2 kwietnia 2020

Podsumowanie miesiąca: marzec 2020

Biały krokus na trawie

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie marca!


Nastał nowy miesiąc, kwiecień, a to oznacza, cze przyszedł czas na podsumowanie marca. Cóż mogę o nim napisać? Na pewno było miesiącem zmian, obaw i konieczności przystosowania się do nowej sytuacji. Na szczęście nie zabrakło pozytywnych akcentów i właśnie na nich chciałabym się skupić. 

Bukiet tulipanów, Raffaello, drewniany kalendarz

Dzień Kobiet


Jak co roku 8 marca obchodziliśmy Dzień Kobiet. Zastanawia mnie pewna kwestia z tym związana. Jak to jest, że świętujemy zarówno Dzień Chłopaka, jak i Dzień Mężczyzny (mniej popularny, ale jest), a Dzień Dziewczyn nie jest tak powszechnie znany. Sama myślałam, że nie ma takiego święta, ale okazuje się, że jednak istnieje.  


Żółte krokusy, fioletowe krokusy, biało-fioletowe krokusy


Pierwszy Dzień Wiosny + zima wiosną


Pierwszy dzień nowej pory roku to miły akcent. Kończymy jakiś etap i zaczynamy nowy.  Tegoroczna wiosna płata nam jednak figle. Drugiego dnia jej panowania, padał u mnie lekki śnieżek, który zaraz się topił, za to ostatniego dnia marca na chwilę powróciła prawdziwa zima. Krajobraz przykryty białym puchem wyglądał cudownie. Udało mi się zrobić kilka zdjęć z okna. :D Teraz wolę jednak słoneczną pogodę, która dodaje energii do życia.

Zaśnieżony krajobraz

Zajęcia online


W związku z obecną sytuacją, w marcu rozpoczęły się u mnie na studiach zajęcia online. Z jednej strony to fajna opcja, bo nie muszę nigdzie dojeżdżać, ale z drugiej takie wielogodzinne siedzenie przed komputerem jest nieco męczące. 


Co mi w duszy grało?


The Weeknd - Blinding Lights


Fajna nuta.

Sanah - Szampan


Gdy usłyszałam tę piosenkę po raz pierwszy w radio, byłam przekonana, że to Sarsa ją wykonuje. Dziewczyna pięknie śpiewa.

Rio Roma - La Vida Nueva 


Piosenka należy do soundtracku meksykańskiej telenoweli, pt. Burza (org. La Tempestad). Jest cudowna!


Podsumowanie marca na blogu

Blog


W zeszłym miesiącu starałam się być częściej na blogu, a także odwiedzać Wasze internetowe zakątki. Nie zawsze się to udawało, bo jednak studia pochłaniają część mojego czasu. Najchętniej komentowanym wpisem było podsumowanie lutego, a także ex eaquo stylizacja z różową spódniczką, ze sneakersami za kostkę oraz druga część pomysłów co można robić, siedząc w domu

Instagram


Ostatnio spotkało mnie bardzo miłe wyróżnienie. @coosure udostępniła na swoim InstaStory aż 3 moje zdjęcia w ramach wyzwania #tezrobiezdjecia. Wow! Dziękuję. Więcej o tej akcji przeczytasz na blogu Anity.


Mam nadzieję, że kwiecień będzie już w pełni wiosenny i przyniesie nam same dobre nowiny. Tego nam wszystkim życzę!

***

Jak wspominasz marzec?

U Ciebie też zamiast wiosny pojawiła się na chwilę zima? 


24 komentarze:

  1. Ostatnio zimą pojawiła się kilka dni temu- na krótko
    Mam nadzieję że wiosna zagości na dłużej i ze jak najszybciej będziemy mogli się nie cieszyć 🙂
    Ja niestety nie mogę sobie pozytywnych momentów- chyba ta cała sytuacja je przysłoniła
    A piosenkę "Szampan " też bardzo polubiłam 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zima dała sobie znam nie tylko u mnie. :D
      Też mam taką nadzieję. Na razie możemy jednak podziwiać wiosnę z okna/balkonu. ;)
      Obecna sytuacja nie jest łatwa. Na początku zbyt dużo szukałam informacji na jej temat i to mnie strasznie przygnębiało i przytłaczało. Teraz już tego nie robię, ograniczam katowanie się strasznymi wieściami i jest mi z tym o wiele lepiej. Polecam. ;)
      "Szampan" łatwo wpada w ucho. ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrowienia! Buziaki! :*

      Usuń
  2. Blinding Lights bardzo lubie i często w sumie ostatnio go słuchałam :) Ale szampana i inne piosenki Sanah jeszcze częściej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, to witaj w klubie! :D Inne piosenki Sanah też słuchałam, bardzo fajne. ;)

      Usuń
  3. Dzień dobry Moniko!
    Mój marzec tak jak i Twój niestety był miesiącem bardzo ciężkim i pełnym strachu. Niestety nie będę go nigdy mile wspominać, chociaż tak jak u Ciebie zdarzały się i dobre chwile. Chociaż tych smutnych było więcej, nie będę się nad nimi rozwodzić, bo mamy nowy miesiąc :) Liczę na to, że kwiecień będzie już na tyle wiosenny i ciepły a także, że opanują tą pandemię. Co do zimy to u mnie też się pojawiła, sprawiła mi sporą radość :) Nawet zdjęcia udało mi się jeszcze zrobić :D Śliczne tulipany dostałaś na Dzień Kobiet :) Raffaello też bardzo lubię :) Mnie także zastanawia dlaczego jest Dzień Chłopaka i Dzień Mężczyzn, a jest tylko Dzień Kobiet i jak piszesz mniej znany Dzień Dziewczyn :D

    Jeśli chodzi o piosenki podoba mi się ta "Szampan" :)

    życzę Ci pięknego, pełnego zdrowia, radości i uśmiechu kwietnia :) Niech wiosna rozjaśni ponure dni a wszystko dookoła odżyje i nabierze rumieńców :)

    pozdrawiam i przesyłam duuużo uśmiechu na dzisiejszy dzień i calutki weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3
      Też na to liczę, że kwiecień okaże się radosny i przyniesie dobre nowiny. ;) W końcu niedługo Wielkanoc. <3
      Fajnie, że nie tylko mnie zastanawia ta kwestia. Podejrzane, czemu dziewczyny świętują tylko jednego dnia. :D

      "Szampan" uzależnia. :D

      Dziękuję Ci, Kochana! <3 Tobie też życzę dużo uśmiechu i radości w kwietniu! ;*

      Usuń
  4. Z wiosną tak jest zawsze- zrobi nadzieję, a potem wraca zima :D Dobrego kwietnia, Monia! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też była chwilowa zima, ale teraz mam już nadzieję, że tylko wiosna i lato nas czeka. Marzec u mnie był dziwny, wiele się działo, dużo pracy, której nadal mam wrażenie, że robi się coraz więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, też mam podobne wrażenie. :D Coraz więcej jest to zrobienia. ;)

      Usuń
  6. Witaj Kochana!
    To prawda. Marzec dla większości z Nas był miesiącem pełnym strachu i obaw... Ale super, że w dzisiejszym poście chcesz się skupić na pozytywach!

    Powiem Ci, że mam to samo odczucie... Mam wrażenie, że kiedyś zawsze obchodziło się Dzień Kobiet i Dzień Chłopaka (w domu, w szkole itd.), ale odkąd Facebook stał się popularny to nagle odkryli, że jest jeszcze Dzień Mężczyzn. Jakoś nie uznaję tego święta i ze swoim świętuje 30 września. Jednak dziwi mnie, że mężczyźni wymagają świętowania obydwóch dni, kiedy na Dniu Dziewczyn się nie skupiają...

    Piękne to zdjęcie z okna! U mnie pierwszego dnia wiosny sypał śnieg, muszę przyznać, że byłam w szoku :D Na szczęście delikatnie i szybko się roztopił. Aczkolwiek w marcu sypało go więcej niż przez całą zimę :D

    Przynajmniej bezpiecznie w domu :) Ja niestety wciąż chodzę do pracy i spotykam setki ludzi:(

    Pierwsza piosenka genialna! Mam wrażenie, że ma taki klimat starszych lat, ale brzmi świetnie! Haha, też myślałam, że to Sarsa! Ostatniej nie słyszałam :)

    Widziałam, gratulację Kochana! W pełni zasłużone :)

    Liczę, że kwiecień będzie lepszy, choć na razie wcale się nie zapowiada :(
    Dużo zdrowia i wszystkiego dobrego w tym trudnym dla Nas wszystkich czasie!
    Pozdrawiam i życzę pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Olimpio! ;)

      Myślę, że każdy już wystarczająco dużo naczytał się o strasznych rzeczach, więc przyda się odrobina radości i pozytywnych rzeczy. ;)

      Prawda? To trochę niesprawiedliwe. Mam nadzieję, że Dzień Dziewczyn wkrótce zyska na popularności. ;)

      Dziękuję! <3 Wow, to ciekawy miałaś pierwszy dzień wiosny. :D

      Masz rację, w domu najbezpieczniej. ;) Kurcze, współczuję Ci. :/ Mam nadzieję, że sytuacja szybko wróci do normy. ;)

      Faktycznie, ma coś z klimatu dawnych lat. ;) He, he, dobrze, że nie jestem jedyna, która myślała, że to piosenka Sarsy. :D

      Dziękuję Ci pięknie! <3

      Też mam nadzieję, że sytuacja w miarę szybko się poprawi. ;) Dziękuję! :* Tobie też życzę dużo zdrowia i pozytywnej energii w kwietniu! <3

      Usuń
  7. Ach kwiaty dają tyle radości :) Szkoda, że pogoda znów płata figle i wiele roślin ma problem by przetrwać, zaowocować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. <3 Biedne roślinki. Mam nadzieję, że jednak wkrótce pogoda się ustabilizuje i będą mogły zakwitnąć. ;)

      Usuń
  8. U mnie ostatnio było bardzo mroźnie i zimowo, żałuję tylko, że taka pogoda nie pojawiła się podczas świąt Bożego Narodzenia, a odwiedziła Wielkanoc ;) Mój miesiąc był bardzo leniwy.. niby lekcje online, ale nawet nauczyciele niechętnie do tego podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogodzie pomyliły się chyba święta. :D Powiem Ci, że u mnie wykładowcy też nie wszyscy rwą się do zajęć online. Chociaż ostatnio coś ruszyło. ;)

      Usuń
  9. Marzec to dla mnie miesiąc, w którym wbrew pozorom dużo się działo. Na studiach również rozpoczęliśmy zajęcia online, na blogu miałam kolejną rocznicę (już 6 lat!), a na dodatek rozwinęłam się w social mediach i prywatnie.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Ileż dobrego się u Ciebie działo! Moje gratulacje! <3 Trzymam kciuki, żeby kwiecień był równie owocny, a nawet bardziej. <3

      Usuń
  10. Nie miałam pojęcia, że istnieje dzień dziewczyny :D Moj marzec był raczej mało ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazuje istnieje, ale mało kto o nim słyszał. :D Może kwiecień okaże się bardziej pasjonujący. ;)

      Usuń
  11. Hehe akurat właśnie słucham tej piosenki The Weekend też ją kocham <3 :**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się złożyło! Przypadek? Nie sądzę! :D
      Dziękuję i ślę słoneczne pozdrowionka! :*

      Usuń
  12. Piękne kwiaty. Uwielbiam wszelkie oznaki wiosny. To moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! <3 Ja najbardziej lubię lato, ale wiosna też jest piękna. ;)

      Usuń