27 grudnia 2021

Blogmas #6: zdobycze z kalendarzy adwentowych SPA Exclusives, Douglas, Sinsay cz.2

Niespodzianki z kalendarzy adwentowych SPA Exclusives, Douglas, Sinsay część 2

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd niespodzianek i podsumowanie tegorocznych kalendarzy adwentowych.

 

Święta, święta i po świętach, ale na moim blogu ten przyjemny klimat trwa dalej.  Dzisiaj przychodzę z drugą częścią niespodzianek z kalendarz adwentowych oraz podsumowaniem. Zaczynajmy!

 

Pierwszą część niespodzianek, czyli okienka 1-12 znajdziesz w Blogmasie nr 3.

 

Dzień 13

 

SPA Exclusives

Scrunchie

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Action gumka do włosów scrunchie

🠊 zielona gumka do włosów typu scrunchie

🠊 gumka ma przepiękny odcień butelkowej zieleni

🠊 czekałam na nią z niecierpliwością

🠊 w zeszłym roku była taka sama, tylko bordowa - skradła moje serce; innym też się podobała

🠊 zielona jest luźniejsza niż bordowa, zobaczymy, jak to się przełoży na trzymanie włosów



Douglas

One. Two. Free! Favourite Foaming Cleanser

 

Kalendarz adwentowy Douglas  One. Two. Free! pianka myjąca do twarzy

🠊 pianka myjąca do twarzy

🠊 pojemność: 10 ml

🠊 miniaturka

🠊 zawiera, m.in. sfermentowane morele japoński (nawilżenie, optymalizacja cery), sfermentowaną zieloną herbatę (zmniejszenie drobnych zanieczyszczeń i wyprysków), olej z nasion pianki łąkowej (zapobieganie wysuszeniu skóry)

🠊 coś w sam raz dla mnie



Sinsay

Złota bransoletka z choinką

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria bransoletka z choinką
 

🠊 przeurocza, bardzo mi się podoba

🠊 fajne dopełnienie duetu pierścionek i naszyjnik, teraz mam trio


Dzień 14

 

SPA Exclusives

Sweet Merry Cherry Body Lotion

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Sweet Merry Cherry balsam do ciała
 

🠊 balsam do ciała

🠊 pojemność: 50 ml

🠊 moja skóra już się cieszy, że będzie miała nowe smarowidło



Douglas

Dr. Susanne von Schmiedeberg L-Carnosine Anti- A.G.E. Cream Dry Skin

 

Kalendarz adwentowy Douglas Dr. Susanne von Schmiedeberg krem przeciwzmarszczkowy do twarzy
 

🠊 krem przeciwzmarszczkowy do twarzy do skóry suchej

🠊 pojemność: 5 ml

🠊 miniaturka

🠊 przeciwdziała powstawaniu zmarszczek spowalniając glikację (scukrzanie) komórek

🠊 powędruje do mamy



Sinsay

Złoty pierścionek ze śnieżynką

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria pierścionek ze śnieżynką
 

🠊 przepiękny

🠊 stanowi komplet z bransoletką

🠊 szkoda, że nie jest rozmiar nie jest regulowany



Dzień 15

 

SPA Exclusives

Holy Moly Bloom Facial Mask

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives SPA Exclusives Holy Moly Bloom maska do twarzy
 

🠊 maska do twarzy

🠊 pojemność: 8 ml

🠊 duże i miłe zaskoczenie, bo w poprzednich wersjach kalendarza nie było wśród niespodzianek masek 

 

 

Douglas

Annayake Ultimate Lifting Anti-Wrinkle Eye Contour Care

 
Kalendarz adwentowy Douglas  Annayake przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

🠊 redukujący zmarszczki i wygładzający krem pod oczy

🠊 pojemność: 7 ml

🠊 miniaturka

🠊 powędruje do Mamy

 

 

Sinsay

Kolczyki Ho Ho

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria kolczyki Ho Ho
 

🠊 białe kolczyki z błyszczącymi drobinkami

🠊 ciekawa forma


Dzień 16

 

SPA Exclusives

Sweet Merry Cherry Bath Crystals

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Sweet Merry Cherry perełki do kąpieli
 

🠊kryształki do kąpieli

🠊 pojemność: 40 g

🠊 na pewno zużyję, gdy będę sobie robić SPA dla stóp

 

 

Douglas

Gisada Ambassadora Travel Spray

 

Kalendarz adwentowy Douglas woda perfumowana Gisada Ambassadora
 

🠊 woda perfumowana

🠊 pojemność: 10 ml

🠊 miniaturka

🠊 nuty kwiatowo-słodko-orientalne

nuty głowy: mandarynka

nuta serca: kwiat pomarańczy

nuta bazy:wetiwer (wysoka trawa tropikalna)

🠊 bardzo ładny, odrobinę mocniejszy zapach, jestem zadowolona

🠊 duży plus za atomizer

 

 

Sinsay

Złote pierścionki z kolorowymi kryształkami

 

Kalendarz adwentowy Sinsay  świąteczna biżuteria Złote pierścionki z kolorowymi kryształkami
 

🠊 aż dwa pierścionki w okienku 

🠊 z bordowym i zielonym kryształkiem, więc w świątecznym klimacie

🠊 podobają mi się, tylko szkoda, że nie mają regulowanego rozmiaru (są troszkę za duże)



Dzień 17

 

SPA Exclusives

Bath Rose

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives róża do kąpieli
 

🠊 biała róża do kąpieli (4 g)

🠊 wygląda uroczo, ale nie wyczuwam żadnego zapachu

🠊 ciekawe, jak się sprawdzi w użyciu

🠊 bardzo delikatna

🠊 taki sam kwiat, tylko czerwony pojawił się w kalendarzu w zeszłym roku



Douglas

Gisada Ambassador Travel Spray

 

Kalendarz adwentowy Douglas  woda perfumowana dla mężczyzn Gisada Ambassador
 

🠊 woda perfumowana dla mężczyzn

🠊 pojemność: 10 ml

🠊 miniaturka

🠊 świeży, żywy zapach, zawiera chłodne, cytrusowe nuty

nuty głowy: kardamon, jabłko, zielona mandarynka

nuty serca: mango, lawenda, czarny pieprz, paczula, piwonia

nuty bazy: wanilia, wetyweria, drzewo tekowe, bursztyn, mech

🠊 buteleczka jest z atomizerem, więc ode mnie plus

🠊 zapach jest oryginalny, ale to nie do końca moje klimaty

🠊 perfumy powędrują do brata



Sinsay

Kolczyki czerwone kokardki

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria Kolczyki czerwone kokardki
 

🠊 przeurocze i całkowicie w moim stylu

🠊 można je nosić nie tylko w święta

🠊 kokardka to mój znak rozpoznawczy, szkoda, że zamiast kolczyków nie dali bransoletki lub pierścionka



Dzień 18

 

SPA Exclusives

Soap

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives mydło w kształcie gwiazdki
 

🠊 mini mydełko w kształcie gwiazdki (20 g)

🠊 wygląda uroczo

🠊 fajny, świąteczny akcent

 

 

Douglas

Vaay CBD Mouthspray 5%

 

Kalendarz adwentowy Douglas Vaay spray do ust z CBD
 

🠊 spray do ust z ekstraktu z konopi

🠊 pojemność: 10 ml

🠊 produkt pełnowymiarowy

🠊 zawiera kannabinoidy, terpeny, flawonoidy zawarte w oleju kokosowym MCT

🠊 myślałam, że to spray odświeżający do ust, ale jednak nie

🠊 działa na błony śluzowe, zapewnia chwile relaksu, wewnętrzną równowagę i dobre samopoczucie, jest polecany podczas podróży

🠊 jest wolny od THC, więc nie ma działania odurzającego

🠊 ten produkt to dla mnie duże zaskoczenie, wcześniej czegoś takiego w żadnym kalendarzu nie widziałam

🠊 nie do końca widzę jego zastosowanie



Sinsay

Kolczyki choinki

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria Kolczyki choinki
 

🠊 mega świąteczny akcent

🠊 wyglądają bardzo ładnie

🠊 razem z pierścionkiem, bransoletką i naszyjnikiem tworzą komplet



Dzień 19

 

SPA Exclusives

Pure Merry Cheer Lip Balm

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Pure Merry Cheer balsam do ust
 

🠊 balsam do ust

🠊 pojemność: 10 g

🠊 bardzo ładnie pachnie

🠊 uwielbiam produkty pielęgnacyjne do ust, więc ucieszył mnie ten balsam

🠊 nie przepadam jednak za takimi, które trzeba nakładać palcami - jest to dla mnie niezbyt higieniczne, ale cóż zrobić, jakoś dam radę

🠊 w zeszłym roku też znalazł się taki produkt, tylko w różowym pudełeczku 



Douglas

Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Serum

 

Kalendarz adwentowy Douglas  Estee Lauder multiregeneracyjne serum do twarzy
 

🠊 serum multiregenerujące do twarzy

🠊 ma ograniczać oznaki starzenia się skóry i chronić przed oddziaływaniem stresorów środowiskowych

🠊 pojemność: 7 ml

🠊 miniaturka

🠊 raczej oddam Mamie

 

 

Sinsay

Wiszące kolczyki gwiazdki

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria Wiszące kolczyki gwiazdki
 

🠊kolczyki z czerwonymi i zielonymi gwiazdkami

🠊 bardzo ładne



Dzień 20

 

SPA Exclusives

Bath Bomb

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives kula do kąpieli
 

🠊 zielona kula do kąpieli

🠊 pojemność: 30 g

🠊 pięknie pachnie, jak dla mnie gruszką



Douglas

Florence by Mills Swimming Under the Eyes Gel Pads

 

Kalendarz adwentowy Douglas  Florence by Mills płatki pod oczy w kształcie wieloryba
 

🠊 żelowe płatki pod oczy w kształcie wieloryba

🠊 1 para (4 g)

🠊 nasączone są kojącą esencją, wyciągiem z kokosa i nawilżającym kwasem hialuronowym

🠊 po ich użyciu skóra pod oczami ma być zregenerowana, orzeźwiona i odżywiona

🠊 wielorybie płatki - to musi wyglądać uroczo, z chęcią ich użyję



Sinsay

Złoty naszyjnik z gwiazdą

 

 Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria Złoty naszyjnik z gwiazdą

🠊 piękny

🠊 do kompletu z bransoletką



Dzień 21

 

SPA Exclusives

Foot Fizzer

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives pastylka do kąpieli w kształcie stopy
 

🠊 musująca tabletka do kąpieli w kształcie stopy

🠊 pojemność: 30 g

🠊 fajny kształt

🠊 powtórka z zeszłego roku, tylko wtedy była różowa

🠊 szykuje się SPA dla stóp



Douglas

Rosental Jade Roller White Travel Size

 

Kalendarz adwentowy Douglas  Rosental jadeitowey masażer do twarzy
 

🠊 biały, jadeitowy mini masażer do twarzy

🠊 bardzo fajna niespodzianka, czegoś takiego w kalendarzu z Douglasa jeszcze nie było

 

 

Sinsay

Złote, okrągłe kolczyki

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria Złote, okrągłe kolczyki
 

🠊 bardzo minimalistyczne



Dzień 22

 

SPA Exclusives

Sleeping Mask

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives maska na oczy do spania
 

🠊 czarna maska na oczy do spania

🠊 takiego gadżetu w kalendarzu jeszcze nie było

🠊 nie używam takich masek, bo za bardzo uciskają mi oczy

 

 

Douglas

Dr. Barbara Sturm Face Cream Rich

 

Douglas  Dr. Barbara Sturm krem do twarzy
 

🠊 krem do twarzy

🠊 pojemność: 20 ml

🠊 miniaturka

🠊 ma działać przeciwstarzeniowo, zmniejszać zaczerwienienia i wspomagać naturalną produkcję kolagenu

🠊 polecany jako krem na noc do cery suchej, dojrzałej lub szczególnie zestesowanej, a w miesiącach zimowych zalecany również jako krem na dzień 

🠊 powędruje do Mamy

 

 

Sinsay

Złota bransoletka z dzwoneczkami

 

Kalendarz adwentowy Sinsay świąteczna biżuteria  Złota bransoletka z dzwoneczkami
 

🠊 bransoletka z dzwoneczkami w kolorze złotym, czerwonym i zielonym

🠊 bardzo świąteczna

🠊 podoba mi się, dzwoneczki wydają dźwięk przy poruszaniu ręką

 

 

Dzień 23

 

SPA Exclusives

Pure Merry Cheer Day Cream

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Pure Merry Cheer  krem na dzień do twarzy
 

🠊 krem do twarzy na dzień

🠊 pojemność: 30 ml

🠊 do twarzy mam sprawdzony krem, ten zużyję jako balsam do ciała

 

Douglas

Morphe Continous Setting Mist

 

Kalendarz adwentowy Douglas Morphe mgiełka utrwalająca makijaż
 

🠊 mgiełka utrwalająca makijaż

🠊 pojemność: 36,8 g

🠊 miniaturka

🠊 nie używam tego typu produktów



Sinsay

Okrągłe kolczyki Candy Cane

 

Kalendarz adwentowy Sinsay  świąteczna biżuteria Okrągłe kolczyki candy cane
 

🠊 kolczyki koła ze wzorem przypominającym cukrową laskę Candy Cane (czerwono-biała)

🠊 nie w moim stylu



Dzień 24

 

SPA Exclusives

Bath Fizzer

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives gwiazda do kąpieli
 

🠊 złota, brokatowa, musująca gwiazda do kąpieli

🠊 ślicznie się prezentuje i pięknie pachnie

🠊 pojemność: 75 g

🠊 super zwieńczenie kalendarza



Douglas

MCM Eau De Parfum Fragrance Miniature

 
Kalendarz adwentowy Douglas woda perfumowana MCM

🠊 woda perfumowana dla kobiet

🠊 pojemnoć: 7 ml

🠊 miniaturka

🠊 świetny kształt - plecaczek

🠊 mninus za brak atomizera

🠊 piękny zapach kwiatowo - drzewny

nuty głowy: malina, morela

nuty serca: jaśmin, piwonia, fiołek

nuty bazy: piżmo, wanilia, drzewo sandałowe, Ambroxan 

🠊 idealna niespodzianka na koniec



Sinsay

Zestaw kolczyki i naszyjnik ze śnieżynką

 

Kalendarz adwentowy Sinsay  świąteczna biżuteria Zestaw kolczyki i naszyjnik ze śnieżynką
 

🠊 przepiękny, zimowy duet

🠊 stanowią komplet z bransoletką i pierścionkiem

🠊 na bogato, bardzo udane okienko

 


Podsumowanie kalendarzy adwentowych 2021


Kalendarz adwentowy SPA Exclusives z Action

 

Produkty z kalendarza adwentowego SPA Exclusives 2021 z Action

Bardzo dobrze wykonany, jednak kilka niespodzianek się przesunęło w okienkach (jedno było nawet puste, ale zguba się znalazła). Kosmetyki to głównie powtórki (chodzi mi o rodzaj) z poprzednich lat, tylko w innych wersjach zapachowych i nowej szacie graficznej. 

 

Mamy tu 3 serie kolorystyczne: zieloną, białą i złotą. Pojawiło się też kilka nowości - maska do twarzy, maska na oczy. Najbardziej spodobała mi się gumka do włosów, mydełko w kształcie gwiazdki i kula w kształcie gwiazdy. Jedynie, co bym wymieniła to radełko, pilniczek i separatory, ale za taką cenę, nie będę narzekać.

 

 

Kalendarz adwentowy Douglas

 

Produkty z kalendarza adwentowego Douglas 2021

Jest to moim zdaniem kalendarz idealny dla mamy i córki, przez to, że pojawiło się tu trochę produktów przeciwzmarszczkowych. Wszystkie niespodzianki były na swoich miejscach, nic się nie poprzesuwało. Ucieszyło mnie to, że w okienkach było sporo ciekawych perfum (no i w tym Ariana). Roller do twarzy to też rzadko spotykany w kalendarzach gadżet. Wymieniłabym tylko lubrykant na coś innego. 

 

Mimo iż był to najdroższy kalendarz a całej trójki, uważam, że był wart swojej ceny. Na plus jest jeszcze numerowana lista produktów z tyłu opakowania, dzięki czemu łatwiej było mi tworzyć wpisy podsumowujące.

 

 

Kalendarz adwentowy Sinsay

 

Biżuteria z czerwonego kalendarza adwentowego Sinsay 2021

Generalnie jestem  z niego zadowolona. Biżuteria jest ładna, dobrze wykonana, utrzymana w świąteczno-zimowym klimacie. Przyczepiłabym się jednak do tego, że pojawiło się w nim zdecydowanie zbyt dużo kolczyków, stanowiły one ponad połowę kalendarza. Wydaje mi się, że bransoletki, naszyjniki i pierścionki są bardziej uniwersalne - aby je nosić nie trzeba mieć przebitych uszu. 

 

Jeszcze jedna kwestia - rozmiar pierścionków nie jest regulowany, nad czym ubolewam, bo są na mnie trochę za duże i obawiam się, że mogłabym je zgubić. Najbardziej ucieszyłam się z bransoletek, bo to mój ulubiony element biżuterii. Naszyjniki są też fajną opcją, bo można je nosić zarówno jako naszyjniki, jak i zrobić z nich bransoletkę. 

 

Plusem było dla mnie to, że w niektórych okienkach znalazło się kilka niespodzianek, np. dwa pierścionki lub komplet kolczyki + naszyjnik, więc na bogato. Kalendarz sam w sobie był, moim zdaniem, najgorzej wykonany z całej trójki, w sensie taki lichy, gdy wybierałam egzemplarz w sklepie musiałam każdy dobrze oglądać, bo niektóre były lekko uszkodzone (na szczęście miła pani ekspedientka zwróciła mi na to uwagę). Ale z drugiej strony był najtańszy i liczy się to, co w środku, a biżuteria była bardzo fajna.

 

***

Co sądzisz o powyższych kalendarzach adwentowych?


31 komentarzy:

  1. Ten krem pod oczy Annayake widzę, że się powtarza, bo 2 lata temu też był jak miałam kalendarz douglas :D
    Co do kalendarza biżuteryjnego to byłam w szoku jak kiedyś pisałaś, że nie masz przebitych uszu/nie nosisz kolczyków. Faktycznie dla Ciebie spora część kalendarza się nie przyda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, przypominam sobie. Może im nie schodzi i dlatego ciągle wrzucają ten krem do kalendarza, he, he. A może jest taki dobry? :D Sprawdziłam i trochę różni się nazwa - ten sprzed dwóch lat to: Annayeake Ultimate Anti- Wrinkle Re- Densifying Cream. Wychodzi więc na to, że ten krem pod oczy ma różne wersje, ale opakowanie identyczne. :D

      Zgadza się, nie mam przebitych uszu, więc kolczyki mi się nie przydadzą. Oddałam je Mamie. Część będzie nosić, a co z resztą to się zobaczy. ;)

      Usuń
    2. O widzisz to nie wiedziałam. Cóż nie orientuje się w tych drogich markach :D

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kalendarze, najbardziej przypadł mi do gustu z Douglasa.
    Zadam może osobiste pytanie dlaczego nie przebijesz uszu? Bardzo ładna biżuteria i kolczyki także szkoda nie wykorzystać.
    Ja uwielbiam biżuterię i cieszę się że mam przebite uszy bo kolczyki to chyba najbardziej lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz z Douglasa był bardzo różnorodny. ;)

      Jeśli chodzi o Twoje pytanie - nie czuję takiej potrzeby. Gdy byłam młodsza bardzo chciałam mieć przekłute uszy, miałam fazę na klipsy, naklejki na uszy, ale teraz mi przeszło. Plus nie zachęca mnie wizja możliwych komplikacja przy tym zabiegu, ani obwisłych uszu z dziurami na starość. Dostrzegam też korzyści takiego stanu rzeczy. Dzięki temu, że nie mam przebitych uszu, mój portfel jest mi wdzięczny, he, he (musisz wiedzieć, że jestem sroczką). ;)

      Widzisz, każdy ma swój ulubiony element biżuterii. Ty lubisz kolczyki, a ja bransoletki. ;)

      Dzięki, Justyno, za odwiedziny i za to, że podzieliłaś się swoimi przemyśleniami. ;)

      Usuń
    2. Rozumiem bo moja babcia też nie miała dziurek w uszach, ale że także lubiła biżuterię, odziedziczyłam po niej złote pierścionki i bransoletkę 😊

      Usuń
    3. Także nie jestem osamotniona w braku dziurek, he, he. :D

      O, czyli biżuteria z historią. Fajnie. ;)

      Usuń
  3. Same miłe niespodzianki, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Moniczko :)

    Byłam bardzo ciekawa kalendarza z Sinsay, ucieszyłabym się kolczyków bo mam przebite uszy także mogę je nosić :)

    Dwa pozostałe kalendarze miały bardzo fajną zawartość, może w przyszłym roku i ja sobie jakiś taki inny niż zwykle kalendarz adwentowy kupię :)

    Życzę Ci miłego oczekiwania na Sylwestra :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      To w takim razie to byłby kalendarz idealny dla Ciebie. ;)

      Polecam, bardzo fajna sprawa tak codziennie otwierać po okienku i znajdować w nim jakąś niespodziankę. ;)

      Dziękuję Ci bardzo i Tobie też życzę radosnego oczekiwania na Sylwestra! ;*

      Usuń
  5. Bransoletka z choinką jest przeurocza :)

    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba. Nosiłam ją już kilka razy. ;)

      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  6. Biżuterii świątecznej starczy Ci chyba teraz do końca życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobała mi się zawartość kalendarza adwentowego z Action :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. To kalendarz w rozsądnej cenie. Coś w sam raz dla fanek pielęgnacji. ;)

      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  8. Ile fajnych rzeczy:) ta zielona gumka do włosów jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, taki mix kosmetyków i innych przydatnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobnie jak Tobie- podoba mi się kalendarz Dougloas'a :)
    Tak w zasadzie to on najbardziej przykuł moją uwagę, chociaż ten Sinsaya też jest bardzo fajny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Douglas był taki dosyć różnorodny i potrafił mnie zaskoczyć. ;)

      Dzięki, że mnie odwiedziłaś. Też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  11. Super zestaw kosmetyków i innych fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń