17 września 2018

Tipli.pl - kolejny sposób na oszczędzanie

Oszczędzaj z Tipli

Hejka!

Czy robiąc zakupy online można zaoszczędzić?
Zapraszam.

Pamiętacie mój post dotyczący oszczędzania? Wymieniłam wtedy 11 patentów na zgromadzenie dodatkowych pieniędzy. Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam o kolejnym. Czy przyszło Wam kiedyś do głowy, że można oszczędzać wydając pieniądze? Brzmi to nieco dziwnie, prawda? Być może, ale dzięki Tipli jest to możliwe. Portal oferuje zwroty cashback za zakupy online. Zapytacie co to jest cashback? Już śpieszę z wyjaśnieniem. Jest to po prostu zwrot pieniędzy, który wypłaca się na konto bankowe.


Jak oszczędzać z Tipli?


Jak zacząć oszczędzanie z Tipli.pl?


1. Zarejestruj się na portalu podając adres e-mail i hasło lub poprzez swoje konto na Facebooku. E-mail trzeba później zweryfikować.

2. Uzupełnij dane osobowe i nr konta bankowego (jest niezbędny do wypłaty środków).

3. Wybierz swój ulubiony sklep z szerokiej oferty Tipli. Na stronie znajdziesz informacje (trzeba zjechać na dół) o sklepie, wysokości zwrotu oraz warunki jego otrzymania- warto się z nimi zapoznać!

4. Kliknij pomarańczowy przycisk "Przejdź do sklepu". Zostaniesz przekierowany/a na stronę internetową sklepu.

5. Zrób zamówienie jak zawsze. Cashback zostanie przypisany do Twojego konta Tipli do 48h.


Deichmann, Tipli



Tipli w swojej ofercie posiada ponad 450 sklepów partnerskich, takich jak Deichmann, Zaful, Douglas czy Natura. Jeśli na liście nie ma Waszego ulubionego sklepu, nie wahajcie się i napiszcie do obsługi Tipli, a być może wkrótce zostanie dodany.

Na co zwrócić uwagę?

  • Aby otrzymać zwrot pieniędzy musisz być zalogowany i przejść na stronę internetową sklepu przez portal Tipli.

  • Zrób zamówienie do 1 godziny od przekierowania do sklepu. Możesz wcześniej wyszukać interesujący Cię produkt, a dopiero potem złożyć zamówienie z Tipli.

  • W razie problemów lub wątpliwości skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

  • Po przypisaniu cashbacku sklep musi potwierdzić zniżkę, co może trwać nawet do 70 dni (w tym czasie klient może zwrócić produkty).

Kto na tym korzysta?

Wszyscy. Sklep zyskuje klienta, Tipli.pl prowizję za Twoje internetowe zakupy, a Ty - część tej sumy.



Tipli

Warto przejrzeć też magazyn Tipli, w którym znajdują się inspiracje, porady oraz przegląd aktualnych gazetek promocyjnych. Jeśli robisz często zakupy przez Internet (lub dopiero zamierzasz) oraz chcesz na tym zarobić, zarejestruj się bezpłatnie na Tipli i oszczędzaj więcej.

***

Słyszeliście o Tipli?

Korzystacie z portali cashbackowych?

42 komentarze:

  1. fajny sposób na oszczędzanie :) sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że są takie portale, zawsze to jakaś oszczędność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałam nigdy z takiej strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam o czymś takim. :) Ciekawe, czy to kiedyś wykorzystam?

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę,że sporo jest już takich stron. Ale fajna sprawa z tym oszczędzaniem :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o takich portalach, ale sama jeszcze nie korzystałam. Przyznam, że to bardzo ciekawy sposób na oszczędzanie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oni mają kilka sklepów z których ja sama korzystam :) i mam zamiar zamawiać przez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa strona :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne miejsce w sieci - gdzieś mi się już rzuciło w oczy. Fajnie że dzięki niemu można oszczędzić:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości oszczędzania jest coraz więcej. ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Ostatnio głośno o Tipli :D Mam tam konto, ale go nie używam. Raczej rzadko robię zakupy w sklepach internetowych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko byłoby nie słyszeć o tej stronie. Nieźle się ostatnio reklamują xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Strona wydaje się bardzo ciekawa! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, interesujący sposób na oszczędzanie przez kupowanie. ;)

      Usuń
  13. Nie słyszałam, ale to dobra opcja dla ludzi, którzy robią zakupy internetowo :) Czyli co raz bardziej dla mnie :) Plus za oszczędzanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, skoro i tak kupujesz przez Internet, to czemu by nie zyskać kilka złotych z powrotem. ;)

      Usuń
  14. Nigdy nie próbowałam, ale to może być przydatne, szczególnie jeśli ktoś dużo kupuje przez internet ;).


    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa propozycja, z jednej strony kusi, a z drugiej mam jakieś obawy przed takimi stronami :) Zainteresuję się tematem, poczytam opinie i kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, najpierw warto poczytać opinie, a także dokładnie zapoznać się z informacjami dostępnymi na stronie Tipli. :)

      Usuń
  16. Świetna opcja na oszczędzanie. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, słyszałam właśnie, ale sama nie korzystałam :)

    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze o tym słyszę ale ciekawie to wygląda :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny sposób aby oszczędzac nawet w trakcie robienia zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Także przesyłam Ci serdeczne pozdrowionka. ;)

      Usuń