22 listopada 2019

Blogowy Kalendarz Adwentowy 2019 - Ayuna

Advent Blog Calendar

Hejka!

Wiesz jak sprawić komuś radość i przy okazji samemu dobrze się bawić oczekując na Święta Bożego Narodzenia? Zapraszam!



Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o bardzo fajnej inicjatywie. Zbliża się grudzień, a wraz z nim Święta Bożego Narodzenia. By umilić sobie czas oczekiwania, można zaopatrzyć się w kalendarz adwentowy i codziennie otwierać jedno okienko z niespodzianką. Kojarzysz to podekscytowanie, gdy zaraz dowiesz się, co skrywa się za drzwiczkami z odpowiednim numerem? Ja uwielbiam takie codzienne, małe prezenciki! Co powiesz na to, by przenieść ten zwyczaj do blogosfery? Klaudia z bloga Ayuna wpadła na pomysł, by stworzyć Blogowy Kalendarz Adwentowy (Advent Blog Calendar). 

Kalendarz Adwentowy - Ayuna


Na czym polega Advent Blog Calendar?


Jest to kalendarz adwentowy, który różni się od tradycyjnego tym, że zamiast pudełka z okienkami mamy listę z 24 numerami umieszczoną na bocznym pasku bloga. Każdego dnia wpisujemy przy danym numerze adres bloga, który lubimy odwiedzać, jest dla nas inspirujący. 

Jakie korzyści daje Advent Blog Calendar?


Blogowy Kalendarz Adwentowy to świetna okazja by dać znać autorom blogów, że podoba nam się to, co robią, doceniamy ich pracę wkładaną w tworzenie wpisów. To drobny gest, który jest niezwykle miły i potrafi wywołać uśmiech na twarzy. Dzięki tej akcji można poznać także wiele wartościowych blogów, o których istnieniu nie mieliśmy wcześniej pojęcia. Co więcej, przedsięwzięcie to umacnia kontakt z Czytelnikami. 


Adwent 2019

Co zrobić, żeby wziąć udział w Advent Blog Calendar?

  • Wystarczy w pasku bocznym na blogu umieścić listę z 24 numerami. Gotowy kod do wstawienia, znajdziesz we wpisie u Klaudii
  • Codziennie dodawać nowy adres bloga, który chcesz docenić. Nic nie szkodzi, jeśli w jakiś dzień Ci się to nie uda. Spokojnie możesz to nadrobić, wstawiając kilka adresów blogów na raz.
  • Nie zapomnij zgłosić u Klaudii chęci wzięcia udziału.


U mnie kalendarz blogowy już się zadomowił. Znajduje się w bocznym pasku po prawej stronie. Teraz pozostało mi tylko czekać na grudzień, by zacząć zapełniać go adresami wspaniałych blogów! 

*

Weź udział w Blog Advent Calendar i spraw radość swoim ulubionym twórcom!

***

Lubisz kalendarze adwentowe?

Blogi dotyczące jakiej tematyki przeglądasz najchętniej?

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa :) Uwielbiam kalendarze adwentowe :) Umilają czas oczekiwania na coś pięknego czym są święta Bożego Narodzenia :) Może też się skuszę na taki blogowy kalendarz :) Zawsze to jakieś fajne wyzwanie i trochę radości której ostatnio mi brak.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wzięłam udział :) Mam tylko nadzieję, że sobie z tym poradzę :) Nie jestem zbyt obcykana w tych wszystkich HTML i wgl :D Ale może się uda :)

      Usuń
    2. To piękna akcja, cieszę się, że zdecydowałaś się wziąć w niej udział! <3 Pewnie, że sobie poradzisz! Jeśli miałabyś jakieś wątpliwości, to pisz śmiało. Na wakacjach nabyłam podstawy HTML, więc chętnie Ci pomogę. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo <3 To miłe z Twojej strony <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam! Fajnie pokazać innym, że ich doceniamy. ;)

      Usuń
  3. O proszę, ja również zgłosiłam chęć udziału. Tak jak pisałam u Klaudii na blogu to wspaniała okazja na spróbowanie czegoś nowego i pochwalenia innych blogerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, że także przyłączyłaś się do tej akcji. <3 Zgadzam się z Tobą w 100%. Udanej zabawy z Blogowym Kalendarzem Adwentowym. <3

      Usuń
  4. Cześć Kochana, pozwoliłam sobie skopiować twój opis na temat tego kalendarza i dodać go do swojego kalendarza, oczywiście dałam znać od kogo jest ten tekst.Podsyłam Ci link abyś wiedziała, o tym. Mam nadzieje, że nic przeciwko temu nie masz. Jeśli masz daj proszę znać to usunę. Link do posta
    Buziaki z Bawarii,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Weroniko! ;)
      Jestem szczęśliwa, że przyłączyłaś się do tej pięknej akcji. ;) Cieszę się, że podlinkowałaś mój wpis i dałaś mi o tym znać. To bardzo dobrze o Tobie świadczy. ;) Spokojnie, nie mam nic przeciwko. ;)
      Dziękuję! Przesyłam buziaki z Polski! :*

      Usuń
  5. Świetna akcja, na pewno przemyślę sprawę i sama być może dołączę do zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie dołączę, ale na pewno będę obserwować ♥ a nóż może ktoś mnie lubi i poleci (w co wątpie) ale .. będę czekać na Twoje typy! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, obserwowanie zabawy też może być fajne. <3 Bardzo mi miło. Buziaki! :*

      Usuń
  7. Przyznam że jest to interesujący pomysł, ja lubię blogi modowe i podróżnicze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie to zaskoczeniem, ale blogi modowe lubię i ja. :D

      Usuń
  8. Mam tyle ulubionych blogów, że nie wiem czy zmieszczę się w kalendarzu :P Akcje pamiętam z zeszłego roku, tylko nie brałam w niej udziało. Teraz już też widziałam u niektórych blogerów :) Czy tym razem wezmę udział jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ekstra, że znalazłaś w blogosferze tak dużo miejsc, do których uwielbiasz powracać. ;) Ja w zeszłym roku nie wzięłam udziału, ale w tym się zdecydowałam. ;)

      Usuń
  9. Kochana, naprawdę łezka w oku kręci się ze szczęścia, kiedy to czyta się tak cudowny wpis! Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy :) Tak bardzo bym chciała, żeby ta idea wzajemnego szacunku i polecania została zachowana, przynajmniej raz w roku, aby te blogi, które naprawdę wcale nie są taką łatwą pracą, i ich autorzy wiedzieli że są doceniani. Niestety, blogów chodź całkiem sporo to jednak coraz mniej. Myślę, że takie nasze wspólne akcje zachęcą innych do pozostania w tej grupie, którą nazywam już blogową rodzinką :)
    Jesteś niesamowita. Ciężko mi znaleźć słowa by podziękować Ci za twą pracę, za ten wkład w który wkładasz w swojego bloga, w blogi innych. Zawsze dostrzegałam to, że z przeogromną pasją i wielkim sercem podchodzisz do tego co robisz. Dlatego wiele osób bierze z Ciebie przykład, również ja. Ciężko jest mi wyrazić wdzięczność za wszystko co robisz, bo to przeogromne, nie do ogarnięcia uczucie :)
    Dziękuję prywatnie, bo tym wpisem bardzo mnie wspierasz i utwardzasz w przekonaniu, że naprawdę warto, pomimo tego, że nie każdy jest chętny do zgłaszania się do tego typu akcji, to warto starać się nawet dla garstki, bo każdy jest w blogosferze równie ważny.
    Dziękuję Ci, dziękuję, dziękuję!
    Jesteś wielka! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudio, wzruszyłam się czytając Twój komentarz! Nawet nie wiesz ile Twoje słowa dla mnie znaczą. Tak bardzo Ci za nie dziękuję. Jesteś jedną z osób, które podziwiam w blogosferze, więc tym bardziej jestem poruszona i wdzięczna. <3 Cieszę się, że jest jeszcze w tym zabieganym świecie ktoś taki, jak Ty, który krzewi idee wzajemnego szacunku, wspierania i doceniania pracy innych. ;) Masz rację, blogów jest coraz mniej, więc tym bardziej ważne jest, by utrzymać tę naszą rodzinkę. ;)
      Pewnie, że warto się starać! Nigdy w to nie wątp. Cieszę się, że tym wpisem mogłam dołożyć swoją cegiełkę do Twojego pięknego przedsięwzięcia. <3
      Też przeogromnie Ci dziękuję i przesyłam buziaki! :*

      Usuń
  10. Pomysł jest znakomity. Muszę się nad tym chwilę zastanowić, bo nie spędzam zbyt wiele czasu przy komputerze. Jeśli się nie zdecyduję, to z chęcią zajrzę do zaistniałych kalendarzy w poszukiwaniu ciekawych blogów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Klaudia ma świetne pomysły! ;) Jasne, rozumiem. Przemyśl sprawę. Życzę Ci pięknego grudnia! ;)
      Dziękuje i też przesyłam pozdrowienia! ;)

      Usuń
  11. W ubiegłym roku wzięłam udział, wezmę i tym razem! :) To dobry pomysł, jak poznać nowe ciekawe blogi oraz przy okazji świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, że to słyszę (a właściwie mogę przeczytać). ;) Udanej zabawy z Blogowym Kalendarzem Adwentowym! ;)

      Usuń
  12. Czytałam właśnie na stronie Ayuny o tegorocznej edycji kalendarza adwentowego blogerów. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Fajnie jest poczuć się docenionym i docenić pracę kogoś innego. ;)

      Usuń
  13. Może uda mi się wziąć udziału :) Oby, oby bo lubię Blogmasy :)

    OdpowiedzUsuń