26 maja 2019

Buszująca w rzepaku

Stylizacja w rzepaku

Hejka!

Misja: sesja w rzepaku- ukończona! 
Zapraszam na stylizację.



Z okazji Twego święta, Mamo
życzę Ci zdrowia, sił i codziennej radości
wraz ze słowami największej wdzięczności.
Za wszystkie dla mnie trudy i starania
składam Ci dzisiaj podziękowania.


💐💝😘


Dzisiaj Dzień Mamy. Życzenia złożone, mamy z podarków zadowolone? Ja swojej kwiaty wręczyłam już w poniedziałek, a wczoraj późnym wieczorem dałam jej drugą część prezentu. Dzisiaj natomiast upiekłam jej ulubione muffinki. 🥧

*

Wszyscy mają zdjęcia w rzepaku, mam i ja! W końcu udało mi się zrealizować sesję  na tle rzepakowego pola. Tamtego dnia nie miałam w planach robienia zdjęć, decyzję podjęłam spontanicznie, dlatego też outfit nie jest zbyt wyszukany. Ale może to i dobrze? 

Koszula w czarno-białą kratę, ciemne jeansy, jasnofioletowe tenisówki

Mam na sobie koszulę w czarno-białą kratę. Dzięki temu, że jest taliowana, ma bardziej dziewczęcy charakter. Podwinęłam rękawy, żeby całość ciekawiej się prezentowała, a poza tym było gorąco.

Koszula w kratę, serce z rąk, kwiat rzepaku

Ciemnogranatowe jeansy to element, bez którego nie wyobrażam sobie garderoby. Pasują do wszystkiego, a w zależności od tego, co do nich dobiorę, zyskują odpowiedni charakter. Podczas buszowania w rzepaku trochę mi się pobrudziły, ale na szczęście udało się je doprać.


Koszula Terranova, apaszka Kik, pole rzepaku

Fioletowa bransoletka z koniczynką, na której wygrawerowana jest nazwa mojego bloga, fajnie dopełnia całość (niestety na zdjęciach niezbyt ją widać).


Koszula w czarno-białą kratę, granatowe jeansy, fioletowe tenisówki, różowa chustka we włosach

Elementem, na którego punkcie szaleję, są apaszki noszone we włosach. Wyglądają po prostu bajecznie! W końcu zaopatrzyłam się w różową chustkę, która nie jest taka zwyczajna. Przedzielona jest po przekątnej na dwie części. Na jednej są serduszka, a na drugiej gwiazdki, więc takie 2 w 1. 


Jasnofioletowe tenisówki Cropp

Jasnofioletowe tenisówki dobrałam pod kolor bransoletki. Początkowo nie byłam przekonana do tych zameczków po bokach, ale już się do nich przyzwyczaiłam.


Kwiat rzepaku, żółty kwiat

Na koniec jeszcze kilka słów. Zdaję sobie sprawę, że mam trochę zaległości w odpowiadaniu na komentarze i odwiedzaniu Waszych blogów, ale semestr na studiach się kończy, i mam trochę pracy z tym związanej. Postaram się to w najbliższym czasie nadrobić. 💻


***

 Podobają Ci się sesje zdjęciowe w rzepaku?

50 komentarzy:

  1. Uwielbiam rzepak, uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka stylizacja na co dzień :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, udałam się na zdjęcia tak, jak byłam tamtego dnia ubrana. :D Nie miałam czasu nic innego wymyślić. :D Bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała. ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam sesje w rzepaku :) Sama w tym roku zaliczyłam ich aż 2 :)
    Świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)

      Gratuluję Ci. ;) Widziałam, udało Ci się zrobić piękne i urokliwe zdjęcia. <3

      Dziękuję za odwiedziny i też pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. ale mi narobiłaś ochoty na koszulę w kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, nic się nie przejmuj, sesja ma swoje prawa. Kiedyś w końcu trzeba się uczyć :) Życzę ci, żebyś wszystko dobrze pozaliczała i pozdawała.
    Z tego, co piszesz, rzeczywiście rozpieściłaś swoją Mamę w tym roku. Ale mam nadzieję, że moja też była zadowolona :)
    Sesje w polu, w rzepaku - jestem jak najbardziej na tak! Stylówka luźna, bezpretensjonalna, bardzo stosowna do pejzażu. Lubię te fiołkowe tenisówki - są oryginalne. I tak, zgadzam się, że włosy z ta apaszką wyglądają bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Emmo, za wsparcie. Mam nadzieję, że dam radę! <3
      Myślę, że każda mama jest szczęśliwa, gdy dzieci o niej pamiętają i to nie tylko od święta. ;)
      Dziękuję. Cieszę się, że sesja przypadła Ci do gustu. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. W rzepaku miałam zdjęcia tylko raz.Bardzo podoba mi się Twoja koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Ja jak na razie też mam tylko jedną sesję w rzepaku. ;) Kiedyś robiłam koleżance zdjęcia w rzepaku. :D

      Usuń
  7. Marzyłam o sesji w rzepaku, ale niestety kiedy kwitł ciągle padał deszcz.
    Ładny kolorek tenisówek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie udało Ci się zrobić zdjęć w rzepaku, może w przyszłym roku się uda. Trzymam kciuki, żeby tak było. ;)
      Dziękuję i też pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Uwielbiam rzepak i chociaż pełno pól było wokół jakoś nie pomyślałam o takiej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku zdecydujesz się na sesję w rzepaku. ;)

      Usuń
  9. Oh very cute style darling ~ Great photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niczym się nie spiesz Ja ostatnio też jestem mniej na blogach

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule i bardzo często w nich chodzę<3
    A rzepak po prostu cudowny, szczególnie kiedy jedzie się autem w dalszą trasę i widać te żółte dywany<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię koszule i mam ich trochę w szafie. :D
      O, tak! Rzepakowe dywany wyglądają pięknie. <3

      Usuń
  12. Bardzo lubię koszule w kratę, ale noszę je raczej w sezonie jesienno-zimowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko ja jedyna pozostałam bez rzepakowych zdjęć? :P Musze siostrę z aparatem w pole przegonić. Ogółem moja fotografka teraz się na szkole skupia i nie ma dla mnie czasu :) Sesja piękna, szkoda, że twarzy nie pokazujesz ale całkowicie rozumiem chęć zachowania anonimowości :) Koszula jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, trzeba nadrobić rzepakowe zaległości. :D Już niedługo Twoja fotografka będzie miała więcej czasu, to wybierzecie się pewnie na jakąś fajną sesyjkę. ;) Bardzo Ci dziękuję za zrozumienie. <3

      Usuń
  14. Fajna stylizacja na wyjście na miasto czy ze znajomymi, z pewnością wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja, a stylizacja prezentuje się super :) Ja niestety nie bardzo lubię wychodzić na sesję w których miałabym zostać modelką, aczkolwiek w rzepaku mogłabym się poświęcić, bo wygląda to ekstra :D
    Pozdrawiam serdecznie ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Raz można się poświęcić. :D
      Też przesyłam słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń



  16. Jak się pani udało nie ubrudzić butów podczas chodzenia w rzepaku. Ja bym się dziesięć razy przewróciła umorusała i ...dobrze ,że mam telefon bez aparatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty dziwnym trafem się ostały, ale spodnie trochę się wybrudziły. Na szczęście ślady po rzepaku się sprały, więc jest ok. :D

      Usuń
  17. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że post Ci się spodobał. Dziękuję. ;)

      Także ślę pozdrowionka! ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń