3 września 2021

Podsumowanie miesiąca: sierpień 2021

Staw w Siechnicach

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie sierpnia.

 

 

Lipiec był spokojnym miesiącem, bez specjalnych atrakcji. Natomiast sierpień to jego totalne przeciwieństwo. Tak już jest, raz dzieje się więcej, innym razem mniej, ale warto doceniać nawet te z pozoru nudniejsze okresy, bo one też są po coś. W końcu człowiek kiedyś musi odpocząć i zregenerować siły.

 

Pałac von Saurmów w Jelczu-Laskowicach (siedziba władz miasta i gminy)


Urlop - zwiedzanie czas zacząć!

Sierpień upłynął mi pod znakiem zwiedzania ciekawych miejsc. Byłam na wieży widokowej w Kotowicach, na rynku w Siechnicach (bardzo przypominają mi Międzyzdroje, czułam się tam, jak na wakacjach nad morzem), Zamek Piastów Śląskich w Brzegu oraz park niedaleko niego, Zamek Moszna. Miałam też okazję odwiedzić Kolejkowo (relacja pojawi się wkrótce na blogu), Ogród Japoński we Wrocławiu (niedługo podzielę się wrażeniami), a także Pałac von Saurmów w Jelczu-Laskowicach. Niestety można obejrzeć go tylko z zewnątrz, gdyż w środku mieści się urząd miasta i gminy Jelcz- Laskowice. Były to moje pierwsze tak aktywne wakacje od lat. Jestem usatysfakcjonowana tym, jak spędziłam swój urlop.


Wsuwki z muszelkami, spinki z muszelkami


Ostatki wyprzedaży

Korzystając z urlopu, nie mogłam ominąć końcówki letnich wyprzedaży. Jak to bywa, na koniec nie zostało nic ciekawego. Udało mi się natomiast upolować spinki i wsuwki z muszelkami oraz choker, które idealnie pasują do mojej muszelkowej bransoletki.


Imieniny

Imienin nie obchodziłam hucznie. Uczciłam je Napoleonkami. Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach bardzo mało osób świętuje dzień swojego imienia, a szkoda.

 

Co mi w duszy grało?

 

Dua Lipa - Love Again


 Ta piosenka dosłownie mnie zahipnotyzowała. Słuchałam jej na okrągło. Love Again dodaje powera.



Kate Reinders, Derel Hough - Around You


 Uwielbiam ten duet. Czuć między nimi chemię. Piosenka pochodzi z drugiego sezonu serialu High School Musical: The Musical: The Series.

 

 

Roman Banks - If I Can't Love Her


Piękny i zarazem smutny utwór. Poznałam go dzięki wspomnianemu wyżej serialowi. If I Can't Have Her należy do ścieżki dźwiękowej filmu Piękna i bestia z 2017 roku.



Måneskin - I Wanna Be Your Slave


Mega energetyczny kawałek. Uzależnia.

 


Camila Cabello - Don't Go Yet

Super piosenka w klimacie latino i ciekawy, nieco egzotyczny teledysk.
 

 

Lola Indigo, TINI, Belinda - Niña de la Escuela


Nie mogło zabraknąć hiszpańskich beatów. Dziewczyny stworzyły fajne muzyczne trio.

 

 


TINI, Manuel Turizo - Maldita Foto


 

Kolejny wpadający w ucho utwór hiszpańskojęzyczny.

 

 

Miley Cyrus - Angels Like You


 

Bardzo emocjonalny i dojrzały kawałek Miley.

 

 

Shawn Mendes, Tainy - Summer of Love


Piosenka w wakacyjnym klimacie. W tekście pojawił się nawet pewien smaczek dla fanów - nawiązanie do innej piosenki Shawna - Señorita (Meditation and tequila/ Calling you my señorita).

Meditation and tequila Calling you my señorita

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,shawn_mendes,summer_of_love_feat__tainy.html

Meditation and tequila

Calling you my señorita
Meditation and tequila Calling you my señorita

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,shawn_mendes,summer_of_love_feat__tainy.html


DeDe Negra - Think About You

 

Czy wiesz, że DeDe Negra, to tak naprawdę Polka - Daria Dombrowska? Byłam tym faktem zaskoczona, myślałam, że to jakaś zagraniczna artystka. Ekstra nuta.

 

 

The Kid LAROI, Justin Bieber - Stay

 

Utwór petarda! Szkoda tylko, że taki krótki.


 

Monika Lewczuk - Pierwszy raz


Na koniec wakacyjna nuta od mojej imienniczki.

 

Blog sierpień 2021

Blogowe podsumowanie sierpnia

Jeśli chodzi o częstotliwość dodawania wpisów, to jestem zadowolona. Najchętniej komentowane okazało się Podsumowanie lipca, a także Stylizacja z nutką romantyzmu, Lato w mieście oraz 11 stylizacji na lato i wakacje. Do zacnego grona obserwatorów dołączyła jedna osoba. Miło mi Cię powitać!

 

*

 

Życzę Ci pięknej końcówki lata i udanego września!

🌞🙋🍁

 

***

Jak minęły Ci wakacje?

Jak wolisz spędzać wakacje/urlop: aktywnie, czy w sposób bierny?

 

28 komentarzy:

  1. Wakacje minęły za szybko :( kocham jesień, ale jednak potrzebowałabym więcej lata w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ma podobne odczucia. Czas gna jak szalony. Chciałabym jak najdłużej zatrzymać lato. ;)

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Mój sierpień też znacznie różnił się od lipca :) Byłam na urlopie, ale zwiedzałam trochę mniej. Postawiłam na totalny odpoczynek :) Ech... zdecydowanie moje wakacje minęły mi zbyt szybko. Swoje wakacje lubię spędzać leniąc się, w ciągu roku nadrabiam aktywnością :)
    Tak szczerze, to ja nie obchodzę swoich imienin. Wiem kiedy mam, jakoś tak... chyba skupiam się na urodzinach :D Może pora to zmienić :)
    Świetne propozycje muzyczne :) Super, mam co słuchać :)
    Świetny wpis, naprawdę rewelacyjne podsumowanie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Widziałam relacje na IG z Twojego urlopu. ;) Odpoczynek jest potrzebny. Każdy wybiera taką jego formę, jaka mu najbardziej pasuje. :D Też uważam, że wakacje minęły z prędkością światła. :D

      Każda okazja do świętowania jest dobra. :D

      Dziękuję Ci bardzo. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie, a za latem już tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)

      Lato jeszcze się nie skończyło, mam wrażenie, że na chwilę znów wróciło. ;)

      Usuń
  4. Hejka Moniś! :)
    Cieszę się, że podczas swojego urlopu mogłaś tak fajnie i aktywnie spędzić ten czas :)

    Widziałam wszystkie Twoje relacje na blogu odnośnie tych miejsc które wymieniłaś. Czekam na kolejne bo bardzo przyjemnie się je czyta :)

    Mój sierpień upłynął pod znakiem pracy, miałam 11 służb z czego aż 5 poniedziałków do 18 ale dałam radę :)

    Wrzesień zapowiada się też pracowicie bo przeszłam umowę próbną pozytywnie i dostałam już umowę o pracę na czas określony :)

    Życzę Ci pięknego września obfitującego w same miłe wydarzenia :)

    Buziaki przesyłam i moc serdeczności na weekend i cały nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Super, czyli jesteś na bieżąco. ;) Bardzo miło mi czytać, że lubisz moje relacje. ;)

      Brawo! ;)

      Moje gratulacje, Iwetto! <3 To wspaniała wiadomość. ;)

      Dziękuję i też przesyłam Ci życzenia wspaniałego września! ;*

      Usuń
  5. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Moni :) w tym roku bylam zadowolona z wakacji :) choc niedosyt pozostaje jak zwykle. Pojezdziloby sie jeszcze, odpoczelo. Dobrych wakacji nigdy dosc. Twoje wakacje tez byly super. Swietne podsumowanie :) Musze sprawdzic niektore kawalki :) Pozdrawiam serdecznie Moni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Kasiu! ;)

      Fajnie, że jesteś zadowolona z wakacji. ;) Tak już jest, wszystko co dobre, szybko się kończy.

      Dziękuję i życzę Ci przyjemnego słuchania piosenek! ;*

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc ja nie obchodzę imienin, jakoś wyznaję zasady, że obchodzi się urodziny :D Imieniny to bardziej starsze osoby :P
    Muzyczny komentarz jak zawsze musi być - widzę dużo radiowych kawałków. Znam Shawna i Due Lipe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego o starszych osobach to jeszcze nie słyszałam. :p Ciekawa teoria. :D

      Tak, sporo tych piosenek puszczano w radio. ;)

      Usuń
  8. Fajne podsumowanie, większość kawałków znam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)

      Super, że znasz większość piosenek, które polecam. <3 Fajne nuty. ;)

      Usuń
  9. Czekam na zdjęcia ogrodu japońskiego :) W tym roku zakupy na wyprzedażach niestety mi się nie udały. Nie było nic ciekawego, jak i w moim rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz Ci zdradzę, że było tam przepięknie. <3

      Rozumiem. Może kolejne wyprzedaże okażą się bardziej owocne. ;) Tego Ci życzę. ;)

      Usuń
  10. Nie widziałam jeszcze żadnego z zamków, o których wspominasz, choć byłam w ich okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. my w sierpniu obchodziliśmy drugą rocznicę ślubu i wybraliśmy się nad morze ❤️
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cudownie. <3 Moje gratulacje! ;)

      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  12. Wakacje w tym roku to praca, praca, praca, urlop dopiero pod koniec września i to tylko kilka dni :D Zazwyczaj spędzam czas aktywnie, taki też mam plan na tę parę dni, aby gdzieś pojechać chociaż w jeden weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy rydz, niż nic, he, he. :D U mnie dzisiaj mija rok, odkąd zaczęłam pracę. ;) Życzę Ci udanych wakacji! ;*

      Usuń