18 listopada 2022

Stylizacje dnia: sneackersy z efektem reflective

Hejka!

Zapraszam Cię na garść modowych inspiracji.

 

 

Dziś spadł pierwszy... śnieg, a mamy dopiero 18 dzień listopada. Zima chyba się trochę pospieszyła. Ale nie powiem, przyjemnie było patrzeć, jak z nieba spada biały puch. Świat pokryty białą pierzynką wygląda bardzo ładnie. Postuluję jednak, żeby zima się wstrzymała i śnieg sypnął dopiero w grudniu, na święta. Dosyć o pogodzie, zaczynajmy przegląd Stylizacji dnia.

 

Z kokardką we włosach


Jasnoszarą bluzę z napisem zestawiłam z czarnymi jegginsami oraz z fioletowymi sneackersami na różowej podeszwie. Całość ożywiłam różowo-granatową chustą z chwościkami. Włosy przyozdobiłam bordową kokardą. Ostatnim elementem jest czarna bransoletka ze złotą gwiazdką.


Gram w jasne kolory


Jasnoróżową bluzkę z baskinką połączyłam z beżowymi spodniami. Dodałam do tego jasne tenisówki w kwiaty, złotą bransoletkę z ażurowym sercem i skrzydełkiem oraz granatowo-różową chustę z chwościkami.


Bordo & złoto


Bordowa bluza ze złotym nadrukiem (cudne połączenie kolorystyczne), czarne jegginsy, fioletowo-różowe sneackersy oraz czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem i stylizacja gotowa.


Paski i fioletowe buty


Białą bluzkę w granatowe paski połączyłam z jegginsami, fioletowymi butami na grubszej podeszwie. Do tego jasnoszara kurtka, granatowo-różowa chusta i torebka w kształcie aparatu. Me gusta!


Biel na co dzień


Białą koszulę można nosić nie tylko od święta. Związałam ją w talii, podwinęłam rękawy i zestawiłam ją z granatowymi jegginsami.  Do tego duetu dodałam fioletowo-różowe sneackersy, złotą bransoletkę z gwiazdkami oraz torebkę w kształcie aparatu.


Błysk i blask


Jasnoszara kurtka, granatowo-różowa chusta z uroczymi chwościkami, czarne jegginsy, złota bransoletka z gwiazdkami oraz torebka w kształcie aparatu. Wisienką na stylizacyjnym torcie są brokatowe buty na grubszej podeszwie, które świetnie podkręcają każdy outfit.


Yale

Uwielbiam bluzy w stylu amerykańskiego college'u. Do mojej kolekcji dołączyła niedawno krótsza, granatowa bluza z napisem i logiem Yale. Tym, co ją wyróżnia, jest obniżona linia ramion oraz uroczy kołnierzyk. Jestem fanką takich detali. Bluzę zestawiłam z granatowymi jeansami oraz fioletowo-różowymi sneackersami. Buty wyglądają inaczej niż zwykle, a to dlatego, że zdjęcie zostało zrobione z lampą błyskową (było ponuro i musiałam się ratować sztucznym oświetleniem), a one są z efektem reflective, czyli po prostu odbijają światło, zachowują się jak odblask. Jako bransoletka posłużyła mi czerwonka gumka do włosów.

***

Padał u Ciebie śnieg?

Która stylizacja przykuła Twoją uwagę?

Lubisz ubrania/obuwie z efektem reflective?

4 komentarze:

  1. Paski najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana ❤️
    U mnie wczoraj i dziś padał śnieg. Ja ogromnie się cieszę, że zima za pasem, bardzo ale to bardzo już jej wyglądam :) Uwielbiam zimową modę :)

    Piękne stylizacje, u Ciebie zawsze się można nieźle zainspirować :)

    Chusta z chwościkami jest przeurocza ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniegu jeszcze brak ale niestety za to mocno przymroziło. Piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    U mnie popadało, posypało :) Teraz co prawda za oknem niewiele jest śniegu, ale za to mróz jest :) Mogłoby sypnąć na święta, w tedy pogoda tylko podbudowałaby świąteczną magię i sprawiła wiele radości, głownie dzieciom (a jak ja bym się cieszyła!!)
    Wszystkie twoje stylizacje są piękne :) Zawsze wszystko super ze sobą łączysz i dobierasz fantastyczne dodatki :)
    Jeżeli chodzi o te odblaskowe ubrania to ja jestem jak najbardziej na tak. Fajnie to wygląda a o tej porze roku, gdy jest ciemno, takie ubrania na ulicy mogą uratować życie.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń