19 września 2019

Biała koszula w wersji na co dzień

Biała koszula w wersji na co dzień

Hejka!

Jak nosić białą koszulę? Czy sprawdzi się w codziennej stylizacji? Zapraszam!


Za oknem zapanowała już iście jesienna pogoda, chociaż do zmiany kalendarzowej pory roku zostało jeszcze kilka dni. W zanadrzu zostało mi jeszcze kilka letnich stylizacji i dzisiaj chcę Ci pokazać jedną z nich. W zasadzie outfit ten nada się też na obecną pogodę. Wystarczy na górę narzucić ciepły sweter czy kurtkę i gotowe. 

Biała wiązana koszula, jegginsy, jeansowe tenisówki, branosletka z kółeczkiem


Biała koszula


Biała koszula zwykle kojarzy się nam z elegancją i formalnym ubiorem. Już od najmłodszych lat stanowi jeden z elementów stroju galowego, później świetnie sprawdza się podczas wszelkich egzaminów czy uroczystości. Sama długo wkładałam białą koszulę tylko na specjalne okazje, a przecież nikt nie powiedział, że nie można nosić jej też na co dzień. Powiem więcej, warto włączać ten klasyk do codziennych stylizacji. 

Biała koszula, jeansy


Krótka historia koszuli


Historia koszuli sięga czasów starożytności. Pełniła ona wówczas, podobnie jak w średniowieczu, rolę... bielizny. Pierwowzór koszuli był długi, nierzadko sięgał aż do kostek. Z czasem koszula została skrócona. Obecny kształt zyskała dopiero w latach 30. XX wieku. 

Biała koszula


Z czym nosić białą koszulę?


Biała koszula to klasyk, który warto mieć w swojej szafie. Jest ponadczasowa, nigdy nie wychodzi z mody i świetnie sprawdzi się w wielu stylizacjach, zarówno tych formalnych, jak i codziennych. Koszula stworzy zgrany duet z długimi spodniami, sukienką, spódniczką, a nawet szortami

Branosletka z kółeczkiem H&M

Moja koszula nie należy do tych najbardziej klasycznych, gdyż posiada na dole wiązanie. Oprócz tego fajną opcją jest możliwość podwinięcia rękawów. Białą koszulę zestawiłam z jegginsami, które złagodziły jej oficjalny charakter. Kolejnym elementem stylizacji są jeansowe tenisówki z połyskującymi, brokatowymi drobinkami. Wisienką na torcie jest bransoletka z moim ulubionym motywem, czyli kółeczkiem

Tenisówki Biedronka

Stylizacja jest prosta, ale dzięki temu bardzo uniwersalna. Wystarczy zmienić buty na baleriny, czy szpilki, by z luźnej przemienić ją w bardziej elegancką. 

Białą koszula, jegginsy, jeansowe tenisówki

***

Masz w swojej szafie białą koszulę?

Nosisz białą koszulę na co dzień, czy może wybierasz ją tylko od święta?

20 komentarzy:

  1. Biała koszula to u mnie must have, pasuje do wszystkiego i do każdego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała koszula to klasyk, którego nie można nie mieć w szafie :D Ją ma każdy :-) Mam i ja i bardzo często ją ubieram :-) Podoba mi się Twój sposób na klasyczną, białą koszulę ;)

    pozdrawiam i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała koszula to bardzo przydatna rzecz. ;) Może nas poratować, gdy nie wiemy, co ubrać. :D Bardzo się cieszę, że moja stylizacja Ci się spodobała. <3

      Dzięki i też przesyłam moc uścisków! :*

      Usuń
  3. Oh I reallly like yiour style darling
    Cute blouse
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto mieć w swojej szafie takie uniwersalne ciuszki! :) Biała koszula jak zaprezentowałaś świetnie wygląda w połączeniu z jeansami. Bez zbędnych kombinacji, prosto i ładnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak myślisz. <3 Dziękuje i też przesyłam pozdrowionka! :*

      Usuń
  5. To zdecydowanie ciuch, który trzeba mieć w szafie:) !

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe koszule to tylko od święta, na co dzień jakoś nie przywykłam by taką nosic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. ;) Ja staram się zmieniać swoje nastawienie do białych koszul, by nosić je nie tylko od święta. :D

      Usuń
  7. Zdecydowanie must have kazdej kobiecej szafy :P
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyka, którą można nosić na wiele sposobów. Dobrze wygląda zarówno w wersji eleganckiej jak i na luzie. Ja akurat jestem tym luzackim typem i zawsze staram się przemycić do mojego ubioru troszkę luzu w postaci trampek czy podartych spodni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. ;) Biała koszula daje nam wiele możliwości łączenia jej z innymi ubraniami. ;) Luz jest jak najbardziej pożądany, nie ma co być cały czas nadmiernie poważnym. :D

      Usuń
  9. Elegancka i klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń