7 września 2021

Jak wystylizować koszulki z nadrukiem?

Stylizacje z koszulkami z nadrukiem - Koszulkowy.pl

Hejka!

Zapraszam Cię na dwie stylizacje.

 

Zbliżają się jakaś szczególna okazja i zastanawiasz się, co podarować bliskiej osobie? Chcesz, żeby było to coś ciekawego, co zapamięta na dłużej? A może masz ochotę sprawić komuś niespodziankę tak po prostu, bez okazji?


Niebieska koszulka Bestseller 1996 Koszulkowy.pl, granatowe jeansy House, białe trampki Diverse, biały zegarek LED

Gdzie znajdziesz pomysł na prezent?

Koszulkowy.pl to sklep, w którym znajdziesz  nie tylko T-shirty z nadrukami, ale również bluzy, poduszki, torby, skarbonki, skarpetki, kubki, a nawet nieodzowny podczas pandemii gadżet, czyli maseczki ochronne. Główna siedziba mieści się w Wodzisławiu Śląskim, to właśnie tam dzieją się koszulkowe cuda.

 

Niebieski T-shirt Koszulkowy.pl, granatowe spodnie House, białe trampki Divrese, zegarek LED

Jeśli chodzi o bluzki, to wybór wzorów jest naprawdę ogromny. Coś dla siebie znajdą miłośnicy, m.in. tańca, sportu, gór, gotowania, wędkowania, a także innych hobby. Chcesz w humorystyczny sposób wyrazić swoje emocje względem wykonywanego zawodu? Proszę bardzo! W swoim asortymencie Koszulkowy posiada T-shirty dla informatyków, pielęgniarek, szefów, studentów, mechaników, kurierów, czy kierowców. Na stronie znajdziesz też pomysł na prezent urodzinowy, rocznicę ślubu, czy dla członków rodziny.

 

Koszulka Bestseller 1996 Koszulkowy.pl

 

Niebieska koszulka Bestseller 1996

Miałam możliwość wyboru dwóch rzeczy z asortymentu. Niebieska koszulka z nadrukiem wykonana jest w 100% z grubej bawełny. Z racji, że T-shirt damski był dostępny tylko w wersji bardzo dopasowanej (super slim), a chciałam coś nieco luźniejszego, zdecydowałam się na... koszulkę męską w rozmiarze S (najmniejszy dostępny). Spodziewałam się, że może być na mnie za duża i moje przypuszczenia się potwierdziły, ale nie narzekam. Aby koszulka dobrze się prezentowała, wystarczyło wsadzić ją do spodni. Biały nadruk z napisem Bestseller 1996 jest bardzo dobrze wykonany.

 

T-shirt Bestseller 1996 Koszulkowy.pl, granatowe jeansy House, białe trampki Diverse, zegarek LED

 

Jak wystylizować niebieską koszulkę z białym nadrukiem?

Niebieską koszulkę z białym nadrukiem połączyłam z granatowymi, dopasowanymi jeansami. Na stopy powędrowały białe trampki z granatowym akcentem z tyłu. Ostatnim elementem stylizacji jest ledowy zegarek. Całość utrzymałam w sportowo-miejskim klimacie.

 

Czarna koszulka z rogami i napisem "What is it you truly desire?" Koszulkowy.pl

 

Czarna koszulka z rogami i cytatem What is it you truly desire?

Czarna koszulka z rogami oraz napisem What is it you truly desire? to propozycja dla fanów serialu Lucyfer. Wybrałam ją z myślą o moim bracie, który lubi tę produkcję. T-shirt wykonany jest z lżejszej bawełny niż niebieska koszulka. Jest też mniejszy, wybrałam rozmiar XS. Koszulka prezentuje się efektownie. Jedyne, do czego mogłabym się przyczepić to średnio wykonany nadruk rogów. Na obu koszulkach na początku można było wyczuć woń octu, która po czasie wywietrzała.

 

Czarny T-shirt z napisem Koszulkowy.pl

Jak wystylizować czarną koszulkę What is it you truly desire?

Zobaczyć mnie ubraną cała na czarno to niespotykany widok, gdyż nie przepadam za tym kolorem. W dodatkach (i u innych osób) jest ok, ale all black look nie jest dla mnie. Wolę jasne, radosne kolory. Ale aby oddać klimat Lucyfera, postanowiłam przejść chwilową przemianę.

 

Jak nosić czarną koszulkę z nadrukiem?

Czarny T-shirt z nadrukiem zestawiłam z czarnymi jegginsami. Aby trochę ożywić całość i nawiązać do koloru rogów i napisu, w talii zawiązałam koszulę w czerwono-czarną kratę, natomiast na stopy powędrowały bordowe tenisówki. Biżuterię stanowi czarna bransoletka ze złotymi sześcianami oraz czarny choker z gwiazdką.

 

Czarna bransoletka ze złotymi elementami Sinsay

Miłym akcentem zamówienia był niebieski worek z białymi prezentami i logiem sklepu. Początkowo myślałam, że to plecako-worek, ale nie. 

 

Worek upominkowy na prezent Koszulkowy.pl

Gdy zerknęłam na stronę, okazało się, że jest to worek upominkowy na prezent. Fajnie się prezentuje i jest solidnie wykonany.

 

Czarna koszulka What is it you truly desire? Koszulkowy.pl, czarne jegginsy F&F, bordowe tenisówki Auchan, czarny choker z gwiazdką H&M, czarna bransoletka Sinsay, czerwono-czarna koszula w kratę Cropp

***

Co sądzisz o koszulkach z nadrukiem?


Która stylizacja jest bliższa Twojemu stylowi?

 

12 komentarzy:

  1. Pierwsza koszulka pasowałaby i do mnie idealnie (rocznik 96 wiadomo :D), ale ogólnie klimat obu stylizacji jest totalnie mój! Kolorystycznie 100% ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocznik '96 rządzi! :D Fajnie, że obie stylizacje Ci podpasowały. ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super! Też bardzo lubię koszulki z ciekawymi nadrukami. Robią całą stylizację. ;)

      Usuń
  3. Cześć Moniczko! :)

    Co do koszulek to jednak wybieram modele bez napisów w dość klasycznych kolorach. Ale wiadomo czasami można zaszaleć :) Najbardziej podoba mi się niebieska koszulka, a z pewnością moja siostra by się w niej zauroczyła bo uwielbia taki odcień niebieskiego :)

    Czy w drugiej stylizacji masz różki z koniczynki? Wygląda to przeuroczo :)

    Przesyłam moc serdeczności i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Ten odcień też bardzo mi się podoba. W swojej szafie mam więcej koszulek z nadrukami/napisami, choć znalazłoby się też kilka takich bez niczego. ;)

      Zgadza się! Jesteś bardzo spostrzegawcza, Iwetto! ;)

      Dziękuję! ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Ale cudaśne koszulki, nadruki dodają im niepowtarzalności.
    W mojej szafie nie brakuje takich koszulek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. ;)

      Też lubię koszulki z nadrukami, bo robią całą stylizację .;)

      Usuń
  5. Ja jestem sukienkowa, w mojej szafie mozna znaleźć sukienki w każdym kolorze, fasonie :)) Z koszulkami jest gorzej, ale ostatnio się przekonuję i sama jestem w szoku, jak fajnie z T-shircie można wyglądać zarówno do jeansów, jak i spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że sukienki też bardzo lubię, podobnie jak spódniczki. Choć nie zawsze tak było. :D Oj, tak, T-shirt to bardzo uniwersalny element garderoby. ;)

      Usuń
  6. Jak najbardziej lubię koszulki z nadrukiem, szczegolnie te, które nawiązują do motywów roślinnych lub moich ulubionych filmów :)

    OdpowiedzUsuń