7 lutego 2022

Stylizacje dnia: inspiracje na co dzień

Pomysły na codzienne stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejne modowe inspiracje.

 

W dzisiejszej odsłonie Stylizacji dnia znalazło się sporo bluz. Nie ukrywam, że to bardzo wygodny element garderoby, który noszę bardzo często. Co zresztą widać. Dla miłośniczek bluzek też się coś znajdzie. Zaczynajmy!

 

Marvel

Granatowa bluza Marvel Biedronka, beżowe jeansy House, szare trapery Biedronka

Granatowa bluza z logo Marvela to moja zdobycz z wyprzedaży w Biedronce. Kosztowała całe 9 zł, więc był to prawdziwy interes życia. Bardzo spodobał mi się jej kolor. A jeśli chodzi o Marvela, to ostatnio mam fazkę na oglądanie filmów o Spider-Manie. Obejrzałam jeszcze raz wersje z Tobey'em Maguire i zaczęłam te z Andrew Garfieldem (po raz pierwszy). Została mi jeszcze do nadrobienia druga część Niesamowitego Spider-Mana oraz dwa pierwsze filmy z Tomem Hollandem. A cały mój maraton z Pajączkiem zaczął się przez najnowszy film Spider-Man: Bez drogi do domu. Wracając do tematu, bluzę zestawiłam z beżowymi jeansami i dodałam szare trapery. Stylizację wieńczą minimalistyczne złote bransoletki oraz naszyjnik.

 


 Bluzowe love

Szara bluza z bordowym napisem Terranova, czarne jegginsy F&F, jeansowe tenisówki Biedronka, barnsoletka z gwiazdką Sinsay

Szara bluza z bordowym napisem USA stworzyła zgrany duet z czarnymi jegginsami. Na stopy powędrowały jeansowe tenisówki. Całość dopełniają biżuteryjne dodatki: czarna bransoletka z gwiazdką oraz czarny choker z tym samym motywem (niestety za bardzo go nie widać).



Zimową porą

Szary, zimowy sweter Kik, biała bluzka Sinsay, czarne jegginsy F&F, czarne botki CCC, zielona gumka scrunchie

Białą bluzkę z zielonymi rękawami i wykończeniem przy dekolcie połączyłam z czarnymi jegginsami oraz botkami w tym samym kolorze. Dzięki temu uzyskałam efekt wydłużonych nóg. Aby było mi ciepło i stylizacja przy okazji prezentowała się ciekawiej, dorzuciłam dłuższy, jasnoszary sweter w ciemniejsze wzory. Wisienką na torcie jest gumka do włosów typu schrunchie w kolorze butelkowej zieleni.



During a test

Granatowa bluzka z napisem House, jegginsy Pepco, jeansowe tenisówki Biedronka, bransoletki Sinsay

Granatowa bluzka z łączonych materiałów wygląda, jakbym miała pod nią koszulę. Fajny efekt. Niezwykłości dodaje jej zabawny napis odnoszący się do pisania wszelkich testów, czy egzaminów. Zestawiłam ją z jegginsami oraz jeansowymi tenisówkami. Do tego dwie minimalistyczne bransoletki i look gotowy.

 

 

Grey, black & purple

Szara bluza z napisem Terranova, czarne jegginsy F&F, fioletowe senakersy Cropp

Szara bluza z napisem Denver USA Colorado pojawiała się już na blogu nie raz. Bardzo ją lubię. Tym razem zestawiłam ją z czarnymi jegginsami. Do tego złota, minimalistyczna bransoletka oraz fioletowo-różowe sneakersy, które stanowią fajny kolorystyczny akcent.

 

 

Party in the USA

Niebieska bluza z białym napisem Terranova, brodowe jeansy Terranova, srebrne, brokatowe buty, Cropp bransoletki Sinsay

Niebieska bluza z białym napisem USA to siostra szarej. Bardzo lubię ten model. W poprzednim wpisie z serii połączyłam ją z niebieskimi spodniami tworząc total blue look, tym razem dla odmiany postawiłam na bordowe jeansy i srebrne, brokatowe buty. Do tego srebrne bransoletki z mieniącymi się kryształkami i gwiazdkami. 

 

 

 Szary i fiolet

Szara bluzka z baskinką Reserved, czarne jegginsy F&F, fioletowe buty Cropp, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Ostatni look to szara bluzka z baskinką. Tu ponownie mamy do czynienia z łączeniem różnych materiałów, przez co efekt jest ciekawszy. Oprócz tego czarne jegginsy. Smaczku dodają fioletowe buty na grubszej podeszwie oraz fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką.

 

*

 

Więcej Stylizacji dnia znajdziesz w poniższych wpisach:

Stylizacje dnia: outfity na każdy dzień tygodnia

Stylizacje dnia: 7 pomysłów na codzienne stylizacje

 

***

Lubisz filmy o Spider-Manie?

Jaki jest Twój ulubiony element garderoby?

 

33 komentarze:

  1. Wszystkie stylizacje z bluzami mi się bardzo podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Moniczko :*

    Cieszę się na kolejną odsłonę stylizacji :) Piękne jak zawsze. Lubię bluzy, mam ich kilka w swojej szafie :) Bluza Marcel jestt super, cena świetna nic tylko brać! <3 Mi ostatnio siostra w sinsay kupiła dwie koszulki po 6 zł i opaskę do włosów za 2 zł :) Wyprzedaże są mega, warto coś upolować :)

    Śliczne i bardzo różnorodne stylizacje Kochana :*

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;*

      Świadomość, że lubisz i czekasz na wpisy z tej serii jest bardzo budująca i miła. :) Dziękuję. <3 Bluzy są niezwykle wygodne w noszeniu. :D Dokładnie! Choć powiem Ci, że miałam jej nie wziąć, bo trzeba było dobrać jeszcze jakąś drugą rzecz, a nie bardzo było co. Ale na szczęście coś się znalazło i bluza jednak jest moja. :D

      Wow! Mega fajne okazje upolowała Twoja siostra. <3

      Dziękuję i też ślę buziaki! ;*

      Usuń
  3. Bluzy lubię, ale w szafie mam tylko dwie, które narzucam zazwyczaj, jak wiem, że będę długo na zewnątrz. Bluza wówczas jest najlepszym wyborem pod kurtkę :D Za to moją uwagę przykuła ta bluzka z baskinką. W tym połączeniu z tymi boskimi fioletowymi butami wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie byłam przekonana do takich nierozpinanych bluz, a teraz nie wyobrażam sobie, że miałabym takich nie mieć. :D

      Dziękuję. <3

      Usuń
  4. Najbardziej spodobała mi się stylizacja numer 2,5 i 6 :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. <3

      Dziękuję i też przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my new ins :) Can't wait to show you my ideas to style them ;) Happy week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, miłośniczka bluz z Ciebie ;)
    Ja wolę bluzki, bluzy nie do końca mi odpowiadają (nie w moim stylu)
    Filmów z Spider Manem, nie oglądam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś porobiło. ;)

      Rozumiem. Kiedyś nosiłam tylko rozpinane bluzy i wyłącznie po to, żeby nie zmarznąć. :D

      Mnie Spider-Man ostatnio bardzo wciągnął. ;)

      Dzięki i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  7. Szara koszula z baskinką wyglada naprawde ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Upolowałam tę bluzkę kiedyś w Reserved. :D

      Usuń
  8. Jak zawsze wspaniałe stylizacyjne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 stylizacja chyba najbardziej mi się spodobała, ale wszystkie są super, uwielbiam ciepłe bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek! Czy można wiedzieć skąd? :)

    pozdrawiam
    Help Book

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Pewnie, że można. Sweterek upolowałam kilka lat temu w Kiku. ;)

      Przesyłam serdeczne pozdrowienia! Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. <3

      Usuń
  11. Ja ostatnio robiłam porządki nie mam ani jednej bluzy, ani jednej 🙈🙈🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, aczkolwiek 3 i ostatnia spodobały mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż jest wielkim fanem produkcji Marvela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to pewnie widział wszystkie, a na pewno zdecydowaną większość ich produkcji. ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam trapery, wręcz kolekcjonuję nie tylko te buty, ale z traperami jest mi bardzo po drodze

    OdpowiedzUsuń