąteczną biżuterią

 

Kalendarz adwentowy Sinsay czerwony

Kalendarz adwentowy Sinsay Sparkle Moments Xmas Jewellery Just For You 24 Days Advent Calendar kupiłam w Sinsayu. Dostępne były 3 warianty: złoty - ze złotą biżuterią, srebrny - z identyczną biżuterią, tylko w kolorze srebrnym oraz czerwony - ze świąteczną biżuterią. Polowałam na niego w zeszłym roku, ale szybko się wyprzedał.  W tym - początkowo dostępny był wyłącznie online, zapisałam się nawet, żeby otrzymać powiadomienie, gdy ponownie będzie w sprzedaży, ale to nic nie dało. Gdy już straciłam nadzieję, że go kupię, pojawił się w sklepach stacjonarnych. Udałam się więc na polowanie i go kupiłam. Kosztował 39,99 zł, co w przeliczeniu daje 1,67 zł za produkt. Jest to najtańszy kalendarz z całej trójki.

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 24 Days of Skin Care & Beauty Advent Calendar

 


Szata graficzna kalendarzy adwentowych 2021

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives

Hasłem przewodnim tegorocznego kalendarza adwentowego SPA Exclusives jest Think Outside The Box, co dosłownie oznacza myśl poza pudełkiem (myśl nieszablonowo). Bardzo fajnie nawiązano do tego stwierdzenia projektując szatę graficzną kalendarza. Wygląda jak pudełko prezentowe - zielone, obwiązane złotą wstążką. Co ciekawe, to pudełko naprawdę można otworzyć - dwa skrzydła na boki, a kokardę w górę. Genialny pomysł! Skrzydła można w każdej chwili odczepić. Z tyłu kalendarza znajduje się spis (+składy) oraz zdjęcie zawartości. Jestem pod wrażeniem tego, jak prezentuje się kalendarz z Action.

 

Kalendarz adwentowy Douglas 24 Exclusive Beauty Highlights For You


Kalendarz adwentowy Douglas

Douglas też pozytywnie zaskoczył i w tym roku postawił na kalendarz adwentowy w formie otwieranej książki (zwykle był to duży, niezbyt poręczny prostokąt), którą po zamknięciu można zawiązać wstążką na kokardkę. Całość jest utrzymana w kolorze czerwonym. Na zewnątrz, jak i wewnątrz znajduje się grafika ze świątecznymi prezentami. Na wewnętrznej stronie każdego okienka znajduje się opis danego kosmetyku w dwóch językach - po angielsku i po niemiecku. Natomiast z tyłu kalendarza widoczny jest spis wszystkich produktów wraz z ich składami.


Kalendarz adwentowy Sinsay czerwony

Kalendarz adwentowy ze świąteczną biżuterią z Sinsay to prostokąt w kolorze czerwonym, ze złotymi elementami. Posiada rączkę w formie wstążeczki. Z tyłu znajduje się naklejka z ceną, składem biżuterii oraz jej rodzajami (naszyjnik, kolczyki, pierścionek i bransoletka). Nie ma natomiast spisu zawartości.

 

Przejdźmy do zawartości okienek 1-12 w każdym z trzech kalendarzy.


Dzień 1

 

SPA Exclusives

Holy Moly Bloom Hand Cream

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Holy Moly Bloom krem do rąk

🠊 krem do rąk

🠊 pojemność: 30 ml

🠊 krem do rąk zawsze się przyda, więc to miłe rozpoczęcie kalendarza


Douglas

Apricot 24x Hyaluron Facial Patches

Kalendarz adwentowy Douglas Kalendarz adwentowy Douglas Apricot plastry na twarz z kwasem hialuronowym

 

🠊 plastry na twarz z kwasem hialuronowym, redukcja zmarszczek

🠊 ilość: 24 sztuki

🠊 rozbawiło mnie tłumaczenie na opakowaniu: hyaluron łaty na twarz xD

🠊 plastry powędrują do Mamy


Sinsay

Kolczyki z bombkami

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 złote kolczyki z maleńkimi cyrkoniami i czerwonymi kulkami

🠊 na jednej z kulek w dwóch miejscach starł się kolor

🠊 nie mój klimat, nie podobają mi się

 


Dzień 2

 

SPA Exclusives

Nail File

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives pilniczek do paznokci

🠊 złoty, brokatowy pilniczek do paznokci

🠊 powtórka z poprzednich lat (mam dokładnie taki sam z kalendarza z 2018 roku)

🠊 można by go zastapić czymś innym, ale za taką cenę nie będę wybrzydzać


Douglas

Keys Soulcare Skin Transformation Cream

Kalendarz adwentowy Douglas Keys transformacyjny krem do twarzy

🠊 transformacyjny krem do twarzy

🠊 pojemność: 6 g

🠊 miniaturka

🠊 ma nawilżać, ujędrniać, odżywiać skórę

🠊 zawiera, m.in. bakuchiol i malachit

🠊 trochę mała pojemność jak na moją twarz, he, he, ale fajnie będzie go wypróbować


Sinsay

Kolczyki dzwoneczki

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 dwie pary - czerwone i zielone, więc bardzo świątecznie

🠊 przy poruszaniu dzwonią

🠊 ciekawy akcent, ale nie dla mnie, bo nie noszę kolczyków i raczej wolałabym nie dzwoinić przy każdym poruszeniu głową



Dzień 3

 

SPA Exclusives

Pure Merry Cheer Body Scrub

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Pure Merry Cheer peeling do ciała

🠊 peeling do ciała

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 piękna szata graficzna

🠊 z tego, co pamiętam, to produkty z kalendarza mają bardzo delikatne drobinki, a ja wolę coś mocniejszego

🠊 ale i tak peeling zawsze się przyda 


Douglas

Abercrombie & Fitch Authentic Night Woman

 

Kalendarz adwentowy Douglas Abercrombie&Fitch woda perfumowana Authentic Night

🠊 perfumy o nutach drzewno-kwiatowo-owocowych;

nuty głowy: czarna porzeczka, różowy pieprz, jabłko
nuty serca: tuberoza, magnolia, jaśmin
nuty bazy: drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, paczula

🠊 pojemność: 10 ml

🠊 miniaturka

🠊 buteleczka jest z atomizerem - duży plus, bo zwykle dawali perfumy w rollerze

🠊 bardzo ładny zapach, podoba mi się

 

Sinsay

Złota bransoletka ze śnieżynką

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 przepięknie wygląda

🠊 w końcu miła odmiana od kolczyków

🠊 będę ją nosić z przyjemnością


Dzień 4

 

SPA Exclusives

Pure Merry Cheer Shower Gel

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Pure Merry Cheer żel pod prysznic

🠊 żel pod prysznic

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 do żeli pod prysznic dużych wymagań nie mam - mają ładnie pachniec i myć - myślę, że ten dobrze się sprawdzi

 

Douglas

E.L.F. Porless Putty Primer

Kalendarz adwentowy Douglas E.L.F.  baza w kremie pod makijaż, zwężająca pory

🠊 baza w kremie pod makijaż, zwężająca pory

🠊 pojemność: 21 g

🠊 produkt pełnowymiarowy

🠊 nie używam takich kosmetyków, więc powędruje do Mamy

 

Sinsay

Złoty pierścionek z gwiazdką

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 uroczy i uniwersalny

🠊 lubię motywy gwiazd i księżyca, więc pierścionek trafił w mój gust


Dzień 5

 

SPA Exclusives

Pure Merry Cheer Face Wash

Kalendarz SPA Exclusives Pure Merry Cheer żel do mycia twarzy

🠊 żel do mycia twarzy

🠊 pojemność: 30 ml

🠊 do twarzy raczej go nie zużyję, bo mam inny produkt do mycia, ale na pewno się nie zmarnuje


Douglas

Starskin Hollywood Hand Model Nourishing Hand Mask Gloves

Kalendarz adwentowy Douglas Starskin Hollywood maska odżywcza do rąk w formie rękawiczek

🠊 maska odżywcza do rąk w formie rękawiczek

🠊 pojemność: 16 ml

🠊 produkt pełnowymiarowy

🠊 w sam raz na teraz, by zadbać o dłonie narażone na chłód

🠊 jestem bardzo ciekawa tych rękawiczek  


Sinsay

Bransoletka na czarnym rzemyku ze złotą gwiazdką

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 bardzo lubię bransoletki, więc niespodzianka jak najbardziej trafiona

🠊 gwiazdka to uniwerslany motyw, nada się nie tylko na święta


Dzień 6

 

SPA Exclusives

Sweet Merry Cherry Face Scrub

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Sweet Merry Cherry peeling do twarzy

🠊 peeling do twarzy

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 na twarz, jeśli już, używam peelingu enzymatycznego, ale zawsze mogę go wykorzystać jako peeling do ciała

 

Douglas

Ariana Grande R.E.M. Fragrance Miniature

Kalendarz adwentowy Douglas miniaturka perfum Ariana Grande R.E.M.

🠊 miniatura wody perfumowanej od Ariany Grande

🠊 pojemność: 6,5 ml

🠊 przepiękna buteleczka w formie kryształu

🠊 pachnie cudownie, czekałam na ten zapach (co roku z niecierpliwością czekam na perfumy od Ariany)

🠊 nuty zapachowe

nuty głowy: gruszka, figa, karmel

nuty serca: lawenda, kwiaty gruszki

nuty bazy: bób, piżmo, drzewo sandałowe

 

Sinsay

Kolczyki i naszyjnik z kryształkami

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 dwie pary złotych kolczyków - z bordowymi i zielonymi kryształkami

🠊 złoty naszyjnik z bordowym kryształkiem

🠊 okienko na bogato; mam niemal identyczną zawieszkę z H&M

 


Dzień 7

 

Spa Exclusives

Sweet Merry Cherry Body Mist

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Sweet Merry Cherry mgiełka do ciała

🠊 mgiełka do ciała

🠊 pojemność: 30 ml

🠊 pojawia się co roku w kalendarzu, tylko w innej wersji zapachowej

 

Douglas 

Biotulin Eyematrix Lifting Concentrate Eye Creme

Kalendarz adwentowy Douglas Biotulin wygładzający krem pod oczy

🠊 wygładzający krem pod oczy

🠊 pojemność: 7,5 ml

🠊 miniaturka

🠊 zmniejsza widoczność worków i cieni pod oczami

🠊 zawiera, m.in. biotulinę i olej z nasion konopii

🠊 bezzapachowy, nie zostawia tłustej warstwy 

🠊 obiecujący produkt

 

Sinsay

Kolczyki w kształcie wieńców świątecznych z kryształkami

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 przeurocze

🠊 gdybym miała przebite uszy, z chęcią bym je założyła


Dzień 8

 

SPA Exclusives

Toe Separators

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives czarne separatory do palców u stóp
 

🠊 komplet czarnych separatorów do palców u stóp

🠊 dołączyły do mojej kolekcji separatorów z kalendarzy adwentowych (mam już takie, tylko fioletowe i czerwone)

🠊 szału nie ma 



Douglas

Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Kalendarz adwentowy Douglas Real Techniques gąbeczka do nakładania makijażu

🠊 gąbeczka do nakładania makijażu

🠊 można jej używać na sucho i na mokro

🠊 produkt pełnowymiarowy

🠊 ładny różowy kolor z efektem ombre

🠊 powędruje do Mamy

 

Sinsay

Złote kolczyki z gwiazdkami

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 delikatne, bardzo ładne


Dzień 9

 

SPA Exclusives

Cuticle pusher

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives radełko do skórek

🠊 radełko do skórek

🠊 mam już takie z poprzedniego roku, tylko, że różowe

🠊 niezbyt przydatny dla mnie gadżet

 

Douglas

Wakame by Annayake Anti-ageing Multi-protection Intensive Cream

Kalendarz adwentowy Douglas Wakame by Annayak skoncentrowany krem przeciw starzeniu o szerokiej ochronie

🠊 skoncentrowany krem przeciw starzeniu o szerokiej ochronie

🠊 pojemność: 15 ml

🠊 miniaturka

🠊 oddam Mamie


 

Sinsay

Złote kolczyki kokardki/rozetki prezentowe

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 bardzo ładne

🠊 mam zawieszkę o takim kształcie z H&M


Dzień 10

 

SPA Exclusive

Sweet Merry Cherry Foot Cream

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Sweet Merry Cherry krem do stóp

🠊 krem do stóp

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 to chyba znak, żeby zacząć bardziej dbać o stopy :D

 

Douglas

Mercedes-Benz Woman In Red Travel Spray

Kalendarz adwentowy Douglas miniaturka perfum Mercedes-Benz Woman In Red

🠊 woda perfumowana

🠊 pojemność 10 ml

🠊 kwiatowo-drzewno-orientalne nuty zapachowe

nuty głowy: mandarynka, gruszka, kwiat wiśni, pistacja

nuty serca: arabski jaśmin, gardenia

nuty bazy: fasola tonka, benzoes, paczula, drzewo sandałowe

🠊 mocniejszy (ale ładny) zapach, stworzony przez Honorine Blanc

 

Sinsay

Złoty naszyjnik z zawieszką w kształcie choinki

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 bardzo świąteczna biżuteria

🠊 urocza, podoba mi się


Dzień 11

 

SPA Exclusive

Holy Moly Bloom Shampoo

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Holy Moly Bloom szampon do włosów

🠊 szampon do włosów

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 będzie używany

 

Douglas

Amorelie Care Pure Pleasure Waterbased Vegan Lube

Kalendarz adwentowy Douglas Amorelie lubrykant

 

🠊 wegański lubrykant na bazie wody

🠊 pojemność: 50 ml

🠊  do tej pory w kalendarzu z Douglasa takie rzeczy się nie pojawiały

🠊 zamieniłabym ten produkt na coś innego, np. gumki do włosów Invisibooble

 

Sinsay

Złote kolczyki reniferki

Kalendarz adwentowy Sinsay ze świąteczną biżuterią

🠊 przeurocze

🠊 renifer to mój ulubiony świąteczny motyw

🠊 szkoda tylko, że to nie bransoletka lub broszka

 

Dzień 12 


SPA Exclusives

Holy Moly Bloom Conditioner

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Holy Moly Bloom odżywka do włosów
 

🠊 odżywka do włosów

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 produkt w sam naz na wyjazdy

🠊 do kompletu z szamponem


Douglas

Aveda Botanical Repair Leave-In Treatment

Kalendarz adwentowy Douglas Aveda odżywka do włosów bez spłukiwania

🠊 odżywka do włosów bez spłukiwania

🠊 wzmacnia i regeneruje włosy, zapewnia ochronę przed temperaturą do 230 stopni Celsjusza

🠊 należy nałożyć ją na osuszone ręcznikiem włosy

🠊 pojemność: 25 ml

🠊 produkt pełnowymiarowy

🠊 już przez opakowanie jest wyczuwalny taki ziołowy zapach 

🠊 fajna sprawa, z chęcią przetestuję

 

Sinsay

Złoty pierścionek z choinką

Kalendarz adwentowy Sinsay czerwony ze świąteczną biżuerią pierścionek z choinką

 

🠊 bardzo mi się podoba ta choineczka

🠊 mam już komplet z naszyjnikiem

🠊 rzadko noszę pierścionki, ale wolę je od kolczyków

 

Podsumowując pierwszą część niespodzianek z kalendarzy, najbardziej spodobały mi się perfumy od Ariany Grande, bransoletki i naszyjnik z choinką. W kalendarzu z Sinsaya super jest to, że w niektórych okienkach umieszczono więcej niż jedną rzecz, natomiast uważam, że za dużo tam kolczyków. W Douglasie zamieniłabym produkt z okienka 11 na coś innego. Najbardziej wyglądem zachwycił mnie kalendarz SPA Exclusives (ale ma minus za puste okienko), choć Douglas też się postarał. Czekam na kolejne niespodzianki!

 

***

Który produkt Cię zaciekawił/ zaskoczył?

Zawartość którego kalendarza najbardziej przypadła Ci do gustu?

24 komentarze:

  1. Fajna zawartość tych kalendarzy :D Najbardziej zaciekawił mnie ten peeling do twarzy z SPA Exclusives Sweet Merry Cherry Face Scrub :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba. Fajnie jest codziennie otwierać okienka i znajdować w nich niespodzianki. ;) To taki miły akcent w ciągu dnia. <3

      Peelingi z kalendarzy są zwykle dosyć delikatne.

      Dziękuję za odwiedziny i też Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Tak jak podejrzewałam dla mnie szału nie ma :D Ja ogólnie nie jestem jakoś zafascynowana drogimi markami, dlatego kalendarze douglas nie specjalnie do mnie przemawiają.
    Ale takie otwieranie okienek to na pewno radość :) Wiem po sobie, bo mam kalendarz od Sabinki - Okiem Marzycielki i dla mnie takie kalendarze tworzone dla siebie to jednak najlepsze wyjście :D
    Ps. W niektórych okienkach brakowało mi Twojej reakcji - fajne czy nie fajne :D Mam nadzieję, że w kolejnej części będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kalendarze z Douglasa, bo mogę poznać nowe marki i produkty. Sama na co dzień nie sięgam po droższe marki, więc to jest dla mnie okazja, by spróbować czegoś nowego. Dzięki temu kalendarzowi poznałam i zakochałam się w zapachach od Ariany Grande. <3 Chyba właśnie najbardziej czekam właśnie na perfumy. :D A w tym kalendarzu ma być ich sporo. :D

      Zdecydowanie tak! Codzienne otwieranie okienek to miły akcent w ciągu dnia. ;) Śledzę na bieżąco, jak otwieracie z Sabinką swoje kalendarze. Bardzo fajny pomysł, żeby zrobić dla siebie nawzajem takie codzienne niespodzianki. ;)

      Bardzo Ci dziękuję za cenne spostrzeżenie. Wpis kończyłam późnym wieczorem i przeoczyłam ten aspekt. Dopisałam swoją opinię. ;)

      Usuń
  3. ja sobie chyba za rok kupię taki kalendarz :D Mega zawarrtość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który z kalendarzy wywarł na Tobie największe wrażenie? ;)

      Usuń
  4. Ileż w tym radości i przyjemności :) Przyznaję, że ja w tyj roku po raz pierwszy mam swój kalendarz, dedykowany ogrodnikom :) Miło zaczynać każdy dzień od okienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy kalendarz, wcześniej o takim nie słyszałam. Dowiedziałam się o nim od Ciebie. Super, że stworzono coś dla miłośników roślinności, ogrodu. ;)

      Usuń
  5. Zastanawiałam się nad zakupem takiego kalendarza z Sinsay, ostatecznie zrezygnowałam i kupiłam kalendarz adwentowy Caritas z czekoladkami.

    Co do zawartości to bardzo fajne rzeczy zawierają wszystkie te kalendarze, jednak ja zdecydowanie się na takie nie piszę, bo postanowiłam sobie, że nie będę już nic kupować i zapychać kątów. Ostatnio zrobiłam porządki w szufladach i szafkach i dużo rzeczy wylądowało w koszu :D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego oczekiwania na święta Bożego Narodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazłaś kalendarz, który Ci odpowiada. ;)

      Brawo! Życzę Ci powodzenia w trzymaniu się swojego postanowienia. ;)

      Dziękuję i przesyłam Ci gorące pozdrowienia! <3

      Usuń
  6. Ta gąbeczka z douglasa jest rewelacyjna. Najlepszy aplikator do podkladu jaki miałam. Podobna była w ubiegłym roku w kalendarzu adwentowym. Długo się zastanawiałam nad takim kalendarzem w tym roku, a w końcu nic nie kupiłam. Poczekam na poświąteczne wyprzedaże ;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rekomendacje. Nie wiedziałam, że ta gąbeczka jest taka dobra. ;)

      Trzymam kciuki, żeby udało Ci się upolować fajne rzeczy na poświątecznych wyprzedażach. ;)

      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Fajne kalendarze, chyba najbardziej zaciekawiła mnie zawartość tego z douglasa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kalendarzowi Douglas poznałam zapachy Ariany Grande. <3

      Usuń