13 września 2019

Stylizacja z koszulką DIY z napisem

Biały T-shirt z napisem, szara spódniczka, fioletowe tenisówki, torebka aparat, bransoletka z koniczynką

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z koszulką DIY!

Piątek trzynastego wbrew przesądom to normalny dzień, który może być naprawdę udany. Tak było w moim przypadku. A Ty jak będziesz go wspominać? Dzisiaj będzie krótko i modowo. Niedawno podzieliłam się z Tobą instrukcją jak samodzielnie wykonać koszulkę z napisem. Wybrałam cytat z piosenki Señorita: I love it when you call me Señorita. Przyszedł wreszcie czas, by podzielić się także stylizacją z wykorzystaniem mojego T-shirtu DIY.


Koszulka "I love it when you call me Senorita", spódniczka, medalik, bransoletka


Do mojej koszulki dobrałam szarą spódniczkę z wiązaniem. Bardzo ją lubię ze względu na fason oraz kolor, który jest bardzo uniwersalny. Aby nieco ożywić stylizację i wprowadzić nutkę koloru wybrałam jasnofioletowe tenisówki. Rzadko decyduję się na ten typ obuwia do spódniczek, bo nie jestem pewna, czy dobrze wyglądam w takim duecie. Chociaż muszę przyznać, że u innych bardzo podoba mi się takie luźne połączenie. Cenię je, bo jest jednocześnie dziewczęce i wygodne. 



 Biały T-shirt DIY z napisem, szara spódniczka Cropp, fioletowe tenisówki Cropp

Pod kolor tenisówek pasuje mi idealnie bransoletka ze złotą koniczynką, na której wygrawerowana jest nazwa mojego bloga. Uważam, że jasny fiolet świetnie prezentuje się z szarym. 

Bransoletka na fioletowym rzemyku ze złotą koniczynką z grawerem


Ciekawym elementem jest też torebka w kształcie aparatu, która sprawia, że stylizacja wyróżnia się z tłumu. Torebka często mi towarzyszy. 


Biały T-shirt Sinsay, szara spódniczka Cropp, fioletowe tenisówki Cropp,

***

Co sądzisz o stylizacji?

Podoba Ci się połączenie fioletu z szarym?

15 komentarzy:

  1. Lubię takie połączenie kolorów. Często zestawiam fiolet i szarość na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie pomalowane na taki duet kolorystyczny muszą pięknie się prezentować. ;)

      Usuń
  2. Fajne połączenie, torebka świetna i ta bransoletka z grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka świetna :D Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. ;) Dziękuję za miłe słowa! <3

      Usuń
  4. Śliczna spódniczka ! Bardzo lubię takie gładkie, łatwo jest ją zestawić z czymś wzorzystym :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Masz rację, spódniczki w jednolitym kolorze łatwiej zestawić z innymi ubraniami. ;) Dzięki temu jeden ciuch można nosić na wiele sposobów. :D

      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  5. Wszystko super ze sobą komponuje, jedyne co bym zmieniła to skarpetki na takie, by nie wystawały z butów! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszulka jest cudowna :) Kocham białe bluzeczki z napisami, pasują do wszystkiego, ze wszystkim idealnie się komponują a jak koszulka ma jeszcze ulubiony napis, to aż miło ją nosić :) wspaniała ta diy koszulka, bardzo, bardzo mi się podoba :) co do stylizacji, połączenie szarości z fioletem to jedno z moich ulubionych połączeń. Nie jest tak oczywiste, rzadko widuję je na ulicy, oryginalne poza tym, fiolet to mój ulubiony kolor :) Nie mam go co prawda za dużo w szafie, ale mam swój ukochany lawendowy sweterek i fioletowy płaszcz oraz jasno fioletowe trampki a z tym to już można fajne stylizacje kreować :) Szarości mam trochę więcej. Wszystko super komponuje się z bielą i czernią, podstawami każdej szafy. Tak więc można tworzyć wspaniałe looki :)
    Twoja stylizacja jest naprawdę świetna, na każdą okazję :)
    Wszystko dopasowane do siebie perfekcyjnie, no po prostu idealnie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Klaudio! <3 Bardzo mi miło czytać Twoje komentarze. Zawsze sprawiasz mi nimi ogrom radości. <3 Fioletowy to też jeden z moich ulubionych kolorów. <3
      Przesyłam buziaki i moc uścisków! :*

      Usuń
  7. Torebka idealnie pasuje do tego zestawu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń