24 października 2021

11 stylizacji na co dzień - w stronę jesieni

11 stylizacji na co dzień

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizacjowe szaleństwo.

 

Dawno mnie tu nie było. Brakowało mi weny, motywacji, siły. Ostatnio jednak wzięłam udział w wyzwaniu fotograficznym Kobiecej Foto Szkoły na Instagramie i trochę się rozruszałam. Nabrałam chęci do tworzenia. Wciągnęłam się też w turecki serial Sezon na miłość. Jest fantastyczny! Więcej o nim napiszę w Strefie Kinomaniaczki. Powracam dzisiaj z przytupem i aż z 11 stylizacjami dnia. Część jest z tych lżejszych, ale są też propozycje na jesienne dni. Zaczynajmy!

 

W kolorze blue

 
Miętowa jeansowa kurtka Sinsay, biały T-shirt Sinsay, jegginsy F&F, fioletowe tenisówki Cropp, niebieska bransoletka z rozgwiazdą Sfera

 
Biały T-shirt z zabawnym nadrukiem, jegginsy, jasnofioletowe tenisówki, miętowa jeansowa kurtka, bransoletka z rozgwiazdą i niezastąpiona torebka w kształcie aparatu to moja stylizacja z wizyty w Ogrodzie Japońskim we Wrocławiu. Bardzo wygodna propozycja.
 
 
 

Lekkość falbanki

Biała bluzka z falbanami Reserved, szara marynarka z baskinką H&M, granatowe jeansy House, białe trampki Diverse


Biała bluzka z falbankami u dołu plus granatowe jeansy to eleganckie połączenie. Aby nadać stylizacji nieco luzu, wybrałam białe trampki. Na górę zaś włożyłam jasnoszarą marynarkę z baskinką.
 
 
 

Kwiatów czar

 

Bluzka w kwiaty House, jeansowa kurtka Sinsay, torebka aparat Zaful, jegginsy F&F, fioletowe tenisówki Cropp

 
T-shirt w fioletowe kwiaty z asymetryczną falbanką połączyłam z jegginsami oraz fioletowymi tenisówkami. Na górę powędrowała pastelowo-zielona jeansowa kurtka, którą mam już długo i sama nie wiem, czemu nie pojawiła się wcześniej na blogu. Wisienką na torcie jest torebka w kształcie aparatu. Są jeszcze złote bransoletki.
 
 
 
 

Wildest Dreams

 
Zielona bluzka Auchan, musztardowy sweterek F&F, czarne jegginsy F&F, czarne botki CCC

 
Najbardziej jesienna stylizacja do tej pory, a to za sprawą kolorów. Bluzkę w odcieniu butelkowej zieleni z napisem Wild (od razu na myśl przyszłą mi piosenka Taylor Swift - Wildest Dreams, stąd tytuł tego outfitu) połączyłam z czarnymi jegginsami i botkami w tym kolorze. Wisienką na torcie jest musztardowy sweterek, który fajnie zgrał się z wieńcem widocznym na bluzce.
 
 
 

Kropeczki i muszeleczki


Różowa koszula w kropki Sinsay, bordowe jeansy Terranova, białe trampki Diverse, bransoletka z muszelkami

 
Różowa koszula w czarne kropki to jeden z moich niedawnych wyprzedażowych łupów.  Mam koszulę w podobnym klimacie, tylko, że białą i z falbanką. Obie łączy wzór w urocze kropeczki. Aby koszula prezentowała się efektowniej, podwinęłam rękawy oraz zawiązałam ją w talii. Dobrałam do niej bordowe jeansy oraz białe trampki. Ostatnim elementem jest bransoletka z muszelkami.
 
 
 

Think Positive

 

Różowa bluza z nadrukiem Pepco, granatowe jegginsy, białe trampki Diverse

 
Bluza w odcieniu pudrowego różu z kwiatowym motywem oraz napisem Love yourself, think positive, you are perfect to mój niedawny nabytek z Pepco. Takie pozytywne hasło jest jak znalazł na gorsze dni. Do bluzy dobrałam granatowe jegginsy. Nie zabrakło też białych trampek.
 
 
 

Bordo, szary & biel

 
Szara bluzka Pepco, szara kurtka, bordowe jeansy Terranova, białe trampki Diverse, brązowy pasek

 
Szarą bluzkę z krótkim rękawem połączyłam z bordowymi jeansami. Za czerwienią nie przepadam, ale bardzo lubię jej głęboką, ciemną wersję. Do tego wybrałam białe trampki, brązowy pasek oraz jasnoszarą kurtkę z racji tego, że było chłodniej. 
 
 

Black and white

 

Koszula w biało-czarną kratę, czarne jegginsy F&F, czarne botki CCC, złota bransoletka Sinsay

 
Zwykle stawiam na jasne, radosne barwy, ale miałam ochotę na coś innego. Oversize'ową koszulę w biało-czarną kratę połączyłam z czarnymi jegginsami. Koszulę zawiązałam w talii oraz podwinęłam rękawy. Do tego dobrałam czarne botki oraz bransoletkę z motywem trójkąta. Taki look skojarzył mi się od razu z piosenką zespołu Kombi, pt. Black and white.
 

 

 

Biedroneczki są w kropeczki... i Monika też

 

Różowa koszula w czarne kropki Sinsay, granatowe jegginsy F&F, fioletowe tenisówki Cropp, złote bransoletki Sinsay

 
Różową koszulę w czarne kropeczki zawiązałam w talii i połączyłam z granatowymi jegginsami. Motyw kropek bardzo mi się podoba, jest uroczy. Całość dopełniają jasnofioletowe tenisówki oraz dwie złote bransoletki - z kuleczkami oraz z muszelką.



Róż & brokat

 
Różowy sweterek z falbanami Kik, czarne jegginsy F&F, brokatowe buty na grubej podeszwie Cropp


Najświeższa stylizacja, bo dzisiejsza. Jasnoróżowa sweterkowa bluzka z falbanami przy rękawach oraz u dołu w duecie z czarnymi jegginsami. Aby nieco podkręcić ten look, dodałam srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie. Wygodnie i efektownie!

 


Krata beżową porą

 

Koszula w biało-czarną kratę Terranova, beżowe jeansy House, jeansowe tenisówki Biedronka

 
Koszulę (tym razem taliowaną) w biało-czarną kratę zestawiłam z beżowymi jeansami. Myślę, że to całkiem ciekawe połączenie. Do tego jeansowe tenisówki. Widziałabym ten duet również w odsłonie z czarnymi botkami.
 
*
 
Poprzednie wpisy ze Stylizacjami Dnia znajdziesz poniżej:
 
***
 
Która stylizacja Cię zainteresowała?
 
 Jakie kolory kojarzą Ci się z jesienią?
 

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak miło. Cieszę się, że wszystkie moje stylizacje Ci się spodobały. ;)

      Usuń
  2. Świetne stylizacje, wszystkie mi się na podobają bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serce. Bardzo się cieszę i dziękuję. <3

      Usuń
  3. Najbardziej spodobały mi się 2 stylizację z niebieską kataną, z różową bluzą (bardzo ładna! akurat sama szukam :D) i koszulą w tej luźniejszej wersji - wszystkie wymienione są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! Super, że aż tyle stylizacji Ci się spodobało. ;) Bluzę upolowałam niedawno w Pepco, może jeszcze je mają. :D

      Usuń
  4. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego powodu cieszę. ;)

      Dzięki. Też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Jesienią uwielbiam brązy i miodowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda stylizacja ma w sobie to coś :) Z chęcią mogłabym przemycić niektóre elementy zestawień do swojej szafy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wieczór Moniko!

    A ja zaglądałam na Twojego bloga i nie mogłam się doczekać nowego posta :)

    Fajnie, że znalazłaś motywację na zdjęcia i dodanie wpisu :)

    Wszystkie stizacje są świetne, ale mi najbardziej podoba się z musztardowym sweterkiem :) Uwielbiam ten kolorek jesienią :)

    Przesyłam moc jesiennych pozdrowień i dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Świadomość, że jest taka przyjazna duszyczka, jak Ty, która wciąż do mnie zagląda i czeka na nowe wpisy jest bardzo budująca i motywująca. Dziękuję. <3

      W końcu udało mi się zebrać jakoś do kupy i coś opublikować. :D

      I ja bardzo lubię ten kolor. <3

      Dziękuję, jesteś kochana! Buziaki! ;*

      Usuń
  8. Cudowne stylizacje, bardzo podoba mi się, że Twoje zestawy są takie kolorowe i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musztardowy sweterek wygrywa <3
    Obserwuję, zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje, pierwsza i trzecia spodobały mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja, oraz ta "Black and white" mi się najbardziej podobają :)
    Sama mam takie czarne tregginsy i identyczną koszulę w kratkę, często je noszę i uwielbiam ten zestaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. All the looks are just amazing! Lovely Post dear! xoxo
    Allurerage 
    Thetrendybride 

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Czasem każdemu brakuje siły, motywacji... najpiękniejsze jest to, że gdy wraca to my również powracamy i to z podwójną siłą! :) Cudowny wpis! Tyle stylizacji! Uwielbiam :) Jest sporo propozycji do zainspirowania się :) Każdy outfit ma coś w sobie i naprawdę trudno jest wybrać najlepszy. mi się wszystkie podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są świetne, podoba mi się ta bluzeczka z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my outfit! :) Now cold weather has arrived so I'll be showing you more autumnal looks ;) Also nice casual looks! I have the same camera bag and I fint it so original to enhance this kind of efforless outfits. You can see how I styled it GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń