25 lutego 2019

Oscary 2019: kreacje z czerwonego dywanu


The Oscars 2019

Hejka!

Gala wręczenia Oscarów 2019 za nami. Która gwiazda wyglądała najlepiej na czerwonym dywanie?

Właśnie przejrzałam kreacje z 91. ceremonii wręczenia Oscarów i muszę przyznać, że nie znalazłam wśród nich za wiele perełek. Owszem, wiele stylizacji było poprawnych, gwiazdy prezentowały się w nich dobrze, ale jednak czegoś im brakowało, by popaść w zachwyt. Część outfitów całkowicie nie przypadła mi do gustu, ale znalazł się taki, który mimo to jest warty uwagi. Zacznijmy od sukni, które mi się spodobały.


Jennifer Lopez Oscary 2019
fot. Getty Images
Suknia Jennifer Lopez będąca mozaiką błyszczących kawałków (jakby maleńkich lusterek) jako pierwsza zwróciła moją uwagę. Coś nieoczywistego. Stylizacja godna Oscara. 



Emilia Clarke Oscary 2019
fot. Getty Images
Emilia Clarke, gwiazda Zanim się pojawiłeś i Gry o tron, na gali rozdania Oscarów pojawiła się w lawendowej, błyszczącej sukni bez ramiączek projektu Oliviera Rousteinga dla Balmain.Ten kolor jest cudowny! Kreację w podobnym odcieniu wybrała także Awkwafina (Bajecznie bogaci Azjaci), z tym, że postawiła ona na garnitur.



Octavia Spencer Oscary 2019
fot. Getty Images
Octavia Spencer na ten szczególny wieczór wybrała brokatową suknię o granatowej barwie. Fason jak i kolor robią wrażenie!



Laura Harrier Oscary 2019
fot. Getty Images
Laura Harrier w sukience projektu Louis Vuitton prezentuje się wspaniale. Jasny błękit i liczne zdobienia- jestem na tak. 



Helen Mirren Oscary 2019
fot. Getty Images
Patrząc na kolorową suknię Helen Mirren aż chce się żyć. Jest taka optymistyczna i piękna. Być może lepiej sprawdziłaby się podczas wiosennego lub letniego przyjęcia, jednak brawa dla Helen za  wprowadzenie powiewu świeżości na galę rozdania Oscarów.



Yalitza Aparicio Oscary 2019
fot. Getty Images
Yalitza Aparicio  w sukni Rodarte. Kreacja w ciekawym kolorze odsłaniająca jedno ramię to coś w sam raz dla prawdziwej księżniczki.



Ashley Graham Oscary 2019
fot. East News
Za czernią nie przepadam, jednak suknia projektu Zaca Posena, w którą ubrana była Ashley Graham ma w sobie to coś. Dopasowany krój podkreśla pięknie figurę modelki.




Nicholas Hoult i Joe Alwyn Oscary 2019
fot. Getty Images
Nicholas Hoult i Joe Alwyn. W przypadku tego pierwszego zachwyciła mnie szeroka, atłasowa szarfa, która stanowi ciekawe uzupełnienie garnituru od Diora. 



Przejdźmy teraz do kreacji, która co prawda nie wpisuje się w mój gust, jednak się wyróżniła.

Billy Porter Oscary 2019
fot. Getty Images

Obok stroju, który wybrał Billy Porter nie sposób przejść obojętnie. Kobieta w garniturze nikogo już nie dziwi, ale mężczyzna w sukni to już inna bajka. Aksamitna smokingowa suknia zaprojektowana przez Christiana Siriano to wybór nieoczywisty, wręcz ekstrawagancki. Był to hołd złożony House of Xtravaganza (wiodący przedstawiciel nowojorskiej sceny voguingowej) założonemu w 1982 r. Brawa za odwagę!


***

Które oscarowe kreacje zrobiły na Tobie wrażenie?

31 komentarzy:

  1. Emilia Clarke i Ashley Graham cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pomysł na wpis i świetnie go napisałaś! Laura Harrier wygląda ślicznie, Helen Mirren zadała szyku. Obaj panowie na przedostatnim zdjęciu prezentują się smakowicie. Co do ostatniego pana - kompletnie odpadłam. Jestem totalnie na nie. Całe szczęście, że nie wszyscy mężczyźni na gali się tak ubrali ;) Pięknie opisałaś te stroje, Moniko, gratuluje wpisu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo, bardzo Ci dziękuję za pochwałę. :) Suknie w pastelowych kolorach wyglądają cudownie. <3 Mężczyźni w garniturach to klasa, bardzo mi się podobają (nie tylko Ci konkretni ze zdjęcia). Dobrze dopasowany garnitur i mężczyzna wygląda jak milion dolców. :D Strój Billy'ego Porter'a mnie też nie przekonał, jednak miał facet odwagę przyjść tak na galę, więc stwierdziłam, że warto o nim wspomnieć. :D
      Jeszcze raz ślicznie Ci dziękuję, Emmo i życzę wspaniałej drugiej połowy tygodnia! :*

      Usuń
  3. Jak zwykle było różnorodnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że na gali królował róż. Dla mnie trochę zabrakło tej różnorodności. ;)

      Usuń
  4. Jennifer Lopez wyglądała obłędnie! Nie dało się nie zwrócić na nią uwagi <3

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wygrywa przede wszystkim błękitna suknia, a potem Jennifer. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ranking. Dzięki, że podzieliłaś się swoimi przemyśleniami odnośnie najpiękniejszych kreacji. :)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że wszystkie kobiece stylizacje mi się podobają, co nie zdarza się często, szczególnie kiedy mówimy o takim wydarzeniu jak Gala Rozdania Oscarów. Billy Porter pojechał po bandzie i osiągnął to, co zamierzał - rozgłos. Sama suknia na mężczyźnie zupełnie mi się nie podoba, ale wydaje mi się, że tutaj nie chodziło o modę, a bardziej o biznes ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie, że wszystkie gwiazdy (panie) sprostały Twoim wymaganiom odnośnie strojów. ;) Co do Billy'ego Porter'a to zapewne masz rację. Chciał, żeby o nim mówiono i to dostał. Mężczyźni najlepiej wyglądają w tradycyjnych, dobrze skrojonych garniturach. ;)

      Usuń
  7. Ja zachwycam się Jennifer Lopez i jej kreacją!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem na tak dla Emilii Clarke

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobała mi się kreacja Yalitza Aparicio :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna kreacja Ashley Graham!
    Pozdrawiam :)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobała. Ashley wiedziała co robi zakładając tę suknię. ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Nic nie jest w moim guście, moda i mój styl to dwie przeciwne drogi hah. Billy niewątpliwie zaszokował wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko musi się każdemu podobać. Dzięki za odwiedziny. ;)

      Usuń
  12. Mi o dziwo żadna się nie podoba, mam wrażenie że tu już nie chodzi o modę, a o zwykłe wzbudzenie zainteresowania, chwilę uwagi i te ,,5 minut", choć sukienka Yalitzy jako jedyna chyba do mnie przemawia :) Pozdrawiam kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym co napisałaś jest ziarnko prawdy, o ile nie więcej. :D Faktycznie ludzie teraz prześcigają się w ubieraniu coraz dziwniejszych ciuchów, by o nich mówiono. Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi przemyśleniami. ;)
      Buziaki! <3

      Usuń
  13. Mi najbardziej podoba się sukienka Jennifer Lopez i Yalitza Aparicio :-) Lubię cekiny i lubię takie sukienki a'la księżniczka :-)
    Ale Billy WoW, naprawdę wielkie brawa za odwagę i dystans do siebie :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam sukienki rodem z bajki. <3
      To prawda, trzeba przyznać, że założenie takiej kreacji wymagało odwagi. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Sama nie śledzę takich wydarzeń, ale na Twój wpis chętnie weszłam i obejrzałam te wszystkie kreacje. Chyba najbardziej spodobała mi się kreacja Ashley Graham. Wygląda w niej niesamowicie kobieco, a jej figura została idealnie podkreślona i uwydatniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda samej gali rozdania Oscarów nie oglądam, ale zawsze przeglądam zdjęcia kreacji. :D Zgadzam się z Tobą, Ashley wybrała sukienkę odpowiednią do swojej figury i dzięki temu wygląda zniewalająco. ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń