15 marca 2022

Wiosno, przybywaj! I Wiosenny TAG

WIosenna sceneria

Hejka!

Pogoda robi się coraz bardziej wiosenna, więc zapraszam Cię na wiosenny TAG.

 

 

Niedawno pojawił się na moim blogu TAG: Moje blogowe sekrety. Bardzo się cieszę, że Sara z bloga Nuestras Cositas zainspirowała się moim wpisem i też zaadaptowała ten TAG na swojego bloga. Idąc za ciosem, przyszedł czas na kolejny. Tym razem związany ze zbliżającą się porą roku. Pytania, które znajdziesz poniżej to zlepek tego, co znalazłam w Internecie oraz mojej inwencji twórczej.


1. Nowy Rok, czy początek wiosny lepszy na zmiany?

Uważam, że każdy dzień jest dobry, aby coś zmienić w swoim życiu. Nie trzeba czekać na jakieś szczególne momenty, choć wiem, że wtedy być może jest większa motywacja.

 

2. Co uważasz o stwierdzeniu na wiosnę wszystko rodzi się na nowo i czy wg Ciebie odnosi się ono tylko do przyrody?

Myślę, że powyższe stwierdzenie odnosi się nie tylko do przyrody, która budzi się do życia. Wiosna to czas nadziei, nowych pomysłów i projektów, uwolnienia pokładów energii i  kreatywności. 

 

3. Co, wg Ciebie, będzie hitem tej wiosny?

Moimi hitami na wiosnę są ubrania i dodatki w kolorze jasnego fioletu. Cudo! <3 Poza tym nie wyobrażam sobie wiosny bez kwiatowych motywów i pastelowych barw.


4. Robisz wiosenne porządki w szafie?

Tak, chowam wtedy jesienno-zimowe ubrania, a wyciągam wiosenno-letnie.  Już niedługo czekają mnie takie porządki.


Fioletowe krokusy

 

5. Masz jakieś ciekawe wspomnienie związane z wiosną?

Zeszłej wiosny udało mi się zrealizować moje marzenie - kupiłam wrotki i zaczęłam się uczyć na nich jeździć. To piękne wspomnienie. Pogoda jest coraz lepsza, więc niedługo wybiorę się pojeździć.


6. Jaki jest Twój ulubiony wiosenny kwiat?

Moimi ulubionymi kwiatami zwiastującymi wiosnę są zdecydowanie krokusy (najbardziej podobają mi się fioletowe).  Co roku ich wypatruję, by uwiecznić je na zdjęciach. Poza krokusami lubię też tulipany (jasnoróżowe rządzą) oraz kwitnące na biało lub różowo drzewa.


7. Za co lubisz wiosnę?

Moją ulubioną porą roku jest lato, ale wiosnę też lubię. Za co? Za to, że dni są coraz dłuższe, cieplejsze, bardziej słoneczne. Wtedy mam więcej energii do działania. Poza tym za krokusy, możliwość noszenia lżejszych stylizacji, zdjęcia w plenerze...


8. Jakie są Twoje ulubione buty na wiosnę?

Wiosną najczęściej chodzę w adidasach lub tenisówkach. Cenię sobie wygodę.


Wiosenny TAG na blogu


9. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura wiosną?

Nie mam ulubionej fryzury, którą noszę szczególnie chętnie wiosną. Na co dzień zwykle wiążę włosy w koński ogon, a od czasu do czasu chodzę w rozpuszczonych.


10 . Co najbardziej lubisz robić wiosną?

Z wiosennych aktywności bardzo lubię chodzić na spacery, podziwiać przyrodę budzącą się do życia i robić zdjęcia kwitnącym kwiatom.


11. Z czym kojarzy Ci się wiosna?

Wiosna kojarzy mi się ze słońcem, morzem kwiatów, radością, kreatywnością, kolorowymi stylizacjami, uroczymi zajączkami.


12. Jaka piosenka przychodzi Ci na myśl, gdy słyszysz słowo wiosna?

Gdy słyszę o wiośnie, w mojej głowie pojawiają się dwie piosenki. Są to: 

 

Spice Girls - Viva Forever


 

 Justin Timberlake - Can't Stop the Feeling

 

***

Lubisz wiosnę?

Chętnie poczytam Twoje odpowiedzi, chociaż na kilka pytań z wiosennego TAGu.


28 komentarzy:

  1. Kocham wiosnę i tęsknię za nią :D Trochę to brzmi jak w kiepskim romansie, ale nic nie poradzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam, oj tam. Nie brzmi wcale tak dramatycznie. :D
      Przesyłam Ci moc słonecznych pozdrowień! Wiosna tuż, tuż. ;)

      Usuń
    2. Również Cię serdecznie pozdrawiam, jak widać obie lubimy wiosnę, o czym też wspomniałam u siebie :D

      Usuń
    3. Dziękuję. <3 Widziałam, że zrobiłaś wiosenny TAG u siebie. Miło mi. ;)

      Usuń
  2. Wiosna moja ukochana pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją jest lato, ale wiosnę też bardzo lubię i wyczekuję. ;)

      Usuń
  3. Mam słabość do wiosny. Moimi ulubionymi kwiatami są tulipany, zresztą mojej siostry też :) Uwielbiam też kwitnące drzewka. W ogóle wiosna to piękna pora roku. Bardzo fajny TAG :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną człowiek nabiera więcej chęci do działania. ;)
      Też lubię tulipany. To piękne kwiaty. <3
      A kwitnące drzewka są wspaniałe. Nie mogę się na nie napatrzeć. ;)
      Dziękuję. <3

      Usuń
  4. Uwielbiam wiosnę, dla mnie najpiękniejsza pora roku.
    Piosenka Marka Grechuty Wiosna, ach to ty 🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak lubisz wiosnę. Zawita do nas już niedługo. ;)
      Ta piosenka jest bardzo wiosenna. <3

      Usuń
  5. Cześć Moniś! ❤️

    Bardzo fajny pomysł z wiosennym TAGIEM :)

    Odpowiem i ja na te pytania :)

    1. Uważam, że każda pora jest dobra by coś zmienić w swoim życiu :) Niezależnie od tego czy to Nowy Rok, wiosna czy coś innego :)

    2. Tak jak Ty, uważam, że wiosna to nie tylko czas wybudzenia się przyrody z zimowego snu. To też i nasz obudzenie się, motywacja do działania, energia i zmiany na lepsze :)

    3. Jasny fiolet to i mój ulubieniec :) Tak jak Ty cenię sobie wiosną pastelowe wzory i kwiatowe motywy. A i pudrowy róż ❤️

    4. Jak tylko zrobi się jeszcze ciepkej zrobię porządki w szafie :) Grube, zimowe ubrania pójdą na dno a wyjmę te lekkie, kolorowe :)

    5. Nieodmiennie wiosna kojarzy mi się z Wielkanocą, właśnie święta wielkanocne z poprzednich lat są moimi ulubionymi wspomnieniami :)

    6. Moimi ulubionymi kwiatami wiosennymi są zdecydowanie TULIPANY 🌷🌷🌷

    7. Ja lubię wiosnę za budzącą się przyrodę, młode listki na drzewach, kwiaty, soczystą zieleń trawy. Wiosna jest piękna a w maju kwitną rzepaki *.*

    8. Wczesną wiosną noszę botki a potem albo sportowe sneakersy albo trampki.

    9. Niezależnie od pory roku uwielbiam nosić rozpuszczone włosy :)

    10. Wiosną uwielbiam spacerować, jeździć na rowerze i przesiadywać w ogródku. Obserwować przyrodę i kwitnące kwiaty :) A i gotować i piec sezonowe pyszności :)

    11. Wiosna kojarzy mi się z dłuższymi dniami, ciepłem, słońcem, tulipanami, Wielkanocą, śpiewem ptaków.

    12. No oczywiście, że piosenka Marka Grechuty " Wiosna ah to ty". Lubię też muzyczną interpretację wiersza Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego " Wróci wiosna baronowo" w wykonaniu zespołu Kult :)


    Pozdrawiam Serdecznie Moniś ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że odpowiedziałaś nie na jedno, ale na wszystkie pytania z TAGu. Dziękuję, że poświęciłaś swój czas. To przemiłe. <3

      Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że mamy ze sobą wiele wspólnego. ;)

      Dziękuję i ślę słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
    2. Ja mega się cieszę, że mogłam odpowiedzieć na te pytania :) Wpadłam też na pomysł na wpis u siebie, może zrobię wielkanocny tag? :)

      ❤️ Buziaki ❤️

      Usuń
    3. Kiedyś robiłam wielkanocny TAG u siebie. ;) Fajna sprawa. ;)

      Buziaki! <3

      Usuń
  6. KIedyś takie tagi były mega popularne! Teraz mało kto je robi, a szkoda, bo super się czyta :) Sama lubię wiosnę, chociaż nie jest moją ulubioną - lato rządzi :D Ale zawsze wyczekuję tej pory roku, wnosi ciut więcej optymizmu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kiedyś bardzo dużo osób publikował TAGi, nie tylko na blogach, ale i na YouTube. ;) Staram się nieco odświeżyć tę tradycję. ;)

      Zdecydowanie - lato jest the best! <3 Mam tak samo. <3

      Usuń
  7. I¨m waiting for the spring time!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wiosnę chociażby z tego powodu, że dzięki niej przyroda budzi się do życia :D
    Też podobają mi się fioletowe krokusy :D Bardzo fajny tag :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Wspaniale, że też lubisz fioletowe krokusy. <3

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  9. "Wiosna cieplejszy wieje wiatr. Wiosna znów nam ubyło lat. Wiosna, wiosna wkoło rozkwitły bzy". Świeci słońce i od razu człowiek czuje się lepiej. Wiosną mam najwięcej siły do działania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając cytat w głowie słyszy się piosenkę. :D

      Mam podobne odczucia. ;)

      Usuń
  10. Ja jednak zdecydowanie bardziej wolę lato :)
    Ale wiosna zbliża mnie do tej pory roku, więc lubię ją ;)
    Zgadzam się z Tobą- każdy dzień jest dobry aby coś zmienić w swoim życiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato rządzi! <3

      Super, że w tej kwestii się zgadzamy. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  11. Uwielbiam wiosnę :) Natura budzi się do życia i ja od razu mam więcej energii. Do tego stratuję z moim ogrodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że wiosną mam więcej energii. <3

      Powodzenia z ogrodem! ;)

      Usuń
  12. Dawno temu, w epoce dinozaurów - no fora przesadzam;) ale dawniej były często takie tagi blogowe i zawsze lubiłam te formę kontaktu z autorem strony:) tutaj jedynir co mnie zraża to forma pytań z skrótami, jestem troszkę czepliwa, wiem, ale dlaczego?:)
    A co do odpowiedzi, bardzo ciekawe - też lubię krokusy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się wydaje, jakby TAGi były popularne lata świetlne temu. :D Nie do końca zrozumiałam, co masz na myśli pisząc o pytaniach ze skrótami. Mogłabyś jakoś rozwinąć ten wątek? Takie spostrzeżenia są na wagę złota. Dziękuję. ;)

      Usuń