25 września 2019

Stylizacja-inspiracja: współczesna Królewna Śnieżka

Koszula w czerwono- czarną kratę, chabrowy top, żółta spódniczka, granatowe baleriny, choker, jabłko

Hejka!

Zapraszam Cię do krainy Królewny Śnieżki!


Dziewczynka cerę miała białą jak śnieg, usta czerwone jak krew, a włosy czarne jak heban. Nazwano ją Śnieżka. 

Koszula w kratę Sinsay, chabrowy top, żółta spódnica RoseGal, granatowe baleriny Sinsay, choker H&M, bransoletki

Dawno, dawno temu...

Chyba każdy z nas zna baśń o Królewnie Śnieżce i 7 krasnoludkach. Dzisiaj pod lupę wzięłam właśnie styl tej dziewczyny. Autorami historii o zazdrosnej królowej i jej  pasierbicy są bracia Grimm, ale ja zainspirowałam się wizerunkiem królewny stworzonym przez Disney'a, a także odrobinę tym, jaki pojawił się w Shreku 3.

Czarny choker z gwiazdką H&M, koszula w kratę Sinsay, żółta spódnica RoseGal

Jak wyglądała Królewna Śnieżka?


Królewnę Śnieżkę można zobaczyć w  sukni, składającej się z długiej, żółtej spódnicy oraz niebieskiej bluzki z krótkimi, bufiastymi rękawami. We włosach ma czerwoną opaskę z kokardką, a  na stopach żółte pantofelki

Dziewczyna na tle kukurydzy

Współczesna wersja Królewny Śnieżki


W swojej współczesnej wersji stylizacji Śnieżki postanowiłam trzymać się oryginalnych kolorów, więc na górę wybrałam chabrowy top. Na bluzkę założyłam koszulę w czerwono- czarną kratę (czerwień to jeden z kolorów królewny, więc wszystko się zgadza). Dodatkowo zawiązałam ją w talii oraz podwinęłam rękawy. 

Kokardka we włosach

Po koszulę sięgnęłam, by nadać całości nieco współczesnego, a zarazem mrocznego charakteru (w głowie miałam stylizację Śnieżki w Shreku 3). Nie mogło zabraknąć żółtej spódniczki, która nie jest już długa, a krótka i ma u dołu falbankę. 

Top, koszula w kratę, spódniczka, baleriny

Na stopy powędrowały granatowe baleriny z kokardkami. Biżuterię stanowią choker z gwiazdką na szyi oraz drugi, podwójny choker, w roli bransoletki, a także złota bransoletka z serduszkiem wraz z pierścionkiem z tym samym motywem. 

Dziewczyna przy jabłoni


Pokusiłam się też o atrybut, który nieodłącznie kojarzy się z historią Śnieżki, czyli zatrute jabłko. Był jeden z trzech podarków (oprócz gorsetu i grzebienia) od macochy dziewczyny, przebranej za handlarkę. Włosy ozdobiłam czerwoną kokardką nawiązującą do opaski królewny. 

Ręka i jabłko


Moja współczesna wersja stylizacji Królewny Śnieżki jest taka słodko-gorzka. Chciałam podkreślić jej delikatność, a jednocześnie wydobyć nieco pazura, stąd koszula w kratę i chokery.  

Bransoletka z sercem Sinsay, bransoletka- choker TXM, pierścioenk z sercami H&M


Z ciekawostek dodam, że Królewna Śnieżka została pierwszą oficjalną księżniczką Disney'a. 

***

Co sądzisz o mojej współczesnej wersji Królewny Śnieżki?

Stylizację inspirowaną, jaką postacią chciałabyś zobaczyć w serii Stylizacja- inspiracja?

30 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło, jak tak patrzę, pamiętałaś o wielu szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Starałam się jak mogłam, by oddać esencję stylu Królewny Śnieżki, a jednocześnie wprowadzić do niego nutkę nowoczesności. ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, choć jak dla mnie wolałabym wersję bardziej dziewczęcą - bez koszuli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podzieliłaś się szczerą opinią. ;) Tym razem chciałam spróbować czegoś nieco innego, ale uwielbiam całkowicie dziewczęce stylizacje. ;)

      Usuń
  3. Bardzo zaskoczyłaś mnie tą ilością szczegółów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja współczesna inspiracja Królewny Śnieżki z mrocznym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie odstraszył Cię ten mroczniejszy akcent, a wręcz przeciwnie- przypadł Ci do gustu. ;)

      Usuń
  5. Królewna Śnieżka to jedna z moich ulubionych bajek Walta Disneya :) Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja stylu tej księżniczki :) Widziałabym u siebie taką żółtą spódniczkę :) Może w przyszłym roku kupię sobie podobną na lato :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś fanką Disneya. <3 Ja uwielbiam piosenki z bajek, niosą ze sobą mądry przekaz. Jako dzieci widzimy oczywistą warstwę, ale gdy dorastamy zaczynamy odkrywać głębszy ich sens. Tak samo jest z bajkami. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Pięknie wyszło! :) Wspaniała interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja idealnie odwzorowana :) od razu pomyślałam o tej bajce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! Czyli udało mi się dobrze oddać klimat Królewny Śnieżki. ;) Dziękuję Ci za te miłe słowa. <3

      Usuń
  8. Jakoś nie szczególnie przypadła mi do gustu ta kompozycja... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką spódniczkę ale niebieską. Super wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ale super, ta spódniczka jest urocza, tylko gdy siadam za bardzo idzie do góry. :D

      Usuń
  10. Zjawiskowo kochana, jak zawsze! cudowna interpretacja, przyznam, że gdybym usłyszała hasło: "współczesna królewna Śnieżka" przed oczami miałabym właśnie taką stylizację! wszystko tak jak być powinno, prawdziwa Królewna! :) Kocham twoje modowe wpisy, są kreatywne i bardzo, bardzo inspirujące! :) Masz najwspanialsze pomysły!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moją duszę. <3 Jestem przeszczęśliwa, że stylizacja tak Ci się podoba. <3 Dziękuję Ci, Klaudio! <3
      Buziaczki! :*

      Usuń
  11. Ale jesteś mega kreatywna!
    Wszystko dopięte na ostatni guzik, każdy szczegół :*
    Buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrafisz bawić się modą i masz bardzo ciekawe pomysły :) Widać, że potrafisz zadbać o każdy szczegół. Kolorystyka jak najbardziej trafiona i od razu kojarząca się z Królewną Śnieżką.
    Bardzo kreatywne wykorzystanie jabłka. Do ideału zabrakło tylko 7 ogrodowych krasnali w tle :D Tu oczywiście pozwoliłam sobie zażartować ;) Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Ado! <3 Bardzo miło mi czytać tak budujące słowa. <3 He, he, niestety nie znalazłam w tej kukurydzy ani jednego karzełka. :D

      Usuń
  13. Hallo,
    Mein Name ist Josephine.Ich möchte dir wirklich nicht zu nahe treten.Aber du solltest bei diesem schönen gelben Rock eine andere Höschenform wählen.Bei allen Outfits,wo du diesen Rock trägst,zeichnet sich sehr deutlich deine Unterwäsche ab.Also ich würde so nicht aus dem Haus gehen.Gerade die Farbe Gelb macht alles sehr deutlich.Guck es dir doch bitte noch mal an.
    Viele Grüsse Josephine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, Josephine!
      Thank you so much for your care and your advice.
      Next time I will remember.
      Greetings! ;)

      Usuń