12 listopada 2022

Stylizacje dnia: ciepła jesień

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizacyjne inspiracje.

 

W tym roku mamy piękną jesień, bardzo mnie to cieszy. Ciekawe, czy zima będzie dla nas równie łaskawa? Bez zbędnego przedłużania zaczynamy przegląd Stylizacji dnia.

 

 Jeans & brzoskwinia

 

Jeansową kurtkę z fioletowymi minkami połączyłam z brzoskwiniowym T-shirtem z napisem Peace Love World Love is everything. Dobrałam do tego duetu granatowe jegginsy i jasne tenisówki w kwiaty. Całość dopełniłam torebką w kształcie kasety oraz czarną bransoletką ze złotą gwiazdką.

 

 

W jesiennym klimacie

 

Bluzkę z długim rękawem i napisem Wild połączyłam z granatowymi jegginsami i fioletowo-różowymi sneackersami. Dobrałam złotą bransoletkę z gwiazdkami i księżycem oraz torebkę w kształcie aparatu. Uroku stylizacji dodają jesienne liście.


Jasny fiolet


Jasny fiolet to jeden z moich czterech ulubionych kolorów. Pod marynarkę w tym kolorze włożyłam szarą bluzkę z długim rękawem. Dodałam czarne jeansy oraz torebkę w kształcie aparatu. Z biżuterii wybrałam czarny choker i granatową bransoletkę ze złotym sercem.


Krata i jodełka


Koszula w niebiesko - różową kratę, szare wdzianko w jodełkę, jegginsy oraz białe tenisówki i stylówka gotowa.


Na sportowo z kolorem

Wygodna stylówka na co dzień. Jasnoszara bluza z cekinowymi napisami, granatowe jegginsy oraz fioletowe senackersy na różowej podeszwie. Smaczku dodają kolorowe bransoletki z koralików. Kupiłam je z myślą o letnich stylówkach, ale czemu by nie wprowadzić nieco koloru również w tych jesiennych?


Moc żółtego


Biała koszula w urocze czarne kropeczki i z falbanką, jasnożółta jeansowa kurtka, jegginsy, złota bransoletka oraz białe tenisówki. Ta  żółć dodaje całości świeżości i radości.


Krata znów


Koszula w granatowo-biało-czerwoną kratę, do tego jegginsy, białe tenisówki oraz złota, minimalistyczna bransoletka. Stylizacja gotowa!


***

Lubisz nosić koszule?

Która stylizacja jest, Twoim zdaniem, najciekawsza?

8 komentarzy:

  1. Mega lubię koszule, chociaż ostatnio więcej noszę golfy albo swetery. Wszystkie Twoje stylizacje są bardzo ładne ale najbardziej podoba mi się ta z liśćmi jesiennymi w tle :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę uroczej niedzieli ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszule! Często moje stylówki wyglądają jak Twoja ostatnia :D Bardzo podoba mi się też pierwsza z jeansową kataną i żółtą kurtką - w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta fioletowa marynarka jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwie pierwsze podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór Moniko! :)

    To prawda. Tegoroczna jesień jest naprawdę bardzo przyjemna. Mam nadzieję, że zima ni będzie zbyt sroga, ale fajnie by było jakby spadł śnieg przynajmniej na święta :)

    Jeans&Brzoskwinia - lubię takie klasyczne, młodzieżowe looki. No i ta nasza obłędna katanka w buźki ;)
    W jesiennym klimacie - butelkowa zieleń robi wspaniałą robotę.
    Jasny fiolet - ale przecudowna jest ta marynarka! Chciałam w tym roku zakupić jedną liliową i aż żałuję, że tego nie zrobiłam. Cudo.
    Kratka i jodełka - muszę przyznać, że ciekawe połączenie materiałów i wzorów.
    Na sportowo z kolorem - ja akurat nie jestem fanką tego typu biżuterii. Ale sportowe ubrania za to uwielbiam.
    Moc żółtego - cudownie wygląda ta żółta katanka z połączeniem tej koszuli.
    Krata znów - kiedyś nie wyobrażałam sobie nie nosić koszul w kratę. Aż poszukam w szafie i chyba jutro ubiorę do pracy ;)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to wpadły w oko Twoje oryginalne torebki. ;) Cudne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń