21 listopada 2022

Strefa Kinomaniaczki: świąteczne filmy czas start!

Świąteczne filmy: Niezapomniane święta, COś więcej niż prezent, Miłość na święta

Hejka!

Zapraszam Cię do świata świątecznych produkcji.

 

Niektórzy mogą pomyśleć, że to za wcześnie, dla innych będzie to idealna pora, by zacząć oglądać świąteczne filmy. Ja poczułam chęć, by powoli zacząć wprowadzać się w świąteczny klimat, poza tym, chcąc mieć co Ci polecić na grudniowe seanse, wzięłam się za oglądanie zawczasu. Ostatnio udało mi się zaliczyć 3 świąteczne filmy. Oprócz tego wracam do dzieciństwa i ponownie oglądam serial Sabrina, nastoletnia czarownica, który polecałam Ci we wpisie Stylizacja-inspiracja: współczesna czarownica. Także teraz u mnie rządzi Sabrina i świąteczne produkcje.


Niezapomniane święta/ Falling for Christmas (2022)

Niezapomniane święta/ Falling for Christmas (2022) plakat filmowy

Kilka dni przed Bożym Narodzeniem rozpuszczona dziedziczka ulega wypadkowi na nartach, w wyniku którego traci pamięć. Kobieta trafia pod opiekę właściciela górskiego pensjonatu.


Niezapomniane święta/ Falling for Christmas (2022)

Pierwszy świąteczny film, który obejrzałam w tym roku. Nie ukrywam, że na niego czekałam. Lindsay Lohan wraca do gry. Stworzyła z Chordem Overstreetem fajny duet. Nie jest to film, który będę pamiętała długo, ale oglądało mi się go przyjemnie. Sporo wzruszających momentów, czuć było świąteczny klimat. 

Jedynie początek nie przypadł mi do gustu - chodzi o część przed wypadkiem (trochę za bardzo pojechali po inluencerach). 

Z ciekawostek dodam, że Jack Wagner, aktor wcielający się w ojca głównej bohaterki (tak mi się wydawało, że gdzieś go już widziałam) grał w Modzie na sukces. To było dobre rozpoczęcie sezonu na świąteczne filmy. 

Na potrzeby Niezapomnianych świąt Lindsay Lohan nagrała swoją wersję piosenki Jingle Bell Rock. Ten utwór od razu przywołuje mi na myśl kultową scenę z filmu Wredne dziewczyny z 2004, w którym Lohan grała główną rolę.


Lindsay Lohan - Jingle Bell Rock (z filmu Wredne dziewczyny)


 

Lindsay Lohan - Jingle Bell Rock (z filmu Niezapomniane święta)



Coś więcej niż prezent/ 12 Gifts of Christmas (2015)

Coś więcej niż prezent/ 12 Gifts of Christmas (2015)

Zapracowany biznesmen Marc zatrudnia Annę, aspirującą malarkę, by pomogła mu kupić świąteczne prezenty dla rodziny i znajomych.

 

Coś więcej niż prezent/ 12 Gifts of Christmas (2015)

Piękny, ciepły, optymistyczny, przyjemny świąteczny film z mądrym przesłaniem. Aktorzy bardzo fajnie dobrani, dobrze się ich oglądało (szczególnie Aarona O'Connella - przystojniacha). 



Miłość na święta/A Gift to Remember (2017)

A Gift to Remember/ Miłość na święta (2017)

Miłośniczka książek, Darcy, spiesząc się do pracy, potrąca rowerem nieznajomego mężczyznę. Musi się teraz dowiedzieć, jak on się nazywa i zająć jego psem.

 

Miłość na święta/A Gift to Remember (2017)

Fajny, przyjemny film. Ciekawa fabuła. W sam raz na wieczorny relaks. Produkcja doczekała się drugiej części, pt. Niezapomniany prezent (2019). Planuję ją obejrzeć w wolnej chwili.


***

Lubisz świąteczne filmy?

Rozpoczęłaś już sezon na oglądanie świątecznych filmów?

4 komentarze:

  1. Ja co roku oglądam ulubione świąteczne filmy animowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezapomniane święta oglądałam i bardzo mi się podobał. Niestety, po influencerach cały czas jeżdżą hipokryci :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zaczęłam już sezon na świąteczne filmy. Ostatnio oglądałam cudny o tytule " Znowu Gwiazdka" jeśli nie oglądałaś to polecam. Ja chętnie obejrzę te o których piszesz w tym wpisie ❤️

    Ściskam Cię serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń