4 października 2019

Różowa sukienka z paskiem na dwa sposoby

Różowa sukienka Forever 21, sandały na słupku DressLily

Hejka!

Zapraszam Cię na dwie stylizacje z różową sukienką.


Przychodzę do Ciebie dzisiaj ze stylizacją, która powstała we wrześniu, gdy było jeszcze ciepło. Stworzyłam ją z myślą o okresie przejściowym między latem a jesienią. Połączyłam w niej jeden z moich ulubionych kolorów, pudrowy, róż, kojarzący się z wakacyjną beztroską z kolorem musztardowym, kojarzącym się z jesiennym klimatem, liśćmi spadającymi z drzew oraz ciepłymi sweterkami. 

Sukienka z paskiem, sandały na słupku, minimalistyczna biżuteria

Różowa sukienka


Różową sukienkę z krótkim rękawem wyhaczyłam podczas tegorocznej letniej wyprzedaży w Forever 21. Rzadko zaglądam do tego sklepu, gdyż ceny w nim do najniższych nie należą, a asortyment też nie do końca trafia w mój gust. Jednak ta sukienka mnie oczarowała, to w 100% mój styl. Fason w kształcie litery A, czarny pasek w komplecie. Miałam szczęście, bo była to ostatnia sztuka, w dodatku w rozmiarze S, czyżby to zrządzenie losu? 

Różowa sukienka z czarnym paskiem Forever 21

Jedynym mankamentem był zepsuty zamek, ale stwierdziłam, że przecież można go naprawić lub wstawić nowy, a taka okazja może się więcej nie powtórzyć (17,90 zł to zacna cena). Sukienkę oddałam w ręce mojej Mamy - czarodziejki, której udało się naprawić zamek, także teraz wszystko z sukienką jest w porządku.

Różowa sukienka z paskiem, różowe sandałki na słupku, spinka z kryształkami we włosach

Dwa pomysły na stylizację z różową sukienką


Zastanawiając się, z czym mogłabym nosić tę sukienkę, do głowy wpadły mi dwa pomysły na stylizację. Oba z musztardowym sweterkiem. Pierwszy przywodzi mi na myśl letnie przyjęcie, drugi z kolei to wersja na co dzień.

Naszyjnik z diamencikiem H&M

Sukienka i sandałki


Różową sukienkę z czarnym paskiem połączyłam z różowymi sandałkami na słupku, które podkreślają jej dziewczęcy charakter. 

 Bransoletka Sinsay, pierścionek H&M

Postawiłam na minimalistyczną biżuterię, którą łączy motyw błyszczących kryształków: naszyjnik z diamencikiem, podwójną bransoletkę z diamencikiem oraz pierścionek z kilkoma świecącymi klejnocikami. Włosy przyozdobiłam długo wyczekiwaną spinką z różowymi kryształkami. O tym, skąd ją mam i jak się zmienił mój stosunek do tych ozdób, przeczytasz tutaj

 Spinka do włosów z kryształkami

By nie było nudno i chłodno - musztardowy sweterek


Aby ożywić stylizację, dobrałam do sukienki musztardowy sweterek, który jest kolejnym moim nowym nabytkiem. Tym razem, z wyprzedaży, w Tesco. Nie byłam kiedyś fanką tego odcienia żółtego. To znaczy, nic do niego nie miałam, po prostu mnie do niego nie ciągnęło. 

Sukienka Forever 21, sweterek F&F

Postanowiłam jednak spróbować czegoś nowego i muszę przyznać, że zakochałam się w musztardowym kolorze! Ten sweterek miałam na sobie już kilka razy. Bardzo podoba mi się w połączeniu z granatem, ale dobrze prezentuje się także z jasnym niebieskim. Jeszcze nie raz pojawi się na blogu. 


Róæowa sukienka z czarnym paskiem, musztardowy sweterek, rózowe sandalki na slupku


Sukienka i baleriny


W drugiej wersji stylizacji wszystko pozostało takie samo, zmieniłam tylko buty. Zamiast typowo letnich sandałków wybrałam czarne baleriny z dziurkami ozdobione kokardkami i złotymi kółeczkami. Baleriny świetnie zgrały się z paskiem i dzięki nim stylizacja nabrała nieco bardziej jesiennego charakteru. 

Sukienka Forever 21, sweterek F&F, czarne baleriny Biedronka



***

Która stylizacja bardziej Ci się podoba?

Lubisz kolor żółty? Jaki jego odcień jest Twoim faworytem?


29 komentarzy:

  1. Taką prostą sukienkę można różnie komponować i będzie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja skradła moje serducho ta z butami na słupku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc z perspektywy czasu muszę przyznać, że mi się też pierwsza opcja bardziej podoba. ;)

      Usuń
  3. Piękna sukienka, w pierwszym zestawieniu spodobała mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka sukienka wygląda zarówno dobrze na co dzień jak i na większe wyjścia :)
    Kocham kolor musztardowy, jest to zdecydowanie kolor jesieni :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, jest bardzo uniwersalna. ;)
      O, tak! Też pokochałam musztardowy. <3

      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Dlatego właśnie lubię takie, jak ja to nazywam, basicowe ubranka, można kombinować do woli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest ta sukieneczka i ma śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo fajna :). Najbardziej podoba mi się chyba ostatnie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Super, że doceniłaś drugie zestawienie. Równowaga w przyrodzie została zachowana. :D

      Usuń
  8. Bardzo ładna, subtelna i delikatna sukienka :) Ten sweterek dodaje jej jesiennego charakteru :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka i biżuteria! ;) Bez narzutki bardziej mi się podoba, ale narzutka ogółem bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukieneczka! Narzutka sama w sobie również mi się podoba, jednak wersja bez niej jakoś bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mam na ten sweterek jeszcze inne pomysły. ;) Dziękuję Ci za szczerą opinię. Doceniam to! ;)

      Usuń
  11. Pierwszy wariant o wiele bardziej przypadł i do gustu, więc to w te piękne różowe buty bym się zaopatrzyła. Sukienka bardzo ładna, lubię takie klasyczne kroje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Zauważyłam, że większości spodobała się 1 opcja i fajnie. ;)

      Usuń
  12. Lubię takie dziewczęce, zwiewne sukienki ale nie na co dzień. Zakładam je tylko od święta, czy większej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesienią też raczej rezygnuję z sukienek, bo jest dla mnie za zimno. :D Natomiast ciepłą wiosna i latem jak najbardziej sięgam po sukienki. ;)

      Usuń
  13. Śliczna sukienka taka delikatna :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie pierwsze dopasowanie bardziej przypadlo mi do gustu, slicznie:)

    OdpowiedzUsuń