22 lipca 2018

Strefa Kinomaniaczki: plan idealny, świat mody i prawdziwe życie


Filmy

Hejka!

Zapraszam na 12 odsłonę Strefy Kinomaniaczki.



Jak co miesiąc przychodzę do Was z kolejną dawką filmów. Jeśli przegapiliście któryś z poprzednich wpisów, to nic straconego- znajdziecie je tutaj: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.



Absolwentka (2009)

Post Grad

"Post Grad"
 
Ryden Malby nie mogła doczekać się dnia ukończenia college'u. Krok po kroku zaplanowała swoją świetlaną karierę. Wszystko szło dobrze do czasu, gdy wymarzoną posadę dostała jej rywalka. Dziewczyna musi przewartościować życie i uświadomić sobie, co jest dla niej tak naprawdę ważne.

"Absolwentka"
 
Optymistyczny film z elementami humoru (pamiętna scena z trumną), a także z przesłaniem. Brata głównej bohaterki zagrał Bobby Coleman, którego możecie kojarzyć z Ostatniej piosenki.

"Absolwentka"
 



Kopciuszek w świecie mody (2015)

After the Ball
 
"After the Ball"

Utalentowana projektantka, Kate Kassell, po ukończeniu college'u zaczyna pracę w domu mody swojego ojca. Jednak nie zagrzewa tam długo miejsca, bo macocha i jej przyrodnie siostry uknuły intrygę, by pozbyć się dziewczyny. Kate powraca do firmy w przebraniu, by ocalić rodzinny biznes i odzyskać dobre imię.

"Kopciuszek w świecie mody"
 
Uwielbiam wszelkie filmowe wersje historii o Kopciuszku- obejrzałam ich sporo, dlatego, gdy zobaczyłam plakat, wiedziałam, że muszę go czym prędzej zobaczyć. Kopciuszek+moda=❤

"Kopciuszek w świecie mody"

Warto poczekać do  końca na... pokaz mody i nacieszyć oczy cudownymi strojami.




I że Ci nie odpuszczę (2018) 

Overboard

"Overboard"

Samotna matka, Kate, pracuje na dwóch etatach, a do tego uczy się do egzaminu, by zostać pielęgniarką. Pewnego dnia dostaje zlecenie, by posprzątać ekskluzywny jacht. Mimo dobrze wykonanego zadania, właściciel nie chce jej zapłacić. Niedługo potem los się do niej uśmiech i ma okazję się zrewanżować. Teraz bogaty Leo przekona się na własnej skórze co to jest prawdziwe życie.


"I że Ci nie odpuszczę"

Przyjemna komedia. Spodobało mi się, że niektóre dialogi były języku hiszpańskim (mogłam sprawdzić ile zrozumiem). Jeśli nie chcecie odebrać sobie radości z filmu, to nie oglądajcie zwiastunu.

"I że Ci nie odpuszczę"

***

Oglądaliście któryś z filmów?

51 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Dwa pierwsze filmy nie są zbyt znane, znalazłam je przypadkiem, natomiast trzeci niedawno zawitał do kin. Tam go właśnie obejrzałam. ;)

      Usuń
  2. Żadnego z wymienionych nie widziałam. Raczej nie moje klimaty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam żadnego, ale chętnie oglądnę z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam żadnego ale fajnie się zapowiada " i że Cię nie odpuszczę " ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale "Absolwentka" mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam żadnego z podanych filmów, ale to nawet lepiej! Będę miała co oglądać wszystkie historie bardzo mnie ciekawią! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne podejście! Przyjemność oglądania wciąż przed Tobą. Dziękuję i także przesyłam pozdrowienia! :*

      Usuń
  7. Tych akurat nie znam :) Ostatnio za to ponownie skusiłam się na obejrzenie filmu Mother bo za pierwszym razem nie zrozumiałam wszystkiego co chciał przekazać reżyser ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o filmie, o którym wspomniałaś. Zaraz sobie zerknę o czym jest. ;)

      Usuń
  8. Nie kojarzę tych filmów :) ale Overboard wrzuciłabym na odstresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, o ile jest już dostępny w Internecie. Sama byłam na nim w kinie jakoś na początku lipca. ;)

      Usuń
  9. Nie widziałam ani jednego, ale wszystko jest do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ostatni film ostatnio był w kinach, widziałam jego zwiastun chyba oraz oczywiście plakaty. Nie oglądałam żadnego, przyznam, że bardziej kręcą mnie dramaty i musicale, niż komedie. Ja za tymi modowymi filmami nie przepadam... Chociaż w każdym filmie doszukamy się pięknych stylizacji :)
    Hej, napisałabyś posta o TOP5 najlepszych filmowych stylizacjach? Bardzo było by miło, gdybyś coś takiego napisała :) Jeśli chcesz się zrewanżować, możesz mi pod tym komentarzem napisać pomysł na posta, który powinnam napisać :)
    Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie z życzeniami kolejnych ciekawych seansów!
    Zapraszam do siebie :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na filmie "I że Cię nie opuszczę" byłam w kinie na początku lipca. ;) Musicale i dramaty też są fajne, ale tak się złożyło, że tym razem w Strefie Kinomaniaczki znalazły się same komedie. :D Świetny pomysł na post- podoba mi się. Dzięki. <3 Jasne, a masz na myśli takie wytworne stylizacje czy tak ogólnie? Jesteś bardzo kreatywna. Ja na razie pomysłu dla Ciebie nie mam, muszę przemyśleć sprawę, ale jak na coś wpadnę, to dam znać. :) Również serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  11. I have to watch them :) thanks for your advice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale słyszałam o "i że ci nie odpuszczę" :) Z chęcią się za to zabiorę!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem akurat w fazie nadrabiania filmów, więc na pewno któryś z tych obejrzę. "I że ci nie odpuszczę" do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. :) Ja "I że Ci nie odpuszczę" oglądałam w kinie. :D

      Usuń
  14. Dwa pierwsze chętnie obejrzę, może nawet dzisiaj i jutro, póki ma urlop :D Lubię takie filmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że też lubisz takie klimaty. Miłego oglądania! :)

      Usuń
  15. Nie miałam okazji obejrzeć żadnego z tych filmów, ale wszystkie wydają się być super! Czas dopisać je do swojej listy :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z dzisiejszej listy nie znam ani jednego filmu, ale propozycje bardzo fajne idealne na weekend:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolwentka i Kopciuszek- te dwa filmy muszę obowiązkowo obejrzeć, to moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnego nie znam :P Obecnie mam fazę na Bonda i oglądam wszystkie części :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale kuszą mnie te dwa : "Kopciuszek w świecie mody" i "I że Ci nie odpuszczę" :D Może dzisiaj któryś z nich obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. W takim razie życzę Ci miłego oglądania. :) Być może "I że Ci nie odpuszczę" jest już dostępny w Internecie. Ja byłam na nim w kinie. ;)

      Usuń
  20. Ale super posty! Zawsze brakuje mi pomysłu na wieczorny filmy, a tak sobie przejrzę, zaznaczę w zakładki i coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A nieraz nie wiem co oglądać :) Muszę zobaczyć te filmy <3

    www.bliskolasu.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko brzmi bardzo interesująco. Często mam ochotę na lekki film. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam żadnego filmu, ale bardzo mnie zaskoczyłaś "modowym" Kopciuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń