26 września 2021

11 pomysłów na codzienne stylizacje - edycja lato/jesień

11 stylizacji na lato/jesień

Hejka!

Zapraszam Cię na nową porcję stylizacji dnia.

 

 

Minęło trochę czasu, zebrałam więcej outfitów, więc przychodzę z wpisem ze stylizacjami dnia. Poprzedni post z serii był całkowicie utrzymany w wakacyjnym klimacie. Tym razem jest to edycja letnio-jesienna. Pogoda w ostatnim czasie była zmienna. Raz było cieplutko, w sam raz na sukienkę, a innym razem nie dało się wyjść z domu bez kurtki.

 

Być jak lawenda

Zielonkawy T-shirt Terranova, jasnofioletowa, trapezowa spódniczka House, różowe espadryle Aldi, brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku Sinsay

Zielonkawy T-shirt w duecie z lawendową, trapezową spódniczką zapinaną na guziki to nieoczywiste połączenie kolorystyczne. Stylizację dopełniają espadryle w kolorze różowego złota, jasnobrzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku oraz złota bransoletka z muszelką.

 

Moc fioletu

Fioletowa bluzka Cropp, szara spódnica Cropp, beżowe sandały Deichmann, bransoletka z muszelkami

Jasnofioletowa bluzka z krótkim rękawem w innej odsłonie. Tym razem zestawiłam ją z ciemnoszarą spódniczką w kształcie litery A oraz beżowymi sandałkami z mieniącymi się kryształkami (musiałam w końcu rozejrzeć się za następcami moich obecnych sandałów, bo niestety ich czas powoli dobiega końca, na szczęście znalazłam bardzo podobne). Bransoletka z muszelkami stanowi wakacyjny akcent.

 

Donut love

Różowy T-shirt z donutem Lidl, jeansowe szorty Pepco, różowe japonki Pepco, bransoletka z muszelkami

Jasnoróżowy T-shirt z napisem Donut worry, be happy (świetna gra słów) oraz nadrukiem pączka z dziurką to propozycja idealna na lato, kojarzy mi się z beztroską. Podwinęłam lekko rękawy i zestawiłam tę koszulkę z jeansowymi szortami. Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego wakacyjnego obuwia, czyli różowych japonek i bransoletki z muszelkami. Wakacyjna stylówka gotowa!

 

Dziewczęcy urok

 

Różowy T-shirt z napisem Sinsay, szara spódniczka Cropp, złote baleriny z kokardkami HalfPrice, bransoletka z muszelkami

Jasnoróżową bluzkę z krótkim rękawem połączyłam w duet z szarą spódniczką w kształcie litery A (mój ulubiony fason). Na stopy powędrowały złote baleriny z kokardkami, a bransoletka z muszelkami dodaje wakacyjnego klimatu.

 

Ach, te Twoje oczy

 

Biały T-shirt z oczami Zaful, bordowe jeansy Terranova, bordowe tenisówki Auchan, złote bransoletki Sinsay

Biały T-shirt z oczami to wciąż mój hit. Koszulka jest na mnie nieco za duża, więc aby lepiej wyglądała, wpuściłam ją do spodni i podwinęłam rękawy. Połączyłam ją z bordowymi jeansami oraz tenisówkami w tym samym kolorze. Biżuterię stanowią dwie złote bransoletki: z muszelką i z kółeczkami.

 

Donut worry be happy

 

Różowy T-shirt z donutem Lidl, czarne jegginsy F&F, białe trampki Cropp, branosletka z muszelkami

Koszulka z donutem w innym wydaniu, a mianowicie z czarnymi jegginsami, białymi trampkami oraz bransoletką z muszelkami. Luźna, wakacyjna propozycja na chłodniejsze dni.

 

Bufiaste rękawy

 

Szara bluzka z bufiastymi rękawami Pepco, granatowe jeansy House, białe trampki Cropp, złota bransoletka

Szara bluzka z bufiastymi rękawami w połączeniu z granatowymi jeansami to zestaw w sam raz na co dzień. Dodałam białe trampki oraz złotą bransoletkę z sercem i skrzydłem i jestem gotowa do wyjścia.

 

Koniec lata

Koralowy T-shirt z palmami Diverse, czarne jegginsy F&F, jeansowe tenisówki Biedronka, bransoletka z muszelkami

Koralowy T-shirt  z palmami w połączeniu z czarnymi jegginsami, jeansowymi tenisówkami oraz bransoletką z muszelkami. Jest to propozycja na schyłek lata i początek jesieni.

 

Wspomnienie wakacji

Limonkowa bluza Reserved, jegginsy F&F, fioletowe tenisówki Cropp, choker z muszelek New Yorker, bransoletka z muszelką Sfera
 

O tym, że polubiłam bluzy wkładane przez głowę, wspominałam już na blogu.  Do mojej kolekcji dołączyła basicowa bluza w kolorze limonkowym. Neonowe odcienie to raczej nie moje klimaty, ale zrobiłam wyjątek. Urzekło mnie, jak pięknie prezentuje się ta bluza w połączeniu z jasnofioletowymi tenisówkami. Cud - miód! Do tego jegginsy oraz choker z muszelek i bransoletka z tym samym motywem. Wyszedł wakacyjny vibe na chłodniejsze dni.

 

 Jeans na radarze

Koszula w paski i kwiaty Sinsay, jegginsy F&F, jeansowe tenisówki Biedronka, bransoletka z muszelkami

Koszula w biało-niebieskie paski oraz kwiaty to moja kolejna propozycja na okres przejściowy. Zawiązałam ją w talii i podwinęłam rękawy. Do koszuli dobrałam jegginsy, jeansowe tenisówki i bransoletkę z muszelkami. Nawet w chłodniejsze dni wciąż żyłam latem.

 

Klasyka zawsze pyka

Biały T-shirt z nadrukiem Sinsay, jegginsy F&F, białe trampki Diverse, granatowa bluza bomberka Biedronka, złota bransoletka

Ta stylizacja to dowód na to, że klasyka zawsze się obroni, a z subtelnymi dodatkami będzie prezentować się ciekawiej. Biały T-shirt z nadrukiem zestawiłam z jegginsami i białymi trampkami. Na górę zarzuciłam granatową bluzę o kroju bomberki z napisem w kolorze różowego złota. Całośc dopełnia złota bransoletka z ażurowym sercem i motywem skrzydła.

***

 

Która stylizacja jest Ci najbliższa?

Wymiana letniej garderoby na jesienną jest już za Tobą?

25 komentarzy:

  1. Chyba dwie ostatnie stylizacje najbardziej przypadły mi do gustu :)
    Super, że kontynuujesz tą serię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ;) Jeśli chodzi o mnie, to najbardziej jestem zadowolona z pierwszej i ostatniej stylizacji. ;)

      Pod pierwszym wpisem z wieloma stylizacjami dostałam pozytywny odzew, więc stwierdziłam, że powstaną kolejne. Poza tym doszłam do wniosku, że fajnie byłoby pokazać stylizacje dnia nie tylko na Story, ale też na blogu. ;)

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta liliowa spódnica z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Też mega mi się podoba i przede wszystkim jest wygodna. ;)

      Usuń
  4. Luźny i wygodny styl. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za docenienie. <3 Trochę mi zajęło ich wymyślenie. :D

      Usuń
  6. Dzień dobry Moniko! :)

    Mnie się bardzo podobają wszystkie Twoje stylizacje zawarte w tym poście. Są świetne, każda na swój sposób wyjątkowa :) I w sumie w każdą bym wskoczyła :)

    Bardzo fajne wymyśliłaś nazwy tych stylizacji :)

    Ja już zmieniłam garderobę na jesienną, królują sweterki i płaszcze :)

    Pięknej jesieni życzę i udanego nowego tygodnia :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Jejku, ale miło mi czytać Twoje słowa. Dziękuję za komplementy. <3

      Dzięki. Trochę mi zeszło, żeby wymyślić te nazwy. :D

      A u mnie wciąż letnie ubrania, ale chyba pora to zmienić, bo jednak chłodno się zrobiło. :D

      Dziękuję i Tobie też życzę wspaniałej, ciepłej i słonecznej jesieni! ;*

      Usuń
  7. wszystkie stylizacje są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiana garderoby to jedna z najbardziej uciążliwych rzeczy na przełomie pór roku. Gdyby to chodziło tylko o mnie, to pół biedy. Ale jak dodasz jeszcze dwójkę dzieci, to robi się niezła przeprawa. Mam to już na szczęście za sobą.
    Najbardziej podobał mi się ten t-shirt z oczami :D

    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Weź to wszystko przejrzyj, przenieś, ułóż. Cała operacja zajmuje trochę czasu. Całe szczęście, że jesteś już po. Ja wciąż jeszcze przed. :D

      Dzięki i też przesyłam Ci serdecznie pozdrowienia! ;*

      Usuń
  9. Obie lawendowe stylówki super się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne propozycje codziennych stylizacji

    OdpowiedzUsuń