16 września 2021

Jak nosić spódnicę z falbanami? I Stylizacja

Biały T-shirt z napisem Sinsay, spódnica khaki z falbanami Auchan, beżowe sandały Deichmann, torebka koszyk Mohito, czarny choker z gwiazdką H&M, bransoletki Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na falbankowy zawrót głowy.

 

Ostatnimi czasy było chłodniej, iście jesiennie. Nie sądziłam, że włożę jeszcze w tym roku sukienkę. A tu taka niespodzianka. Pogoda zaserwowała nam powrót ciepełka, z czego bardzo się cieszyłam (czas przeszły, bo znów nastąpiło załamanie pogody). Nie ma jednak co narzekać, tak już jest, że to, co dobre, szybko się kończy. Dlatego warto doceniać drobne rzeczy i wyciskać z nich jak najwięcej dla siebie. Dzisiaj przychodzę ze stylizacją z zeszłego roku. Trochę czekała na swoją kolej, ale w końcu nadszedł jej czas.

 

Biały T-shirt z napisem Sinsay


Biały T-shirt z napisem, spódnica z falbankami

Biały T-shirt z napisem 100% organic oraz instrukcją konserwacji pojawił się już na blogu we wpisie Jak nosić jeansową spódniczkę? Bardzo lubię takie śmieszkowe napisy. Koszulkę połączyłam ze spódniczką w falbanki (uwielbiam ten detal) w kolorze khaki. Kojarzy mi się ona z latynoamerykańskim klimatem. Mimo tego iż robi wrażenie, to noszę ją bardzo rzadko z prozaicznego powodu. Wyprasowanie wszystkich falbanek zajmuje baardzo dużo czasu, he, he.

 

Jak nosić spódnicę z falbankami?

 

Beżowe sandały, czarny choker, bransoletki, torebka koszyk

Duet T-shirt i spódniczka uzupełniłam beżowymi sandałami z kryształkami ułożonymi w azteckie wzory. Dobrałam czarny choker z gwiazdką, oraz dwie bransoletki: czarno-złotą oraz zwykłą złotą. 

 

Torebka koszyk Mohito

 

Ostatnim elementem jest torebka koszyk z czarnymi rączkami oraz moim znakiem rozpoznawczym, czyli kokardką. Całość jest utrzymana w letnim, wakacyjnym klimacie. Na blogu pojawi się jeszcze kilka stylizacji tego typu, bo ja wciąż żyje latem.

 

Biały T-shirt z napisem Sinsay, spódnica khaki z falbanami Auchan, beżowe sandały Deichmann, czarny choker z gwiazdką H&M, bransoletki Sinsay


***

Lubisz falbany? 

Co sądzisz o stylizacji?

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam falbany, a Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. <3 Witaj w klubie miłośników falban. ;)

      Usuń
  2. Jak byłam młodsza, też miałam spódnice z falbanami, w tym tiulowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! :)

    Uwielbiam wszelkie falbany i falbanki :) Najbardziej lubię falbaniaste spódniczki i sukienki :)
    Fajnie połączyłaś wszystkie elementy w tej stylizacji :)
    Bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Oj, tak. Spódniczki i sukienki z falbankami są mega urocze. <3

      Dziękuję. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  4. Slicznie wyglądasz :)
    Super jest ta stylizacja- czuć w niej jeszcze lato :)
    Za falbankami nie przepadam- wolę obcisłe fasony, choć ostatnio chodzi mi po głowie stylizacja z taką właśnie spódniczką falbaniastą, oczywiście w jesiennym klimacie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Ewo! ;)

      Falbanki w jesiennym wydaniu - brzmi super! ;)

      Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. Bardzo fajny mini poradnik i piękna stylizacja! :D Ta torebka mi się bardzo spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam falbany, jednakże obecnie zbytnio za nimi nie przepadam :/
    Podoba mi się torebka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. Cieszę się, że torebka Ci się spodobała. ;)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  7. Mam tylko jedną falbaniastą spódnicę, rzadko ją noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc w swoich zbiorach nie mam takiej letniej, falbaniastej spódniczki, niemniej jednak bardzo mi się podoba taki fason :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, bardzo dziewczęca dzięki spódnicy i koszyczkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda ta spódnica w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u Ciebie dalej lato ;)
    Ze mnie zmarzluch i już się tak lekko nie ubieram :) Zresztą dziś u nas 8 stopni ciepła :)
    Super ta spódniczka :)

    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jestem letnią dziewczyną. ;)
      To zdjęcia z zeszłego roku. :D
      Dzięki. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń