12 grudnia 2022

Blogmas #4: zdobycze z kalendarzy adwentowych okienka 1-12

Kalendarz adwentowy Douglas, kalendarz adwentowy SPA Exclusives, kalendarz adwentowy Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na  Blogmas nr 4, a w nim podejrzysz zawartość okienek kalendarzy adwentowych Douglas, SPA Exclusives i Sinsay.

 

Tak jak w poprzednim, również i w tym roku kupiłam sobie trzy kalendarze adwentowe. Dwa z nich zawierają głównie produkty pielęgnacyjne, trzeci - biżuterię. Dziś przyszedł czas na podsumowanie zawartości okienek 1-12. Jeśli obserwujesz mnie na Instagramie, widziałaś na bieżąco, jakie niespodzianki się tam skrywały. Zaczynajmy!


Gdzie i za ile kupiłam kalendarze adwentowe?

Kalendarz adwentowy Douglas 2022

Kalendarz adwentowy Douglas 24 Exclusive Beauty Highlights kupiłam przez Internet na stronie Douglasa (jest dostępny też stacjonarnie). W cenie regularnej kalendarz kosztował 279 zł, co jest sporą podwyżką w porównaniu do zeszłego roku (219 zł). W przeliczeniu za produkt wychodzi 11, 63 zł. Długo się nad nim zastanawiałam, aż w końcu udało mi się go upolować z 18% zniżką. Byłam z siebie bardzo dumna!

 

Kalendarz adwentowy Douglas 2022


Kalendarz adwentowy SPA Exclisives 2022

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Advent Calendar 24 Days Skincare & Beauty kupiłam stacjonarnie w Action. Upolowałam go na początku września, więc trochę sobie poczekał na oficjalne otwarcie. W tym roku kosztował 59,95 zł. Podrożał o kilka złotych, ale nie jest to mocno odczuwalna różnica. Co więcej jego cena się wahała - można go było kupić nieco drożej, ale też taniej. Za produkt wychodzi w przeliczeniu 2,50 zł. Jest to bardzo opłacalny kalendarz. Mam go już po raz piąty!


Kalendarz adwentowy Douglas 24 Exclusive Beauty Highlights


Kalendarz adwentowy Sinsay czerwony ze świąteczną biżuetrią 2022

Kalendarz adwentowy Sinsay Sparkle Moments Xmas Jewellery Just For You 24 Days Advent Calendar kupiłam w sklepie internetowym Sinsay (był też dostępny stacjonarnie), a to dlatego, że miałam 10% zniżki na zakupy online. Cena regularna kalendarza to 49,99 zł, co daje w przeliczeniu 2,08 zł za produkt. W stosunku do zeszłego roku podrożał o 10 zł, ale wciąż jest to atrakcyjna cena. Kalendarz dostępny był w 3 wariantach: czerwony ze świąteczną biżuterią, złoty ze złotą oraz srebrny ze srebrną biżuterią (dokładnie takie same produkty, tylko inny kolor). Mnie najbardziej zainteresował czerowny, gdyż miał najciekawsze produkty.

 

Kalendarz SPA Exclusives 2022 z Action


Szata graficzna kalendarzy adwentowych 2022

Kalendarz adwentowy Douglas 2022 wygląd

Podobnie jak w zeszłym roku kalendarz Douglas jest w formie otwieranej książki  zawiązywanej na wstążeczkę. Bardzo odpowiada mi ta konstrukcja. Całość została utrzymana w kolorze czerwonym. Na zewnątrz widnieje grafika przedstawiająca złoty prezent ozdobiony czerwoną wstążką, a u dołu wypisane zosłaty niektóre marki, których produkty można znaleźć w kalendarzu. Wewnętrze wypełniają wizerunki prezentów - identycznych jak w zeszłym roku, zmieniono jedynie rozmieszczenie okienek i numerków. Na wewnętrznej stronie każdego okienka znajduje się opis produktu w języku niemieckim oraz angielskim. Z tyłu znajduje się spis wszystkich kosmetyków wraz z ich składami


Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Advent Calendar 24 Days Skincare & Beauty

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2022 wygląd

Douglas nie zaskoczył wyglądem, za to Action już tak! Kalendarz w formie tryptyku zastąpił prostokątną formą. SPA Exclusives może się pochwalić  świąteczno - zimową grafiką przedstawiającą mikołaja w saniach na tle księżyca, kamieniczki oraz choinki przysypane śniegiem. Z jednej strony znajduje się jaśniejsza, z drugiej ciemniejsza wersja obrazka. Wydaje mi się, że jest to nawiązanie do dnia i nocy. Okienka do otwierania znajdują się zarówno z przodu, jak i z tyłu - bardzo fajne rozwiązanie. Po bokach i u dołu wypisane zostały wszystkie produkty kryjące się we wnętrzu kalendarza wraz z ich składami. Do kaledarza dołączone było zdjęcie zawartości, ale je odczepiłam, by nie zepsuć sobie niespodzianki. Jestem pod wrażeniem tego, jak prezentuje się kalendarz z Action. Jest to najładniejszy i najbardziej klimatyczny kalendarz z trzech, które posiadam. Z roku na rok widać postęp.

 

Kalendarz adwentowy Sinsay czerwony 2022


Kalendarz adwentowy Sinsay 2022 wygląd

Kalendarz z Sinsaya wygląda tak samo jak ten z zeszłego roku - czerwony ze złotymi elementami. Posiada on rączkę w formie wstążki ułatwiającą transport. Z tyłu znajdowała się karteczka z rysunkami przedstawiającymi zawartość, a także naklejka z ceną. Jeśli chodzi o postęp, to tym razem okienka zostały zafoliowane, żeby zawartość się nie przesuwała. Z minusów dodam, że forma z zawartością została źle włożona w moim kalendarzu (w którymś numerku nic nie było, więc musiałam przełożyć formę, wtedy wszystko było już w porządku), więc zawartość okienka nr 1 pochodzi prawdopodobnie z innego dnia. Gdy rozwiążę tę zagadkę, edytuję wpis.


Tyle tytułem wstępu, przejdźmy do zawartości okienek 1-12. Nie mogę uwierzyć, że to już połowa, a kalendarz stają się coraz lżejsze.

 

Dzień 1


Douglas

Sol de Janeiro  Brazilian Bum Bum Cream

Krem do ciała Sol de Janeiro  Brazilian Bym Bum Cream

🎄krem do ciała 

🎄 pojemność: 25 ml (jak na moje zużywanie balsamów do ciała to nieco mało, he, he)

🎄 bardzo ładnie pachnie

🎄 fajne pudełeczko


SPA Exclusives

Jingle Twinkle Body Peeling

SPA Exclusives peeling do ciała Jingle Twinkle Body Peeling
 

🎄 peeling do ciała

🎄 pojemność: 50 ml

🎄 peeling zawsze się przyda

🎄 przypuszczam, że ja te z zeszłych lat jest bardzo delikatny, a ja wolę mocne zdzieraki



Sinsay

Kolczyki candy cane

Kolczyki w kształcie lasek candy cane, Sinsay
 

🎄 kolczyki w kształcie biało-czerwonych cukrowych lasek

🎄 wyglądają uroczo i mega świątecznie


Dzień 2

 

Douglas

Dr. Barbara Sturm Glow Drops

Douglas serum rozświetlające Dr. Barbara Sturm Glow Drops
 

🎄 serum rozświetlające

🎄 pojemność: 3 ml (miniaturka)

🎄 urocze mini opakowanie

🎄 z chęcią przetestuję

 

SPA Exclusives

Nail file

SPA Exclusives brokatowy pilniczek do paznokci Nail file
 

🎄 złoty pilniczek do paznokci (z tyłu jest czarny)

🎄 ładnie się błyszczy

🎄 pojawiał się nie raz w poprzednich latach (był w zeszłym roku), nic nowego

 


Sinsay

Bransoletka ze śnieżynką

Sinsay bransoletka ze śnieżynką

 

🎄złota bransoletka z motywem śnieżynki

🎄 bardzo podobna była w zeszłym roku, ale ta ma diamencik w środku

🎄 jako fanka bransoletek jestem zadowolona



Dzień 3

 

Douglas

Real Techniques Neon Dream Miracle Complexion Sponge for foundation + bb cream

Douglas gąbeczka do nakładania makijażu Real Techniques Neon Dream Miracle Complexion Sponge for foundation + bb cream
 

🎄 gąbeczka do nakładania makijażu

🎄 produkt pełnowymiarowy

🎄 przyjemna w dotyku

🎄 w zeszłym roku była różowa

🎄 nie przyda mi się, bo nie korzystam z takich gadżetów

 

 

SPA Exclusives

Scrub glove

SPA Exclusives rękawica do peelingu Scrub glove

 

🎄 różowa rękawica do wykonywania peelingu ciała

🎄 produkt pełnowymiarowy

🎄 coś innego, czego nie było w kalendarzach z poprzednich lat

🎄 nie korzystałam z rękawic do mycia, chętnie przetestuję

 


Sinsay

Naszyjnik z choinką

Sinsay naszyjnik z choinką
 

🎄 świąteczny motyw w innej odsłonie

🎄 nie mam jeszcze choinki w formie samego obramowania

🎄 miłe zaskoczenie


 

 

Dzień 4

 

Douglas

One.Two.Free! Hyaluronic Power Eye Patches

Douglas płatki pod oczy z kwasem hialuronowym One.Two.Free! Hyaluronic Power Eye Patches
 

🎄 płatki pod oczy z kwasem hialuronowym

🎄 produkt pełnowymiarowy

🎄 uroczy kształt - różowe spadające gwiazdy

🎄 spoko sprawa

 

 

SPA Exclusives

Mystic Joy Hand Cream

SPA Exclusives krem do rąk Mystic Joy Hand Cream
 

🎄 krem do rąk

🎄 pojemność: 30 ml

🎄 kremów do rąk nigdy u mnie dość

🎄 kremy do rąk z kalendarzy z poprzednich lat miały dosyć lekką formułę, więc nadają się bardziej na cieplejsze dni

 

 

Sinsay

Kolczyki piernikowe ludziki

Kolczyki ciastek Sinsay
 

🎄 złote kolczyki w kształcie ludzików z piernika

🎄  Ciastek (ten ze Shreka) to jeden z moich ulubionych świątecznych motywów

🎄 wyglądają uroczo



Dzień 5

 

Douglas

Pacificia Vegan Collagen Overnight Recovery Cream 

Douglas regeneracyjny krem na noc z wegańskim kolagenem Pacificia Vegan Collagen Overnight Recovery Cream
 

🎄 regeneracyjny krem na noc z wegańskim kolagenem

🎄 pojemność: 20 ml (miniaturka)

🎄 piję regularnie kolagen, więc krem z tym składnikiem będzie fajnym dopełnieniem

🎄 cieszę się, że trafił się taki produkt

 

 

 

SPA Exclusives

Cozy Night Face Mask

SPA Exclusives maska do twarzy Cozy Night Face Mask
 

🎄 maska do twarzy

🎄 pojemność: 8 ml

🎄 mimo iż nie przepadam za maskami, które trzeba rozsmarowywać to ucieszyłam się z tego produktu

🎄 coś nowego plus urocze opakowanie

 

 

Sinsay

Pierścionki ze świątecznymi napisami

Sinsay pierścionki z napisem Merry i Xmas

 

🎄 dwa złote pierścionki: jeden z napisem Merry, a drugi Xmas

🎄 tworzą fajny komplet

🎄 fanką pierścionków nie jestem, bardzo rzadko noszę, ale ten duet bardzo mi się spodobał

🎄 nie spotkałam się wcześniej z takim pierścionkami



Dzień 6

 

Douglas

Ariana Grande God is a Woman Eau de Parfum

Douglas perfumy Ariana Grande God is a Woman Eau de Parfum
 

🎄 perfumy Ariany Grande

🎄 pojemność: 7,5 ml (miniaturka)

🎄 czekałam na ten zapach (jestem fanką perfum Ariany) i nie zawiodłam się 

🎄 buteleczka wyglądem się nie wyróżnia, ale zapachem już tak - bardzo mi się podoba

🎄 nuty zapachowe:

nuty głowy: Ambrette, gruszka

nuty serca: irys, płatki róży

nuty bazy: wanilia, drzewo cedrowe

🎄 minusik za brak atomizera

 

 

SPA Exclusives

Jingle Twinkle Face Scrub

SPA Exclusives peeling do twarzy Jingle Twinkle Face Scrub
 

🎄 peeling do twarzy

🎄 pojemność: 30 ml

🎄 dzisiejsze okienko nie jest złe, ale też nie powala

🎄 do twarzy używam tylko peelingów enzymatycznych, więc odpada

🎄 zużyję do ciała

 

 

Sinsay

Kolczyki i naszyjnik z bordowym kryształkiem

Sinsay zestaw naszyjnik i kolczyki z bordowymi kryształkami
 

🎄 zestaw kolczyki i naszyjnik - bardzo ładny komplet biżuterii

🎄 na bogato, bo aż dwie rzeczy

🎄 jestem na tak


Dzień 7

 

Douglas

Lia Halal Nail Polish 

Douglas lakier do paznokci Lia Halal Nail Polish

🎄 lakier do paznokci w kolorze nude (beżowy)

🎄 pojemność: 11 ml

🎄 produkt pełnowymiarowy

🎄 neutralny kolor

🎄 nie jestem jakąś ogromną fanką beży, ale cieszę się, że nie trafiła się czerwień bądź zielony

 

 

SPA Exclusives

Bath Confetti

SPA Exclusives konfetti do kąpieli Bath Confetti

🎄 konfetti do kąpieli w kształcie brzoskwiniowych gwiazdek

🎄 fajna niespodzianka

🎄 wygląda uroczo

🎄 nie było czegoś takiego w poprzednich latach

 

 

Sinsay

Kolczyki z choinkami i dzwoneczkami

Sinsay świąteczne kolczyki z choinkami i dzwoneczkami

🎄  złote kolczyki z choinkami oraz zielonymi i czerwonymi dzwoneczkami

🎄 początkowo myślałam, że to dwie rzeczy

🎄 ciekawe połączenie, nie spodziewałam się czegoś takiego



Dzień 8

 

Douglas

Dr. Hauschka Revitalising Mask

Douglas rewitalizująca maska na twarz Dr. Hauschka Revitalising Mask
 

🎄 maska rewitalizująca

🎄 pojemność: 10 ml (miniaturka)

🎄 wolę maski w płachcie, ale czytałam, że ta nadaje się też co cery trądzikowej, więc fajnie

 

 

SPA Exclusives

Cozy Night Shampoo

SPA Exclusives szampon do włosów Cozy Night Shampoo
 

🎄 szampon do mycia włosów

🎄 pojemność: 50 ml

🎄 szampon zawsze się przyda

 

 

Sinsay

Bransoletka z piernikowym ludzikiem

Sinsay bransoletka z Ciastekiem - piernikowym ludzikiem
 

🎄 złota bransoletka z Ciastkiem to coś, na co czekałam

🎄 najlepsza niespodzianka dnia dzisiejszego

🎄 przeurocza, jestem bardzo zadowolona



Dzień 9

 

Douglas

Abercrombie & Fitch Away for Women

Douglas perfumy Abercrombie & Fitch Away for Women

🎄 woda perfumowana w sprayu

🎄 pojemność: 10 ml (miniaturka)fajnie, że pojawiły się kolejne perfumy

🎄 mocno owocowy, dosyć intensywny zapach (wolę delikatniejsze)

🎄 nuty zapachowe: 

nuty głowy: mandarynka, gruszka, porzeczka

nuty serca: frezje, konwalie, jaśmin

nuty bazy: praliny, bursztyn, drzewo sandałowe

 

 

SPA Exclusives

Mystic Joy Body Mist

SPA Exclusives mgiełka do ciała Mystic Joy Body Mist
 

🎄 mgiełka do ciała

🎄 pojemność: 30 ml

🎄 ładnie pachnie, delikatnie

 


Sinsay

Złoty pierścionek z diamencikiem

Sinsay pierścionek z kryształkiem
 

🎄złoty pierścionek ze srebrnym kryształkiem

🎄 ładny

🎄 szkoda, że nie jest regulowany

 

 

Dzień 10

 

Douglas

Annayake Intense Mascara Buildable Volume

Douglas tusz do rzęs Annayake Intense Mascara Buildable Volume

🎄 tusz do rzęs w kolorze czarnym (10 noir)

🎄 pojemność: 3 ml (miniaturka)

🎄 poleci do Mamy

 

 

SPA Exclusives

Bath Fizzer

SPA Exclusives: musująca kostka do kąpieli w kształcie stopy Bath Fizzer

🎄 różowa musująca kostka do kąpieli w kształcie stopy

🎄 bardzo ładnie pachnie

🎄 nie ma szału, bo nie jestem jakąś wielką fanką kul do kąpieli, ale stopy na pewno się ucieszą, jak im przygotuję kąpiel

 

 

Sinsay 

Naszyjnik z reniferem

Sinsay naszyjnik z reniferem

🎄złoty naszyjnik z zawieszką w kształcie renifera

🎄 uwielbiam motyw renifera, więc niespodzianka jak najbardziej trafiona

🎄 jedynie mogłabym się przyczepić do tego, ze renifer ma jakieś takie dziwne oczy (takie wyłupiaste)



Dzień 11

 

Douglas

Apricot Beauty Hyaluron Face Pad

Douglas plastry na czoło z kwasem hialuronowym

🎄 plastry na twarz z kwasem hialuronowym, redukcja zmarszczek

🎄 powtórka z zeszłego roku, tylko tym razem jest to jeden plaster w wersji smooth criminal

🎄 można go użyć 30 razy

🎄 produkt leci do Mamy


 

SPA Exclusives

Bath Fizzer

SPA Exclusives złota gwiazda do kąpieli

🎄 złota, brokatowa, musująca kula do kąpieli

🎄 pojemność:  30 g

🎄 powtórka z zeszłego roku, tylko nieco mniejsza

🎄 bardzo się z niej ucieszyłam, bo poprzednia była super

🎄 pięknie pachnie

 

 

Sinsay

Kolczyki kokardki

Sinsay kolczyki w kształcie czerwonych kokardek

🎄 czerwone kolczyki w kształcie kokardek

🎄 przeurocze, uwielbiam kokardki

 

 

 

Dzień 12

 

Douglas

Teaology Skincare Peach Tea Hydra Cream

Douglas krem do twarzy, szyi i dekoltu z wyciągiem z herbaty Teaology Skincare Peach Tea Hydra Cream
 

🎄 nawilżający krem do twarzy, szyi i dekoltu z wyciągiem, m.in.  z herbaty

🎄 pojemność: 30 ml (miniaturka)

🎄 bardzo fajnie się zapowiada, lubię herbatę, więc krem z tym składnikiem jest jak najbardziej na plus

 

 

SPA Exclusives

Cozy Night Condition

SPA Exclusives: odżywka do włosów

🎄 odżywka do włosów

🎄 pojemność: 50 ml

🎄 nie jest to coś niezwykłego i zaskakującego, ale odżywka zawsze się przyda 



Sinsay 

Pierścionek z choinką

Sinsay złoty pierścionek z choinką

🎄 pierścionek z choinką w formie obramowania

🎄 stanowi dopełnienie naszyjnika

🎄 nie bardzo podoba mi się, że widać obręcz pierścionka w choince

🎄 generalnie pierścionek fajny 

 

Podsumowując, do tej pory najbardziej spodobały mi się perfumy Ariany Grande, bransoletka z Ciastkiem oraz kula do kąpieli w kształcie gwiazdy. Ciekawi mnie też balsam do ciała Sol de Jaineiro Bum Bum Cream. Generalnie kalendarz trzymają poziom, choć zdarzają się powtórki. Jestem ciekawa, co znajdę w kolejnych okienkach.

 

***

Który kalendarz wydaje Ci się fajniejszy? 

Który produkt Cię zaciekawił lub zaskoczył?

6 komentarzy:

  1. Ależ takie kalendarza cieszą :) W zeszłym roku miałam jeden z nasionami warzyw i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, codziennie czekają nam mnie niespodzianki. <3 Wow, bardzo ciekawy kalendarz.Idealny dla ludzi mających własny ogródek, tak jak Ty. ;)

      Usuń
  2. Piękne kalendarze i ich zawartość. Miłego używania tych wszystkich niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej do mnie przemawia ten z Douglasa, ze względu na zawartość, bo cenowo i wizualnie już niekoniecznie, tu wygrywa ten z Action😀
    Nawet nie wiedziałam że w tym sklepie, można dorwać taki kalendarz 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizualnie rzeczywiście action najlepszy! Ale ogólnie zawartość takich kupnych kalendarzy nie robi na mnie specjalnie wrażenia. Wiem, że nie byłabym w 100% zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz z Sinsay bardzo fajny. Ja mam z Sinsay ale w formie drewnianego domku i przerzucam kostki :) Świetne zdobycze Ci się trafiły :) Ja w tym roku mam tylko drewniany kalendarz :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń