5 kwietnia 2020

W co się ubrać na Wielkanoc? I Koszula w paski i jasnoróżowe jeansy

Koszula w niebiesko-białe paski z falbanką, jasnoróżowe spodnie, szare baleriny, bransoletka z pereł

Hejka!

Szukasz pomysłu, jak się ubrać na Wielkanoc? Dobrze trafiłaś. Zapraszam!



Stylizacja na wielkanocne śniadanie



To, że tegoroczna Wielkanoc będzie inna niż poprzednie, wszyscy już doskonale wiemy. Nie zmienia to jednak faktu, że święta się odbędą. Warto w całym tym zamieszaniu, podtrzymywać elementy normalności. Na przykład zastanowić się, w co się ubrać na wielkanocne śniadanie, dlatego przychodzę dzisiaj z propozycją takiej stylizacji. Zamysł początkowo miałam nieco inny, ale gdy przeglądałam szafę w poszukiwaniu odpowiednich ubrań (z których wcześniej w głowie stworzyłam outfit), natknęłam się na koszulę w paski i wpadłam na zupełnie inny pomysł. 

Koszula w paski Aldi, rózowe jeansy Biedronka, bransoletka z pereł Ania Kruk, pastelowy kalendarz, długopis z zajączkiem

Koszula w paski z haftowanymi kwiatami, jasnoróżowe jeansy


Wielkanoc, podobnie jak wiosna, niezmiennie kojarzy mi się z jasnymi, pastelowymi kolorami, dlatego właśnie na takie postawiłam w mojej stylizacji. Wybrałam koszulę w niebiesko-białe paski, która dzięki falbankom u góry, z tyłu oraz przy rękawach przestała być taka zwyczajna. Ponadto posiada urocze haftowane kwiaty. Pamiętasz, gdy popularne były koszule z takimi kwiatami? 

Koszula z falbanką i kwiatami

Mam ją już około roku, a dopiero sobie uświadomiłam, że nie pokazywałam jej wcześniej na blogu, mimo iż miałam ją na sobie nie raz. Dobrym pomysłem jest też włożenie koszuli do środka spodni, ja jednak tym razem się o to nie pokusiłam. Dobrałam do niej jasnoróżowe jeansy, które bardzo mi się podobają, jednak są niewygodne. Były na mnie kiedyś za duże, a po wizycie u krawcowej zwęziły się w pasie za bardzo. :D 

Jasnoróżowe spodnie Biedronka, szare baleriny z kokardkami Biedronka, bransoletka z pereł Ania Kruk

Szare baleriny z kokardkami


Do niebiesko-biało-różowego duetu dobrałam szare baleriny z kokardkami, które pojawiły się też w ostatniej stylizacji. Ich zakup był prawdziwym interesem życia. Jeśli chcesz poznać tę historię, dowiesz się więcej z tego wpisu

Bransoletka z pereł Ania Kruk


Perłowa bransoletka


Przechodząc do biżuterii,  zdecydowałam się na tylko jedną perłową bransoletkę (nie chciałam robić zbędnej konkurencji koszuli) z zawieszką w kształcie puzzla oraz kółeczkiem z wygrawerowanym logo Ani Kruk. Z tym elementem biżuterii wiąże się miła historia. Wygrałam go w konkursie organizowanym przez pewną markę jogurtów. Było to parę ładnych lat temu.

Bluzka w paski, rózowe spodnie, szare baleriny, bransoletka z pereł

Stylizacja na Wielkanoc - inspiracje


Po więcej pomysłów na wielkanocne stylizacje zerknij do moich wpisów z poprzednich lat:


Kreatywna zabawa


Jedno ze zdjęć stylizacji zrobiłam pod kątem zabawy na Instagramie Ady Zet. Chodzi w niej o to, by wybrać jeden przedmiot i wykonać z jego wykorzystaniem 3 różne ujęcia. Bardzo fajna i kreatywna aktywność. Jeśli jesteś ciekawa, pozostałych moich zdjęć, wpadnij na mój profil na IG w najbliższych dniach. Dowiesz się, który z przedmiotów jest tym głównym oraz poznasz ciekawe zastosowanie jednego z nich. Zapraszam!

***

Masz już pomysł na wielkanocną stylizację?

Z jakim kolorem/kolorami kojarzy Ci się Wielkanoc?

19 komentarzy:

  1. Ja przez tą sytuację, kompletnie zapomniałam że Wielkanoc już niebawem...
    Bardzo lubię Święta Wielkanocne 😍
    Co do kolorow - chyba najbardziej żółty, zielony...
    A Twoja stylizacja - prześliczna
    Kolory bardzo wiosenne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest chwilka, zdążysz się przygotować do Wielkanocy. ;)
      Żółty i zielony, czyli tak wiosennie. ;)
      Dziękuję Ci ślicznie! :*
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Ja nie organizuje Wielkanocy bo i tak w tym czasie pracuję. Zazwyczaj na Boże Narodzenie, Wielkanoc itd ubieram się bardziej odświętnie, koszula jakaś - spodnie. Czasami sukienkę itd :) Twoja stylizacja jest ładna, wielkanocna bo taka pastelowa ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, szkoda, że w czasie świąt musisz pracować. :(
      Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Hejka Moniko!
    Ja wprost nie mogę się już doczekać świąt wielkanocnych :) Uwielbiam je :) Są takie radosne, pełne koloru i jakże wiosenne :) Wszystko budzi się do życia, ptaki śpiewają :) jest wspaniale :) Mimo, że w tym roku nie będzie nam dane wziąć udziału w nabożeństwach kościelnych, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i przygotować takie święta, jedzonko i ciasta by było miło, radośnie i by choć na chwilę pozwoliło to zapomnieć o beznadziejności sytuacji w jakiej znajduje się Polska i świat.

    Twoja stylizacja jest śliczna :) Zauroczyła mnie Twoja koszula :) Mogę wiedzieć gdzie ją kupiłaś? <3 Pudrowe spodnie idealnie do niej pasują, całość prezentuje się słodziutko! :) Tak wiosennie, radośnie, totalnie mój styl :)

    Mi Wielkanoc kojarzy się z pudrowym różem, cytrynowym żółtym, błękitem, zielenią i bielą :) U nas w tym roku po raz pierwszy stół wielkanocny będzie zasłany pudrowym obrusem w białe kropeczki i będą talerzyki pudrowe i cytrynowe :) Plus do tego różowe sztućce :D Uwielbiam takie kolorki <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto!
      To prawda, Wielkanoc pełna jest pięknych, pastelowych kolorów, które uwielbiam. <3 Bardzo fajnie, że postanowiłaś się zatroszczyć o przyjemną atmosferę w domu. ;)

      Dziękuję! <3 Pewnie, że tak. Kupiłam ją w sklepie Aldi, około rok temu. ;) Cieszę się, że stylizacja wpasowała się w Twój gust. <3

      Wow! To musi wyglądać cudownie! <3 Mam nadzieję, że pokażesz chociaż kawałek swojego pięknie ozdobionego stołu. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta koszula i uwielbiam zdobienia typy haft jak i delikatne bufki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. ;) Widzę, że podobają nam się podobne rzeczy. ;)

      Usuń
  5. Thank you so much Moni!! I'm so happy that you liked my DIY about turning an old kitchen furniture into a dressing table! :) Sometimes with a little you can make a huge change, hehe ;) I also like your look, the shirt is very cute and the pants and flats are also really nice! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, you're right! ;)

      Thank you so much, Jolanda for your nice words. ;)

      xoxo

      Usuń
  6. Love this outfit is perfect for easter and is very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta koszula :) Haft od razu kojarzy się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń