18 grudnia 2022

Blogmas #6: świąteczne stylizacje dnia cz. 2

7 pomysłów na świąteczne stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na Blogmas nr 6. Znajdziesz w nim 7 pomysłów na świąteczne outfity.

 

Po propozycjach świątecznych filmów przyszedł czas na drugą część świątecznych stylizacji. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy! Pierwszą odsłonę świątecznych outfitów znajdziesz we wpisie Blogmas #3: Świąteczne stylizacje dnia.


 Mommy Cookie

Zielona bluza z piernikowym ludkiem Sinsay, bordowe jeansy TerraNova, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, barnsoletka z piernikowym ludkiem SInsay, zielona gumka do włosów w kratkę
 

Bluza z piernikową panienką  i napisem Mommy Cookie w kolorze butelkowej zieleni to mój najnowszy nabytek. Jako wielbicielka Ciastka nie mogłam przejść wobec niej obojętnie. Zestawiłam ją z bordowymi jeansami oraz srebrnymi, brokatowymi butami na grubszej podeszwie. Całość dopełniłam złotą bransoletką z Ciastkiem, na włosy natomiast powędrowała zielona gumka do włosów w kratkę.

 

 

Mr. Rudolf

Czerwona bluza z Rudolfem Sinsay, bordowe jeansy TerraNova, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie, torebka w kształcie aparatu, bransoletka z dzwoneczkami Sinsay, bordowa kokardka z rogami renifera Rossmann
 

Czerwona, nieco oversizeowa bluza z napisem Mr. Rudolf (w postaci obrazka) znalazła się w duecie z bordowymi jeansami. Spodobało mi się takie monochromatyczne połączenie. Żeby nieco ożywić stylizację, dodałam jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie i torebkę w kształcie aparatu. Wisienką na torcie są świąteczne akcesoria: bransoletka z dzwoneczkami oraz bordowa kokardka z białym puszkiem i rogami renifera. Pani reniferowa pełną parą!

 

 

 

 Wśród choinek

Białą bluza w paski House, bordowe jeansy Terranova, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, torebka w kształcie aparatu, złote bransoletki Sinsay
 

Może nie jest to najbardziej świąteczna stylizacja, ale została uwieczniona na tle choinkowej scenerii, więc klimacik jest. Wybrałam białą bluzę w granatowe paski, bordowe jeansy oraz jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie. Do tego torebkę w kształcie aparatu i złote, minimalistyczne bransoletki.

 

 

 

Rudolf Czerwononosy

Świąteczny sweter z reniferem Biedronka, czarne jegginsy F&F, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp
 

Pomarańczowy sweter z reniferkiem i śniegiem - od niego wszystko się zaczęło. To mój pierwszy świąteczny sweter, który upolowałam kilka lat temu na wyprzedaży w Biedronce. Zestawiłam go z czarnymi jegginsami i jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie.

 

Sweter z reniferem w innej odsłonie zobaczysz tutaj:

🦌 Blogmas #1: Stylizacja ze swetrem z reniferem + historia Rudolfa

 

 

 

Ciastki atakują

Granatowa bluza z piernikowymi ludkami Aldi, bordowe jeansy Terranova, świąteczne skarpety z Ciastkiem, bransoletka z dzwoneczkami Sinsay
 

Ciastkowych klimatów ciąg dalszy. Granatową bluzę w trzema piernikowymi ludzikami i świątecznymi lizakami połączyłam z bordowymi jeansami. Nie zabrakło bransoletki z dzwoneczkami. Na stopy powędrowały grubsze, czerwone skarpety z Ciastkami i białymi kropkami. 

 

 

 

Pani reniferowa

Czerwona bluza z reniferem Aldi, czarne jegginsy F&F, jasnopomarańczowe buty na grubszej podeszwie Cropp
 

Czerwona bluza z wizerunkiem pani reniferowej z noskiem 3D i napisem Mistletoe Kisses, czarne jegginsy oraz jasnopomarańczowe buty na grubszej podeszwie. Świąteczna stylówka gotowa!

 

 

 

Błyszcząca wigilia

Biała koszula F&F, cekinowa spódnica Pepco, czarne rajstopy, czarne botki CCC, złote bransoletki Sinsay
 

Co prawda to moja andrzejkowa stylizacja, ale myślę, że świetnie sprawdzi się też jako wigilijny outfit. Białą koszulę zestawiłam z czarno - złotą cekinową spódniczką, która robi całą stylizację. Dodałam do tego czarne, grubsze rajstopy oraz botki  w tym samym kolorze. Jeśli chodzi o dodatki, wybrałam trzy złote, minimalistyczne bransoletki.


***

Która stylizacja Ci się spodobała?

Masz już pomysł, co ubierzesz w Wigilię?

3 komentarze:

  1. Hejka Moniś ❤️

    Wszystkie stylizacje superowe. Ja miałam taki sam sweterek z reniferem z Biedronki ale już z niego wyrosłam. Stylizacja ze spódniczką jest bardzo elegancka, idealna na Wigilijną Kolację :)

    Ja jeszcze nie wiem co ubiorę. Może sweter i eleganckie spodnie? Mega zmarzluch ze mnie :)

    Pozdrawiam i życzę miłego świątecznego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wśród choinek to coś w moim stylu! Ta wigilijna też urocza, ale sama nie wiem czy bym się odważyła na taką spódniczkę :D Być może tak, ma to coś!

    OdpowiedzUsuń