22 września 2019

Trendy jesień-zima 2019/20

Trendy na nowy sezon

Hejka!

Co będzie modne tej jesieni? Zapraszam Cię na przegląd trendów na sezon jesień-zima 2019/20.

Jutro oficjalnie zacznie się kalendarzowa jesień i w związku z tym przygotowałam listę trendów na sezon jesień- zima 2019/2020. Jesień kojarzy mi się z kolorowymi liśćmi, które spadają z drzew, z kasztanami i żołędziami, szyszkami, a także jarzębiną. Jeśli chodzi o modę, to na myśl przychodzą mi kolory: musztardowy i bordowy, koszule w kratę oraz ciepłe swetry. Sprawdźmy, co będzie modne tej jesieni!


Pastelowy fiolet

Millennial purple 

Millennial purple, czyli pastelowy fiolet przywodzi na myśl jogurt jagodowy, kwiaty bzu albo lody. Delikatny, zawiera w sobie wspomnienie lata. Bardzo lubię ten odcień fioletu. Mam nawet tenisówki w tym kolorze, więc ten trend jak najbardziej przypadł mi do gustu. 





Pepitka powraca

Krata pepitka

Dwukolorowa przekrzywiona kratka została rozpowszechniona przez Coco Chanel. Pepitka zwana jest także psim zębem (houndstooth) albo kurzą stopką (pied-de-poule). Polska nazwa wzięła się od imienia hiszpańskiej tancerki Pepity de Olivy lub od hiszpańskiego pepita, które oznacza pestkę owocu.




Tajemniczy ogród

Kwiaty na jesień 

Nadejście jesieni nie oznacza, że musimy pożegnać kwiaty. Kwieciste sukienki przechodzą na kolejny sezon. Oczywiście w towarzystwie odpowiedniego okrycia wierzchniego, żeby nie zmarznąć.  Tej jesieni będziemy nosić te rodem z malarskich obrazów, jak i w stylu pop art. 



Podkreśl talię

Paski biżuteryjne
Do niedawna bardzo popularne były szerokie paski z dużą klamrą. Tej jesieni stawiamy na minimalizm, dlatego do podkreślenia talii wybierać będziemy delikatne, biżuteryjne paski, wyglądem przypominające łańcuszki. Co Ty na to?




Retro dodatki


Apaszka, walizka, perłowa bransoletka

Jesienią przeżyjemy prawdziwy powrót do przeszłości, a wszystko to za sprawą dodatków w stylu retro. Apaszki oraz krawaty noszone na szyi, skórzane aktówki lub mini walizki, perłowa biżuteria, a także wiktoriańskie kołnierze. Te akcesoria będą hot!



Nakrycia głowy

Czapka wędkarza
Nakrycia głowy ozdobione piórami lub woalką to trendy na nadchodzący sezon. Do łask wracają także kapelusze typu bucket hat. To nic innego jak dobrze znana czapka wędkarza. Mnie akurat ta tendencja nie przypadła do gustu, ale pewnie znajdą się osoby, którym bucket hat przypadnie do gustu.



Rajstopy

Kolorowe rajstopy 

Projektanci proponują zarówno czarne kryjące rajstopy, jaki i te w ekstrawaganckich kolorach. Będziemy nosić je do sukienek mini. Tej jesieni nie zmarznie już żadna fashionistka.


***

Który z trendów na nadchodzący sezon przypadł Ci do gustu?

26 komentarzy:

  1. Dla mnie najważniejsze to przeżyć jesień bez żadnego choróbska, niestety w tym roku szybko poległam.Co prawda nie jestem fanką tych trendów, więc ja chyba wybiorę swój niemodny styl. Ewentualnie zastanowię się nad retro dodatkami. Niestety ale te nakrycie głowy kojarzy mi się tylko z wędkowaniem...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety choroba też dopadła. :( Łączę się więc z Tobą w bólu i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :) To tylko przegląd trendów, wcale nie musisz ich stosować w swoich stylizacjach, jeśli Ci nie odpowiadają. Do niczego Cię zmuszać nie będę. :D Sama ubieram tylko to, co mi się podoba. Jeśli jest aktualnie w trendach, to super, a jak nie to nic nie szkodzi i tak będę to nosić. ;) Mnie się z trendów na ten sezon podoba pastelowy fiolet. <3 Mnie także bucket hat kojarzy się z wędkarzami. :D Ciężko pozbyć się tego skojarzenia. :P

      Usuń
  2. Moimi must have na jesień są sukienki w groszki i kwiaty. Uwielbiam też ciepłe rajstopy, wiadome bez nich w sukience jesienią bym nie wyszła, zimą zresztą też :) Ten pastelowy fiolet to ja bym na wiosnę jednak wybrała :) Jesienią stawiam na czerwień, bordo i szarości :) Jeśli chodzi o nakrycie głowy to wybieram klasyczne kapelusze z dużym rondem i czapkę- kaszkiet.

    Z Twoich propozycji podoba mi się to, że pepitka wraca do łask :) Lubię ten motyw :) Paski też bardzo lubię i podkreślam nimi talię :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki w kwiaty sama bardzo lubię, jednak jesienią sięgam raczej po spodnie, bo jestem zmarzluchem. :D Chociaż w jakiś ciepły dzień- czemu nie? ;) Sukienek w groszki nie posiadam (a nie, mam jedną! w maleńkie kropeczki), mam za to dwie koszule bez rękawów w ten wzór. Są ekstra! <3 Ja pastelowe kolory kocham nosić cały rok. <3 Szary i bordo też bardzo lubię. ;) Pepitka wygląda moim zdaniem ciekawie, ale nie wiem, czy dobrze bym w niej wyglądała. Muszę przymierzyć coś w ten wzór i się przekonać. :D

      Dzięki i też przesyłam pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba. ;) Fajnie, że projektanci promują go też jako kolor na jesień. :D

      Usuń
  4. Tej jesieni kolory i wzory są idealne dla mnie :)) Zwłaszcza pastelowy fiolet, który uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś trendy, które Ci się podobają. ;) Też uwielbiam ten kolor. <3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pepitka wygląda bardzo szykownie. Jestem ciekawa, czy dobrze bym wyglądała w ubraniach w taki wzór. ;D

      Usuń
  6. Ależ mi się podoba ta kwiecista sukienka :) bardzo lubię ubrania w pepitkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka robi wrażenie. <3 Pepitka wygląda ciekawie, ale muszę przyznać, że w swojej szafie nie mam jeszcze żadnych ubrań w ten wzór. :D

      Usuń
  7. Tym pastelowym fioletem Mnie zaskoczyłaś !
    Ale rajstop i kapeluszy zdecydowanie nie ubiore :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że pastelowy fiolet wraca do łask. <3
      Takie kapelusze to tylko na ryby. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. pepitka, paski i kwiaty biorę. reszta jak dla mnie zupełnie odpada. Noszę raczej rzeczy, które mi się podobają i w których się dobrze czuję a nie te, które są zgodne z obowiązującymi trendami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre nastawienie! Popieram! Sama też wybieram te ubrania, które mi się podobają i w których dobrze się czuję. ;)

      Usuń
  9. Ja tam zwykle trzymam się swojego własnego stylu i tyle. Z kapeluszy zrezygnuję mi one na lato były potrzebne kiedy słonce biło po głowie promieniami. W zimę to ciepluchną czapę założę :D Mam za to co nieco w pepitkę i z tego skorzystam :)
    Pastelowy fiolet wygląda nawet ciekawie, choć nic nie mam w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo mądre podejście do mody! Tak trzymaj! <3 Kapelusze zimą pełnią raczej tylko funkcję ozdobną, nie ma to jak coś co ogrzeje, np. czapka lub nauszniki. ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie wpisy, zawsze zastanawiam się, czy mam wypisane trendy w szafie :) Tak więc po kolei. Pastelowy fiolet- to mój ulubiony kolor. Wszystkie odcienie lubię, ale te jasne, lawendowe najbardziej. To taki nieoczywisty kolor. Radko występujący gdziekolwiek. Jakoś tak bardzo mi odpowiada :) Pepitka nie jest moim ulubionym trendem, ale nie powiem, noszę. Mam płaszcz w pepitkę jeszcze po mojej mamie :) Kwiaty średnio kojarzą mi się z zimą, ale widziałam je już na obecnych pokazach. Dlaczego nikt nie stworzył sukienki w deseń jabłka albo gruszki? Byłoby bardziej na czasie :) Paski lubię, podobnie jak inne dodatki. No na nie głównie stawiam, tworząc stylizację. Wystarczy odrobina, by stworzyć ciekawy look :) Niestety, ta czapka odpycha mnie, chodź nigdy takiej nie miałam i nawet nie wiem jak w niej bym wyglądała. Lubię jednak nakrycia głowy głównie w formie eleganckich, materiałowych kapeluszy a ostatnio i beretów :) Bardzo, bardzo spodobały mi się berety, nie mam na razie żadnego w swojej szafie ale poluję. Ciężko jest mieć od razu wszystko co się chce, chodząc jedynie po lumpeksach. Naprawdę, nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w "normalnym" sklepie :) Rajstopki to fajny trend, głównie noszę czarne, ale kolorowe też są ok. Najważniejsze, by były ciepłe :)
    Świetny wpis kochana! Mimo trendów najważniejsze to by ubierać się w swoim stylu i z głową, pogoda bywa różna o tej porze roku, warto postawić na ciepło niż na szyk :)
    Cudowny, inspirujący wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też lubię wiedzieć co w trawie, a właściwie w trendach piszczy. ;) Co do pastelowego fioletu to mamy podobne zdanie. ;) Tez bardzo mi się podoba. ;) A ja w pepitkę nie mam nic. Uważam, że to ciekawy wzór, ale chyba jeszcze do niego nie dorosłam. :D Kwiaty ubóstwiam. <3 Bardzo ciekawy pomysł, by stworzyć sukienkę z jesiennymi wzorami, jak jabłka albo kolorowe liście. Byłoby ciekawie. ;) Zgadzam się w 100% z Twoim podsumowaniem- najważniejsze, by wybierać z trendów to, co nam się podoba i w czym czujemy się komfortowo oraz ubierać się stosowanie do pogody. ;)
      Dziękuję za przemiły komentarz, Klaudio! ;)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  11. Mój jesienny must have jest bardzo rozległy :D Zainteresowały mnie zarówno kolorowe rajstopy, pepitka, rozmaite pasji i nakrycia głowy.
    Coś czuję, że w tym sezonie dam się ponieść zakupom.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych rzeczy stworzysz wspaniałe stylizacje. Nuda Ci nie grozi. :D
      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  12. Kwiaty, paski i rajstopy u mnie rządzą co sezon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli co sezon jesteś modna. :D Super! ;) Kwiaty i paski to również moje ulubione wzory. ;)

      Usuń
  13. Pastelowy fiolet...uwielbiam! I ta kratka również jest świetna. Coś czuje, że będę modna w tej i nadchodzącej porze roku...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Zadasz szyku! ;)
      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń