3 listopada 2022

Podsumowanie miesiąca: październik 2022

Jesienny krajobraz

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie zeszłego miesiąca.

 

 

Październik minął jak jeden dzień. Był generalnie ciepły i słoneczny. Lubię taką jesień. Kilka dni temu rozpoczął się listopad, który przybliża nas coraz bardziej do zimy i świąt. Zanim jednak na dobre wciągniemy się w nowy miesiąc, powróćmy na chwilę do października.

 



Fotograficzne wyzwanie Kobiecej Foto Szkoły

Już po raz szósty wzięłam udział w foto wyzwaniu Dominiki na Instagramie. Bardzo się cieszę, że udało mi się zmobilizować i porobić zdjęcia na zadane tematy. Najbardziej zadowolona jestem z drugiego zdjęcia, czyli selfie. Za selfiakami nie przepadam, ale zrobiłam je w swoim stylu. Wyszło kolorowe i radosne. 

 

 

Cudowna terapia Komedia terapeutyczna plakat

 

Spektakl teatralny Cudowna terapia 

Zachęcona spektaklem Telewizja kłamie (był genialny!), o którym wspominałam w Podsumowaniu maja, postanowiłam się wybrać na kolejne przedstawienie. Niestety tu moja reakcja nie była tak optymistyczna. Jeśli chodzi o grę aktorską nie mam nic do zarzucenia, aktorzy dawali z siebie wszystko, natomiast fabuła mnie nie wciągnęła. Zapowiadało się ciekawie - małżonkowie przechodzący kryzy udają się na terapię do psychoterapeuty, by ratować swój związek. Całość utrzymana w komediowym klimacie. Byłam pozytywnie nastawiona, ale niestety nudziłam się. Co prawda druga część (ta po przerwie) była nieco lepsza, ale niestety bez szału. Szkoda, że nie można było robić zdjęć podczas spektaklu, to zawsze fajna pamiątka.

 

 



Spotkanie z osłem i kozą

W październiku miałam okazję stanąć oko w oko z osiołkiem, który okazał się bardzo towarzyski. Udało mi się też go pogłaskać i nakarmić marchewką. Była też kózka, która niestety się zestresowała, więc  podziwiałam ją z daleka. Fajne przeżycie. 

 

 

Blog

Na blogu działałam regularnie. Z komentowaniem wpisów innych twórców nie było szału, ale coś ruszyło.

 

 

 

Co mi w duszy grało?

Piosenek na mojej październikowej playliście znalazło się całkiem sporo. To mix hiszpańsko-angielsko-polsko języczny. Miłego słuchania!


Jencarlos Canela - Mi Córazon Insiste

 

Przepiękna piosenka, zarówno melodia, jak i tekst. Utwór należy do ścieżki dźwiękowej amerykańskiej telenoweli Mi Córazon Insiste... Con Lola Volcán.



Luis  Fonsi - Imaginame Sin Ti


Kolejna cudowna nuta. W teledysku można zobaczyć młodziutkiego Luisa Fonsi.



LUM!X - Halo feat PIA MARIA

Bardzo fajna, energetyczna piosenka. Była to propozycja Austrii podczas Eurowizji w 2022 roku.
 

 

Jennifer Lopez & Maluma - Marry Me

 
Piosenka dodaje mi energii. Należy do ścieżki dźwiękowej filmu Marry Me (Wyjdź za mnie) z 2022 r.

 

Sanah - Nic dwa razy (W. Szymborska)

 

Wspaniała muzyczna interpretacja wiersza Wisławy Szymborskiej. Mogłabym jej słuchać i słuchać. Super, że Sanah wzięła na warsztat klasyki polskiej poezji i dała im drugie życie. Może dzięki temu trafią do szerszego grona odbiorców w przystępnej formie.

 

 

Sanah - Hymn (J. Słowacki)


Kolejna propozycja od Sanah, która mnie ujęła. Świetna robota!

 

 

Doda - Wodospady

 

Bardzo lubię ten kawałek (od pierwszego usłyszenia). Znalazł się na najnowszej płycie Dody - Aquaria. Jego fragment można usłyszeć w czołówce programu Doda. 12 kroków do miłości.

 

 

Doda - Melodia Ta

 


Kolejna uzależniająca propozycja od Dody. Spodobała mi się już jakiś czas temu, ale ostatnio słuchałam jej częściej.

 

 

Dawid Kwiatkowski feat Sound'n'Grace  - Kto tam jest?

Na koniec czarująca piosenka od Dawida. Smutna, ale bardzo ładna.
 

*
 
Życzę Ci pięknego listopada!  
🍁🍂🍁
 
***
 
Co przyniósł Ci październik?
 
Jakie utwory gościły na Twojej październikowej playliście?

 

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie spędziłaś październik, ja ostatnio nie mam do niczego motywacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przesyłam Ci moc pozytywnej energii i trzymam kciuki, by motywacja szybko wróciła. ;)

      Usuń
  2. I like this kind of post with the best of last month

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka Moniś ❤️

    Mój październik był naprawdę dobry, było parę potknięć ale co tam :D

    Cały miesiąc przepracowałam tzn. jedno wolne wzięłam tylko :D

    Mnie też się podobają wiersze śpiewane przez Sanah, bardzo pozytywnie zaskoczyła fanów.

    Spotkanie z osiołkiem i konikiem urocze ❤️

    Cudnego nowego miesiąca Ci życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! <3

      Potknięcia się zdarzają, fajnie jednak, że w ogólnym rozrachunku oceniasz październik pozytywnie. ;)

      Super! Moje gratulacje! ;)

      Zdecydowanie tak. ;)

      Dziękuję. <3

      Usuń
  4. Kocham tą płytę Dawida - niemal z każdą piosenką się w jakiś sposób utożsamiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że podsumowanie Ci się spodobało. ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie. Mi tez bardzo podobają się piosenki Dody z nowej płyty 😍 Szczególnie,, Melodia ta".

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, kolorowe jesienne selfie :) Uwielbiam "Nic dwa razy się nie zdarza" Sanah i nową piosenkę D.Kwiatkowskiego :)

    OdpowiedzUsuń