19 lutego 2022

Stylizacje dnia: bluzy i paski

Pomysły na codzienne stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną porcję Stylizacji dnia.

 

Bez zbędnego przedłużania przechodzimy do siedmiu propozycji stylizacji na co dzień.

 

 

 California

Zielona bluza California Pepco, granatowe jegginsy F&F, fioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, bransoletka Sinsay

Jasnozielona (powiedziałabym nawet, że jaśminowa) bluza z napisem California wyróżnia się nie tylko pięknym kolorem, ale i rozcięciami u dołu, po obu stronach. Wcześniej nie spotkałam się z czymś takim. Zestawiłam ją z granatowymi jegginsami. Całość podkręciłam fioletowymi butami na grubszej podeszwie. Jestem zauroczona połączeniem jasnej, pastelowej zieleni z jasnym fioletem. Całość dopełnia minimalistyczna, złota bransoletka.



Paski & burgund

Bluza w paski House, bordowe jeansy Terranova, jeansowe tenisówki Biedronka, złote bransoletki Sinsay

Bardzo lubię bluzki w paski. Są ponadczasowe i kojarzą mi się z paryskim szykiem. Mam ich kilka w szafie, a niedawno dołączyła do nich biała bluza w granatowe paski. Mimo iż bluza to ubranie bardziej w sportowym stylu, ta wygląda jakoś tak elegancko. Dobrałam do niej burgundowe jeansy oraz jeansowe tenisówki. Nie mogło zabraknąć delikatnych, złotych bransoletek.



Pudrowy róż & granat

Różowa bluza z napisem i kwiatami Pepco, granatowe jegginsy F&F, czarne botki CCC

 

Bluzę w odcieniu pudrowego różu z napisem Love yourself, think positive, you are perfect motywem kwiatowym połączyłam z granatowymi jegginsami. Do tego czarne botki i stylizacja gotowa!

 

 

Burgund, złoto i czerń

Bordowa bluza Hogwart Pepco, czarne jegginsy F&F, jeansowe tenisówki Biedronka, czarna bransoletka

Burgundowa bluza ze złotymi zdobieniami nawiązującymi do Hogwartu pokazywałam już w połączeniu z beżowymi jeansami, tym razem zestawiłam ją z czarnymi jegginsami. Uzyskałam w ten sposób nieco mroczniejszą stylówkę. Do tego czarna bransoletka oraz jeansowe tenisówki, które rozjaśniają outfit.



You Under My Spell

Bluzka w paski z napisem Kik, granatowa bomberka Biedronka, granatowe jegginsy F&F, szare trapery Biedronka

O tym, że lubię bluzki w paski już wspominałam, przygotowałam więc kolejną wariację na ich temat. Białą bluzkę w granatowe paski z brokatowym napisem hi! połączyłam z jegginsami. Do tego duetu dobrałam granatową bluzę typu bomberka z napisem You Under My Spell w kolorze różowego złota. Outfit dopełniają szare trapery i złota bransoletka



Just Smile

Szara bluzka z napisem Just Smile i wiązaniem Biedronka, czarne jegginsy F&F, fioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, złota bransoletka Sinsay

Szara bluzka z napisem Just Smile dzięki wiązaniu przestała być taka zwyczajna. Zestawiłam ją z czarnymi jegginsami. Aby nie było tak ponuro, postanowiłam ożywić całość jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie. Ostatnim elementem jest złota bransoletka z motywem księżyca i gwiazd oraz diamencikami.



Paskowe love

Biała bluza w granatowe paski House, granatowe jegginsy F&F, czarne botki CCC, czarna bransoletka z okiem Sfera

Biała bluza w granatowe paski pojawiła się już w dzisiejszym wpisie, ale w nieco innej odsłonie. Tym razem dobrałam do niej granatowe jegginsy oraz czarne botki. Wisienką na torcie jest czarna bransoletka z zawieszką w kształcie oka. Kiedyś szalałam za tym motywem i znów wrócił on u mnie do łask.

 

 

Po więcej pomysłów na codzienne stylizacje zerknij do poniższych wpisów:

👗 Stylizacje dnia: inspiracje na co dzień

👗 Stylizacje dnia: outfity na każdy dzień tygodnia

👗 Stylizacje dnia: 7 pomysłów na codzienne stylizacje


***

Lubisz ubrania w paski?

Co sądzisz o stylizacjach?

24 komentarze:

  1. Lubię ubrania w paski i mam kilka takich bluzek w szafie :D
    Super stylizacje! Z zaprezentowanych najbardziej podoba mi się pierwsza, druga, szósta i siódma :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super, że też lubisz ten wzór na ubraniach. :D

      Dziękuję. <3

      Również przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje w moim guście, kocham bluzy :D Chociaż muszę uzupełnić o nie szafę, a konkretniej o takie luźniejsze, oversizowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, cieszę się, że znów trafiłam w Twój bluzowy gust. :D Luźniejsze bluzy są super. :D

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  3. Just Smile najbardziej wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała bluza w granatowe paski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje! :) Najbardziej spodobała mi się 3, 5 i 6 stylizacja.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że stylizacje Ci się spodobały. <3
      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń
  6. Bardzo lubię pasiaste ubrania :)
    Dla mnie „just smile” wygrało, bezapelacyjnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Witaj w klubie. ;)

      Bardzo się cieszę, że spodobała Ci się ta stylizacja. ;)

      Dziękuję i tez ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Cześć Monia! ❤️

    Cieszę się na kolejną porcję modowych inspiracji i oto jest w całej okazałości :) Cudne stylizacje, lubię bluzy ale mam tylko jedną w szafie. Ostatnio dużo w koszulach chodzę albo swetrach. Paski kocham, mam białą koszulkę w czarne pasy - uwielbiam ten klasyk :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję Ci za odwiedziny i przemiły komentarz. <3 Jeśli chodzi o koszule, to akurat mój dzisiejszy strój dnia. :D Bluzki w paski kojarzą mi się z Francją, Paryżem. ;) A wiem, że lubisz takie klimaty. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  8. Bluzy to coś co uwielbiam chociaż ostatnio mało ich noszę. Świetne styliazcje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle ekstra! W szczególności podoba mi się ta biała bluza w paski :D

    OdpowiedzUsuń