24 marca 2022

Stylizacje dnia: początek wiosny

Stylizacje dnia: początek wiosny

Hejka!

Pomysły na stylizacje na początek wiosny. Zapraszam!

 

 

Wiosna - cieplejszy wieje wiatr
Wiosna - znów nam ubyło lat
Wiosna, wiosna wkoło - rozkwitły bzy (a raczej krokusy)

 

Od kilku dni mamy wiosnę, pogoda nas rozpieszcza, serwując dużo słońca i przyjemne ciepełko. Wczoraj czułam, jakby przyszło wcześniejsze lato, tak było przyjemnie. Zaczęły kwitnąć forsycje - na dworze robi się coraz piękniej. Powoli można sięgać po lżejsze stylizacje, co bardzo mnie cieszy. Dwie Stylizacje dnia udało mi się nawet uwiecznić na zewnątrz, więc wszystko idzie ku dobremu. Liczę, że wkrótce uda mi się wybrać na sesję zdjęciową w plenerze.

 

 

 I cóż, że ze... Szkocji

Granatowa bluzka z napisem House, czerwona spódniczka w kratkę Pepco, czarne rajstopy, czarne botki CCC

Dzięki temu, że zrobiło się ciepło, sięgnęłam po spódniczkę. Wybrałam moją wymarzoną czerwoną spódniczkę w kratę i połączyłam z granatową bluzką z zabawnym, rymującym się napisem po angielsku (odnosi się do pisania sprawdzianów i egzaminów). Duet ten dopełniłam czarnymi, grubszymi rajstopami oraz botkami w tym samym kolorze. Do tego złota bransoletka z kryształkami.

 

 

Flower power

Koszula w paski i kwiaty Sinsay, ranatowe jeansy C&A, fioletowo-różowe sneakersy Cropp

Kolejna propozycja to moja stylizacja z pierwszego dnia kalendarzowej wiosny. By podkreślić fakt nastania nowej pory roku, wybrałam koszulę w niebiesko-białe paski  z kwiatowym motywem. Chcąc ją nieco podkręcić, zawiązałam ją w talii. Dodałam granatowe jeansy, fioletowo - różowe sneakersy za kostkę oraz złotą bransoletkę z kryształkami. Stylizacja gotowa!

 

 

Bordo i złoto

Bordowa bluzka Sinsay, jegginsy F&F, czarne botki CCC, złote bransoletki Sinsay

Bordową bluzkę z długim rękawem połączyłam z jegginsami oraz czarnymi botkami. Do tego dwie złote bransoletki - z koralików oraz z motywem nieskończoności. Bordo i złoto prezentuje się bardzo elegancko. Później pomyślałam, że całość prezentowałaby się ciekawiej, gdybym uzupełniła ją paskiem. Cóż, następnym razem.

 

 

Paparazzi

Limonkowa bluza Reserved, granatowe jeansy C&A, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, torebka w kształcie aparatu Zaful, złota bransoletka Sinsay

Basicową, limonkową bluzę zestawiłam z granatowymi jeansami. Taki duet prezentuje się całkiem ok, ale żeby go podkręcić, zdecydowałam się na jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie. Wisienką na torcie jest torebka w kształcie aparatu. Aaa, jest jeszcze złota bransoletka z kóleczkami oraz księżycem. Uwielbiam duet limonka plus jasny fiolet. Jest mega ożywczy!

 

 

 

Klasyczny szyk

Bluzka w paski Auchan, szara, pikowana marynarka Biedronka, jegginsy F&F, czarne botki CCC

Trochę klasyki. Białą bluzkę w granatowe paski połączyłam z jegginsami oraz czarnymi botkami. By zadziało się coś więcej, uzupełniłam stylizację o szarą, pikowana marynarkę zapinaną na zamek.

 

 

Bluza z falbanką

Jasnoszara bluza z napisem Terranova,  biała bluzka z baskinką New Yorker, granatowe jeansy C&A, jasnofioletowe buty na czarnej, grubszej podeszwie Cropp, złota bransoletka z sercem Sfera

Jasnoszara bluza z napisem Denver USA Colorado pojawiała się na moim blogu nie raz, ale w takim wydaniu widzisz ją po raz pierwszy. Założyłam pod nią bluzkę z baskinką, dzięki czemu uzyskałam efekt, jakby bluza była zrobiona z łączonych materiałów. Dołożyłam do tego granatowe jeansy oraz  moje ulubione jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie. Ostatnim elementem stylizacji jest złota bransoletka z sercem przyozdobionym kryształkami oraz motywem oka.

 

 

Californijska dżungla

Zielona bluza z napisem California pepco, bordowe jeansy Terranova, dżunglaste tenisówki Auchan, złota bransoletka Sinsay

Jasnozieloną bluzę z napisem California tym razem zestawiłam z burgundowymi jeansami. Stworzyłam w ten sposób spory kontrast. Wiosenny akcent w tej stylizacji stanowią, jak je nazywam, dżunglaste tenisówki, czyli buty z motywami tropikalnymi. Jeśli chodzi o biżuterię, ponownie wybrałam złotą bransoletkę z kryształkami.

 

***

Która stylizacja jest, wg Ciebie, najciekawsza? 

Spódniczki i sukienki poszły już u Ciebie w ruch?

 

32 komentarze:

  1. Faktycznie pogoda od kilku dni jest przepiękna :D Wczoraj nieco wiało, ale to słoneczko było i pieszcząc skórę promieniami, dodawało takiej siły do działania, energii ;) Stylizacje jak zwykle bardzo fajne, wszystkie bez wyjątku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie opisałaś pogodę z ostatnich dni. <3 Tak poetycko. <3

      Dziękuję, cieszę się, że stylówki Ci się spodobały. ;)

      Usuń
  2. Świetne stylizacje, uwielbiam taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z tych stylizacji jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ta z bluzą z falbanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Moniczko! ❤️

    Śliczne stylizacje. Uwielbiam wpis z mixem :) Do wyboru do koloru. Każda stylizacja ma w sobie to coś, każda mi się podoba a spódniczka w kratkę skradła moje serce bez reszty! <3

    Ślicznej wiosny Ci życzę, dużo słoneczka 🌞🌞🌞🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Dziękuję. <3 Zbieram już materiał na kolejny taki wpis. :D Bardzo lubię tę spódniczkę. <3
      8
      Dziękuję! Słonecznej, radosnej wiosny dla Ciebie! :

      Usuń
  6. Ta z torebką-aparatem podoba mi się najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz dwóch stylizacji, a mianowicie pierwszej i ostatniej to praktycznie wszystkie stylizacje mi się podobają :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie pierwsza bardzo podoba, he, he. :D Ile ludzi, tyle różnych upodobań. Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi odczuciami odnośnie moich stylizacji. ;)

      Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  8. Aż ciężko wybrać najlepszą stylizację. Najbardziej mi się chyba podobaja ta ostatnia ponieważ osoba mi się kolorystyką tych spodni 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podzieliłaś się swoją opinią. ;) Cieszę się, że stylizacje Ci się spodobały. :) Burgundowy to bardzo szlachetny kolor. ;)

      Usuń
  9. W sumie wszystkie stylizacje nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <3 Twoje słowa to miód na moje serce. Bardzo się ciszę, że stylizacje przypadły Ci do gustu. <3

      Usuń
  10. Der Schottenrock gefällt mir sehr!
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule i bluzeczki z motywami nawiązującymi do roślin, kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda zdecydowanie rozpieszcza od kilku dni, mogłoby już tak pozostać, ale wiadomo jak to bywa z kwietniem, jest nieprzewidywalny! ;)
    Ta szkocka spódniczka jest wręcz fenomenalna!
    Świetny pomysł ze związaniem supełka na tej koszuli :)
    Reszta wydaję się klasyczna, luźna, czyli styl, w którym czuję się bardzo dobrze. A te dodatki są niesamowitym urozmaiceniem tych stylizacji :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecień plecień, bo przeplata: trochę zimy, trochę lata. :D

      Tez chciałabym, żeby ciepełko zostało z nami na dłużej. ;)

      Dziękuję. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  13. Pogoda zdecydowanie sprzyja, u mnie już sukienki wyciągnięte z dna szafy :)
    Wszystkie stylizacje mi się podobają, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! ;) Oby ciepełko się utrzymało. <3

      Dziękuję. <3

      Usuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Jak miło, że pogoda zrobiła się już tak bardzo wiosenna :) Przyznam, że dość miałam zimna. Jestem zdecydowanie ciepłolubem ^^ Powiem Ci, że wszystkie twoje stylizacje są piękne i nie sposób wybrać najlepszą. Każda ma coś w sobie. Każda świetnie wystylizowana i dopracowana. Każda ciepła, radosna i wiosenna :) Ja spódniczki nosiłam nawet w zimie, bo mam mega cieplutkie rajstopy z polarem w środku :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Też bardzo się cieszę, że w końcu mamy prawdziwą wiosnę. <3 Choć ostatnio nieco się ochłodziło.

      Dziękuję. <3

      Wow, ale fajnie, że nawet w zimie nosiłaś spódniczki. :D

      Buziaki! ;*

      Usuń