17 stycznia 2023

Stylizacje dnia: na dobry początek roku

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizacyjne inspiracje.

 

W tym roku nie pojawiła się jeszcze ma blogu żadna moja stylizacja (oprócz inspiracji, które przygotowałam z kolorem roku Viva Magenta), więc spieszę to nadrobić. Nie z jedną, ale z 7 propozycjami outfitów. Zaczynajmy!


Say: Cheese


Szary polar połączyłam z jegginsami i jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie. Do tego dodałam różowo-granatową chustę z chwościkami i moją ulubioną torebkę w kształcie aparatu.

 

Candy Cane

 

Stylizacja z Wigilii. Wybrałam jasnoszarą bluzkę z napisem I believe in you i cukrową laską Candy Cane, czerwoną spódniczkę w kratę, do tego czarne rajstopy i baleriny w tym samym kolorze z kokardkami i złotymi kółeczkami. Wisienką na stylizacyjnym torcie są: złota bransoletka z czerwoną kokardką oraz złoty pierścionek z motywem laski Candy Cane (są to zdobycze z zeszłorocznego kalendarza adwentowego z Sinsaya). We włosy wpięłam bordową kokardę, jednak nie załapała się na zdjęcia (a właściwie załapała, tylko wyszła bardzo niewyraźnie, więc jej tu nie wstawiłam).

 

Z marynarką

 

Kolejna stylizacja ze świąt. Tym razem jasnoszarą bluzkę z napisem I believe in you i laską Candy Cane zestawiłam z czarnymi jegginsami i granatową marynarką. Całość dopełniają jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie oraz bordowa kokardka ze złotymi rogami renifera i białym puszkiem we włosach.

 

Kwieciste klimaty

 

Granatowa bluzka z rozszerzanymi rękawami ozdobiona wzorem w musztardowe kwiaty, jegginsy, czarne botki i złota, minimalistyczna bransoletka. Stylizacja gotowa!

 

Cool vibes only

 

Białą bluzkę w paski oraz z napisem cool vibes połączyłam z beżowymi jeansami i jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie. Ostatnim elementem jest jasnoróżowa bransoletka z uroczym chwościkiem.

 

Mam chusteczkę... z chwościkami

 

Ponownie outfit z szarym polarem tym razem w połączeniu z jasnoszarą bluzą napisem New York City, czarnymi jeggnisami i botkami w tym samym kolorze oraz różowo-granatową chustą.

 

New York City

 

Jasnoszara bluza z napisem New York City w zestawieniu z czarnymi jeggisami oraz brzoskwiniowymi butami na grubszej podeszwie, które ożywiają stylizację. Ostatnim elementem jest złota bransoletka z reniferem, którą mam z kalendarza adwentowego z Sinsaya z zeszłego roku.

 

***

Lubisz nosić polar?

Która stylizacja jest najbliższa Twojemu gustowi?

14 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo polubiłam się z bluzami :) Są wygodne i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, wspaniała figura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja to idealnie mój gust! :D Widzę też chyba nowe buty? Podobne do tych fioletowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie. :D Te buty ma już jakiś czas, tylko rzadziej je noszę. To ten sam model co fioletowe, tylko inny kolor. ;) Spodobał mi się ten typ butów. <3

      Usuń
  4. Polar lubię nosić, ale tylko „po domu” :D
    Jakoś z bluzami, mi nie po drodze, szczególnie gdy wychodzę do pracy, czy na miasto (nie wiem czy by się „komponował” z moimi szpilkami :D)
    Kwieciste klimaty, mi się najbardziej podobają ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. :D
      Myślę, że to zależy od typu bluzy, bo są też takie bardziej eleganckie. ;)
      Super! ;)
      Dzięki. Też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. Super stylizacje. Najbardziej przypadła mi do gustu ta z Wigilii. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje Moniko. Każda wspaniała ale ta z Wigilii skradła moje serce :)

    Ślicznie Ci we wszystkim ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Kochana! <3

      Ślę buziaki i pozdrowienia! ;*

      Usuń