12 lipca 2020

Wakacyjna stylizacja - T-shirt w stylu amerykańskiego college'u

Limonkowy T-shirt Champion 96 Femme Luxe, szara spódniczka Pepco, granatowe tenisówki Auchan, torebka aparat Zaful

Hejka!

Zapraszam Cię na wakacyjną stylizację w sportowym stylu.

Komentarze mają moc


Na początku chcę Wam podziękować za aktywność pod ostatnim wpisem. Pomysł, żeby stworzyć post o tym, dlaczego warto komentować treści, które tworzą blogerzy, czy szerzej internetowi twórcy, przyszedł mi do głowy już dawno temu, ale ciągle odkładałam go na później. Ostatnio znów do mnie wrócił i tym razem zebrałam się w sobie i powstał. Niepotrzebnie tyle zwlekałam, bo przyjęliście go bardzo optymistycznie. Cieszę się, że dostrzegacie, ile obustronnych korzyści przynosi zostawienie kilku słów od siebie, po przeczytaniu wpisu. Dziękuję za tę wymianę doświadczeń i spostrzeżeń, było to bardzo cenne. Dowiedziałam się też kilku rzeczy, co tylko potwierdza moc komentarzy. Jeśli jeszcze nie widziałaś tego wpisu, a chcesz zabrać głos-zapraszam!

Limonkowy T-shirt Champion 96 Femme Luxe

Tyle w kwestii poprzedniego wpisu, przejdźmy do dzisiejszego, czyli kolejnej wakacyjnej stylizacji. Był już outfit z T-shirtem z palmami, teraz przyszedł czas na koszulkę zwycięzcy w sportowym stylu. 

Zdjęcia na tle kukurydzy

Na zdjęcia wybrałam się w miejsce, które zauroczyło mnie w zeszłym roku, a mianowicie pole kukurydzy. Tym razem radość jest większa, gdyż została ona zasiana po obu stronach ścieżki (w zeszłym roku była tylko po jednej, a po drugiej było zboże). Byłam w tym miejscu już dwa razy i nie sądzę, żeby na tym się skończyło, więc możesz spodziewać się kolejnych sesji w kukurydzianym plenerze.

Limonkowa koszulka z napisem, jasnoszara spódniczka, granatowe tenisówki, torebka w kształcie aparatu

Wakacyjna stylizacja w stylu amerykańskiego college'u


Limonkowy T-shirt z napisem


Limonkowa koszulka z napisem Champion 96, którą pokazywałam w haulu ubraniowym, kojarzy mi się ze stylem rodem z amerykańskiego college'u (kurtka baseballówka, bluza z logiem uczelni, tenisówki; ten styl bardzo mi się podoba). 

Limonkowa koszulka, szara spódniczka, torebka aparat, czarna bransoletka Sinsay

Szara spódniczka, granatowe tenisówki

Chcąc podkreślić sportowy charakter koszulki zwycięzcy, połączyłam ją z moją szarą, rozkloszowaną spódniczką z gumką w czarno-białe pasy, czyli takie barwy, jakie ma napis na T-shircie.  Na stopy powędrowały moje ulubione granatowe tenisówki, które przeszły już ze mną niejedno.

Tutaj znajdziesz inne outfity z wykorzystaniem tej spódniczki:

Limonkowy T-shirt, szara spódniczka, granatowe tenisówki

Bransoletka i torebka aparat


Biżuterię stanowi bransoletka na czarnym sznureczku ze złotymi sześcianami. Ostatnim elementem mojej letniej stylizacji w stylu sportowym jest... torebka w kształcie aparatu, której pasek zgrał się idealnie z gumką spódniczki.

***

Co sądzisz o mojej stylizacji?

Podoba Ci się styl amerykańskiego college'u?

49 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba Twoja stylizacja rodem z amerykańskiego collegu :) Szczególnie torebka i spódniczka wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. <3 Tę torebkę ostatnio zabieram ze sobą bardzo często. :D

      Usuń
  2. Dobry wieczór !
    Jak minęła Ci dzisiejsza urocza niedziela?

    Podoba mi się Twoja stylizacja, koszulka jest świetna :) W połączeniu ze spódniczką tworzy stylizację nie tylko sportową ale i dziewczęcą :) Ślicznie Ci w niej :)

    pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Bardzo dobrze, dziękuję. Udało mi się opublikować nowy wpis na blogu, wymyśliłam też już pytania na jutrzejszy Modowy Quiz. Muszę jeszcze zrobić plansze. Jest dobrze! <3 A jak tam Twoja niedziela? ;)

      Bardzo mi miło. ;) Tak, to dziewczęco-sportowa stylizacja. :D

      Dziękuję i też ślę Ci słoneczne pozdrowienia z życzeniami pięknego tygodnia! ;*

      Usuń
  3. Thank you. I really like this camera bag. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak kochana, komentarze mają szczególną moc, dlatego warto się nimi wymieniać! <3

    Stylizacja jak najbardziej na wakacyjną, lipcową aurę! Zakochałam się w Twojej torebeczce, jest niezwykle inspiracyjna. Ach, oczami wyobraźni widzę ją w swoich zbiorach.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Natalko! ;)

      Super, że też doceniasz moc komentarzy. <3

      Jest mi bardzo miło, że tak pozytywnie przyjęłaś moją stylizację. ;) He, he, torebka aparat to mój hit. <3

      Dziękuję i też ślę do Ciebie serdeczne pozdrowionka! ;*

      Usuń
  5. Skirt and top match well!
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry jak się masz? Jestem Brazylijczykiem z Rio de Janeiro i szukam nowych obserwujących na mojego bloga. Z przyjemnością podążę za tobą. Nowi przyjaciele są również mile widziani, bez względu na odległość.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry! ;)

      U mnie wszystko w porządku, dziękuję. ;) A jak Ty się masz? ;)
      Dziękuję, że mnie odwiedziłeś i życzę powodzenia w rozwijaniu bloga. ;)
      Greetings from Poland! ;)

      Usuń
  7. Lubię taki styl, więc stylizacja też bardzo przypadła mi do gustu. Fajna, wygodna i ciekawa! Spódniczkę chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że trafiłam w Twój gust. ;) Dziękuję. <3 Spódniczkę upolowałam dawno temu w Pepco. :D

      Usuń
  8. super jest ta stylizacja! bardzo lubie takie połączenia :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka stylizacja i podoba mi się taki styl :) Poprzedni post już czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. ;) Pamiętam, jest mi bardzo miło, że chętnie do mnie zaglądasz. ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, fajny T-shirt, pasuje do tej spódniczki, torebka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. ;) Ostatnio ciągle męczę tę torebkę. :D

      Usuń
  11. fajna stylizacja , a ta torebka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! :D To najbardziej oryginalna torebka w mojej kolekcji. :D

      Usuń
  13. Pamietam jak uwielbiałam kiedyś amerykańskie filmy i seriale i tan zawsze mieli takie koszulki :D torebka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie koszulki często pojawiają się w typowo szkolnych amerykańskich produkcjach. :D Dziękuję. ;)

      Usuń
  14. Uroczy zestaw, koszulka cudna i kukurydziane tło to bardzo fajny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Uwielbiam to miejsce. Zieleń fajnie współgra ze stylizacjami. ;)

      Usuń
  15. Moc komentarzy jest niezwykła - super że mimo wszystko ,zdecydowałaś się opublikować ten post ☺
    Świetnie że będą kolejne stylizacje w tym miejscu 😍
    Chociaż styl amerykańskiego colleg'u ,nie jest w moim typie ,to ta stylizacja jest bardzo ładna -wyglądasz jak cheerleaderka 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę. Szkoda tylko, że nie zrobiłam tego wcześniej, tylko dopuściłam do głosu swoje obawy i lęki. Ale przeszłości nie zmienię. Najważniejsze, że to zrobiłam. ;) Lepiej późno, niż wcale. :D
      O, tak! To miejsce jest wręcz stworzone do sesji zdjęciowych. <3
      Dziękuję. <3 Kiedyś marzyło mi się bycie cheerleaderką i tak fajnie tańczyć.;)Tylko te kuse stroje nie są za bardzo w moim stylu. :D W sensie są ładne, ale ja bym się źle w takim czuła. :D
      Dziękuję Ci i też ślę pozdrowionka! ;*

      Usuń
  16. Chociaż nie do końca to mój styl to i tak uważam, że fajne połączenie i idealnie odzwierciedla stylizacje z amerykańskich filmów 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie kolorystyczne, bardzo pasuje Ci ten styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sesja, a kukurydza tez amerykański klimat trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zdjęcia Ci się spodobały. <3 Dziękuję. Uwielbiam to kukurydziane miejsce. ;)

      Usuń
  19. Widziałam ten t-shirt na kilku blogach i niezmiennie napisze, że bardzo mi się podoba :) połączenie go z taką spodniczką jest nietypowe ale bardzo korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje połączenie przypadło Ci do gustu. <3

      Usuń
  20. Hihi uwielbiam ten t-shirt! kolor na lato wręcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny t-shirt, gdzieś go już widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na innych blogach. Ostatnio jest popularny, he, he. :D

      Usuń
  22. Stylizacja ma swój urok, jednakże niezbyt mnie do siebie przekonuje.
    Zdecydowanie nie mój styl :/ Koszulka bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dzięki za opinię. ;)
      Fajnie, że T-shirt Ci się spodobał. ;)

      Dziękuję i też Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń
  23. W takim amerykańskim stylu :) Świetna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak miało być. ;) Dziękuję Ci ślicznie. <3

      Usuń
  24. O kurde jaka genialna torebka ! <3 Świetnie wpisuje się w tą stylizację piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Ostatnio chodzi ze mną prawie wszędzie, tak ją lubię. <3

      Usuń