30 marca 2022

Oscary 2022: kreacje z czerwonego dywanu

Oscary 2022: przegląd kreacji z czerwonego dywanu
 

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd stylizacji z rozdania Oscarów.

 


Tegoroczna, 94. ceremonia wręczenia Oscarów, która odbyła się w nocy z 27 na 28 marca 2022, z pewnością zostanie zapamiętana. Niestety nie ze względu na olśniewające kreacje, tylko przez to, co wydarzyło się pomiędzy Willem Smithem i Chrisem Rockiem. Ten drugi zażartował sobie z żony Smitha, której fryzura jest wynikiem choroby. Smith nie wytrzymał, uderzył Rocka w twarz i wykrzyczał w dosadnych słowach, że ma zostawić jego żonę w spokoju. Ale dziś nie o tym. Zapraszam Cię na przegląd oscarowych kreacji (to już moja tradycja).

Podczas tegorocznej gali królowały pastelowe barwy i czerwień. Nie zabrakło też klasycznej czerni.

 

 

Zendaya

Oscars 2022 Zendaya
 

Zendaya zaprezentowała się w srebrnej cekinowej spódnicy z trenem od Valentino oraz jedwabnej, krótkiej koszuli. Całość dopełniła srebrnymi bransoletkami, kolczykami oraz naszyjnikiem z diamentami. Jej stylizacja porównywana jest do outfitu Sharon Stone z 1998 r., która postawiła na białą koszulę, połyskującą spódnicę oraz diamentową biżuterię. Stylizacja Zendayi bardzo mi się podoba, makijaż i fryzura świetnie współgrają z kreacją. Jedynie nie jestem przekonana do długości koszuli. Wydaje mi się, że jest zbyt krótka i przez to nie bardzo pasuje na taką galę.

 

 

Zoë Kravitz

Oscars 2022 Zoë Kravitz
Fot. Getty Images

Kreacja Zoë od Yves Saint Laurent nie jest jakaś szałowa, ale ma coś w sobie. Prosty krój, jasny odcień różu. Smaczku całości dodaje kokarda. Można tu wyczuć klimat Audrey Hepburn. Mnie sukienka skojarzyła się też z kreacją Madonny z teledysku do piosenki Material Girl (tylko tam był mocniejszy róż, a kokarda większa i znajdowała się z tyłu).



Demi Singleton

Oscars 2022 Demi Singleton
Fot. Getty Images

Demi wybrała jasnofioletową sukienkę z koralikami od Miu Miu. Jej kreacja jest bardzo ładna, dziewczęca i wpisuje się w trendy - jest odcieniem zbliżona do Very Peri - koloru roku 2022.

 

 

Sofia Carson

Oscars 2022 Sofia Carson
Fot. Getty Images

Sofia postawiła na czarną princesskę z dużą ilością tiulu od Giambattsty Valli. Elegancko!



Amy Forsyth

Oscars 2022 Amy Forsyth
Fot. Getty Images

Czerwona Marchesa, którą na ceremonię rozdania Oscarów wybrała Amy, wyróżnia się marszczeniem na biodrze oraz kwiatem na ramieniu. Bardzo ciekawa i ładna stylówka.



Lily James

Oscars 2022 Lily James
Fot. Getty Images

Przepiękna, delikatna, kreacja Versace. Lily wyglądała w niej wspaniale. Uwielbiam pastelowy róż!

 

 

Regina Hall

Oscars 2022 Regina Hall

Suknia Very Wang w odcieniu toffee to wybór Reginy Hall. W tej zwiewnej kreacji prezentowała się bardzo dobrze.



Jessica Chastain

Oscars 2022 Jessica Chastain
Fot. Getty Images

W stosunku do sukni projektu Gucci, którą na rozdanie Oscarów wybrała Jessica mam mieszane uczucia. Efekt ombre i połączenie złota z jasnym fioletem mi się podoba, jednak dół kreacji... lepiej, żeby go nie było. W ogóle mi tu nie pasuje i psuje cały efekt.



Kirsten Dunst

Oscars 2022 Kirsten Dunst
Fot. Getty Images

Wybór Kirsten padł na suknię vintage od Christiana Lacroix. Nie jest to oszałamiająca kreacja, ale jest ładna i uważam, że bardzo pasuje do urody Kirsten.

 

 

Nicole Kidman 

Oscars 2022 Nicole Kidman
Fot. Getty Images

Do sukni Giorgio Armaniego uszytej specjalnie dla Nicole nie jestem do końca przekonana. Kolor bardzo ładny, elegancki krój,  natomiast ta oponka kojarzy mi się z... kołem ratunkowym.



Vanessa Hudgens

Oscars 2022 Vanessa Hudgens
Fot. Getty Images

Czarna, cekinowa suknia od Michela Korsa, w której podczas Oscarów zaprezentowała się Vanessa wygląda bardzo elegancko. Kreacja jest klasyczna, ale smaczku dodają jej wycięcia po bokach.



Zuri Hall

Oscars 2022 Zuri Hall
Fot. Getty Images

Zuri wybrała jasnoróżową suknię od Sophie Couture. Bardzo ładna.


***

 

Co sądzisz o tegorocznych oscarowych kreacjach?

22 komentarze:

  1. Stylizacje Zendayi, zauważyłam na Instagramie, i bardzo mi się spodobała :)
    Nie zwróciłam uwagi, na długość koszuli, choć rzeczywiście, mogłaby być ona dłuższa.
    Ale mimo wszystko, według mnie, Zendaya wyglądała przepięknie:)
    Podobają mi się jeszcze kreacje, Vanessy i Sofii.
    Natomiast stylizacja Nicole, to totalna porażka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O stylizacji Zendayi było dosyć głośno w Internecie. ;) Noc, dziwnego, bardzo fajna. Właśnie, gdyby koszula była nieco dłuższa, byłoby idealnie. ;)

      Dziewczyny stanęły na wysokości zadania. ;)

      U Nicole jakoś dziwnie to wszyło. :D

      Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi odczuciami odnośnie oscarowych kreacji. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  2. Hej Moniko :)

    Ja podziwiam postawę Willa Smitha. Zachował się jak prawdziwy gentleman, obronił dobre imię swojej żony. Nie znoszę jak ktoś robi sobie żarty z czyjejś choroby. I najgorsze jakby facet nie zareagował na wyśmiewanie się z jego żony. Także Smith ma u mnie plus.

    Dla mnie wygrywa stylizacja Vanessy Hudgens. Bardzo lubię tę aktorkę i filmy z nią.

    W ogóle mam wrażenie, że ta gala była nie na miejscu. Wojna w Ukrainie a tu towarzystwo zjechało k się mizdrzy na czeeontm dywanie. No ale to tylko moje zdanie :)

    Twój post jak zawsze świetny. Wybrałaś naprawdę ciekawe i oryginalne kreacje! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Fajnie, że Smith stanął w obronie swojej żony, choć mogło obyć się bez rękoczynów. Emocje wzięły górę, ale też trudno się dziwić.

      Też lubię Vanessę i filmy z jej udziałem. :)

      Dzięki, że podzieliłaś się swoim zdaniem na temat ceremonii oscarów.

      Bardzo się cieszę, że wpis Ci się spodobał. Dziękuję. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. I don't like Jessca Chastain's election. Meyer favourite is the red one, with big Rose on the shoulder

    OdpowiedzUsuń
  4. Zendaya bosko :) Vanessa również prezentuje się fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Was für faszinierende Kleider! :)
    Liebe Grüße zu dir
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  6. I love Jessica Chastain's dress! :)

    Have a lovely day 💜

    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's nice. ;) Thank you. ;)

      Have a wonderful day, my dear! <3

      Usuń
  7. Słyszałam o tej aferze na Oscarach, z resztą trudno nie słyszeć. Myślę, że Will Smith i tak był delikatny jak na coś takiego... Co do stylizacji, większość zaprezentowanych przez Ciebie mi się podoba, oprócz stylizacji Zendaya'i i Nicole Kidman, te nie do końcami leżą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, chyba we wszystkich możliwych mediach można było się natknąć na informacje/zdjęcia dotyczące tego konfliktu.

      Dzięki, że podzieliłaś się swoimi odczuciami co do oscarowych stylówek. ;)

      Usuń
  8. Przepiękne kreacje :) Szkoda, że sama gala i przede wszystkim nominacje, coraz bardziej są dla mnie rozczarowujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdy się postarały. ;)

      Gali akurat nie oglądałam, więc się nie wypowiem.

      Usuń