24 grudnia 2021

Blogmas #5: świąteczne stylizacje, świąteczna playlista, życzenia

Choinka przy rynku w Krakowie

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejny Blogmas.



Odliczanie zakończone, dziś Wigilia Bożego Narodzenia! Trochę szkoda, że nie będzie już więcej okienek do otwarcia w kalendarzach adwentowych. Przyjemnie było odkrywać codzienne niespodzianki. Niedługo pojawi się podsumowanie drugiej części zdobyczy z kalendarzy. 

Muszę przyznać, że jak w tamtym roku niezbyt czułam świąteczną atmosferę, tak w tym było o wiele lepiej. Nie jest to co prawda to samo, co w dzieciństwie, to już nie wróci, ale poczułam ten klimat. Pomogły mi w tym przede wszystkim aktywności z kalendarza adwentowego, który otwierałam w pracy, ale też świąteczne piosenki, filmy, a także bluzy i sweterki. I to właśnie z nimi przygotowałam świąteczne stylizacje, które Ci zaraz pokażę.


Całusy pod jemiołą


Nie da się nie zauważyć, że uwielbiam renifery i to właśnie z tym motywem mam większość moich bluz i swetrów. Czerwoną bluzę z rogami renifera, rzęsami, czerwonym noskiem, jak przystało na Rudolfa (chociaż ta kokardka sugeruje, że to pani reniferowa) oraz złotym napisem Mistletoe Kisses połączyłam z jegginsami, jeansowymi tenisówkami. Ostatnim elementem jest czerwona bransoletka z prezentem (niestety na zdjęciu słabo ją widać).


Mój drogi reniferze


Kolejna propozycja to granatowy, kudłaty sweter ze złotym reniferem z czerwonym, wypukłym noskiem oraz z napisem Oh, oh, Oh Deer. Zestawiłam go z czarnymi jegginsami, jeansowymi tenisówkami oraz czerwonymi, świątecznymi skarpetami w białe kropki.


Wyraź swojego elfa

W tej stylizacji nieco zaszalałam. Zieloną bluzę z napisem Express your elf połączyłam z beżowymi jeansami oraz brokatowymi butami. Wisienką na torcie jest bransoletka z dzwoneczkami w świątecznych barwach (to niespodzianka z kalendarza Sinsay).


Urocza pani reniferowa

Granatowy, kudłaty sweterek z rogami renifera, rzęsami, czerwonym nosem i kokardką znalazł się w towarzystwie granatowych jeansów oraz jeansowych tenisówek. Do tego biała bransoletka z koralików ze złotym reniferem.

 

Pan Renifer Rudolf

Czerwona, nieco oversizeova bluza z napisem Mr. i wizerunkiem renifera (Mr. Rudolf jak nic) stworzyła duet, a właściwie trio z czarnymi jegginsami i czarnymi botkami. Prosta stylizacja, ale dzięki świątecznej bluzie czuć ten klimat.

 

Świąteczne zdrowie!

Białą bluzę z napisem Cheers to Christmas oraz tak, z reniferem, który trzyma w dłoni kubek z kako (fajne nawiązanie do napisu) połączyłam z czarnymi jegginsami. Do tego grube, szare skarpety i jeansowe tenisówki. Aaa, no i obowiązkowo rogi renifera we włosach (to spinki).

 

Wigilii czas

Ostatnia stylizacja to moja propozycja ubioru na wigilijną wieczerzę. Białą koszulę zestawiłam z czerwoną spódniczką w kratkę (moją wymarzoną). Do tego czarne rajstopy i baleriny w tym samym kolorze. Ostatnim akcentem jest czerwona bransoletka z prezentem, której nie udało mi się uwiecznić na zdjęciu. Za sprawą spódniczki w kratę całość przywodzi mi na myśl szkockie klimaty.

 

To już wszystkie stylizacje. Są one dosyć proste, gdyż nie chciałam przyćmić bluz i sweterków, które robią całą robotę. Ale myślę, że czuć świąteczny klimat. 


Bożonarodzeniowe życzenia 

 

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia chcę Ci złożyć życzenia:

 

Życzenia bożonarodzeniowe 2021

 

Świąteczna playlista

 
Na koniec zebrałam świąteczne piosenki, które lubię i stworzyłam z nich świąteczną playlistę. Zawiera ona 47 propozycji - część nowości, utworów w innych aranżacjach, ale są też klasyki. Mam nadzieję, że będzie Ci się ich przyjemnie słuchało.

 



Błogosławionych świąt Bożego Narodzenia!

🎄🎁🎅

 

***

Lubisz świąteczne bluzy/ sweterki? 

Jaka świąteczna piosenka jest Twoją ulubioną?

 

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry Moniś :*

    Witam Cię serdecznie w wigilijny poranek :)

    Śliczny świąteczny wpis. Wszystkie bluzy i sweterki bardzo mi się podobają są słodkie i urocze :)

    U mnie w nocy nasypało dużo śniegu i mamy białą Wigilię :)

    Jeśli chodzi o świąteczne piosenki to bardzo lubię Carol fo the bells :) A z kolęd Cichą Noc i Bóg się rodzi :)

    Kochana, życzę Ci pięknych świąt Bożego Narodzenia, dużo zdrówka, radości, miłości i szczęścia! :*

    Trzymaj się ciepło, czekam na wpis z prezentami z kalendarzy adwentowych :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;*

      Bardzo Ci dziękuję. Martwiłam się, że nie zdążę z tym wpisem, ale na szczęście wszystko się udało. :D Uwielbiam takie urocze akcenty. <3

      Ale super, że masz białe święta! <3 Zazdroszczę. U mnie trochę sypało śniegiem, ale się stopił.

      "Carol of the Bells" jest i jedną z moich ulubionych piosenek. <3 Należy do ścieżki dźwiękowej "Kevina". ;)

      Bardzo Ci dziękuję za życzenia i również życzę dużo zdrowia, życzliwych ludzi wokół, spokoju i radości! ;*

      Następny wpis będzie z niespodziankami z kalendarzy. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdrowych, radosnych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia! ;*

      Usuń
  3. Ostatnia stylizacja w moim guście :) Bardzo ładna! Inne dla mnie odważne, jakoś nigdy nie byłam fanką świątecznych sweterków czy bluz. Może przez moją minimalistyczną szafę? :D Nie mogłabym ich nosić podczas innych miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia stylizacja też bardzo mi się podoba, jest taka elegancka. ;) Cieszę się, że i Tobie przypadła do gustu. <3 W świąteczne bluzy i sweterki wkręciłam się dopiero jakoś 2-3 lata temu i dalej mam hopla na tym punkcie. :D Rozumiem Twój punkt widzenia, faktycznie świąteczną garderobę nosi się bardzo krótko, za krótko. :D

      Usuń
  4. Stylizacje są świetne! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje propozycje stylizacji Ci się spodobały. ;)
      Dziękuję. Wesołych Świąt! ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. ;)

      Radosnych świąt Bożego Narodzenia! <3

      Usuń
  6. Reniferowe wersje są dla mnie najsłodsze :) Mam nadzieję, że miło spędzasz czas i dzieje się wiele dobrego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renifery to mój ulubiony świąteczny motyw. <3
      Tak, dziękuję. <3

      Usuń
  7. Wszystkie stylizacje przecudowne, wszystkiego co najlepsze na ten i na nadchodzący rok, dużo zdrowia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że stylizacje Ci się spodobały. ;)

      Dziękuję, Amelko! <3

      Samych wspaniałości dla Ciebie! ;*

      Usuń
  8. Świetne te bluzy i sweterki, bardzo mi się podobają. Mimo, że widziałam takich wiele w sklepach to nie kupiłam żadnego, a szkoda. Może jeszcze nadrobię :)
    Wesołego po Świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Życzę Ci powodzenia w polowaniu na sweterki i bluzy świąteczne. Na wyprzedażach opłaca się w nie zaopatrzyć. ;)

      Przesyłam Ci noworoczne pozdrowienia!; *

      Usuń
  9. Tolle Outfits! Dein karierter Rock gefällt mir ganz besonders gut!
    Hab noch einen wunderschönen Montag
    Christine

    OdpowiedzUsuń