13 listopada 2019

Bluzka w paski, buty z perełkami i liść we włosach

Bluzka w granatowo- białe paski, granatowe jegginsy, adidasy z perełkami,

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z butami z perełkami!


Ostatnio pisałam o kolejnych 5 narzędziach, które przydadzą się w pracy blogera, natomiast dzisiaj chcę pokazać Ci stylizację. Z pozoru prosta, ale takie też było moje założenie, gdyż główną rolę grają w niej buty. Ale od początku. 

Bluzka w paski Lidl, jeggisny Pepco, buty z perłami Carrefour,

 Granatowa baza: bluzka w paski i jegginsy


Granatowa bluzka w paski to bardzo uniwersalny element garderoby. Przywodzi mi na myśl paryski szyk. Mimo tego, iż ładnie się prezentuję, nie noszę jej zbyt często, gdyż nie trzyma się w miejscu, tylko przesuwa się do góry, jakby chciała mnie udusić. Nie wiem, czy to kwestia kroju, czy może materiału. Bluzkę w paski zestawiłam z granatowymi jegginsami. Myślę, że fajnie się z nią zgrały kolorystycznie i stworzyły bazowy outfit.

Złoty choker Sinsay


 Biżuteria z kółeczkiem


Przechodząc do biżuterii, tym razem zdecydowałam się na trzy elementy. Wszystkie z motywem koła- bransoletkę, pierścionek oraz choker, który w ostatniej stylizacji użyłam  jako bransoletkę. Jako że z biżuterii najbardziej lubię nosić bransoletki, często w ich roli obsadzam naszyjniki. Dzięki temu mam większy wybór bransoletek, a łańcuszki są w użyciu, zamiast leżeć schowane na dnie szuflady. 

Złota bransoletka z kółeczkiem Sinsay, złoty pierścionek z kółekim H&M

 Buty z perełkami


Wisienką na torcie, a właściwie elementem, który chciałam wyeksponować, są buty, ale nie takie zwyczajne, bo ze wstążkami zamiast sznurowadeł oraz perełkami (królują one nie tylko na spinkach, ubraniach, ale też na obuwiu) i diamencikami po bokach. Gdy ujrzałam je po raz pierwszy, pomyślałam, że chyba trochę za dużo tych ozdób, ale zerknęłam po raz drugi i wtedy mnie oczarowały. Buty dzięki tym dodatkom i kolorowi są bardzo dziewczęce. 

Adidasy z perełkami i diamencikami

 Żółty jesienny liść


Nie zapomniałam dodać do całości jesiennego akcentu. Tym razem przyozdobiłam warkocz żółtym jesiennym listkiem. Jak Ci się podoba taki pomysł? 

Jesienny liść we włosach

Pytanie do Ciebie


Jak wiesz, co miesiąc pojawia się u mnie na blogu wpis Stylizacja - inspiracja, w którym pokazuję outfity mniej lub bardziej inspirowane jakąś postacią. Listopadową stylizację mam już przygotowaną, natomiast zastanawiam się, co przygotować na grudzień. 

Kasztany w rękach na tle jesiennych liści


W tym miejscu chciałabym Cię zapytać, jaką postać najchętniej zobaczyłabyś w tej serii? Może to być ktoś realny lub bohater książki, bajki, serialu lub filmu. Im więcej pomysłów, tym, lepiej. Będzie mi bardzo miło, jeśli dasz mi znać w komentarzu. Z góry dziękuję za każdą propozycję.


***

Co sądzisz o stylizacji? 

Posiadasz w swojej kolekcji bardziej ozdobne buty, czy może stawiasz na basic'owe modele?

23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie proste stylizacje :) Co do butów nie znoszę wymyślnych modeli, ale wiadomo, są gusta i guściki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, każdy lubi coś innego. :D Dziękuję Ci za szczerą opinię. ;)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś bardzo podobną bluzkę w paski, uwielbiałam ją <3 Buty przepiękne :) Ja jestem fanką ozdobnych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Moniko!
    Uwielbiam bluzeczki w paski zestawione z granatowymi spodniami. Fajnie to wygląda. Znam ten ból, gdy bluzka niebezpiecznie się przemieszcza jakby chciała mnie udusić ;) Nie jesteś z tym sama :) Śliczne masz te buciki, wyglądają bardzo uroczo, zupełnie jak ten listek w warkoczyku <3

    Jeśli chodzi o Twoje pytanie: na grudzień proponowałabym Ci stylizację - inspirację postaci Elsy z Krainy Lodu :-) Na święta i w ogóle zimę, która może w grudniu zaszczyci nas swoją obecnością fajnie by to wyglądało :)

    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! Bardzo się cieszę, że do mnie wpadłaś. <3
      Dziękuję. ;) Uff, dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam takie doświadczenia z przesuwającymi się bluzkami. Łączmy się. :D

      Dziękuję Ci pięknie za pomysł, który bardzo mi się podoba. Gdzieś z tyłu głowy nieśmiało wysuwała mi się wizja Elsy. Na zimę byłaby idealna. Mam tylko problem, bo nie wiem, jak ugryźć jej stylizację. Muszę poszukać jakichś inspiracji. :D

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Bardzo spodobały mi się Twoje buciki; z pewnością mogłabym je połączyć ze swoją odzieżą :)
    Delikatna biżuteria podkreśla klasykę stylizacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że buty i biżuteria zwróciły Twoja uwagę. ;)
      Dziękuję i też Cię serdecznie pozdrawiam! :*

      Usuń
  5. Stylizacja w 100% w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja super się prezentuje.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i uniwersalny zestaw, chętnie tak bym się ubrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi paski zawsze się podobały. W ogóle lubię takie sportowe, wygodne stylizacje,a do takich spodni to różne bluzki można zakładać. Z dużym wyborem spotkałam się ostatnio na https://mybaze.com/pl/bluzki-damskie . Bluzek tam a bluzek, można coś ładnego sobie wybrać. Ja dwie takie sportowe mam na oku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nie do końca dla mnie, ale buty mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej lubię paski i wersja granatowo-biała bardzo przypadła mi do gustu. Uważam, że nie ma co przesadzać z przepychem i jeśli buty są takie ozdobne, to dobrze, że reszta stroju jest bardziej klasyczna. Dobrze to ze sobą współgra. W butach bardzo spodobały mi się wstążki, zamiast sznurówek :)

    Zima od razu skojarzyła mi się z postacią Elsy z Krain Lodu, choć sama tej bajki nie oglądałam. Mogłabyś się też pokusić o odmienioną wersję dziewczynki z zapałkami albo przebrać za pomocnicę Św. Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ado. <3 Widzę, że mamy podobne zdanie. Lepiej nie przedobrzyć i gdy decydujemy się na jakiś ozdobny/wyrazisty element, pozostałe powinny być raczej stonowane. :D

      Na "Krainie Lodu" byłam w kinie. Piękna bajka! <3 Elsa to moja ulubiona postać, utożsamiam się z nią. <3 Teraz czekam na drugą część, która ma premierę już 22 listopada. ;) Powiem Ci, że kiełkuje gdzieś we mnie nieśmiało ta myśl, by się nią zainspirować, jednak nie ma pomysłu, co mogłabym ubrać. Dziękuję Ci także za pozostałe propozycje. Są genialne! Nie wpadłabym na nie, a to świetne pomysły. :*

      Usuń
  11. Buty sportowe zawsze są ok. Dla mnie pasują, ale jak to mówią faceci się nie znają. Które buty z https://butymodne.pl/sportowe-meskie-c257929.html byś mi doradziła wybrać teraz na wiosnę i lato? Coś uniwersalnego i lekkiego szukam. Nie ma która dama mi doradzić a sam pewnie ze 3 pary zamówię bo ciężko się będzie zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, dzięki. :D Myślę, że klasyczne białe adidasy doskonale sprawdzą się na wiosnę i lato. Będą pasować do wielu stylówek.;)

      Usuń