26 września 2018

Granat i beż

Granatowa bluzka w kwiaty, beżowe spodnie i baleriny, pierścionek

Hejka!

Zapraszam na stylizację z bluzką w jesiennym klimacie.



Jesień zafundowała nam terapię szokową- jeszcze w zeszłym tygodniu było gorąco, a teraz (zwłaszcza rano) jest przeraźliwie chłodno. Dzisiejsza stylizacja powstała jakiś czas temu i nadaje się na cieplejsze dni. Mam nadzieję, że jeszcze takie się nadarzą.  😉

 Granatową bluzkę  w kwiaty zamówiłam na DressLily. Wykonano ją z polyestru, ale mimo to jest przyjemna dla ciała. Bluzka ma rozszerzane rękawy. Trzeba się do nich przyzwyczaić, ale wyglądają super.

Dresslily, House, Tesco

Najciekawszy w bluzce jest jej tył- dłuższy, a w dodatku podzielony na dwie części. Od razu skojarzył mi się z frakiem pianisty i tym jak go odrzuca do tyłu zanim zasiądzie przy fortepianie. 😀

Bluzka Dresslily

Z racji tego, że bluzka sama w sobie robi wrażenie, zdecydowałam się na beżowe spodnie, które stanowią dla niej tło.

Dresslily, House

Przechodząc do biżuterii, wybrałam złoty pierścionek z kółkiem. Tym razem zrezygnowałam z bransoletki.

Granatowa bluzka w kwiaty, beżowe spodnie, pierścionek

W kwestii butów też nie szalałam. Ostatnim elementem są beżowo-złote baleriny z kokardkami.

Tesco

Włosy zaplotłam w asymetryczny warkocz. Tak prezentuje się całość:

Dresslily, House, Tesco

***
Co sądzicie o stylizacji?

Podoba się Wam połączenie granatu i beżu?

51 komentarzy:

  1. Przepiękna ta bluzeczka! Strasznie podoba mi się jej kolor :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest rewelacyjna! :) Co do koloru spodni, to chyba wybrałabym coś ciemniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę łączyłam też z granatowymi jeansami- wygląda to fajnie, ale chciałam zaproponować tym razem mniej oczywiste połączenie. ;)

      Usuń
  3. Ciekawe połączenie kolorystyczne, ale jakże udane! :) Piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło, że taki duet kolorystyczny przypadł Ci do gustu. :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz, ja jakoś nie mogę się przekonać do bluzek z roszerzonymi rękawami, cała moja sylwetka traci wtedy kształt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Rozumiem, nie każdy dobrze czuje się z takimi rękawami. Sama powoli się do nich przekonuję. ;)

      Usuń
  5. Świetna bluzka ;) Rzeczywiście idealna na jesień ;) Choć za takimi kolorami nie przepadam to w takim połączeniu mi się podobają ;) Plus, uwielbiam takie bell sleeves (mamy jakieś ładne polskie wyrażenie na to? :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, wydaje mi się, że niestety nie posiadamy dobrego tłumaczenie tego wyrażenia. :D Szkoda. Cieszę się, że bluzka Ci się spodobała. ;)

      Usuń
  6. Śliczna bluzka - ten wzór bardzo mi się podoba, bo w kwiatach mogłabym chodzić codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Kwiatowe wzory są piękne i podkreślają dziewczęcy charakter stylizacji. ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Chciałam pokazać tym razem coś mniej oczywistego. ;)

      Usuń
  8. Widziana z bliska ta bluzka ma piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jesienna stylizacja :) wyglądasz naprawdę przepięknie! Twój styl zawsze bardzo mnie inspirował :) ta bluzeczka jest cudowna, sama chętnie bym sobie taką zamówiła. Najbardziej podobają mi się w niej rękawy, nie wiem czemu ale polubiłam się ostatnio z takimi właśnie szerokimi rękawami :) ach i love your style!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Nie sądziłam, że mój styl może kogoś inspirować, więc tym bardziej cieszą mnie Twoje słowa. Przesyłam serdeczne pozdrowienia Ayunko! :*

      Usuń
    2. Oczywiście, że inspirujesz! Pokazujesz jaka naprawdę powinna być moda. Moda powinna być dla wszystkich, nie powinna czegokolwiek narzucać, powinniśmy dobrze czuć się w naszych ubraniach i rozwijać swój styl czyż nie? :D

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się print na tej bluzeczce, cała sukienka wyglądałaby tak cudnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się rozmarzyłaś. Faktycznie sukienka o takim wzorze byłaby piękna. ;)
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Super :) Lubię to połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa bluzka ^^ połączenie kolorystycznie bardzo fajne :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem absolutnie zachwycona Twoją bluzką - jest piękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka! Mam już takie małe zboczenie, ale jak widzę właśnie taką ładną bluzeczkę to od razu sobie myślę ,,ale by fajnie wyglądała na filmiku" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne "zboczenie". :D Ciesz e się, że bluzka przypadła Ci do gustu. ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajna bluzka! A i spodnie też mają ciekawy kolorek! Prawie jak skóra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) He, he, racja, kolor jest zbliżony do ocienia mojej skóry. :D Takie "gołe" spodnie. :D

      Usuń
  16. Bardzo fajne połączenie. Przepiękna jest ta bluzeczka!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta bluzka, świetny ma krój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krój jest rzadko spotykany, dzięki temu bluzka jest oryginalna. ;)

      Usuń
  18. Takiej bluzeczki jeszcze nie widziałam. Kolorki ma super dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta bluzeczka jest prześliczna :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Bluzeczka bardzo mi się spodobała i super się prezentuje :D
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyjęłaś stylizację tak optymistycznie. :) Dziękuję i też serdecznie pozdrawiam! <3

      Usuń
  21. Piękny kolor i cudowny krój bluzeczki :) Delikatne spodnie idealnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jak zwykle szczegółowo dopracowana.Piękna bluzka,ładne spodnie i super modelka.Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko szczegółowo przemyślane i skomponowane.Śliczna bluzka,piękne spodnie,urokliwe dodatki i co najważniejsze super modelka.Wspaniała stylizacja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń