13 września 2022

Jak podkręcić stylizację z różową sukienką?

Różowa sukienka Forever 21, różowe espadryle z cekinami Aldi, czarna torebka na łańcuszku House, czarny pasek z sercem Sinsay, złota bransoletka Sinsay, czarna bransoletka z ptaszkiem

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację.

 

Po wrocławskich wojażach zapraszam Cię na letnią stylizację, bo mimo iż nie jest już tak ciepło, jak było, wciąż mamy lato. Mam nadzieję, że ciepełko wróci jeszcze na chwilę.

 

Jasnoróżowa sukienka Forever 21, różowa kokarda, czarny pasek Sinsay, różowe espadryle z cekinami Aldi, bransoletki, czarna torebka na łańcuszku House

Jasnoróżowa sukienka

Głównym elementem stylizacji jest jasnoróżowa sukienka z krótkim rękawem. To moja jedyna rzecz ze sklepu Forever 21, którego nie ma już w Polsce. Jest bardzo delikatna i dziewczęca. Sama w sobie jest bardzo ładna, ale można ją jeszcze podkręcić, by prezentowała się ciekawiej.


Inne stylizacje z tą sukienką znajdziesz poniżej:

👗 Różowa sukienka z paskiem na dwa sposoby

👗 Stylizacja: różowa sukienka i sweter w serduszka

 

Złota bransoletka Sinsay, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

 

Czarny pasek z sercem, espadryle z cekinami

Aby nadać jej charakteru dodałam do niej czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie serca. Do stylizacji pasują baleriny, ale ten wybór byłby zbyt oczywisty. Chciałam czegoś innego, więc postawiłam na różowe espadryle z cekinami

 

Jasnoróżowa sukienka Forever 21, czarny pasek ze złotym sercem Sinsay, różowe espadryle z cekinami Aldi, złota bransoletka Sinsay, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

Złota i czarna bransoletka z ptaszkiem, czarna torebka

Całość dopełniłam dwoma bransoletkami złotą oraz czarną ze złotym ptaszkiem, a także czarną torebką na złotym łańcuszku. Ostatnim elementem outfitu jest różowa kokardka, którą wpięłam we włosy.

 

Różowa sukienka Forever 21, czarny pasek ze złotym sercem Sinsay, różowe espadryle z cekinami Aldi, złota bransoletka Sinsay, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, czarna torebka na złotym łańcuszku House

***

Jaki kolor sukienek króluje w Twojej szafie? 

Jakie buty wybierasz najczęściej do sukienek?

7 komentarzy:

  1. Witaj Moniko ❤️

    Śliczna jest ta sukienka. Uwielbiam sukienki w kolorze pudrowego różu, są urocze. U mnie w szafie sukienki są w różnych kolorach, mam nawet zieloną i niebieską.

    Ślicznie wystylizowałaś tę sukienkę, rozczuliła mnie kokarda we włosach ❤️

    Ja do sukienek wybieram sportowe buty, trampki albo sandały na obcasie. :)

    Uroczego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak pisałam Ci, że JESZCZE nie nosiłam spódnic, masakra jak zleciało! Teraz to już chyba zakończyłam sezon na sukienki/spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, pamiętam taki wrzesień, gdy było 30 stopni. Chciałbym takiego jeszcze raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, uwielbiam ten kolor, a cała stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasek pięknie podkreśla Twoją talię i śliczną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely dress and I really like the belt with the heart. :)

    OdpowiedzUsuń