23 kwietnia 2020

Trik: jak "zawiązać" koszulkę? I Żółty T-shirt i naszyjnik z aparatem

Żółty T-shirt Sinsay, granatowe jegginsy Tesco, naszyjnik aparat Dresslily, tenisówki z motywem dżungli Auchan, bransoletka Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację!


Na wiosenną wyprawę

Po filmowych i serialowych emocjach czas na stylizację. Przygotowałam propozycję, która kojarzy mi się z jakąś wyprawą, wycieczką. Chyba przez naszyjnik z aparatem do uwieczniania wspomnień i plecako-workiem, który pomieści najpotrzebniejsze rzeczy. A Tobie, z czym kojarzy się moja stylizacja?

Żółta koszulka z krótkim rękawem Sinsay, granatowe jegginsy F&F, naszyjnik z aparatem DressLily, jeansowe tenisówki Auchan, bransoletka Sinsay


Żółty T-shirt 

T-shirt w słonecznym kolorze kupiłam na wyprzedaży w Sinsayu. Planowałam wykorzystać go do zrobienia koszulki DIY z napisem, ale ostatecznie do tego celu wybrałam biały T-shirt. Żółty kojarzy mi się z radością, słońcem, emotikonami. Rozjaśnia stylizację i dodaje energii. Z ciekawostek dodam, iż przyjęło się, że kwiaty koloru żółtego symbolizują zazdrość. Wiedziałaś o tym?

Koszulka "związana" gumką do warkoczyków


Trik, jak "zawiązać" koszulkę w talii

Aby urozmaicić stylizację, chciałam związać żółty T-shirt w pasie na węzeł, ale nie udał mi się ten zabieg (na oversizowej koszulce nie byłoby problemu). Bardzo mi na tym zależało, więc wykorzystałam pewien trik. Związałam kawałek T-shirtu, używając cienkiej gumki do warkoczyków (na dwa razy) i gotowe. Wizualnie prezentuje się to bardzo dobrze, a nawet lepiej od tradycyjnego, grubego supła. 

Plecako-worek, T-shirt, jegginsy, tenisówki


Granatowe jegginsy, tenisówki z motywem dżungli

Do żółtej bluzki z krótkim rękawem dobrałam granatowe jegginsy. Takie połączenie przywodzi mi z kolei na myśl gwiazdy na wieczornym niebie. Na stopy założyłam moje dżunglaste tenisówki, czyli jeansowe tenisówki z tropikalnym motywem. Bardzo je lubię. Są wygodne i potrafią podkręcić nawet najzwyklejszą stylizację. 

Żółty T-shirt, granatowe jegginsy, dżunglaste, jeansowe tenisówki

Naszyjnik z aparatem, bransoletka i plecako- worek z flamingami


Jeśli chodzi o dodatki, to postawiłam na naszyjnik z aparatem oraz czarną, sznurkową bransoletkę ze złotymi sześcianami. Do całości dobrałam plecako-worek we flamingi, który uszyłam samodzielnie podczas mojej wizyty w Szyciokawiarni 2 lata temu (wydawało mi się, jakby to było w zeszłym roku  :D). Więcej na ten temat przeczytasz w tym wpisie. Stylizacja jest prosta, ale moim zdaniem prezentuje się tak optymistycznie. W sam raz na jakąś wiosenną wyprawę, np. do parku. 

Związany w talii T-shirt, jegginsy, tenisówki, naszyjnik aparat, pkecako-worek z flamingami, bransoletka


***

Co sądzisz o stylizacji?

Znasz jakiś trik, jak ciekawie nosić T-shirt?

Plecak, torebka, czy plecako-worek? 

33 komentarze:

  1. Great post,love your outfit so much!Thanks for sharing!
    PS:yellow looks good on you!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę! Piękny kolor bluzki *-* Ostatnio mam "fazę" na żółty, obecnie czekam na dostawę żółtych lakierów do paznokci... :D Jeżeli chodzi o całą stylizację, to jest idealna na jakąś wyprawę - wygodnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) O, świetny pomysł z tymi żółtymi lakierami do paznokci. Taki wiosenny akcent. ;) Widzę, że masz podobne skojarzenia co ja. :D

      Usuń
  3. Zestaw idealny na spacer 🙂
    Bardzo mi się podoba ta stylizacja 🙂
    Dla mnie takie wiązania odpadają- według mnie taki gładki top czy bluzka jest bardzo prosty i fajny to raz a dwa że ja zazwyczaj takie ubrania lubię "podkręcić" szpilkami i biżuteria 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widzę, że mamy podobne skojarzenia. ;)
      Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. <3
      Biżuteria i szpilki to też fajne patenty na zwykły T-shirt. ;)
      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  4. Dzięki za ten trick, zawsze miałam problem z zawiązaniem tak bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my "Let's get brown" outfit, hehe :P. The pullover is one of my favorites too ;) About your post, nice matching of the shoes and backpack ;) Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, ja mam jeszcze triki na inne wiązania, ale trzeba wtedy pociąć koszulkę :D Świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D Mnie zależało na tym, by nie musieć rozcinać koszulki, chociaż pocięcie daje pewnie więcej możliwości. ;)

      Usuń
  7. Twoja stylizacja skojarzyła mi się z look'iem idealnym na majówkę :) Bardzo lubię cytrynowe koszulki, też mam taki z Sinsay. Co do wiązania dodaje charakteru tej bluzeczce :) Zauroczył mnie Twój plecako-worek, ma śliczny print :) Cóż mogę więcej dodać, skomponowałaś naprawdę bardzo ładną, radosną i mega wiosenną stylizację :) Jesteś takim słoneczkiem <3

    życzę pięknego weekendu i dużo radości ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemne skojarzenie. <3 Fajnie, że też posiadasz taki T-shirt. ;) Dziękuję. <3 Jak miło czytać takie słowa. <3

      Tobie także Iwetto, życzę słonecznego weekendu, przepełnionego radością! :*

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tym wiązaniem, koszulka ma uroczy kolor, a ten plecako-worek jest cudny! Ogólnie świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny plecak, w liście monstery :) Uszyła go dla mnie moja koleżanka z dawnych lat szkolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka ma bardzo fajny słoneczny kolor :) super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze: bardzo ładne włosy, a po drugie to sama uwielbiam ten trik. Każda koszulka prezentuje się jakoś lepiej i biodra się fajniej prezentują. Także podpisuję się pod tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Cieszę się, że moje włosy Ci się podobają. Powiem Ci, że dzięki temu, że niedawno podcięłam końcówki (właściwie Mama mi je podcięła), to teraz wyglądają jakoś zdrowiej i bardziej mi się podobają. Także super, że też to zauważyłaś. ;) Zdecydowanie się z Tobą zgadzam w kwestii triku z koszulką. <3 Super, że też tak uważasz. ;)

      Usuń
  12. Świetny kolor bluzeczki ♡ mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega mi się podoba Twój plecak (worek). Naprawdę super. Jeszcze nie mam nic podobnego w swojej garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać, ze zawsz ejak tlyko się da to zawiązuję sobie kosuzlkę ;D jakoś bardzo mi się podoba ten mini trend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :D Zawiązana koszula, czy koszulka prezentuje się ciekawiej. ;)

      Usuń
  15. Fajna, codzienna stylizacja- podoba mi się! I mam taki sam naszyjnik z aparatem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie przybij piąteczkę! :D Dziękuję i też przesyłam słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  16. Mnie także ta stylizacja skojarzyła się z jakąś wycieczką! Jest tak przyjemnie miejsko-turystyczna. Jakkolwiek dziwnie to brzmi. :D

    OdpowiedzUsuń