9 grudnia 2022

Blogmas #3: świąteczne stylizacje dnia

Hejka!

Zapraszam Cię na Blogmas nr 3.

 

Grudzień to czas, gdy codziennie noszę świąteczną bluzę lub sweter. Od czasu do czasu wybiorę też świąteczną gumkę lub spinkę do włosów. Zapraszam Cię do obejrzenia stylizacji utrzymanych w świątecznym klimacie.

 

Mistletoe Kisses


Uwielbiam świąteczne bluzy, wolę je nawet od sweterków, bo są mniej sztuczne. Jednym z moich ulubionych motywów związanych z Bożym Narodzeniem jest renifer. W przypadku tej stylizacji zostały połączone obie te rzeczy. Czerwoną bluzę z wizerunkiem renifera, a właściwie pani reniferowej oraz napisem Mistletoe kisses zestawiłam z beżowymi jeansami oraz jasnoszarymi tenisówkami. Tym, co dodatkowo wyróżnia bluzę, jest odstający nosek renifera.

 

 

 Express your elf


Tutaj zaszalałam z obuwiem. Wybrałam  brzoskwiniowe buty na grubszej podeszwie. Do tego zielona bluza z napisem Express your elf, beżowe jeansy oraz złota bransoletka z dzwoneczkami w kolorze czerwonym, złotym i zielonym. Dzwoneczki wydają dźwięk, gdy poruszam ręką. Myślałam, że będę bardzo zwracać na to uwagę, ale tak nie jest. Bardzo lubię tę bransoletkę - mam ją z zeszłorocznego kalendarza adwentowego z Sinsaya (z czerwonego - ze świąteczną biżuterią). Ostatnim elementem jest zielona gumka do włosów w kratkę.

 

 

Feelin Frosty

 

Stylizacja utrzymana w zimowym klimacie. Postawiłam na włochaty sweterek ze śnieżynkami i napisem Feelin Frosty. Zestawiłam go z czarnymi jegginsami oraz jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie. Całość dopełniłam złotą bransoletką ze śnieżynką (to również niespodzianka z kalendarza adwentowego z Sinsaya z zeszłego roku) oraz czerwoną gumką w kratkę.

 

 

Pani reniferkowa

 

Granatowy, kudłaty sweterek z wizerunkiem uroczej pani reniferowej, granatowe jegginsy, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie oraz złota bransoletka ze śnieżynką. Stylizacja gotowa!



Santa Team

 

Ho, ho, ho, wesołych świąt! Czerwoną bluzę z napisem Santa team ho ho ho połączyłam z beżowymi jegginsami i jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest złota bransoletka z dzwoneczkami oraz bordowa kokardka z białym puszkiem i rogami renifera. Przeurocza!



Baby it's clod outside

 

Włochaty sweterek w nieco innej odsłonie. Tym razem połączyłam go z beżowymi jeansami. Natomiast buty zamieniłam na srebrne brokatowe na grubszej podeszwie.

 


Oh, oh, oh Deer

 

Granatowy, kudłaty sweterek ze złotym reniferem (ma czerwony, wypukły nosek) i napisem Oh, oh, oh Deer zestawiłam z jegginsami i srebrnymi brokatowymi butami na grubszej podeszwie. Do tego dobrałam złotą bransoletkę z dzwoneczkami, a włosy przyozdobiłam bordową kokardką z białym puszkiem i rogami renifera. Błysk i blask rządzą!

 

***

Jaki jest Twój ulubiony świąteczny motyw? 

Masz w swojej szafie świąteczne bluzy lub swetry?

 

9 komentarzy:

  1. Myślę, że renifery oraz płatki śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dziś nie 'moje' stylizacje, za mało uniwersalne. Jakoś kupowanie ciuchów na miesiąc roku mnie nie przekonuje :) Mimo, że nie można odmówić im uroku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, masz sporo tych swetrów. Mega podoba mi się zielona stylówka 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. ta zielona bluza najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh!!!! Love these outfits!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i druga stylizacja skradła moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozczuliły mnie te reniferki. Uwielbiam ten motyw na świątecznych ubraniach. Ja mam 2 świąteczne swetry, koszulkę z motywem świątecznym i koszulę z kołnierzykiem w choinki :) Mam też gumkę z rogami renifera :)

    Piękne stylizacje Moniś ❤️

    Udanych przygotowań do świąt życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń