12 marca 2022

Stylizacje dnia: stonowane barwy + trochę koloru

Nie masz ppomysłu, w co się ubrać?

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizacyjne inspiracje.

 

 

Za dwa tygodnie kalendarzowa wiosna, już nie mogę się doczekać. Ciepełko, lżejsze outfity, zdjęcia na dworze... Na blogu dawno nie było stylizacji, więc proszę bardzo, dziś nie jedna, ale aż siedem Stylizacji dnia.

 

Bluza + koszula = 💗

Szara bluza z napisem Terranova, biała koszula F&F, czarne jegginsy F&F, czarne botki CCC, czarna bransoletka z okiem Sfera

Jasnoszarą bluzę z napisem  Denver USA Colorado zestawiłam z białą koszulą w ten sposób, że spod bluzy wystaje kołnierzyk. Bardzo podoba mi się duet bluza + koszula. Do tego połączenia dodałam czarne jegginsy oraz sztyblety w tym samym kolorze. Całość dopełnia czarna bransoletka z okiem.

 

Bluza + sukienka? Czemu nie! Zerknij do tego wpisuj i przekonaj się, jak prezentuje się takie połączenie: Jak nosić sportową bluzę? I Bluza i sukienka w kwiaty.

 

 

W kratkę

Koszula w czarno-białą kratę, jegginsy F&F, czarne botki CCC, czarny pasek z klamrą Sinsay

Oversizeowa koszula w czarno-białą kratę jest jedną z moich ulubionych. Wygodna, nieco za duża, nosi mi się ją bardzo dobrze. Postanowiłam nieco zaszaleć i połączyłam ją z czarnym paskiem. Tym, co go wyróżnia, jest klamra ze złotymi kółkami. Brakowało w mojej szafie takiego klasyka, ale niedawno udało mi się go kupić w Sinsayu. Do tego granatowe jegginsy oraz czarne sztyblety i stylizacja gotowa!


Inną propozycję outfitu z tą koszulą znajdziesz tutaj: Bordo, krótkie spodenki i  koszula w kratę



Czerwień i czerń

Koszula w czerwono-czarną kratę Sinsay, czarne jegginsy F&F, czarne botki CCC, czarna bransoletka z okiem Sfera

Aby stylizacja prezentowała się ciekawiej koszulę w czerwono-czarną kratę związałam w talii. Dodałam do niej stonowaną bazę - elementy w czarnym kolorze: jegginsy, sztyblety oraz bransoletkę z okiem. Ta czerwień przyciąga wzrok.


Koszulę w czerwono-czarną kratę w zupełnie innym wydaniu zobaczysz w tym wpisie: Stylizacja-inspiracja: współczesna Królewna Śnieżka.

 


Kropeczki i brokat

Różowa koszula w czarne kropeczki Cropp, jegginsy F&F, srebrne, brokatowe buty Cropp, złota bransoletka z kolorowymi diamencikami Sfera

Różową koszulę w czarne kropeczki związałam w talii i połączyłam z granatowymi jegginsami. Do tego niecodzienny akcent w postaci srebrnych, brokatowych butów na grubszej podeszwie. Ostatnim elementem jest złota bransoletka z kolorowymi diamencikami.

Po więcej inspiracji, jak wystylizować różową koszulę w kropki, zerknij tutaj:

👕 11 stylizacji na co dzień - w stronę jesieni



Cupcakes for life

Granatowa dresowa sukienka z kapturem Cropp, czarne rajstopy, czarne botki CCC, złota bransoletka z kóleczkami i księżycem Sinsay

Granatowa dresowa sukienka z napisem Cupcakes for life bardzo mi się podoba, jednak bardzo rzadko ją noszę. Dlaczego? Zimą zwykle jest za zimno, a później szybko przychodzi wiosna i jest na nią za ciepło. Jakoś nie mogę zgrać się z warunkami atmosferycznymi. Tym razem jednak mi się to udało. Dresową sukienkę z kapturem połączyłam z grubszymi, czarnymi rajstopami oraz czarnymi sztybletami. Biżuteryjnym akcentem jest złota bransoletka z kółeczkami i księżycem.

 

Inne propozycje stylizacji z granatową sukienką znajdziesz poniżej:

👗 Sukienka na sportowo

👗 Jak wystylizować dresową sukienkę?



Kolorowy zawrót głowy

Granatowa bluza Biedronka, miętowe jeansy New Yorker, szare trapery Biedronka, różowo-granatowa chusta z chwościkami Auchan, złota bransoletka z kóleczkami i księżycem Sinsay

Aby nie było tak monotonnie, teraz czas na stylizację z dawką kolorów. Granatową bluzę z logo Marvela połączyłam z miętowymi jeansami. Aby nie wprowadzać zbyt wielu różnych kolorów, logo zakryłam różowo-granatową chustą z chwościkami. Do tego szare trapery i złota bransoletka z kółeczkami i księżycem.


Szukasz pomysłu, jak wystylizować miętowe jeansy? Zerknij tutaj: Stylizacja-inspiracja: współczesna Arielka



Na sportowo z zegarkiem

Różowa bluza z napisem Terranova, jeansy C&A, fioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, ledowy zegarek

Jasnoróżowa bluza z napisem Denver USA Colorado to siostra bliźniaczka szarej bluzy. Zestawiłam ją  z granatowymi jeansami. Ciekawym akcentem kolorystycznym są jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie. Wisienkę na torcie stanowi ledowy zegarek na białym, gumowym pasku.

 

Co powiesz na połączenie bluzy ze spódniczką? Zerknij i przekonaj się, czy taki duet jest dla Ciebie: Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka


***

Co wolisz: bluza, czy koszula?

Która stylizacja jest najbliższa Twojemu stylowi?

 


24 komentarze:

  1. Dzień dobry Moniko!

    Witam się ze słońcem za oknem :) Czuję, że wiosna już za rogiem :)

    Uwielbiam połączenie bluzy i koszuli, jak nieśmiało wystaje kołnierzyk. Jest to mega urocze :)

    Wszystkie stylizacje świetne! :) A ta kolorowa idealna na wiosnę :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Iwetto! ;)

      U mnie też świeci piękne słonko i dodaje energii do działania. <3 Mimo chłodu też czuję, że wiosna za parę chwil się pojawi. ;)

      Też tak uważam. <3

      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i pozdrowienia! <3

      Pięknej niedzieli dla Ciebie! :*

      Usuń
  2. Stylizacja z koszulą w kratę przepiętą paskiem najbardziej przykuła mój wzrok. Nie pomyślałabym nigdy, aby do takiej nieco większej koszuli, ale nadal nie jakiejś przeogromnej dodać pasek :D Bluza vs. koszula? Częściej noszę bluzy, bo nie cierpię prasować, wrr - najgorze chyba co może być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam natchnienie i tak powstała ta stylizacja. :D Cieszę się, że spróbowałam nieoczywistego połączenia. ;) Oj, tak, prasowanie jest bardzo uciążliwe.

      Usuń
  3. oj ja też czekam na wiosnę!
    A stylizacje w sumie wszystkie w moim stylu powiem Ci :D Najbardziej ta czerwono - czarna, zdecydowanie moja kolorystyka i styl! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś u mnie jest słonecznie, ale chłodnawo. Wiosna niedługo do nas zawita. ;)

      O, cieszę się bardzo. <3

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać wiosny! Może w końcu wróci mi motywacja i wena do działania :) Skradły mi serce dwie stylizacje: czerwień i czerń oraz kropeczki i brokat :) Chociaż nie ukrywam każda stylizacja ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Gdy jest ciepło i słonecznie to mam więcej energii do działania i więcej pomysłów. ;) Tego Ci życzę. ;)

      Dziękuję. <3

      Usuń
  5. Czekam na wiosnę z utęsknieniem kropeczki i brokat mi sie mega podoba ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasnofioletowe buty od razu wpadły mi w oko. Marzą mi się takie:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się je upolować w Croppie. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się spełnić Marzenie! <3

      Dziękuję i też przesyłam słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Wszystkie stylizacje mi się podobają, ale najbardziej ta z koszulą w czerwoną kratę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. <3 Jak na razie ta stylizacja wygrywa w komentarzach. ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się ta koszula w czarno czerwoną kratę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza w połączeniu z koszulą to mój ostatnio ulubiony duet! :)
    Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń