17 kwietnia 2020

Jak podkręcić stylizację? I Beżowa baza i miętowa kurtka

Miętowa, jeansowa kurtka, beżowt top z czarną koronką, beżowe jeansy, szare baleriny z kokardkami, minimalistyczna biżuteria

Hejka!

Wiosenna stylizacja + sposoby, by outfit był ciekawszy. Zapraszam!


Piękny dziś mamy dzień. Słońce świeci i przesyła nam radość oraz pozytywną energię. Aż mam chęć działać! Zebrałam się więc i przygotowałam nową, wiosenną stylizację. Postawiłam na jasne, pastelowe kolory, które idealnie wpisują się w obecną pogodę. Miałam wenę i skompletowanie outfitu poszło mi wyjątkowo szybko. Poza tym sesja zdjęciowa też zajęła mniej czasu, z czego jestem bardzo zadowolona. Mam dobry dzień! Odżyłam po wczorajszym maratonie zajęć online. 

Miętowa kurtka Sinsay, beżowe jeansy House, szare baleriny Biedronka



Jeansowa kurtka, top z koronką, jeansy


Fundament stylizacji stanowi beżowa baza: bieliźniany, beżowy top z czarną koronką oraz spodnie w tym samym kolorze. Koszulka ma jednak cieplejszy odcień nie jeansy, dzięki czemu nie zlewają się ze sobą. Zeszłego lata pokazywałam stylizację z tym topem na tle kukurydzy. Pozostawiłam go wówczas na wierzchu, tym razem włożyłam go do spodni. 

Miętowa kurtka Sinsay, top z koronką New Yorker, beżowe jeansy House, pierścioneki H&M, bransoletki Sinsay


Aby ożywić całość postawiłam na akcent kolorystyczny w postaci mojej ulubionej, miętowej kurtki. By prezentowała się ciekawiej, podwinęłam jej rękawy. Takie proste rzeczy, jak włożenie bluzki do spodni czy spódniczki, albo właśnie podwinięcie rękawów, sprawiają, że stylizacja prezentuje się lepiej, bardziej interesująco. Takich szybkich sposobów na urozmaicenie outfitu jest o wiele więcej. W opisie pod najnowszym zdjęciem na moim Instagramie zebrałam ich 12. W międzyczasie wpadły mi do głowy inne, którymi chcę się z Tobą podzielić.


Żółty gożdzik w kieszeni miętowej, jeansowej kurtki



Jak sprawić, by Twoja stylizacja była ciekawsza?


20 pomysłów na podkręcenie stylizacji:

🠊 ubierz się warstwowo, strój na cebulkę nie jest zarezerwowany wyłącznie na zimę, wystarczy, że pod lekki sweter ubierzesz koszulę (eksponując jej kołnierzyk), a na to kurtkę i gotowe;

🠊 postaw na akcent kolorystyczny, decydując się na total look warto sięgnąć po wyróżniający się element, może to być zarówno ubranie, jak i dodatek, np. torebka;

🠊 podwiń rękawy, to bardzo fajny patent nadający stylizacji luźniejszego charakteru; 


🠊 zwiąż koszulę w talii, podkreślisz tym sposobem talię;
 
🠊 podwiń nogawki w spodniach, długość 7/8 będzie prezentować się ciekawie;

Miętowa, jeansowa kurtka Sinsay, beżowy top z czarną koronką New Yorker, beżowe jeansy House, szare baleriny z kokardkami Biedronka, złote pierścioneki H&M, złote pransoletki Sinsay


🠊 włóż bluzkę do spodni, dzięki temu będziesz mogła wyeksponować pasek;

🠊 wybierz ciekawy pasek, który nie tylko podkreśli talię, ale także urozmaici stylówkę;

🠊 postaw na torebkę lub plecak o nietypowym kształcie lub fakturze, to zawsze działa;

🠊 opuść oversizeowy sweter na jedno ramię, spod którego będzie wystawało ramiączko bieliźnianego topu;

🠊 użyj ozdób do włosów, np. spinek z perłami, gumki z uszami, opaski lub apaszki;

Miętowa, jeansowa kurtka, beżowe spodnie, szare baleriny, żółty goździk w tylnej kieszeni spodni


🠊 zrób fryzurę, w której nie chodzisz na co dzień, np. zwiąż włosy w koński ogon, jeśli zwykle masz je rozpuszczone, nie chodzi tu o wymyślne fryzury, tylko o przełamanie rutyny;

🠊 dobierz biżuterię lub zegarek - to doskonały sposób, by podkręcić stylizację;

🠊 wybierz buty inne niż zwykle, np. jeśli do spódniczki preferujesz baleriny, spróbuj zaszaleć i postawić na tenisówki, efekt może Cię zaskoczyć;

🠊 wybierz skarpetki w ciekawy wzór, np. urocze kotki, serduszka albo apetyczne jedzenie;

🠊 broszka, nie musi to być ozdoba w starodawnym stylu, możesz postawić, np. na kokardkę przypiętą do kołnierzyka;


Beżowy top z czarną koronką New Yorker


🠊 ozdób torebkę/ plecak apaszką lub breloczkiem, taki mały akcent robi robotę;

🠊 kołnierzyk dobrany do zwykłej, basicowej bluzki nada jej innego charakteru;

🠊 wymień zwykłe sznurowadła w butach na wstążki, dodasz im w ten sposób elegancji;

🠊 włóż okulary przeciwsłoneczne, które  ochronią Twoje oczy i jednocześnie będą stanowić stylowy dodatek; 19

🠊 pomaluj paznokcie lub postaw na wyróżniający akcent w makijażu, np. usta. 


Szare baleriny z kokardkami Tom&Rose, Biedronka


Baleriny z kokardkami, minimalistyczna biżuteria


Kolejnym elementem stylizacji są szare baleriny z kokardkami. Ostatnio ciągle pojawiają się na blogu, co tylko potwierdza fakt, że są uniwersalne i pasują do wielu moich ubrań. 


Bransoletki Sinsay


Biżuterię stanowią z kolei dwie złote bransoletki: jedna z trzema, maleńkimi, sześcianami, druga z podłużnym elementem ozdobionym diamencikami. Do tego wybrałam dwa pierścionki z kryształkami oraz naszyjnik z diamencikiem. Rekwizytem towarzyszącymi mi podczas dzisiejszej sesji zdjęciowej był żółty goździk (te kwiaty pojawiły się te w tle).

Jeansowa kurtka Sinsay, spodnie House, baleriny Biedronka


***
Co sądzisz o stylizacji?

Jakie są Twoje sposoby na podkręcenie zwykłego outfitu?

31 komentarzy:

  1. Idealne wiosenne połączenie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka, a szczególnie jej kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo mi się podoba. Muszę jednak wyszczególnić ten top, już go uwielbiam! Jest obłędny, muszę się przyznać, że sama poluję na podobny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. ;) Dziękuję! <3 Top upolowałam w New Yorkerze. :D

      Usuń
  4. Top jest bardzo śliczny, elegancki. Niestety nie pasuje mi z tą turkusową kurteczką. No i świetne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podzieliłaś się ze mną swoją szczerą opinią. Rozumiem, że nie każdemu takie połączeniu musi się podobać. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mi bardzo się podoba. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja 😍
    Bardzo wiosennie;widać że poczułaś wiosnę 😍
    A baleriny ?- są śliczne 😍
    Takie obuwie pasuje do każdej stylizacji 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, Lili. <3 O tak, piękne słońce za oknem, przyroda budząca się do życia sprawiły, że poczułam wiosenny klimat. ;)
      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia i życzę pięknej niedzieli! :*

      Usuń
  7. Na początek napiszę, że miałam kiedyś kurteczkę w tym kolorze :D Pamiętam jak śmigałam w niej do podstawówki, mama mi taką kupiła a siostra miała seledynową :) Śliczną masz tą kurtałkę :) Taki świeży, wiosenny kolorek :)

    Podoba mi się też bardzo Twój top :) Dodaje charakteru całości :) Stylizacja bardzo w moim stylu :) Ślicznie Ci w niej :)

    Jak widać jest wiele sposobów by podkręcić stylizację :) Ja bardzo lubię wzorzyste skarpetki, podwinięte nogawki w spodniach, apaszki, podwinięte rękawy i np. spinki perłowe do włosów :D Można kombinować do woli :D

    życzę Ci jutro pięknej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie miłe wspomnienia. ;) Dziękuję, Iwetto! ;* Cieszę się, że wreszcie udało mi się wymyślić jakąś stylówkę z tym topem, bo tak sobie leżał w szafce i czekał. :D

      Pewnie, ogranicza nas tylko wyobraźnia. :D

      Dzięki! Tobie też życzę pięknej, słonecznej niedzieli! :*

      Usuń
  8. Świetna jest ta bluzeczka, mam ją ale w innym kolorze :) Takie kurteczki to chyba mojej ulubione części garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, tak, pamiętam - masz taki czarny top. ;) Jeansowe kurtki pasują niemal do wszystkiego. :D

      Usuń
  9. Miętowa kurtka ma nieco szalony odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he może trochę. :D Częściowo to pewnie kwestia oświetlenia. ;)

      Usuń
  10. Bardzo prosto ale i pomysłowo!

    Ostatnio wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość podoba mi się, chętnie w takim stroju poszłabym do pracy :) Ładnie i wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za taki komplement! <3 Dziękuję, Kochana! <3

      Usuń
  12. Great post!Your blog is so amazing and you are really really talented!Follow you now!!
    Hope you'll visit and like my blog too!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden mocniejszy punkt może bardzo odmienić stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj moja imienniczko :-) Kurtka świetna.Uwielbiam takie kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Moniko! ;)
      Dziękuję. Cieszę się, że kurtka przypadła Ci do gustu. ;)
      Przesyłam słoneczne pozdrowionka! :*

      Usuń