7 listopada 2019

Musztardowy sweterek, jasnoniebieska koszula i jegginsy

Musztardowy sweterek, jasnoniebieska koszula w kropki, jegginsy, liść

Hejka!

Kolejna propozycja wykorzystania musztardowego sweterka w stylizacji, tym razem w duecie ze spodniami. Zapraszam!



Z czym nosić musztardowy sweterek?


Musztardowy sweterek pojawiał się już na blogu, ale w towarzystwie sukienek. Tym razem przyszła kolej, by zestawić go z inną częścią garderoby- ze spodniami. To połączenie jest jednym z moich ulubionych- zarówno pod względem kolorystycznym (musztardowy z jasnym niebieskim) oraz jeśli chodzi o rodzaj ubrań (sweter ze spodniami). Mam już przygotowany outfit, w którym połączyłam ten sweter ze spódniczką, także wkrótce na blogu będzie pełen serwis- musztardowy sweterek w różnych kombinacjach.


Musztardowy sweterek F&F, jegginsy F&F, koszula w kropki Cropp, baleriny Tom&Rose, naszyjnik H&M, bransoletka-choker Sinsay


Musztardowy sweterek z jasnoniebieską koszulą


Zacznijmy jednak po kolei. Jasnoniebieska koszula bez rękawów posiada wzór w urocze kropeczki. Bardzo mi się podoba, dobrze się ją nosi, jednak ma tendencję do łatwego gniecenia się. Cóż, coś za coś. Puszczona luźno wyglądała nieźle, ale miałam wrażenie, że w towarzystwie swetra nieco mnie pogrubia, więc zawiązałam ją, podkreślając tym samym talię. Teraz całość wygląda o wiele lepiej. Przez to, że nie zapięłam koszuli po samą szyję, stylizacja nabrała nieco nonszalanckiego charakteru.



Naszyjnik H&M


Musztardowy sweterek to mój niekwestionowany ulubieniec. Dodaje do stylizacji nutkę jesiennego klimatu. W zestawieniu z jasnoniebieską koszulą stanowi połączenie lata i obecnej pory roku. Ten duet kojarzy mi się też ze słońcem na błękitnym niebie. 



Złoty choker Sinsay


Jegginsy i szare baleriny z kokardkami


Do błękitnej koszuli i musztardowego sweterka dobrałam spodnie, które są jak moja druga skóra, czyli jegginsy. Przechodząc do biżuterii, postawiłam na naszyjnik z diamencikiem oraz choker z maleńkimi kółeczkami, przypominającymi monety, który wykorzystałam jako bransoletkę.



Sweterek F&F, koszula Cropp


Ostatnim elementem są szare baleriny z kokardkami, które udało mi się upolować w naprawdę okazyjnej cenie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak ubiłam ten interes życia, zerknij do Podsumowania czerwca 2019. Dodam jeszcze, że jestem tych balerin bardzo zadowolona, gdyż nie obtarły mi stóp, gdy ubrałam je po raz pierwszy, a tamtego dnia przeszłam w nich długi dystans. Przezornie nakleiłam plasterki na tył stóp, ale palce nie były chronione.



Baleriny Tom&Rose, Biedronka


Jesienny element sesji




By nadać całości bardziej jesiennego charakteru, jako naturalny rekwizyt do zdjęć, wykorzystałam leżący nieopodal na trawie liść. Taka mała rzecz, ale jak cieszy i urozmaica sesję. Jaki jest Twój ulubiony jesienny rekwizyt?



Ręka trzymająca jesienny liść



P.S. Zdjęcia zostały wykonane w październiku, gdy było naprawdę ciepło.


Dziewczyna z twarzą zakrytą jesiennym liściem


Poprzednie stylizacje z musztardowym sweterkiem: 



***

Co sądzisz o stylizacji?
Korzystasz z rekwizytów podczas sesji zdjęciowych? 

13 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny sweterek. Lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musztardowy kolor to hit tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor :) Mam sweterek z golfem w tym kolorku :) Mam tez taką samą koszulę bez rękawów <3 Tylko, że z tego co mi wiadome wspominałaś, że swoją kupiłaś w Croppie. Ja swoją w Sinsay :D Ale identyczne są :) Ślicznie wyglądasz, urocze balerinki :) Czuć powiew jesieni w tej stylówce :)

    buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo go polubiłam! <3 Tak, zgadza się. Masz świetną pamięć, Iwetto. ;) Dziękuję! <3

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi sie taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój sweterek :) i ogólnie cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie ciepłe kolorki, a ta musztardowa bluzka wygląda super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Musztardowy jest akurat sweterek. Nie mam, jeszcze, bluzki w tym kolorze. :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń