16 listopada 2019

Co warto kupić podczas Black Friday 2019?

Zakupy w Black Friday 2019

Hejka!

Czarny Piątek już niedługo. Za czym warto się rozejrzeć podczas tegorocznego święta zakupów? Zapraszam!


Black Friday, czyli święto wyprzedaży zbliża się wielkimi krokami. W tym roku wypada ono 29 listopada, czyli już za 2 tygodnie. O historii tego dnia oraz skąd się wzięła jego nazwa, pisałam tutaj. Aby nie dać się naciągnąć na oszukane przeceny ani nie wrócić do domu z torbą pełną niepotrzebnych rzeczy warto opracować plan działania, czyli zastanowić się, czy oraz jeśli tak, to czego potrzebujemy/ czym marzymy. Poniżej zebrałam rzeczy, za którymi warto rozejrzeć się podczas Black Friday 2019. Zaczynajmy!


Papierowe torby z zakupami

 

To, co sobie wcześniej upatrzyłaś


Wiem, ten punkt jest bardzo ogólny, ale jednocześnie dobrze oddaje istotę tego, co chcę przekazać. Moją strategią na kupowanie rzeczy taniej jest właśnie wcześniejszy rekonesans, czyli pójście do sklepów i rozejrzenie się, co ciekawego mają do zaoferowania. Wtedy na spokojnie mogę wszystko obejrzeć i ewentualnie przymierzyć, by przekonać się, czy dane ubranie mi pasuje. Jest to też przydatne, gdyż orientuję się przy okazji w cenach, przez co później jestem w stanie stwierdzić, czy dana obniżka jest prawdziwa, czy też cena została celowo zawyżona, by ją później obniżyć do regularnej wartości. Często monitoruję też dostępność oraz cenę danej rzeczy w sklepie internetowym

Pakowane oddzielnie prezenty z numerkami

 

Kalendarze adwentowe


Z roku na rok producenci oferują nam coraz więcej różnorodnych kalendarzy adwentowych. W ofercie, oprócz tradycyjnych kalendarzy z czekoladkami, można znaleźć także takie z biżuterią, kosmetykami, świeczkami, herbatą, kawą, zdrowotnymi produktami spożywczymi,  artykułami papierniczymi, ozdobami do włosów, ozdobami świątecznymi, skarpetkami, czy zabawkami. Co ciekawe, kalendarz adwentowy możesz sprawić także swojemu pupilowi, powstały bowiem również takie ze smakołykami dla kota lub psa. Wybór jest naprawdę ogromny!  Zwykle za takie przyjemności trzeba niemało zapłacić. Black Friday jest więc doskonałą okazją,  by kupić wymarzony kalendarz adwentowy za nieco mniejszą cenę. Sama czekam na święto łowców promocji, by kupić sobie kalendarz z kosmetykami z Douglasa. Trzeba jednak mieć na względzie, że kalendarze adwentowe szybko się wyprzedają

Prezent bożonarodzeniowy

Prezenty bożonarodzeniowe


Black Friday ma miejsce w ostatni piątek listopada, a tę datę od Świąt Bożego Narodzenia dzielą niecałe 4 tygodnie, dlatego, jeśli masz już pomysły, co chcesz podarować bliskim lub sobie, Czarny Piątek to doskonały moment, by kupić pierwsze prezenty. Natomiast jeśli jeszcze nie masz żadnej koncepcji, spokojnie, masz jeszcze chwilę, by się nad nią zastanowić. 

Suknia na Sylwestra lub studniówkę

Kreacja na Sylwestra lub studniówkę


Boże Narodzenie, po nim Sylwester, a w nowym roku sezon studniówkowy. W Czarny Piątek warto rozejrzeć się za sukienkami na wspomniane wcześniej okazje. Po co dokładać sobie stresu szukając kreacji na ostatnią chwilę, gdy można zacząć poszukiwania wcześniej

Ubrania na wieszakach

To, czego brakuje w Twojej garderobie


Przed Black Friday dobrym pomysłem jest przejrzenie szafy i zobaczenie, czego Ci w niej brakuje. Wówczas, zamiast kupować kolejny T-shirt, zaopatrzysz się w coś, czego naprawdę potrzebujesz

Kobieta w brązowym trenczu

Ubraniowe klasyki


To takie ubrania, które są uniwersalne i nigdy nie wyjdą z mody. Biała koszula, elegancki trencz, a może dobrze skrojone jeansy? W Black Friday opłaca się zwrócić uwagę na okrycia wierzchnie, takie jak kurtki czy płaszcze. 

*

W związku z coraz powszechniejszym wydłużaniem Black Friday z jednego dnia do weekendu (Black Weekend), czy nawet tygodnia (Black Week), dobrze jest sprawdzić, kiedy Czarny Piątek zaczyna się w sklepie, w którym chcesz zrobić zakupy

Planuję stworzyć wpis z listą sklepów biorących udział w tegorocznej edycji święta miłośników zakupów. Natomiast teraz zachęcam Cię do zerknięcia do postu z zeszłego roku, by zobaczyć, na jakie rabaty możemy mniej więcej liczyć. 

***

Weźmiesz udział w Black Friday 2019?

Co, wg Ciebie, warto kupić podczas Czarnego Piątku?

10 komentarzy:

  1. To dobry czas na prezenty, pomysły z kreacją ale myślę, że akcesoria i rzeczy, które nas interesują i które przydadzą nam się w codziennym życiu :) Ja polubie ja prezenty i na akcesoria fotograficzne ♥ I przyznam się, że nie mogę się doczekać!
    A nie wiedziałam, że kalendarze też obejmują black friday :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co d kalendarzy to zależy. Ja co roku w Douglasie załapuję się na obniżkę z okazji Black Friday. Nie wiem, jak to jest w innych sklepach. Trzeba śledzić informacje. ;)

      Życzę Ci owocnych łowów! <3

      Usuń
  2. Ja na pewno zaopatrzę się w prezenty dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie mogę się doczekać Black Friday :) Na zakupy wybieram się z siostrą 30 listopada :) Na pewno kupię prezenty na święta dla bliskich, planuję też zakup nowego płaszcza i rękawiczek :) Zobaczymy co uda mi się kupić :) Także mam w planach wpis na bloga o Black Friday :) Warto je robić by informować czytelników o super okazji do kupna czegoś taniej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Tak bardzo, że wydawało mi się, że to już w ten piątek, a nie dopiero za tydzień. :D Ja prawdopodobnie wybiorę się na zakupy z Mamą. <3 Ciekawie zapowiadają się Twoje poszukiwania. Mam nadzieję, że uda Ci się upolować to, co sobie zaplanowałaś. ;) Zgadzam się z Tobą, warto rozpowszechniać informacje o fajnych okazjach. Niech inni też skorzystają. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Ja nigdy nie kupuje niczego na czarny piątek, jakoś mnie nie zachwycają te promocje.. gdyby było tak jak w stanach, wtedy można się o coś pokusić.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. W Polsce te obniżki nie są jakieś szałowe, ale jeśli ktoś ma coś, co i tak by kupił, to opłaca się skorzystać z Black Friday, bo to jednak zawsze parę złotych taniej. Jak to mówią: "lepszy rydz niż nic". :D

      Usuń
  5. Jakoś w tym roku nie zastanawiałam się nad zakupami z okazji Black Friday. Być może się wybiorę i na coś skuszę, gdyż przydałyby mi się spodnie oraz jakieś prezenty dla bliskich. Tak to chyba mam wszystko czego mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę polowała na wspomniany kalendarz adwentowy oraz buty. ;)

      Usuń